-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ремонт (реставраційний) будівлі (літера Б - харчоблок, пральня) КНП «ВОКПЛ ім. акад. О.І. Ющенка ВОР» (пам’ятка архітектури «Комплекс споруд психіатричної лікарні»–охоронний № 20-М), за адресою вул. Пирогова, 109. м. Вінниця
Завершена
34 970 098.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 174 850.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 174 850.49 UAH
Номер:
f382c27707c9442ea90a1b8597e7044a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 11:48 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 72-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель /закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 28.10.2024 № 72-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
4. UA-2024-09-13-002816-a; 13.09.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інна Швець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної ради" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.09.2024 № 297 (зі змінами), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.09.2024, 17.09.2024, 18.09.2024, 19.09.2024, 26.09.2024, відповіді Замовника на звернення від 17.09.2024, 18.09.2024, 20.09.2024, 26.09.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.10.2024, тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ» та товариства з обмеженою відповідальністю «БК СТАМ», протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника від 10.10.2024 № 84/6, протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 16.10.2024 № 84/7, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.10.2024, договір підряду від 30.10.2024 № 514, пояснення та документи від 01.11.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
15.11.2024 15:31 - 21.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2024 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
c75fc37e1bed489a81141692ac71afa6
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.10.2024 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-13-002816-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e29bd6ae97f64397a985fb5c5d9d1384
Назва:
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
01.11.2024 12:01
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту «Ремонт (реставраційний) будівлі (літера Б - харчоблок, пральня) КНП «ВОКПЛ ім. акад. О.І. Ющенка ВОР» (пам’ятка архітектури «Комплекс споруд психіатричної лікарні»–охоронний № 20-М), за адресою вул. Пирогова, 109. м. Вінниця Код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за «Єдиний закупівельний словник», та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду науково проектно-кошторисної документації (додаються у вигляді додатків до цього пояснення).
Кошторисна вартість ремонту (реставраційного) об’єкту всього по зведеному кошторисному розрахунку складає 34970098,00 грн.
Закупівля робіт здійснюється за рахунок коштів НСЗУ.
Проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти додаються.