-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 , із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації, та відшкодувати з належних учаснику-Принципалу коштів витрати, пов’язані з направленням вимоги (повідомлення) сплатити кошти за гарантією через банк бенефіціара. Реквізити бенефіціара: назва: Комунальне підприємство «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради код за ЄДРПОУ:00432426; місцезнаходження: 76008, вулиця Тролейбусна, 40, м. Івано-Франківськ; банківські реквізити: р/р UA723253650000002600101240363 відкритий у АТ «Кредобанк» Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 720 000,00 грн. (сімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.) (без ПДВ). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого пунктом 1, розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу ІІІ цієї тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 постанови Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Усі витрати, пов’язанні з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
мін. крок: 1% або 240 000.00 UAH
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця закупівлі
- Протокол визначення переможця.pdf 18.09.2024 14:56
- Видруківка з сайту скаржника.png 18.09.2024 14:56
- Протокол відхилення учасника.pdf 18.09.2024 14:56
- скарга.docx 18.09.2024 14:56
- sign.p7s 18.09.2024 14:59
- Звернення Замовника щодо скарги 19.09.2024 13:31
- Протокол про скасування визначення переможця 19.09.2024 13:31
- Пояснення по суті скарги 23.09.2024 16:19
- Протокол про скасування рішення визначення переможця 23.09.2024 16:19
- рішення від 20.09.2024 № 15588.pdf 20.09.2024 14:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2024 № 15999.pdf 01.10.2024 13:43
- рішення від 30.09.2024 № 15999.pdf 02.10.2024 16:48
Пункт скарги
Замовник зазначає, що ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність власного веб-сайт, який не відповідає вимогам підпункту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №312), а саме, на сайті неможливо створити особистий кабінет споживача, оскільки сайт містить тільки вкладку «Особистий кабінет», але дана вкладка не є активною і не дає можливості створити особистий кабінет споживача.
Відповідно до тендерної документації, а саме, Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» наявна наступна вимога про надання учасником: «Довідки у довільній формі про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет з описом та підтвердженням його відповідності вимогам підпункту 14, підпункту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕ КП від 14.03.2018 року № 312)».
Серед завантажених документів тендерної пропозиції ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» наявна і, зокрема:
-довідка щодо веб-сайту, в якій вказано наступне: «На підтвердження відповідності Учасника вимогам підпункту 14 та підпункту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312 Товариство з обмеженою відповідальністю «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» гарантує наявність власного веб-сайту в мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказані засоби комунікації (поштова адреса, номер телефону для звернення споживачів, адреси та телефони центрів обслуговування споживачів, електронна пошта для прийому електронних повідомлень від споживачів), розміщенні нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на ринку електричної енергії, згідно з якими Учасник здійснює ліцензовану діяльність, інформація щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду.
Посилання на сайт: https://skenergy.com.ua.»
Сайт ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» (https://skenergy.com.ua) дійсно відповідає вимогам підпункту 14 та підпункту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених відповідною Постановою НКРЕКП, зокрема, на ньому можливе створення особистого кабінету споживача, з яким ВЖЕ укладено договір, задля зазначення реквізитів договору при реєстрації особистого кабінету та здійснення входу в подальшому.
Посилання на особистий кабінет: https://skenergy.com.ua/my-account/ (видруківка з сайту надається).
Відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
- є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
- є такою, строк дії якої закінчився;
- є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Замовник зазначає, що прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» на підставі абз. 2 ч. 2 п. 44 Особливостей, тобто, тендерна пропозиція визначена замовником такою, строк дії якої закінчився.
В тендерній документації вказаний строк дії тендерних пропозицій – 90 днів. Тендерна пропозиція ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» була завантажена 06.09.2024 року, а протокол відхилення Скаржника був оприлюднений Уповноваженою особою Замовника 13.09.2024, що взагалі виключає підставу посилатись на раніше вказану норму Особливостей як підставу для відхилення тендерної пропозиції.
Даний перелік є вичерпним та розширенню не підлягає.
Також в Протоколі відхилення Уповноваженою особою Замовника вказано про не відповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник не згодний з даним твердженням Замовника, адже, завантажений ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» файл «Технічні, якісні та кількісні хар-ки», де міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які надає учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам повністю відповідає Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам».
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Довідка щодо наявності власного веб-сайту, у звʼязку з якою тендерна пропозиція Скаржника була відхилена Замовником, не є умовою технічною специфікації та не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а отже не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції чітко передбачені Особливостями та Замовники мають діяти тільки відповідно до чинного законодавства.
Відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» та оголосивши ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУР «РІ ГРУП» переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплені в статті 5 Закону, а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, та, зокрема, було порушено Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Враховуючи вищевказане, Замовник порушив чинне законодавство, права та інтереси Скаржника, неправомірно відхиливши тендерну пропозицію та визначивши переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУР «РІ ГРУП».
-
Відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» та оголосивши ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУР «РІ ГРУП» переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплені в статті 5 Закону, а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, та, зокрема, було порушено Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Враховуючи вищевказане, Замовник порушив чинне законодавство, права та інтереси Скаржника, неправомірно відхиливши тендерну пропозицію та визначивши переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУР «РІ ГРУП».
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
-
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради від 13.09.2024 (далі-Протокол відхилення) було відхилено пропозицію ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» у процедурі Відкриті торги згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5 – Електрична енергія, з таких підстав: відповідно до абз. 2 ч. 2 п. 44 Особливостей, а саме, що тендерна пропозиція ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте відхилення не є правомірним відповідно до викладеного вище.
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця закупівлі
- Протокол відхилення учасника.pdf 18.09.2024 13:41
- скарга.docx 18.09.2024 13:41
- Протокол визначення переможця.pdf 18.09.2024 13:41
- Снимок экрана 2024-09-18 в 13.25.20.png 18.09.2024 13:41
- sign.p7s 18.09.2024 13:46
Пункт скарги
Замовник зазначає, що ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність власного веб-сайт, який не відповідає вимогам підпункту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №312), а саме, на сайті неможливо створити особистий кабінет споживача, оскільки сайт містить тільки вкладку «Особистий кабінет», але дана вкладка не є активною і не дає можливості створити особистий кабінет споживача.
Відповідно до тендерної документації, а саме, Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» наявна наступна вимога про надання учасником: «Довідки у довільній формі про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет з описом та підтвердженням його відповідності вимогам підпункту 14, підпункту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕ КП від 14.03.2018 року № 312)».
Серед завантажених документів тендерної пропозиції ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» наявна і, зокрема:
-довідка щодо веб-сайту, в якій вказано наступне: «На підтвердження відповідності Учасника вимогам підпункту 14 та підпункту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312 Товариство з обмеженою відповідальністю «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» гарантує наявність власного веб-сайту в мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказані засоби комунікації (поштова адреса, номер телефону для звернення споживачів, адреси та телефони центрів обслуговування споживачів, електронна пошта для прийому електронних повідомлень від споживачів), розміщенні нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на ринку електричної енергії, згідно з якими Учасник здійснює ліцензовану діяльність, інформація щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду.
Посилання на сайт: https://skenergy.com.ua.»
Сайт ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» (https://skenergy.com.ua) дійсно відповідає вимогам підпункту 14 та підпункту 15 пункту 5.2.2. розділу 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених відповідною Постановою НКРЕКП, зокрема, на ньому можливе створення особистого кабінету споживача, з яким ВЖЕ укладено договір, задля зазначення реквізитів договору при реєстрації особистого кабінету та здійснення входу в подальшому.
Посилання на особистий кабінет: https://skenergy.com.ua/my-account/ (видруківка з сайту надається).
Відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
- є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
- є такою, строк дії якої закінчився;
- є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Замовник зазначає, що прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» на підставі абз. 2 ч. 2 п. 44 Особливостей, тобто, тендерна пропозиція визначена замовником такою, строк дії якої закінчився.
В тендерній документації вказаний строк дії тендерних пропозицій – 90 днів. Тендерна пропозиція ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» була завантажена 06.09.2024 року, а протокол відхилення Скаржника був оприлюднений Уповноваженою особою Замовника 13.09.2024, що взагалі виключає підставу посилатись на раніше вказану норму Особливостей як підставу для відхилення тендерної пропозиції.
Даний перелік є вичерпним та розширенню не підлягає.
Також в Протоколі відхилення Уповноваженою особою Замовника вказано про не відповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник не згодний з даним твердженням Замовника, адже, завантажений ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» файл «Технічні, якісні та кількісні хар-ки», де міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які надає учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам повністю відповідає Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам».
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Довідка щодо наявності власного веб-сайту, у звʼязку з якою тендерна пропозиція Скаржника була відхилена Замовником, не є умовою технічною специфікації та не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а отже не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції чітко передбачені Особливостями та Замовники мають діяти тільки відповідно до чинного законодавства.
Відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» та оголосивши ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУР «РІ ГРУП» переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплені в статті 5 Закону, а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, та, зокрема, було порушено Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Враховуючи вищевказане, Замовник порушив чинне законодавство, права та інтереси Скаржника, неправомірно відхиливши тендерну пропозицію та визначивши переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУР «РІ ГРУП».
-
Відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» та оголосивши ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУР «РІ ГРУП» переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплені в статті 5 Закону, а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, та, зокрема, було порушено Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Враховуючи вищевказане, Замовник порушив чинне законодавство, права та інтереси Скаржника, неправомірно відхиливши тендерну пропозицію та визначивши переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУР «РІ ГРУП».
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
-
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради від 13.09.2024 (далі-Протокол відхилення) було відхилено пропозицію ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» у процедурі Відкриті торги згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5 – Електрична енергія, з таких підстав: відповідно до абз. 2 ч. 2 п. 44 Особливостей, а саме, що тендерна пропозиція ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте відхилення не є правомірним відповідно до викладеного вище.