-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ремонт (реставраційний) будівлі (літера Б - харчоблок, пральня) КНП «ВОКПЛ ім. акад. О.І. Ющенка ВОР» (пам’ятка архітектури «Комплекс споруд психіатричної лікарні»–охоронний № 20-М), за адресою вул. Пирогова, 109. м. Вінниця
Завершена
34 970 098.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 174 850.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 174 850.49 UAH
Період уточнення:
13.09.2024 10:41 - 29.09.2024 00:00
Відповідь надана
Розрахунок ціни пропозиції
Номер:
abb125b1978446ba84cebb2db58f34b1
Дата опублікування:
26.09.2024 08:33
Опис:
Прошу уточнити вид договірної ціни, так як в п. 2 "Інша інформація" розділу 5 ТД "Оцінка тендерної пропозиції" зазначено "ціна пропозиції Учасника визначається як динамічна", а в додатку 3 до ТД "ПРОЄКТ ДОГОВІР ПІДРЯДУ" в п.3.1. зазначено "Договірна ціна є твердою".
Відповідь:
Доброго дня! До Тендерної документації будуть внесні зміни.
Дата відповіді:
26.09.2024 10:15
Відповідь надана
Документи для підтвердження ступеня локалізації товару
Номер:
1a9883be818e4dc19b6bb9011f351bac
Дата опублікування:
19.09.2024 16:47
Опис:
Зорієнтуйте будь ласка, відповідно до наданого Вами раніше розяснення необхідно надавати документи, що підтверджують ступінь локалізації виробництва Ящика з трансформатором знижувальним ЯТП-0,25, але вартість даного товару у складі предмета закупівлі значно менша ніж вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Прошу аргументувати чи розяснити необхідність надання документів, що підтверджують ступінь локалізації виробництва Ящика з трансформатором знижувальним ЯТП-0,25?
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до абзацу третього пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону». Це означає, що вартісна межа для товару, який входить до переліку, визначеного пунктом 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у складі робіт або послуг прирівняна до тієї, яку визначає Закон до предмета закупівлі.
З огляду на те, що вартість даного товару у складі предмета закупівлі значно менша за встановлені законом вартісні межі, надання додаткових документів не є обов’язковим.
Приносимо свої вибачення за будь-які незручності, спричинені попереднім роз’ясненням.
Дата відповіді:
20.09.2024 13:57
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
a376f23e4e284b3bb4db22894d83eb3b
Дата опублікування:
18.09.2024 13:47
Опис:
Шановний Замовнику! У Додатку 1 до Тендерної документації, а саме в п.2.1. встановлено дикримінаційну умову для Учасників, зокрема, що стосується надання підтвердження: "кошторисника/інженера-проектувальника (сертифікованого) (копія сертифікату додається в складі пропозиції)" враховуючи наступне:
Предметом закупівлі є Ремонт (реставраційний) будівлі, а не ВИКОНАННЯ ПРОЕКТНИХ РОБІТ. Вимоги щодо навності в Учасника кошторисника/інженера-проектувальника (сертифікованого) є кваліфікаційною вимогою до закупівель, предметом, яких є проектні роботи. Сертифікати на кошторисника та/або інженера-проектувальника підтвердують право на створення (проектування) обєктів визначеними даними сертифікатами. Виконання ремонтих робіт не належать до проектних робіт. Встановлення Замоником зазначеної вимоги фактично звужує коло Учасників - будівельних організацій (які безпосередньо цим займаються та мають відповідні ліцензії (СС2, СС3) (як спеціальних документ для токого роду діяльності), а відкривають можливість фактично лише для проектих організацій, яким виконання будівельних робіт не є їх профільним. Вимагаємо усунути дискваліфікацінй умову стосовно надання сертифікатів на таких працівників.
Відповідь:
Доброго дня! Замовник під час формування тендерної документації та її додатків, керувався
ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ №1178 та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель.
Згідно умов п. 11 позділу 3 додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї
пропозиції (у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва) повинен надати у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірну ціну з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою);
- зведений кошторис;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2) до тендерної документації).
Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
Для розрахунку кошторису потенційний учасник повинен залучати кваліфікований персонал.
Замовнику незрозуміло, яким чином Учасник не маючи сертифікованого інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) зможе вірно з дотримання вимог, з врахуванням всіх коефіцієнтів та розцінок, згідно чинного законодавства скласти (виконати) кошторисні розрахунки, які є основним документом для складання та подання тендерної пропозиції учасником.
Наголошуємо на тому, що вимога сформульована таким чином, що дозволяє залучати таких фахівців, як силами субпідрядника так і на інших засадах (договір цивільно-правового характеру тощо).
Дата відповіді:
20.09.2024 13:59
Відповідь надана
який саме документ потрібно надати?
Номер:
2b6cf21c3ebb4873aa08d515789210b6
Дата опублікування:
17.09.2024 22:31
Опис:
щодо умови Документації " інженера з охорони праці (будівництво), згідно вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці (копія підтвердного документа надається у складі пропозиції)". Повідомте, який саме підтвердний документ потрібно надати?
Відповідь:
Доброго дня! На підтвердження можна надати наказ про призначення інженера з охорони праці, копії посвідчень про навчання нормативно-правових актів з ОП по роботах відповідного напрямку будівництва.
Дата відповіді:
18.09.2024 11:45
Відповідь надана
Документи для підтвердження ступеня локалізації товару
Номер:
33e0d0864568480086ba11e162f5b43f
Дата опублікування:
16.09.2024 17:08
Опис:
Прошу Вас уточнити, чи допускається заміна в Технічному завданні (устаткування) Дизель-генератора Matari MB180 на еквівалент, так як дана позиція устаткування відсутня в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation а також не може мати відповідний ступінь локалізації виробництва згідно інформації виробника такого товару?
Відповідь:
Так, відповідно до п.10 Додатку 2 до тендерної документації, допускається заміна дизель-генератора Matari MB180 на еквівалент. Цей пункт прямо передбачає можливість пропонувати обладнання з іншими характеристиками, ніж зазначено в технічному завданні, за умови надання порівняльної характеристики та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим або рівноцінним.
Учасник повинен надати:
• Порівняльну характеристику: Детальний опис характеристик запропонованого еквівалентного обладнання з порівнянням з характеристиками дизель-генератора Matari MB180.
• Обґрунтування: Чітке пояснення того, чому запропоноване обладнання є кращим або рівноцінним зазначеному в технічному завданні.
• Документи для підтвердження ступеня локалізації: Необхідні документи для підтвердження ступеня локалізації запропонованого обладнання відповідно до вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
17.09.2024 10:12
Відповідь надана
Документи для підтвердження ступеня локалізації товару
Номер:
d1e9266212ca42329ee76e0a9ec1e1fe
Дата опублікування:
16.09.2024 16:46
Опис:
Прошу конкретизувати на який саме перелік товару (матеріалів, виробів, комплектів, устаткування) Учасник має надати документи для підтвердження ступеня локалізації товару ? Чи достатньо надати документи для підтвердження ступеня локалізації лише для Дизель-генератора ?
Також прошу уточнити, які саме документи для підтвердження ступеня локалізації товару має надати Учасник, чи достатньо надати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO та довідку, в довільній формі, з інформацією про наявність товару в переліку https://prozorro.gov.ua/page/localisation ?
Відповідь:
Доброго дня! Згідно з вимогами чинного законодавства про публічні закупівлі, а саме пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, встановлено перелік товарів, для яких обов’язковим є підтвердження ступеня локалізації виробництва.
У рамках даної закупівлі, Вам необхідно надати документи, що підтверджують ступінь локалізації виробництва таких товарів:
- Ящик з трансформатором знижувальним ЯТП-0,25
- Дизель-генератор Matari MB180.
Відповідно до пп.14 п.3 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства) додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження ступеня локалізації товару Вам необхідно надати такі документи:
- Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником (товар, вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
- Довідку, в довільній формі, з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації (20% або більше), який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
Дата відповіді:
17.09.2024 10:11