-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Завершена
3 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Період уточнення:
05.09.2024 12:49 - 18.10.2024 00:00
Відповідь надана
щодо невиконання рішення органу оскарження
Номер:
784b5ae426654819b37d3b9626f7450d
Дата опублікування:
15.10.2024 15:40
Опис:
Шановний Замовнику, уважно почитайте рішення органу оскарження за двома останніми скаргами, де АМКУ, зокрема, встановив: За таких умов, Замовник НЕ ВИКОНАВ рішення Комісії від 18.09.2024 № 15488-р/пк-пз та від 18.09.2024 № 15489-р/пк-пз у порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. АМКУ встановлює факт невиконання, а протокол складає по ст.164-14 Державна аудиторська служба України.Таким чином, не посилайтеся на календар, а на те, що повторні скарги у вашій закупівлі були подані саме у зв'язку із невиконаннямм рішення органу оскарження.
Крім цього, якби ви уважно прочитали висновки двох останніх скарг по воді, то зрозуміли б аналогію: АМКУ зобов'язав вас внести зміни взагалі видаливши 2024 рік так як ті протоколи, якими скаржники обгрунтовували свої скарги, після внесення змін все одно не відповідали вимогам - це означає що рішення органу оскарження не виконано та дискримінація залишається. АМКУ не пише ПРЯМО як вам виконати його рішення, ви повині аналізувати його зміст та доводи скаржника, аби вносячи зміни до тд, усунути дискримінацію. Таким чином згідно рішення органу оскарження №15489-р/пк-пз від 18.09.2024 р. встановлено: За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати результати санітарно-біологічного дослідження страв з яловичини, курячого філе, круп, овочів, бобових (щонайменше по одній страві), виконаного саме не раніше травня 2024, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Скаржник обгрунтовував незаконність вимоги посилаючись на протокол від 11.04.2023 року І ЦЬОГО ДЛЯ ОРГАНУ ОСКАРЖЕННЯ БУЛО ДОСТАТНІМ ДЛЯ ВИЗНАННЯ УМОВИ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Ви ж, усуваюч на ваш погляд дискримінацію повинні були б відредагувати вимоги ТД таким чином аби протокол від 11.04.2023 року підходив для виконання вимоги за результатами змін. Вами цього не зроблено. Проконсультуйтеся із юристом з цього приводу для розуміння як в цій ситуації і на майбутнє вірно виконувати рішення органу оскарження.
Відповідь:
Дякуємо за Вашу пильність зміни будуть внесені найближчім часом
Дата відповіді:
15.10.2024 16:31
Відповідь надана
щодо невиконання рішень органу оскарження
Номер:
f68a360882ad417f812992ea609093fb
Дата опублікування:
15.10.2024 14:59
Опис:
Шановник замовнику, немає мети повторно блокувати вашу закупівлю, проте гратися в кошки-мишки також ніхто не буде. Повідомляємо, що за кожен встановлений факт невиконання рішення органу оскрження (їх вже є мінімум три) до керівника замовника буде застосовано тричі адміністративне стягнення по ст.164-14 КУпАП (починаючи з другого факту невиконання як повторність), а тому просимо та рекомендуємо самостійно ЯКНАЙШВИДШЕ СЬОГОДНІ внести відповідні зміни (по зверненнях вище) з метою неблокування закупівлі, виконання рішень органу оскарження та зменшення відповідальності для керівника (притягнення до якої, у разі нереагування на законні вимоги від 15.10.2024 року, - гарантуємо).
Відповідь:
Шановний замовнику. Вкотре просимо використовувати функціонал електронної системи закупівель за призначенням та утриматися від безпідставних погроз, звинувачень та залякувань. Якщо ви поглянете на календар, то зрозумієте, що усі рішення АМКУ були виконані своєчасно, тож ваші заяви про потрійні адміністративні стягнення, без сумніву, гучні, але абсолютно безпідставні.
Дата відповіді:
15.10.2024 15:31
Відповідь надана
щодо невиконання рішення органу оскарження
Номер:
f693a7a970c34014b689e4d2bae8a987
Дата опублікування:
15.10.2024 14:40
Опис:
згідно п. 2.14 переліку документів передбачено: Результати щорічного санітарно-біологічного дослідження страв з яловичини, курячого філе, круп, овочів, бобових (щонайменше по одній страві), виконаного у 2024 р.
Проте, згідно рішення органу оскарження №15489-р/пк-пз від 18.09.2024 р. встановлено: За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати результати санітарно-біологічного дослідження страв з яловичини, курячого філе, круп, овочів, бобових (щонайменше по одній страві), виконаного саме не раніше травня 2024, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Скаржник обгрунтовував незаконність вимоги посилаючись на протокол від 11.04.2023 року. А тому у разі невидалення вимоги про рік сьогодні до кінця робочого дня, за рішенням АМКУ вас буде зобов'язано зробити це по аналогії із водою!
Відповідь:
Шановний учаснику. Ваші претензії безпідставні. Рішенням АМКУ №15489-р/пк-пз від 18.09.2024 р. вказано на дискримінаційний характер в частині «САМЕ не раніше травня 2024 р.» - і в цій частині рішення виконано в повному обсязі, вам надано можливість надати результати дослідження, виконані в будь-який час протягом 2024 р. Якщо вбачаєте наявність підстав для повторного звернення до органу оскарження – то подавайте скаргу.
Дата відповіді:
15.10.2024 15:28
Відповідь надана
щодо невиконання рішення органу оскарження!!! ВТРЕТЄ!
Номер:
715393c1abe449d2a73c347462c76e9e
Дата опублікування:
15.10.2024 14:25
Опис:
п. 2.13 Переліку документів (додаток 2 до ТД) ПЕРЕДБАЧАЄ ВИМОГУ, ЯКА ВИЗНАНА ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ЗГІДНО РІШЕННЯ АМКУ: Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв.
Деталізуємо замовнику, що вимога про цей акт згідно наказу №1503 від 08 серпня 2023 року визнана дискримінаційною. Вимагаємо видалити вимогу до 16 год СЬОГОДНІ адже сьогодні буде повторно подано скаргу щодо невиконання рішення осргану оскарження.
Відповідь:
Дякуємо за звернення, зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
15.10.2024 15:26
Відповідь надана
щодо практики амку
Номер:
c641d93004414c4691267502d808df28
Дата опублікування:
26.09.2024 13:22
Опис:
Якщо ви б детально читали законодавство, то встановили, що Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року чинний не майже рік, а НАБРАВ ЧИННОСТІ 1.01.24!!! Все-таки намагаємося достукатися до законності. Ознайомтеся із рішенням по незаконності акту РІШЕННЯ № 5310-р/пк-пз від 25.03.2024 по закупівлі UA-2024-03-08-007163-a ТА ВНЕСІТЬ ЗМІНИ!
Відповідь:
Шановний учаснику! Надані вами посилання нерелевантні і замовник не марнуватиме час на їх дослідження, адже очевидно, що якщо закупівля оголошена в березні 2024 р., тобто через два повних місяці дії оновленого акта законодавства, то логічно припустити, що не всі оператори ринку могли забезпечити виконання відповідної умови тендерної документації. Однак, сьогодні на календарі вже кінець вересня, тобто зазначений акт діє майже рік, а відтак в УСІХ операторів ринку було достатньо часу, щоб призвичаїтись до роботи по новим правилам і підготуватись до нової тендерної кампанії, в якій УСІ замовники очікують отримати підтвердження щодо проведеного щорічного контролю операторів ринку за дотриманням законодавства про харчові продукти. Крім того, радимо вам звернути увагу на закупівлю UA-2024-08-09-010368-a (опублікована у серпні 2024 року). В даному тендері також було передбачено подання акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року. І дана вимога НЕ ПЕРЕШКОДИЛА участі операторів ринку у закупівлі. То про яку дискримінацію може йти мова?
Закликаємо не марнувати ваш час на гучні заяви, а натомість зосередитись на виконанні регуляторних вимог щодо діяльності операторів ринку.
Дата відповіді:
26.09.2024 14:53
Відповідь надана
щодо строку внесення змін
Номер:
bdb09a6517a4482f9eff98a8134a7aee
Дата опублікування:
26.09.2024 12:07
Опис:
Шановний замовнику, у разі невнесення змін до 14 години 26.09.24 р., буде готуватися та подаватися скарга до АМКУ. Тому, задля неблокування закупівлі, надайте відповіді для розуміння чи будете вносити зміни чи ні. Якщо ні, так і напишіть, не потрібно демагогій та пояснень чому ваші незаконні вимоги є законними, у вас буде можливіть їце зробити для АМКУ, а також для вашого вищестоящого керівництва, пояснюючи чому через НЕЗАКОННІ УМОВИ, про які пишуть вам потенційні учасники, заклад охорони здоров'я не може провести закупівлю та забезпечити харчуванням на УМОВАХ КОНКРЕНТНОГО ВІДБОРУ, А НЕ ПРОТЯГУВАННЯМ СВОГО ВІДОМОГО ДЛЯ ВСІХ УЧАСНИКА!
Відповідь:
Шановний учаснику! Роз’яснюємо, що функціонал питань системи електронних закупівель призначений для постановки питань по суті щодо роз’яснення умов тендерної документації, а не для анонімних образ, наклепів та безпідставних звинувачень. Пропонуємо ретельно вивчати рішення Органу оскарження з урахуванням його обґрунтування та дотримуватись законодавства про діяльність операторів ринку харчових продуктів, у тому числі – ваших власних програмних документів системи НАССР. Тоді у вас не виникатиме одних проблем ані з дослідженням страв, ані з перевіркою якості води, ані з контролем санітарного стану харчоблоку тощо – і тоді вам не доведеться оскаржувати ті елементарні умови тендерної документації, які спроможний виконати кожен добросовісний та авторитетний оператор ринку. Ми радо запрошуємо до конкурентної боротьби усіх учасників, які можуть продемонструвати позитивні результати принаймні щорічного контролю своїх операційних процесів та відповідно якості надаваних послуг.
Дата відповіді:
26.09.2024 12:56
Відповідь надана
лист або інший документ від Державної служби України з питань праці
Номер:
5c5bb45c020a43cd801de33197c77c8c
Дата опублікування:
25.09.2024 17:24
Опис:
Шановний Замовнику! В ТД наявна вимога "Додатково надати документи про атестацію робочого місця кухаря. Вказані протоколи мають бути видані учаснику лабораторією, яка атестована Держпраці (на підтвердження атестації надати лист або інший документ від Державної служби України з питань праці про визнання лабораторії атестованою). Відомості про атестовані лабораторії є у вільному доступі. Вам важливо, щоб лабораторія була атестована, чи щоб Учасники (не ваші домовлені), не могли дістати документ. З якого дива нам Держпраці буде давати листа, тим більше в обмежені строки!!! Видаліть цю вимогу, як дискримінаційну.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до умов тендерної документації може бути надано абсолютно будь-який документ від Держпраці, що підтверджує атестацію лабораторії, що виконує відповідні дослідження. Тендерна документація не містить жодних умов щодо форми, дати, назви такого документа тощо. Ви самі стверджуєте, що вказана інформація міститься у вільному доступі, з чого випливає, що вимога є абсолютно виконуваною, а отже – не носить для вас дискримінаційного характеру.
Дата відповіді:
26.09.2024 12:55
Відповідь надана
щодо акту
Номер:
b52b9a283a69440ab4e5f7a431732d3e
Дата опублікування:
25.09.2024 16:52
Опис:
Відповідно до змінених вимог ТД: З метою підтвердження відповідності приміщення, з якого має бути доставлена їжа замовнику протягом не більше 30 хвилин, вимогам законодавства, надати акт складений за результатами проведений проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року на вказану потужність, з якої здійснюватиметься доставка готових страв. Такий акт має бути без виявлених порушень та виданим учаснику Держпродспоживслужбою чи її територіальним органом. Проте, в потенційного учасника є відповідний акт, який виданий у відповідності до Наказу Міністерства економіки України №143-22 від 21.01.2022 року. При цьому,при прийняття нового законодавства (Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року), акти, які видані раніше є чинними та нескасованими. Крім цього, чинним законодаством не встановлено обов'язку періодичності проведення інспектування та обов'язку переробки такого акту у разі зміни законодавства. Просимо ознайомитися із законодавством, яке регулює підстави для проведення повторного інспектування та доводить неможливіть за 3 дні прийому пропозицій отримати акт складений за результатами проведений проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року. Просимо внести зміни до ТД так як завтра умови ТД будуть оскаржені до АМКУ.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року чинний вже майже рік – цього часу більш ніж достатньо для забезпечення проведення принаймні одного контрольного заходу в оператора ринку харчових продуктів для підтвердження безпечності та законності здійснюваної ним діяльності, а відтак – і спроможності якісно надавати послуги за предметом закупівлі.
За таких обставин підстави для виключення вказаної умови з тендерної документації відсутні.
Дата відповіді:
26.09.2024 12:54
Відповідь надана
щодо кухаря
Номер:
b7fc857040a84bc29bf4076b9fe96ed4
Дата опублікування:
25.09.2024 16:47
Опис:
Відповідно до вимог ТД: Додатково надати документи про атестацію робочого місця кухаря, а саме - надати протоколи проведення досліджень важкості та напруженості праці, метеорологічних факторів, освітленості робочого місця, шумового навантаження та інфразвуку на робоче місце, професію: кухар. Вказані протоколи мають бути видані учаснику лабораторією, яка атестована Держпраці (на підтвердження атестації надати лист або інший документ від Державної служби України з питань праці про визнання лабораторії атестованою). Також інформація про лабораторію має міститися у інформаційному переліку лабораторій, атестованих на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, який знаходиться на сайті Держпраці. ПРОТЕ, ЯКЩО КУХАР НАДАЄ ПОСЛУГИ ЗА ДОГОВОРОМ ЦІИФІЛЬНО-ПРАВОВОГО ХАРАКТЕРУ (ЩО ДОЗВОЛЕНО ТД), ТО ПОСАДИ КУХАРЯ ТА РОБОЧОГО МІСЦЯ НЕМАЄ У ШТАТНОМУ РОЗПИСІ.КРІМ ЦЬОГО, НЕЗАКОННИМ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ Є ВИЗНАЧЕННЯ ХТО САМЕ ПОВИНЕН ПРОВЕСТИ ТАКІ ВИПРОБУВАННЯ. ПРОСИМО ВИДАЛИТИ ВИМОГИ ТАК ЯК ВИМОГИ ТД БУДУТЬ ЗАВТРА ОСКАРЖЕНІ ДО АМКУ.
І, як показує практика, попри сторонню агресивну допомогу, що відображається у Ваших відповідях на звернення, АМКУ ваші позиції по скаргах не підтримує та визнає дискримінаційним. Тому просимо ознайомитися із практикою перед тим як приймати рішення задля неблокування закупівлі знову на місяць.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Якщо штатним розписом учасника, що є оператором ринку харчових продуктів, дійсно не передбачено жодної посади кухаря, то такий учасник не позбавлений можливості подати у складі тендерної пропозиції відповідне пояснення з наданням підтвердних документів (напр., штатний розпис та остання звітність за формою 1-ДФ), що в сукупності підтвердять дійсну відсутність у штаті учасника посади кухаря, а отже – і підстави ненадання запитуваних документів.
Дата відповіді:
26.09.2024 12:54
Відповідь надана
Щодо невиконання рішення органу оскарження
Номер:
fc276e3fc88b4de18347ddc781493655
Дата опублікування:
25.09.2024 16:43
Опис:
При внесенні змін до ТД вимогу відредаговано наступним чином: - протокол щорічного дослідження питної води за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1 п. 1 Таблиці цього Додатка, виконаного ДУ «КМЦКПХ МОЗ» чи її міжрайонним відділом, у 2024 році, який має підтверджувати відповідність води на потужностях учасника ДСаНПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Проте, згідно рішення №15489-р/пк-пз від 18.09.2024 р. встановлено: прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати протокол дослідження питної води за адресою виробничого приміщення
учасника, зазначеного в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1 п. 1 таблиці цього додатка,
виконаного компетентною установою, що належить до сфери управління Міністерства
охорони здоров’я, саме не раніше травня 2024, що є дискримінаційним по відношенню до
інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. ТАКИМ ЧИНОМ, ВИМОГА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОРГАНУ, ЯКИЙ ПОВИНЕН ВИДАТИ протокол щорічного дослідження питної води Є НЕЗАКОННОЮ ЗГІДНО ЛОГІКИ АМКУ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. ТАКИМ ЧИНОМ, У РАЗІ НЕВИДАЛЕННЯ ВИМОГИ ПРО ОРГАН ВИДАЧІ протоколу щорічного дослідження питної води, УМОВИ ТД БУДУТЬ ПОВТОРНО ОСКАРЖЕНІ ДО АМКУ.
Відповідь:
Шановний учаснику! Пропонуємо вам ретельніше вивчати рішення АМКУ. Як свідчить наведений вами витяг з рішення Орган оскарження визнав дискримінаційною лише одну умову – щодо строку виконання дослідження. Про це свідчить вжите формулювання: «…. САМЕ не раніше травня 2024, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання». Замовником усунуто дискримінаційний характер умови ТД в цій частині та надано можливість учасникам подати результат відповідного дослідження, виконаний в будь-який час з початку року, тобто – протягом майже 9 місяців. Зважаючи на той факт, що процедура оскарження загальмувала торги на три тижні, у будь-якого потенційного учасника було достатньо часу для виконання дослідження такого роду виконуються за кілька днів і не є дороговартісними.
Разом з тим акцентуємо, що в рішенні Органу скарження зверталась увага на НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ суб’єкта, яким згідно з умовами документації має бути виконано дослідження. І цей недолік замовником також усунуто шляхом роз’яснення того, про яку саме компетентну установу, що належить до сфери управління МОЗ, йдеться.
За таких обставин обидва рішення АМКУ виконані в повному обсязі.
Дата відповіді:
26.09.2024 12:52