• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Брикет торф’яний

Завершена

3 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Період уточнення: 04.09.2024 17:21 - 10.09.2024 01:00
Відповідь надана

Пропект договору містить непрозорі умови

Номер: d03d1fef73d84d0a9c4c01a2bf6f6897
Дата опублікування: 10.09.2024 00:00
Опис: Пропект договору містить непрозорі умови
Відповідь: Проект договору сформовано, в першу чергу, на основі вимог: Господарського та Цивільного кодексів України; Закону України “Про публічні закупівлі”, а також інших нормативно-правових актів.
Дата відповіді: 10.09.2024 17:27
Відповідь надана

Уточніть який товар є предметом закупівлі

Номер: 58caa2970ad142689079b9f532535b25
Дата опублікування: 07.09.2024 19:39
Опис: Відповідно до оголошення замовник планує закупити торфобрикети фасовані в бігбегах. Проте в тексті документації та зокрема в технічних вимогах до предмета закупівлі мова йде про поставку деревини дровяної. Прошу всежтаки визначитися з предметом закупівлі і привести документацію у відповідність.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Найближчим часом до оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.09.2024 16:48
Відповідь надана

Встановлені технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі суперечать чиному національному стандарту ДСТУ 2042-92 Брикети торф'яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови.

Номер: 1eab4e51ff6341bf98873635547dd306
Дата опублікування: 06.09.2024 22:02
Опис: Наступна невідповідність міститься в Додатку №3 до оголошення яким визначено "Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, учасники в складі своєї пропозицій повинні надати документи, які підтверджують відповідність пропозицій Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. 1. Брикети торф'яні для комунально-побутових потреб повинні відповідати вимогам ДСТУ 2042-92, а саме: а) зольність — не більше 23%, 6) волога — не більше 20%, в) механічна міцність — не менше 94 %, г) теплота згорання — не менше 14,9 тис. кДж/кг; д) вміст сірки — не більше ніж 0,5%; Так, у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Враховуючи те, що брикети торфові також є твердим паливом, тим паче саме цей код ДК обрав Замовник (ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо), Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен послуговуватися наявним Національним стандартом. Станом на сьогодні національним стандартом для торфобрикетів для побутових потреб є виключно ДСТУ 2042-92. Одначе, чинний національний стандарт що регламентує якість брикетів торф’яних ДСТУ 2042-92 взагалі не містить такий показник як вміст сірки, тому виникає питання де замовник підгледів показник 0,5%. Можливо саме така сірка вказана в сертифікаті заздалегідь обраного постачальника для якого розроблялася документація. Тому дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення змін.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Найближчим часом до оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.09.2024 16:48
Відповідь надана

Документація замоника розроблена з порушенням постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178

Номер: 66e4766f41cd4e058d7334a022d86b79
Дата опублікування: 06.09.2024 21:28
Опис: Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Враховуючи те, що брикети торфові також є твердим паливом, тим паче саме цей код ДК обрав Замовник (ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо), Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен послуговуватися наявним Національним стандартом. Станом на сьогодні національним стандартом для торфобрикетів для побутових потреб є виключно ДСТУ 2042-92. Одначе, тендерна документація замовника розроблена із порушенням норм чинного законодавства через встановлення ним умов що обмежують вільну конкуренцію та надають перевагу заздалегідь обраному учаснику. Додатком 2 пункт 3 вимагається Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до оголошення, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за ïï наявності та у випадку використання печатки Учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), в якій зазначається інформація про наявність матеріально-технічної бази. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідно надати скановані документи на право власності a6o користування офісу та/або технічного приміщення та/або складу чи іншого приміщення (документація має передаватися в РDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні). Крім того Учасник повинен підтвердити наявність вантажного автотранспорту (не менше 1) для перевезення дров твердих порід. Для підтвердження наявності вантажного автотранспорту необхідно надати скановані документи, що підтверджують право власності a6o користування. Такими документами можуть бути: свідоцтво про право власності та/або договір оренди та/або договір надання послуг. У разі подання Учасником у складі своєї пропозицій декількох автотранспортних засобів, вищезазначені вимоги поширюються на всі автотранспортні засоби Учасника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. 5 Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Найближчим часом до оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 09.09.2024 16:48