-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10014, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Бориса Лятошинського, будинок 14.. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
мін. крок: 1% або 157 839.79 UAH
Скарга на дискримінаційні умови встановлені тендерною документацією
- Додаток 4. Перелік для учасника.docx 24.09.2024 15:21
- Скарга.pdf.p7s.zip 24.09.2024 15:21
- Скарга.pdf 24.09.2024 15:21
- Додаток 2. Технічне завдання (22).docx 24.09.2024 15:21
- рішення від 28.06.2023 _ 9509.pdf 24.09.2024 15:21
- рішення від 29.03.2021 _6298.pdf 24.09.2024 15:21
- Рішення від 29.06.2023 _9586.pdf 24.09.2024 15:21
- Скарга акт огляду.docx 24.09.2024 15:21
- sign.p7s 24.09.2024 15:23
- Відповідь на скаргу.pdf 24.09.2024 18:19
- ЕКСПЕРТНИИ_ ЗВІТ _240430-07В .pdf 24.09.2024 18:19
- Лист ДКУзБТА.pdf 24.09.2024 18:19
- Відповідь на скаргу.docx 24.09.2024 18:20
- лист592.pdf 25.09.2024 15:32
- рішення від 26.09.2024 № 15854.pdf 26.09.2024 16:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2024 №16274.pdf 04.10.2024 14:47
- рішення від 03.10.2024 № 16274.pdf 07.10.2024 17:08
Пункт скарги
Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічними предметами та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про закупівлю, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості Скаржника, який спроможний забезпечити виконання робіт у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору, взяти участь у даній закупівлі.
Дискримінація нас як потенційного учасника полягає в наступному.
Відповідно Додатку № 2 та Додатку № 4 до тендерної документації «Огляд об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції є обов’язковим та здійснюється за спільною участю уповноваженої особи Замовника, представника Учасника. Огляд об’єкта проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я Замовника, що надається за добу до запланованого відвідування об’єкта, щодня з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., крім суботи та неділі. Учасник у складі тендерної документації повинен надати Акт про огляд об’єкту, засвідчений підписами уповноваженої особи Замовника, представника Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.»
Вимога встановлена Замовником порушує наші права, як учасника на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно з пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника та здійснять огляд (обстеження) об’єкта надання послуг.
Також відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі.
Також відповідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник встановивши оскаржувану вимогу створив при проведенні закупівлі корупційні ризики, оскільки після отримання Учасником Акту-обстеження, Замовнику стає відома інформація про всіх учасників процедури закупівлі до моменту проведення аукціону.
Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовником порушено принципи відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки встановлена ним вимога передбачає, що частину інформації про закупівлю, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. В даному випадку порушено наше право та інших потенційних учасників на вільний доступ до інформації про закупівлю.
Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вище вказане нами як Скаржником в повній мірі доведено необґрунтованість та незаконність встановлення замовником наступної вимоги – «Огляд об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції є обов’язковим та здійснюється за спільною участю уповноваженої особи Замовника, представника Учасника. Огляд об’єкта проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я Замовника, що надається за добу до запланованого відвідування об’єкта, щодня з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., крім суботи та неділі. Учасник у складі тендерної документації повинен надати Акт про огляд об’єкту, засвідчений підписами уповноваженої особи Замовника, представника Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.»
Неправомірність дій Замовника підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9586р/пк-пз від 29.06.2023 (Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-06-12-012758-a); Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р. (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-22-003442-a); Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.06.2023 №9509 (Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-06-13-008817-a).
-
Назва доказу:
Додаток 4. Перелік документів, які мають бути подані учасниками
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4. Перелік для учасника.docx
-
-
Назва доказу:
Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.06.2023 №9509
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.06.2023 _9586.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 29.03.2021 _6298.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9586р/пк-пз від 29.06.2023
-
Повʼязаний документ:
рішення від 28.06.2023 _ 9509.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. Технічне завдання (22).docx
-
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
-
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf.p7s.zip
-
Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі UA-2024-09-13-012237-a. Зобов’язати Замовника – Ліцей № 23 міста Житомира ім. М.Очерета – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації UA-2024-09-13-012237-a.