-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Брикет торф’яний
Завершена
3 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Номер:
fc0e1368e80244a2a399b65bc5383d39
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-01-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2024 00:00
Період моніторингу:
01.11.2024 12:05 - 23.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2024 №72-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.11.2024 №72-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-09-04-012491-a 04.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275.
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ встановлено порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178, пункту 8 Особливостей №1275.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (зі змінами) (далі – Особливості №1275), розгляду та відхилення пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи/протокол від 09.09.2024 №12 (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД» та ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ, протокол розкриття пропозицій, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 23.09.2024 №23, 24.09.2024 №25, повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2024, договір від 11.10.2024 №579, відповіді замовника на запити про надання пояснень від 06.11.2024, 18.11.2024 та 20.11.2024 року.
За результатами моніторингу спрощеної закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275 до Оголошення Замовником не включено інформацію про посаду однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення.
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ встановлено, що у пункті 5 розділу «Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником» Додатку 3 «Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Оголошення Замовник визначив, що учасник в складі пропозиції повинен завантажити в електронну систему закупівель, у випадку, якщо Учасник не буде виробником (торфовидубовним підприємством) додатково у складі пропозиції потрібно надати договір про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким постачальником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем та будь-яким іншим суб’єктом господарювання).
Слід зазначити, що Замовник самостійно встановив в Оголошенні вищевказану вимогу.
Однак, у складі своєї пропозиції ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ не надано договір про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким постачальником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем та будь-яким іншим суб’єктом господарювання).
При цьому, Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 24 вересня 2024 року, в якому зобов’язано учасника ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ надати документи: «договір про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким постачальником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем та будь-яким іншим суб’єктом господарювання», який відноситься до документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (пункт 5 розділу «Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником» Додатку 3 «Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Пунктом 8 Особливостей №1275 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості №1178).
Абзацом другим пункту 43 Особливостей №1178 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, якщо в ній відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді пропозиції ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ Замовник неправомірно розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 24 вернсня 2024 року, що стосуються відсутності у складі його пропозиції договору про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким постачальником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем та будь-яким іншим суб’єктом господарювання. Отже, на порушення вимог пункту 8 Особливостей №1275, абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178 та відповідно на порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а визначив ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ переможцем спрощеної закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки і оборони від 11.10.2024 № 579 на суму 3 868 300,00 грн з ПДВ.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 18.11.2024 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 20.11.2024 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ФОП ЗАЙЧЕНКО ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ.
Період усунення порушень:
21.11.2024 14:01 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 14:01
Запити/Пояснення
Номер:
95563bff4808442a816ed6c5a4cfec96
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Брикет торф’яний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-04-012491-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
db2b6cd1752647f890e4dc9fb64c3037
Назва:
Про надання відповіді на звернення
Дата опублікування:
06.11.2024 12:31
Опис:
У відповідь на отриманий 04 листопада 2024 року запит від Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу закупівлі брикету торф’яного (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-04-012491-a) через електронну систему закупівель надається відповідь.
Розпорядженням ГУ НГ України від 02.09.2024 № 27/11/1/1-21113 визначено розмір бюджетних призначень. 03 вересня 2024 року від Головного управління Національної гвардії України надійшли затверджені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Також було додатково проведено моніторинг ринку цін на даний товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції.
Номер:
d71d5705fe6342b8978a605692ffc3f9
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
13.11.2024 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Брикет торф’яний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-04-012491-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у Формі III Додатку №2 до оголошення зазначено, що переможець спрощеної закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати перелік інформації та документи для фізичних осіб-підприємців:
пункт 5- копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та інших документів, необхідних для укладення договору.
пункт 6- інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення щодо наявності чи відсутності в ньому відомостей стосовно застосуваггня до контрагента заходів кримінально-процесуального характеру у зв'язку із вчиненням коруггційного правопорушення.
пункт 7- інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
пункт 8- документ (оригінал або копія) з інформацією про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), виданий органами доходів і зборів для, який діє станом на дату укладання Договору про закупівлю.
пункт 9- довідка про те, що фізична особа, яка уповноважена на укладення договору не знятої чи не погашеної судимості не має (Довідка МВС). Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини в день укладання договору. Замовник перевіряє довідку на офіційному сайті МВС за посиланням Ьіїр’./Луапіед.туз.еоу.иа/Іезі:/.
Або ВИТЯГ про те, що фізична особа, яка уповноважена на укладення договору не знятої чи не погашеної судимості не має (Витяг з інформаційно-аналітичної системи). Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини в день укладання договору. Замовник перевіряє довідку на офіційному сайті МВС за посиланням Ьирз://ууІіаЬ.іпУ5що\'.иа/
пункт 10- довідку в довільній формі про те, що він:
- є юридичною особою, яка не є - резидентом російської федерації/республіки білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власниками) якої є резидент (резиденти) російської федерації/республіки білорусь, фізичною особою (фізичною особою підприємцем) - резидентом російської федерації/республіки білорусь;
- щодо нього рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, не застосовували персональні спеціальні економічні га інші обмежувальні заходи (санкції) у виді заборони здійснення у нього публічних та оборонних закупівель;
- щодо нього, його Учасника (засновника), керівника (уповноваженої особи), кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) його засновника, якщо засновником є юридична особа, рішенням компетентного органу Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади, Японії, Австралії не застосовували персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції);
- місцезнаходженням (місцем проживання, перебування, реєстрації) постачальника, його Учасників (засновників), керівників (уповноважених осіб) та кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) його засновника, якщо засновником є юридична особа, не є держава, віднесена до переліку офшорних зон, зг ідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 року № 143-р «Про віднесення держав до переліку офшорних зон» (зі змінами), а також держава, віднесена до переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту
39.2 статті 39 Податкового кодексу України, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року 1045 «Про затвердження переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту статті 39 Податкового кодексу України, та визнання таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 року № 977»
Яким чином учасником ФОП Зайченко Ярослав Вікторович, якого обрано переможцем спрощеної закупівлі, виконано вимоги Замовника в оголошенні?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
104ce10994b24a5e8fbfd9f01c1bd73c
Назва:
Про надання відповіді на звернення
Дата опублікування:
18.11.2024 14:19
Опис:
У відповідь на отриманий 13 листопада 2024 року запит від Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу закупівлі брикету торф’яного (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-04-012491-a) через електронну систему закупівель надається відповідь.
Документи відповідно до Форми ІІІ Додатку № 2 до оголошення Учасник-переможець спрощеної закупівлі надав разом з договором у паперовому вигляді.
Номер:
58c5b1225fae4d95999738a0a68910c9
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
18.11.2024 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Брикет торф’яний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-04-012491-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості №1275) передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості №1178).
Абзацом другим пункту 43 Особливостей №1178 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Чим керувався Замовник, оприлюднюючи повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 24 вересня 2024 року, в якому зобов’язано учасника ФОП Зайченко Ярослав Вікторович надати документи: «договір про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким постачальником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем та будь-яким іншим суб’єктом господарювання), який відноситься до документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі ( «Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником» Додатку 3 «Технічні вимоги» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі)?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
eef8f3e0ecea4934acfba9787ff48dab
Назва:
Про надання відповіді на звернення
Дата опублікування:
20.11.2024 16:20
Опис:
На отриманий 18 листопада 2024 року запит від Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу закупівлі брикету торф’яного (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-04-012491-a) через електронну систему закупівель надається відповідь.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Абзацом другим пункту 43 Особливостей №1178 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник, оприлюднюючи повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зобов’язав учасника ФОП Зайченко Ярослав Вікторович надати документи: «договір про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким постачальником та виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем та будь-яким іншим суб’єктом господарювання) для уточнення інформації щодо постачання брикету торф’яного. Надання вищезазначеного договору не призводить до зміни предмета закупівлі (його найменування, марку, модель тощо).