• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 , із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації, та відшкодувати з належних учаснику-Принципалу коштів витрати, пов’язані з направленням вимоги (повідомлення) сплатити кошти за гарантією через банк бенефіціара. Реквізити бенефіціара: назва: Комунальне підприємство «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради код за ЄДРПОУ:00432426; місцезнаходження: 76008, вулиця Тролейбусна, 40, м. Івано-Франківськ; банківські реквізити: р/р UA723253650000002600101240363 відкритий у АТ «Кредобанк» Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 720 000,00 грн. (сімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.) (без ПДВ). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого пунктом 1, розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу ІІІ цієї тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 постанови Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Усі витрати, пов’язанні з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.

Завершена

24 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 240 000.00 UAH
Період уточнення: 30.08.2024 11:03 - 04.09.2024 00:00
Відповідь надана

витяг МВС

Номер: 741bc42324ab43f7bf84f56ca0d21f53
Дата опублікування: 03.09.2024 12:34
Опис: Замовником в Тендерній документації встановлено вимогу щодо надання Переможцем процедури закупівлі: «Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 №207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що фізична особа, яка є учасником, не була притягнута до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів).». Обмеження щодо дати отримання документу суттєво зменшує вірогідність підтвердження переможцем закупівлі відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, з огляду на те, що відповідна довідка може формуватися Реєстром до 30 днів, що, відповідно, виключає можливість надання переможцем вказаних документів в строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, просимо виключити обмеження щодо дати отримання документу або збільшити його принаймні до 30 днів. Дякуємо.
Відповідь: Оскільки від дати оголошення закупівлі до дати завантаження витягу МВС є не менше 10 днів замовник не вважає дискримінаційною вимогою оформити витяг не раніше дати оголошення, тому що витяг формується лічені хвилини, максимум один день. Зважаючи на вищевикладене замовник не вважає дискримінаційною дану вимогу тендерної документації
Дата відповіді: 04.09.2024 14:50
Відповідь надана

внесення змін

Номер: b69b4dee10f24a1dac230c21c6a238b4
Дата опублікування: 03.09.2024 12:15
Опис: Замовник, вбачаючи Ваше бажання діяти згідно норм чинного законодавства (вивчивши Ваше обгрунтування відміни попередньої закупівлі), учасники чекають внесення змін до Тендерної документації, а саме, виключення дискримінаційний вимог, зазначених у зверненнях нижче.
Відповідь: Замовник оголошуючи закупівлю дотримується норм чинного законодавства без жодних дискримінаційних вимог.
Дата відповіді: 04.09.2024 14:45
Відповідь надана

ВИКЛЮЧЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ З ТД

Номер: 5835279a96d24ce59a6dc7ac27c69720
Дата опублікування: 02.09.2024 18:01
Опис: Шановний Замовник, вимога, встановлена в тендерній документації: "Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії в умовах можливого надзвичайного стану в енергетиці, Постачальник повинен мати можливість здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в необхідному обсязі та якості, що за належних умов забезпечать безперебійне постачання для задоволення попиту на споживання електричної енергії Споживачем (з врахування ПКМУ від 27 жовтня 2023 р. № 1127), для чого необхідно підтвердити наявність (завірену копію) у постачальника діючого (на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю): - договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ, ІРІ) дійсного на 2024 рр. - договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2024 рр." та також "В підтвердження наявності у постачальника досвіду виконання договору з імпорту електричної енергії крім РФ, РБ, ІРІ. (Довідка про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО) здійсненого до дня оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю". Зазначаємо наступне - Статтею 4 Закону України "Про ринок електричної енергії" передбачено - учасники ринку електричної енергії провадять свою діяльність на ринку електричної енергії на договірних засадах. Також цією ж статтею передбачено перелік необхідних договорів, серед яких немає договорів з імпорту електричної енергії чи договору на оптову закупівлю електричної енергії. Такі договори не є обов'язковими для електропостачальників, адже вони закуповують електричну енергію для постачання споживачам на внутрішньому ринку, а не імпортують її, зокрема, така закупівля відбувається на ринку на добу на перед, на внутрішньодобовому ринку, у трейдерів або через Українську енергетичну біржу. Постачальники не зобов'язані імпортувати електроенергію для постачання її споживачу. Скаржник наголошує, що ні Законом "Про ринок електричної енергії" ні Правилами ринку ні Ліцензійними умовами не передбачено обов'язку для учасників укладати такі договори, аби мати можливість здійснювати постачання електричної енергії. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають саме зовнішньоекономічні контракти, щодо закупівлі імпорту електричної енергії, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги, А САМЕ: вимогу про надання завіреної копії у постачальника діючого (на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю): - договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ, ІРІ) дійсного на 2024 рр. - договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2024 рр. та вимогу про надання довідки про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО). Наголошуємо також на тому, що зазначен дискримінаційні вимоги вже НЕОДНОРАЗОВО були предметом розгляду АМКУ та за результатами яких орган оскарження зобовʼязував замовників вносити зміни шляхом виключення вказаних вимог! Наприклад, в закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-011585-a та ще безліч інших. Замовник має бути зацікавлений у дотриманні строків постачання та своєчасній поставці електричної енергії переможцем даної закупівлі, а отже, необхідно внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги, також ЗДІЙСНЮВАТИ ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНОЇ ЗАКУПІЛВ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, аби уникнути заблокування закупівлі орагом оскарження, у звʼязку з поданням учасником скарги. ДЯКУЄМО.
Відповідь: КП «Електроавтотранс» (надалі - Замовник) оголошуючи закупівлю електричної енергії, в Додатку 2 до тендерної документації зазначено вимогу: «Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії в умовах можливого надзвичайного стану в енергетиці, Постачальник повинен мати можливість здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в необхідному обсязі та якості, що за належних умов забезпечать безперебійне постачання для задоволення попиту на споживання електричної енергії Споживачем (з врахування ПКМУ від 27 жовтня 2023 р. № 1127), для чого необхідно підтвердити наявність (завірену копію) у постачальника діючого (на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю): - договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ, ІРІ) дійсного на 2024 рр. - договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2024 рр.». Замовник вважає, що дана вимога є правомірною з огляду на наступне. Закупівля оголошена Замовником з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до п.28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Предметом закупівлі є електрична енергія. Так з 24.02.2022 року по всій території України запроваджено воєнний стан. Через те, що країна агресор росія систематично обстрілює критичну енергоструктуру України регулярно утворюється дефіцит електроенергії. Постановою КМУ №1127 від 27 жовтня 2023 року «Про затвердження Положення про особливості імпорту електричної енергії в умовах правового режиму воєнного стану в Україні» (надалі - Положення) уряд забезпечив можливість для підприємств покривати потреби в електроенергії, використовуючи імпорт. Пунктом 1 Положення визначено, що з метою забезпечення загальносуспільного інтересу в електроенергетичній галузі та безпеки постачання електричної енергії в умовах правового режиму воєнного стану в Україні учасники ринку електричної енергії під час здійснення операцій, пов’язаних з імпортом електричної енергії, діють у порядку, передбаченому цим Положенням. Відповідно до пункту 4 Положення визначено, що до обов’язків учасників ринку електричної енергії належить забезпечення безперервності послуги з передачі, розподілу та постачання імпортованої електричної енергії Таким чином дана вимога в Додатку 2 до тендерної документації зумовлена теперішнім сьогоденням і є правомірною та обґрунтованою. Замовник має бути впевнений що майбутній постачальник електричної енергії може підтвердити виключно забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії в умовах можливого надзвичайного стану в енергетиці.
Дата відповіді: 04.09.2024 14:46
Відповідь надана

Обмежувальна та дискримінаційна вимога щодо закупівлі електричної енергії

Номер: 62e71c57fd89428aae14031f27a3433c
Дата опублікування: 02.09.2024 10:31
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, в Додатку 2 до ТД зазаначена вимога, що: « Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії в умовах можливого надзвичайного стану в енергетиці, Постачальник повинен мати можливість здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в необхідному обсязі та якості, що за належних умов забезпечать безперебійне постачання для задоволення попиту на споживання електричної енергії Споживачем (з врахування ПКМУ від 27 жовтня 2023 р. № 1127), для чого необхідно підтвердити наявність (завірену копію) у постачальника діючого (на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю): - договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ, ІРІ) дійсного на 2024 рр. - договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2024 рр.». Прохання надати роз'яснення, на якій підставі Замовник вимагає надання цих договорів? Чому Замовник не розглядає можливість закупівлі електричної енергії у вітчизняного виробника, тим самим не підтримуючи економіку країни, а віддає перевагу виключно імпортній електроенергії?
Відповідь: КП «Електроавтотранс» (надалі - Замовник) оголошуючи закупівлю електричної енергії, в Додатку 2 до тендерної документації зазначено вимогу: «Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії в умовах можливого надзвичайного стану в енергетиці, Постачальник повинен мати можливість здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в необхідному обсязі та якості, що за належних умов забезпечать безперебійне постачання для задоволення попиту на споживання електричної енергії Споживачем (з врахування ПКМУ від 27 жовтня 2023 р. № 1127), для чого необхідно підтвердити наявність (завірену копію) у постачальника діючого (на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю): - договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ, ІРІ) дійсного на 2024 рр. - договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2024 рр.». Замовник вважає, що дана вимога є правомірною з огляду на наступне. Закупівля оголошена Замовником з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до п.28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Предметом закупівлі є електрична енергія. Так з 24.02.2022 року по всій території України запроваджено воєнний стан. Через те, що країна агресор росія систематично обстрілює критичну енергоструктуру України регулярно утворюється дефіцит електроенергії. Постановою КМУ №1127 від 27 жовтня 2023 року «Про затвердження Положення про особливості імпорту електричної енергії в умовах правового режиму воєнного стану в Україні» (надалі - Положення) уряд забезпечив можливість для підприємств покривати потреби в електроенергії, використовуючи імпорт. Пунктом 1 Положення визначено, що з метою забезпечення загальносуспільного інтересу в електроенергетичній галузі та безпеки постачання електричної енергії в умовах правового режиму воєнного стану в Україні учасники ринку електричної енергії під час здійснення операцій, пов’язаних з імпортом електричної енергії, діють у порядку, передбаченому цим Положенням. Відповідно до пункту 4 Положення визначено, що до обов’язків учасників ринку електричної енергії належить забезпечення безперервності послуги з передачі, розподілу та постачання імпортованої електричної енергії Таким чином дана вимога в Додатку 2 до тендерної документації зумовлена теперішнім сьогоденням і є правомірною та обґрунтованою. Замовник має бути впевнений що майбутній постачальник електричної енергії може підтвердити виключно забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії в умовах можливого надзвичайного стану в енергетиці.
Дата відповіді: 04.09.2024 14:45