• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Брикет торф’яний

Завершена

3 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Номер: fc0e1368e80244a2a399b65bc5383d39
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-01-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 01.11.2024 12:05 - 23.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.11.2024 №72-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 01.11.2024 №72-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2024-09-04-012491-a 04.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ встановлено порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178, пункту 8 Особливостей №1275. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (зі змінами) (далі – Особливості №1275), розгляду та відхилення пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи/протокол від 09.09.2024 №12 (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД» та ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ, протокол розкриття пропозицій, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 23.09.2024 №23, 24.09.2024 №25, повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2024, договір від 11.10.2024 №579, відповіді замовника на запити про надання пояснень від 06.11.2024, 18.11.2024 та 20.11.2024 року. За результатами моніторингу спрощеної закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275 до Оголошення Замовником не включено інформацію про посаду однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ встановлено, що у пункті 5 розділу «Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником» Додатку 3 «Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Оголошення Замовник визначив, що учасник в складі пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель, у випадку, якщо Учасник не буде виробником (торфовидубовним підприємством) додатково у складі пропозиції потрібно надати договір про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким постачальником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем та будь-яким іншим суб’єктом господарювання). Слід зазначити, що Замовник самостійно встановив в Оголошенні вищевказану вимогу. Однак, у складі своєї пропозиції ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ не надано договір про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким постачальником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем та будь-яким іншим суб’єктом господарювання). При цьому, Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 24 вересня 2024 року, в якому зобов’язано учасника ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ надати документи: «договір про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким постачальником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем та будь-яким іншим суб’єктом господарювання», який відноситься до документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (пункт 5 розділу «Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником» Додатку 3 «Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Пунктом 8 Особливостей №1275 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості №1178). Абзацом другим пункту 43 Особливостей №1178 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, якщо в ній відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді пропозиції ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ Замовник неправомірно розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 24 вернсня 2024 року, що стосуються відсутності у складі його пропозиції договору про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким постачальником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем та будь-яким іншим суб’єктом господарювання. Отже, на порушення вимог пункту 8 Особливостей №1275, абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178 та відповідно на порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а визначив ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ переможцем спрощеної закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки і оборони від 11.10.2024 № 579 на суму 3 868 300,00 грн з ПДВ. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 18.11.2024 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 20.11.2024 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ.
Період усунення порушень: 21.11.2024 14:01 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.11.2024 14:01

Запити/Пояснення