• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10014, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Бориса Лятошинського, будинок 14.. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Торги відмінено

15 783 979.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 157 839.79 UAH
Період уточнення: 13.09.2024 18:02 - 28.09.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо доцільності проведення даної закупівлі

Номер: a22b8ec32d7b4a7f9b9c95f6b447c357
Дата опублікування: 27.09.2024 16:35
Опис: На сьогоднішній день в електронній системі закупівель наявні два оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14», оголошення UA-2024-08-08-012003-a (Замовником розглянуто всі тендерні пропозиції, однак наявна скарга на неправомірні рішення) та оголошення UA-2024-09-13-012237-a, яке було оприлюднене після розгляду всіх учасників у попередній закупівлі. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.09.2024 скаргу ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" задоволено. Зобов’язано Ліцей № 23 міста Житомира ім. М.Очерета скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» за процедурою закупівлі - «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14», оголошення UA-2024-08-08-012003-a. Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення щодо доцільності оголошення закупівлі за № UA-2024-09-13-012237-а та подальшої долі процедури UA-2024-09-13-012237-а. Чи буде відмінена Замовником закупівля UA-2024-09-13-012237-a? Чи є доцільність подання учасниками тендерних пропозицій в торгах UA-2024-09-13-012237-a?
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Після оприлюднення повного тексту Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.09.2024 щодо скарги ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ", Замовником буде прийнято рішення щодо доцільності подальшого проведення закупівлі - UA-2024-09-13-012237-a - «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14».
Дата відповіді: 30.09.2024 20:28
Відповідь надана

Уточнення тендерної документації

Номер: 93ea4da5d5474e6ab74b3dc220e6133d
Дата опублікування: 27.09.2024 15:10
Опис: Шановний Замовнику, з метою вірного обрахунку договірної ціни під час подання тендерної пропозиції просимо надати наступну інформацію: - чи буде експлуатуватися будівля, у якій буде здійснюватися капітальний ремонт, під час виконання будівельних робіт упродовж жовтня-грудня 2024 року? Якщо ні, зазначте рішення яким передбачено зупинення навчального процесу або переходу на дистанційну форму навчання. - у разі якщо будівля буде експлуатуватися під час виконання робіт із капітального ремонту, чи має право учасник застосовувати коефіцієнт 1,2 для урахування впливу умов виконання будівельних робіт та коефіцієнт 1,15 для урахування впливу умов виконання монтажних робіт. При цьому, звертаємо увагу, що пунктом 2.5 РЕКНр визначено, що якщо проектом організації ремонту передбачено виконання робіт в будинках, будівлях і спорудах, які експлуатуються; поблизу об'єктів, що знаходяться під високою напругою; з обмеженими умовами для складування матеріалів або в інших ускладнених умовах, до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовуються коефіцієнти, наведені в додатку Б, який є обов’язковим до використання. Звертаємо Вашу увагу, що на даний час тендерною документацією не заборонено застосування таких коефіцієнтів та урахування умов виконання робіт. Документація не містить окремих вимог щодо заборони складання кошторисної документації у відповідності до Наказу Мінрегіону від 15.06.2021 № 156 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві " в частині "КНУ Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування", у тому числі, щодо заборони урахування коефіцієнту до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт. Крім того, в технічному завданні Замовника також не міститься робочий проект об’єкта будівництва. Враховуючи вищевикладене, просимо надати відповіді на поставлені питання та внести зміни до тендерної документації щодо можливості застосування чи незастосування учасниками коефіцієнтів за ускладнені умови виконання робіт та долучення робочого проекту до технічного завдання. Зазначене сприятиме дотриманню Замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Відповідно до листа Державного комітету України з будівництва та архітектури (Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів) від 30.04.2003 No7/7-401 (, капітальний ремонт будівлі - це комплекс ремонтно- будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращання планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності). Харчоблок Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета є автономною частиною яка на період проведення капітального ремонту не буде експлуатуватись. Робочим проектом за об’єктом "Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" (Реєстраційний номер в ЄДЕССБ PD01:9746-0492-8241-0341), який пройшов експертизу (реєстраційний номер в ЄДЕССБ EX01:6908-1026-5272-4474, Експертний звіт №240430-07/В від 03 травня 2024 р.) і як наслідок умовами технічного завдання до закупівлі не передбачено ускладнених умов виконання робіт. Відповідно, учасники закупівлі не повинні застосування коефіцієнти за ускладнені умови виконання робіт.
Дата відповіді: 30.09.2024 20:27
Відповідь надана

Внесення змін в ТД

Номер: bf9a54ec403e4f13a41db99bd02d6b1e
Дата опублікування: 19.09.2024 11:09
Опис: У Додатку 2 до ТД (Технічне завдання) зазначена середньомісячна тривалість робочого часу 172,33 люд/год. У зв'язку з продовженням воєнного стану середньомісячна тривалість робочого часу з 12 серпня 2024р. складає 173,83 люд/год. У звз'язку із вищевикладеним, просимо внести зміни до Тендерної пропозиції шляхом приведення вимог Замовника у відповідність до норм чинного законодавства.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації (Технічне завдання) зазначена середньомісячна тривалість робочого часу 172,33 люд/год. Така вимога обгрунтована тим, що технічне завдання та всі норми сформовані відповіно до проєктно-кошторисної документації, яка розроблена проєктною організацією, що має відповідні знання та компетенцію, і підтверджена позитивним експертним звітом. Враховуючи вище викладене, Замовник не вноситиме зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.09.2024 13:55