• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу) (Коригування)»

Завершена

42 920 990.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 214 604.96 UAH
Період уточнення: 05.09.2024 16:13 - 18.09.2024 00:00
Відповідь надана

ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату

Номер: 1f7b5f1e833140828f0bd3bf9309b1cf
Дата опублікування: 11.09.2024 15:41
Опис: Відповідно до вимог ТД учасники мають надати у складі тендерної пропозиції: Чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат, та ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату); Чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи екологічного управління Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат, та ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату); Чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат, та ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату). Як вбачається зі змісту даної вимоги обов’язковим є надання ЗВІТУ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату. Слід зазначити, що дана вимога є актуальною, коли пройшов рік з дати видачі сертифікату. З метою уникнення спірних питань під час розгляду тендерних пропозицій, просимо внести зміни до ТД в цій частині та визначити, що надання ЗВІТУ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату надається тільки у разі, якщо строк видачі сертифікату становить більше року.
Відповідь: Шановний Учасник! Основні положення щодо сертифікації визначено Міжнародною організацією зі стандартизації ІСО (англ. ISO) в Постанові «Управління системою знаків відповідності стандарту і їх значення для споживачів», «Кодексі принципів по системах сертифікації третьої сторони і відповідних стандартів». Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в Україні встановлено два види сертифікації: добровільна сертифікація продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; обов'язкова оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів (при використанні модулів оцінки відповідності, які передбачають залучення органів з сертифікації). Сертифікати видаються акредитованими організаціями, які володіють відповідним статусом для проведення таких процедур. Ці органи забезпечують акредитацію та проводять всі необхідні перевірки та випробування, на основі яких приймається рішення про видачу сертифікату. Стадії впровадження системи управління на підприємстві передбачають проведення внутрішнього аудиту, щоб перевірити її ефективність та відповідність стандартам ISO. Під час аудиту виявлені недоліки виправляються, і система постійно вдосконалюється. Останнім етапом є проведення зовнішнього аудиту компетентною сертифікаційною організацією, та отримання сертифікату на відповідний стандарт ISO по системі управління. Отже, в даному випадку вимога тендерної документації передбачає надання учасниками процедури закупівлі звітів за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) вказаних сертифікатів, які видаються як і при отриманні вперше такого сертифікату так і наступного наглядового аудиту, за умови, якщо строк видачі сертифікату становить більше року.
Дата відповіді: 13.09.2024 14:57
Відповідь надана

Сума аналогічного договору має бути не менше 50% від очікуваної вартості цієї закупівлі

Номер: ea870df4f83a4204bcebcfa1c1eba323
Дата опублікування: 05.09.2024 18:05
Опис: Добрий день! Відповідно до вимог тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі зазначено:"Сума аналогічного договору має бути не менше 50% від очікуваної вартості цієї закупівлі". Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного учасника, враховуючи, що ми можемо виконати всі вимоги окрім цієї. Враховуючи чисельну практику АМКУ в цій частині (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-13-005862-a; скарга UA-2023-04-13-005862-a.c1) просимо видалити цю вимогу, щоб уникнути оскарження умов тендерної документації. Заздаледь вдячні.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Згідно листа Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об’єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким їм можуть відповідати лише один або декілька учасників. Відповідно до ст. 16 Закону, з урахуванням положень Особливостей, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідності до ч.3 ст. 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Вимога у ТД щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання аналогічних договорів на роботи з капітального ремонту будівель, а саме- утеплення фасадів, вартість якого повинна бути не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі не є дискримінаційною, а навпаки спрямована на забезпечення вибору найбільш досвідченого та кваліфікованого підрядника. Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за оголошеною процедурою закупівлі. Менші обсяги виконання аналогічних робіт лише збільшуватимуть ризики невідповідності досвіду учасника, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, а також не усуватимуть ризику претензій до таких вимог на будь-якому їх рівні і збільшуватимуть ризики неефективності витрачання коштів.
Дата відповіді: 06.09.2024 15:03