• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт лікарняного ліфта БЗ-ГВ, зав. №11727, Берестечківської міської лікарні на вул. Незалежності, 71 в м. Берестечку Волинської області». Код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи

Торги не відбулися

2 734 703.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 347.03 UAH
Період уточнення: 10.09.2024 11:56 - 06.10.2024 00:00
Без відповіді

Кваліфікаційні критерії

Номер: 6cad43ae6c014a959b5e7d9514422ef9
Дата опублікування: 05.10.2024 20:33
Опис: Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації». У наданій Вами тендерній документації є Додаток 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, ТА ПОВИННІ НАДАВАТИСЯ УЧАСНИКАМИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ». Відповідно пункту 44 Особливостей «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту». Тобто, ненадання учасником документів, які не зазначено в Переліку згідно Додатку 1 до тендерної документації не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника?
Відповідь надана

"Потенційні учасники можуть відобразити ці фактори у своїй тендерній пропозиції через фінансовий аспект"

Номер: c099fbd3b0ba4252bbf1e993518c39fb
Дата опублікування: 16.09.2024 08:37
Опис: Шановний Замовник, що означає "Потенційні учасники можуть відобразити ці фактори у своїй тендерній пропозиції через фінансовий аспект". Що за фінансовий аспект який ми взнаємо під час огляду об"єкту? З ваших відповідей чітко ясно що маємо якісь додаткові фінансові аспекти передбачити, що це таке за аспекти??? часом чи не корупційні аспекти маємо відобразити?
Відповідь: Шановний учаснику, Під "фінансовим аспектом" мається на увазі виключно коректне визначення вартості робіт (ціна тендерної пропозиції), а не "корупційних" витрат.
Дата відповіді: 18.09.2024 13:06
Відповідь надана

Уточнення щодо того що “кошторис і відомість ресурсів будуть найбільш точними і реалістичними”

Номер: 0705c4f6f4e64cd78fd2bf408a96e2a3
Дата опублікування: 13.09.2024 09:19
Опис: У відповідях ви вказуєте що огляд об'єктув тому числі потрбен щоб “ кошторис і відомість ресурсів будуть найбільш точними і реалістичними” Тобто, якщо згідно Таблиці 2 Додатку 2 передбачено “Штукатурення плоских поверхонь дверних укосів по бетону та каменю - 10,2 м2”, а ми під час огляду встановимо що штукатурити треба 15м2 то ми маємо право внести зміни у власний кошторис та збільшити площу штукатурення до 15м2??? Або Хімічних анкерів передбачено 21 шт, а ми під час огляду встановимо що їх вистачить 15 шт, то ми можемо вности зміни в кошторисну документацію яка надається нами в складі пропозиції?
Відповідь: Це питання аналогічне попередньому. Кошторисна документація Учасника не може відрізнятись від Тендерної документації переліком матеріальних ресурсів та видами робіт. Тендерні закупівлі спрямовані на визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді: 14.09.2024 15:52
Відповідь надана

Щодо необхідності огляду об"єкту але не можливості внесення змін в кошторисну документацію учасників

Номер: df240fea9f25449a9760fd68203f612d
Дата опублікування: 12.09.2024 08:45
Опис: Ви відповідаєте що Учасники за результатами огляду мають: "оцінити вартість та необхідні ресурси для виконання робіт відповідно до умов, зазначених у проектній документації. Це сприяє тому, щоб уникнути непередбачених ситуацій у процесі реалізації проекту та забезпечити, що договірна ціна, кошторис і відомість ресурсів будуть найбільш точними і реалістичними" Що це за маячня адже кошторисна документація учасника не може відрізнятись від Таблиці 2 Додатку 2???
Відповідь: Кошторисна документація Учасника не може відрізнятись від Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації, якщо мова йде про перелік матеріальних ресурсів та види робіт. Водночас питання оцінки стосується саме фінансового аспекту. Оголошений тендер дозволяє учасникам врахувати можливі фінансові нюанси реалізації проекту, що може вплинути на формування загальної вартості робіт. Таким чином, тендерні закупівлі спрямовані на те, щоб забезпечити конкуренцію між учасниками та отримати найбільш вигідну пропозицію, враховуючи не лише перелік робіт, а й оптимальну фінансову оцінку їх виконання.
Дата відповіді: 14.09.2024 15:46
Відповідь надана

Щодо врахування та відображення в складі пропозиції результатів огляду об"єкту

Номер: fc8bbb656f764f94a0132373308aad19
Дата опублікування: 12.09.2024 08:41
Опис: Яким чином потенційні учасники можуть відобразити чи врахувати в своїй тендерній пропозиції "доступність інфраструктури, наявності чи стану підключень до інженерних мереж, або ж особливостей логістики". А також яким чином Замовник зможе оцінити чи врахував це Учасник в своїй пропозиції?
Відповідь: Потенційні учасники можуть відобразити ці фактори у своїй тендерній пропозиції через фінансовий аспект. Огляд об'єкта дає змогу оцінити умови, що можуть вплинути на вартість робіт.
Дата відповіді: 14.09.2024 15:07
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 7f90302bb6544e6099363c8a3bb98fb9
Дата опублікування: 11.09.2024 16:20
Опис: Шановна Уповноважена особа Замовника, хочемо звернути увагу на суперечнорсті у Ваших відповідях на поставлені запитання "Недискримінаційність вимоги: Вимога щодо візуального огляду об'єкта не є дискримінаційною, оскільки вона стосується всіх учасників однаково. Усі учасники мають рівний доступ до можливості проведення огляду об'єкта, що гарантує відкритість і прозорість процедури закупівель." Про яку рівність і однакову безперешкодність можна говорити для потенційного учасника , наприклад, з Луцька і потенційного учасника з Дніпра або іншого територіально віддаленого населеного пункту?!!!! У чому тут рівність? Це дискримінація за територіальним принципом та пряма необгрунтована перешкода для участі у тендері!!! А чим же ця вимога обгрунтована, якщо Ви самі пишете, що "Це дозволяє учасникам більш точно визначити обсяг і характер робіт", а на наступне питання пишете, що "перелік і обсяг робіт, визначений Замовником у тендерній документації, залишається незмінним і не підлягає коригуванню учасниками". То які обсяги треба визначати? А Ваше твердження про те, що "метою візуального огляду є отримання додаткової інформації для точного формування тендерної пропозиції" це взагалі нісенітниця і маніпуляція. Яку додаткову інформацію учасники мають отримувати, адже це обов'язок Замовника надати в Тендерній документації всю інформацію щодо предмета закупівлі. А те, що одні учасники будуть мати "цю додаткову інформацію", а інші ні, це не дискримінація? Просимо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству в сфері публічних закупівель, інакше Вас зобов'яже до цього АМКУ.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, Нагадуємо, що звернення до АМКУ є вашим правом, і ми це поважаємо. Однак погрози та маніпуляції щодо можливого оскарження тендерної документації — це абсолютно неприйнятна та неетична практика. Ми надали достатньо обґрунтовану відповідь стосовно вимоги щодо надання акту візуального огляду об'єкта. Якщо ви вважаєте, що цю вимогу слід усунути лише тому, що ви не бажаєте витрачати час на поїздку з Дніпра, то така позиція викликає питання щодо вашої професійної готовності взяти участь у серйозному проекті. Капітальний ремонт ліфта в лікарні — це важливий та відповідальний проект, як з технічної, так і з фінансової точки зору. Загальна сума оголошеного бюджету складає 2 734 703 грн. Відповідно, вимога щодо візуального огляду є абсолютно обґрунтованою і необхідною для того, щоб забезпечити якість виконання робіт. Рекомендуємо припинити витрачати як ваш час, так і наш, на подібні дрібниці, й зосередитися на підготовці якісної пропозиції.
Дата відповіді: 11.09.2024 17:05
Відповідь надана

Щодо складення "обгрунтованої цінової пропозиції"

Номер: 8e1c02160add4034a79e75aa104970bd
Дата опублікування: 11.09.2024 12:53
Опис: Шановний Замовник у вас є проект який пройшов експертизу. В Тендерній документації (Додаток 2 таблиця 2) вказано чіткий перелік робіт, матеріалів та їхня кількість. Договірна ціна (динамічна); ● Пояснювальна записка до договірної ціни; ● Кошторис; ● Відомість ресурсів. Невже ці документи можуть бути виконані не у відповідності до Таблиці 2 Додатку 2 ????? Що тоді робили проектанти (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-008209-a), що учасникам потрібно щось додивлятись і домудровувати????
Відповідь: Роз'яснення з приводу вимоги візуального огляду об'єкта в контексті наявності проектної документації, яка пройшла експертизу. 1. Проектна документація: У тендерній документації, зокрема в Додатку 2 (Таблиця 2), чітко зазначені обсяги робіт, матеріали та їх кількість. Ці дані базуються на проекті, який пройшов експертизу, і мають бути враховані під час формування договірної ціни, кошторису та відомості ресурсів. 2. Мета огляду об’єкта: Вимога щодо візуального огляду об'єкта не стосується внесення змін у проектну документацію або обсяг робіт, що зазначені в тендерній документації. Метою огляду є можливість для учасників на місці оцінити реальні умови виконання робіт, що можуть вплинути на організаційні моменти виконання проекту. Наприклад, це стосується доступності інфраструктури, наявності чи стану підключень до інженерних мереж, або ж особливостей логістики. 3. Проектна документація та тендерна пропозиція: Огляд об'єкта дає учасникам можливість максимально точно оцінити вартість та необхідні ресурси для виконання робіт відповідно до умов, зазначених у проектній документації. Це сприяє тому, щоб уникнути непередбачених ситуацій у процесі реалізації проекту та забезпечити, що договірна ціна, кошторис і відомість ресурсів будуть найбільш точними і реалістичними. 4. Роль проектантів: Проектанти виконали свою роботу належним чином, розробивши проект і пройшовши необхідну експертизу. Однак, візуальний огляд об'єкта дозволяє учасникам практично оцінити умови для реалізації цього проекту з урахуванням усіх технічних та організаційних особливостей на місці, що сприяє кращій підготовці тендерних пропозицій і точній відповідності проекту в реальних умовах.
Дата відповіді: 11.09.2024 15:42
Відповідь надана

Щодо "більш точно визначити обсяг і характер робіт, необхідні матеріально-технічні ресурси, а також скласти обґрунтовану цінову пропозицію."

Номер: 0640ee23020f41719ac601a0bf5012c9
Дата опублікування: 11.09.2024 12:46
Опис: Хіба учасники після огляду об"єкта можуть внести зміни в обсяг робіт??? Хіба учасники можуть змінювати чи уточнювати перелік робіт, чи кількість робіт що вказані в Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації ???
Відповідь: Надаємо роз'яснення щодо можливості внесення змін в обсяг робіт після огляду об’єкта. 1. Можливість внесення змін в обсяг робіт: Учасники не мають права вносити зміни в обсяг робіт, що визначений у тендерній документації, після огляду об’єкта. Огляд об'єкта проводиться для того, щоб учасники мали змогу оцінити свої можливості щодо виконання робіт та врахувати всі фактори для підготовки найбільш точної і реалістичної цінової пропозиції. Однак, перелік і обсяг робіт, визначений Замовником у тендерній документації, залишається незмінним і не підлягає коригуванню учасниками. 2. Перелік і кількість робіт у тендерній документації: Перелік робіт і їх обсяги, що зазначені в Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, є обов'язковими до виконання і не можуть бути змінені учасниками. Огляд об’єкта допомагає учасникам лише краще оцінити свої ресурси та можливості для виконання зазначених робіт на умовах, викладених у тендерній документації. Будь-які зміни в технічному завданні після завершення тендерної процедури можуть здійснюватися лише за ініціативою Замовника і в межах, встановлених чинним законодавством. Отже, метою візуального огляду є отримання додаткової інформації для точного формування тендерної пропозиції, а не для внесення змін до обсягу чи переліку робіт.
Дата відповіді: 11.09.2024 15:41
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: d4b4ddab4c8c4898b09ea4a579713e05
Дата опублікування: 10.09.2024 17:13
Опис: Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу: "Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. Акт візуального огляду об’єкту, має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі тендерної пропозиції. Пропозиції подані без акта огляду об’єкту будуть відхилені." Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Тобто, Замовник повинен надати всю необхідну інформацію щодо предмета закупівлі в технічному завданні (технічні вимоги до предмета закупівлі) в повному та достатньому обсязі для формування пропозиції потенційними учасниками. Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Варто зазначити, що практика АМКУ також свідчить, що встановлення вимоги надати Акт візуального огляду об’єкту є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Ми уважно розглянули ваші зауваження щодо вимоги про надання акту візуального огляду об'єкта у складі тендерної пропозиції. 1. Вимога візуального огляду об'єкта: Ця вимога включена до тендерної документації для забезпечення учасників можливістю ознайомитися з реальними умовами виконання робіт. Відповідно до п. 1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016, проведення обстеження об'єкта є необхідним етапом для оцінки його технічного стану. Це дозволяє учасникам більш точно визначити обсяг і характер робіт, необхідні матеріально-технічні ресурси, а також скласти обґрунтовану цінову пропозицію. 2. Недискримінаційність вимоги: Вимога щодо візуального огляду об'єкта не є дискримінаційною, оскільки вона стосується всіх учасників однаково. Усі учасники мають рівний доступ до можливості проведення огляду об'єкта, що гарантує відкритість і прозорість процедури закупівель. Також це дозволяє уникнути ситуацій, коли учасник після укладення договору заявляє про виявлені невраховані раніше обставини, що можуть призвести до коригування ціни чи умов договору. 3. Юридичне обґрунтування: Вимога акту огляду об'єкта не суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки Замовник має право встановлювати технічні та кваліфікаційні вимоги до учасників. Проведення візуального огляду дозволяє учасникам точно оцінити свої можливості та уникнути необґрунтованого коригування цін в процесі виконання договору, що відповідає принципам економії та ефективності, закріпленим у ст. 3 Закону. 4. Практика АМКУ: Практика АМКУ свідчить про недопустимість встановлення вимог, що обмежують конкуренцію або створюють необґрунтовані перешкоди для учасників. Однак вимога щодо огляду об'єкта не порушує цих принципів, оскільки є частиною належного оцінювання умов робіт і не передбачає додаткових бар'єрів для участі.
Дата відповіді: 11.09.2024 11:30