-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу) (Коригування)»
Завершена
42 920 990.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 214 604.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 214 604.96 UAH
Номер:
4f74a2c6e8aa49cf881bfbf606c96cd2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2024 00:00
Період моніторингу:
18.12.2024 17:11 - 09.01.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-09-05-010562-a 05.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу першого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС», виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію з документальним підтвердженням щодо наявності в переможця торгів ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, а в разі неможливості припинити зобов’язання за Договором, та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.09.2024 № 62, роз’яснення до процедури, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.09.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 27.09.2024 № 67, від 01.10.2024 № 71, від 21.10.2024 № 77, від 05.11.2024 № 83, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 01.10.2024, до 19.10.2024, рішення комісії АМКУ від 15.10.2024 № 16855-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2024, договір від 13.11.2024 № 546 (далі – Договір) на суму 39 246 833,05 грн з ПДВ, повідомлення про внесення змін до Договору, додаткову угоду № 1 від 06.12.2024 до Договору, додаткову угоду № 2 від 30.12.2024 до Договору, пояснення (інформацію та документи) Замовника, надані 26.12.2024 та 02.01.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до вимог підпункту 10 пункту 47 Особливостей, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Згідно із оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-09-05-010562-a, оприлюдненим в електронній системі закупівель очікувана вартість становить 42 920 990,40 гривень.
Відповідно до пункту 5.4. розділу III до тендерної документації Замовник установив вимогу, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Слід зазначити, що інформація щодо антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми не є публічною та не міститься у відкритих джерелах.
Однак, під час подання своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» не підтвердив наявність антикорупційної програми шляхом самостійного декларування щодо її наявності в електронній системі закупівлі, чим недотримався вимог пункту 5.4. розділу III до тендерної документації.
Крім того, учасник ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» не надав у тендерній пропозиції документального підтвердження наявності антикорупційної програми.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.10.2024 № 77), при цьому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не виявив.
Таким чином, Замовник не розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та наданням відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Під час здійснення моніторингу закупівлі Держаудитслужба, керуючись нормами частини п’ятої статті 8 Закону, 30.12.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» вимогам підпункту 10 пункту 5.3. розділу III до тендерної документації, в частині надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, враховуючи що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 02.01.2025 надав пояснення, у якому, зокрема, зазначено «Відповідно до підпункту 10 пункту 47 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом)».
Однак, зазначене не відповідає дійсності, оскільки нормами пункту 47 Особливостей встановлено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
При цьому, на порушення вимог абзацу першого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС», як таку, що підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
07.01.2025 17:12 - 22.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.01.2025 17:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додано наказ від 12.09.24р. № 34 Про затвердження Антикорупційної програми та призначення уповноваженого, відповідального за реалізацію антикорупційної програми
Дата публікації звіту:
13.01.2025 14:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
03.02.2025 11:34
Запити/Пояснення
Номер:
85f4545ce11449b2b568000c1dd72f6e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2024 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу) (Коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-05-010562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів (дефектних актів, експертних звітів, локальних кошторисів, підсумкових відомостей, договірної ціни з розрахунками, пояснювальної записки тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cc669e1f0f804ca6abd2ce5379640ea6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.12.2024 14:31
Опис:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (розміру бюджетних призначень) Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а також даними експертного звіту (позитивного) № 0287-4303-23/УЕГ/А від 20 листопада 2023 року та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета та технічних, якісних характеристик закупівлі робіт замовник керувався даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва (робочий проект), що додається.
Номер:
9e03dac597c54a27a14083ca83790d1f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.12.2024 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу) (Коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-05-010562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вимогам підпункту 10 пункту 5.3. розділу III до тендерної документації, в частині надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e3090f02e9624768ac10cd0fb49f7b3e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.01.2025 15:21
Опис:
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу) (Коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-05-010562-a), повідомляємо наступне.
Яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вимогам підпункту 10 пункту 5.3. розділу III до тендерної документації, в частині надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Тендерна документація по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу) (Коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-05-010562-a) розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості).
Пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Водночас пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості та Постанова № 1178 відповідно), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Так, норма про вимогу підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми згідно з пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону перефразована у підпункті 10 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до підпункту 10 пункту 47 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом).
При цьому умовами тендерної документації не було передбачено вимоги щодо надання учасниками у складі документів тендерної пропозиції будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Так само надання антикорупційної програми не передбачено і для переможця, поскільки пункт 47 Особливостей передбачає, зокрема, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Номер:
5be34fb1443d4d51b3a578848a2765da
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.01.2025 15:18
Опис:
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу) (Коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-05-010562-a), повідомляємо наступне.
Яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вимогам підпункту 10 пункту 5.3. розділу III до тендерної документації, в частині надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Тендерна документація по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу) (Коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-05-010562-a) розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості).
Пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Водночас пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості та Постанова № 1178 відповідно), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Так, норма про вимогу підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми згідно з пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону перефразована у підпункті 10 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до підпункту 10 пункту 47 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом).
При цьому умовами тендерної документації не було передбачено вимоги щодо надання учасниками у складі документів тендерної пропозиції будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Так само надання антикорупційної програми не передбачено і для переможця, поскільки пункт 47 Особливостей передбачає, зокрема, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.