-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі КНП «ЦПМСД «Русанівка» за адресою: м. Київ, вул. Ентузіастів, 13-а
Завершена
351 376.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 756.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 756.88 UAH
Період уточнення:
26.08.2024 16:51 - 20.09.2024 00:00
Відповідь надана
Чи є підставою для дискваліфікації учасника якщо керівника учасника внесено в реєстр корупционерів?
Номер:
4c2b2f6acc194bbcb14fd0c58d1792a3
Дата опублікування:
30.08.2024 09:45
Опис:
Керівник учасника має право належним чином уповноважити іншу посадову особу учасника на підписання документів пропозиції та договору. Уповноважена особа учасника декларує відсутність підстав для дискваліфікації учасника згідно пункту 47 Особливостей згідно постанови КМУ №1178.
Чи є підставою для дискваліфікації учасника, якщо керівника учасника було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, та було внесено в реєстр корупционерів,
а документи тендерної пропозиції підписує інша уповноважена особа учаника, як це відбулося згідно рішення комісії АМКУ у закупівлі UA-2024-04-10-006656-a "Вогнезахисне обробляння дерев’яних конструкцій", коли учасника ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" було дискваліфіковано? Керівника учасника Литвинюк Андрій Орестович, який є керівником ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л", ПП «ЛИТВИНЮК», ПП «ПОЖСПЕЦТЕХ-ЗАХІД», ТЗОВ «ЗЕВС ЛМ», внесено до реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, але він не підписував документи пропозиції.
Чи є підставою для дискваліфікації учасника якщо керівника учасника внесено в реєстр корупционерів, якщо учасник цю інформацію не зазначив та/або приховав, а тендерну пропозицію підписала інша уповноважена особа, в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією?
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідно до пункту 47 Особливостей, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Згідно з даними пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Дата відповіді:
30.08.2024 12:36
Відповідь надана
В підлоги учасників нема сечі терпіти пекельні борошна дискримінації учасників у тендерній документації
Номер:
8bca64df83aa46a3b5a3608ec80521c6
Дата опублікування:
29.08.2024 14:09
Опис:
Щодо відповіді на питання про «Проведення вогнезахисної обробки (просочення)" не нормується кошторисними нормами 13-74-1" - Замовник відповідає "В даному випадку слово «шар» застосовується не у значенні «куля», а у значенні «однорідна за якоюсь ознакою частина чого-небудь»."
Шановний Замовнику, ви будете Лігу сміху влаштовувати перед перевіряючими органами, тому що роботи (послуги) з просочування нормуються кошторисними нормами (розцінками) КР20-21-3 (для будівель, які експлуатуються) та КБ10-56-1 (для нового будівництва). Неправильне застосування кошторисних норм 13-74-1 та будь-яких інших норм для поверхневого фарбування (створення поверхневого шару не у значенні «куля» на поверхні деревини) замість норм для просочування вглибину деревини (створення шару не у значенні «куля» всередині деревини) - призводить до повної ануляції Акту виконаних робіт як фіктивного перевіряючими органами.
Бажаємо успіху, майте гарні державні закупівлі!
Відповідь:
Шановний Учаснику, норма 13-74-1 застосована правильно з огляду на наступне.
Технічним завданням, яке міститься у Додатку 2 до тендерної документації, передбачено, що з метою підготовки до вогнезахисту поверхня дерев’яних конструкцій має бути очищена згідно вимог розділу VI Правил з вогнезахисту і саме норма 13-74-1 у своєму складі робіт містить очищення поверхні, що обробляється.
Слід зазначити, що кошторисна норма КБ10-56-1 містить наступний склад робіт: приготування вогнезахисної суміші; поверхневе дворазове оброблення деревини амонійними солями, а кошторисна норма КР20-21-3 такий склад робіт: приготування вогнезахисної суміші; поверхнева дворазова обробка деревини амонійними сумішами, атмосферостійкими та водостійкими фарбами.
Як вбачається з вищевикладеного, саме норма 13-74-1 повністю відповідає технічному завданню.
Дата відповіді:
30.08.2024 12:32
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
abbc4c0a87ca4b41898fa4e7a981018d
Дата опублікування:
28.08.2024 10:42
Опис:
Шановний Замовник! Пунктом 6 Додатку 1 ви вимагаєте надати "... акт, або довідку, або інший документ щодо вивчення атестації робочих місць Учасника за умовами праці щодо маляра, інженера-проектувальника". Вимога щодо атестації робочих місць щодо інженера-проектувальника є дискримінаційною. Дана вимога не узгоджується з Ліцензійними вимогами провадження господарської діяльності.
Відповідно до кадрових вимог щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) Ліцензійних
умов:
- Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань "Архітектура та будівництво", "Цивільна безпека" (за спеціальностями "Цивільна безпека", "Пожежна безпека"); стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах
цивільного захисту (за спеціальністю "Пожежна безпека") не менше п’яти років.
- Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Невідповідність даної вимоги ліцензійним вимогам провадження господарської діяльності також підтверджено Рішенням АМКУ № 6426-р/пк-пз від 10.04.2024. Вимагаємо внести зміни в тендерну докумнетацію.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовником розглянуто Ваше звернення та було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
30.08.2024 12:31
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
d7cc0b15f567406f9aaa321e0af78806
Дата опублікування:
28.08.2024 10:16
Опис:
Шановний Замовнику! В Додатку 1 п. 18 ви вимагаєте надати "Копія повідомлення або довідки ДПС про відкриті рахунки Учасника в банківських установах. Документ повинен бути отриманий в поточному році." Надання тільки повідомлення або довідки ДПС є дискримінаційними, оскільки в ДПІ можна отримати також ВИТЯГ з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та перелічити всі типи документів, тобто: повідомлення, або довідка, або витяг, які можна отримати в ДПІ для підтвердження вимоги пункту 18 Додатку 1.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовником розглянуто Ваше звернення та було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
30.08.2024 12:31
Відповідь надана
Додаток 2 до тендерної документації містить дискримінаційні вимоги
Номер:
e7fb2bda803b4e61a616d6691a230d09
Дата опублікування:
27.08.2024 15:36
Опис:
Додаток 2 до тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, а саме: ВІДОМІСТЬ ОБ'ЄМІВ:
"1. Нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнезахисного
матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкці -100м2 - 19,21
2. На кожний наступний шар нанесення механізованим способом покриття з
вогнезахисного матеріалу додавати до норми 13-74-1 100м2 - 19,21
3. Вогнезахисна суміш (концентрат) 213.4 кг"
Зазначені види робіт відносяться до нанесення ШАРУ покриття на поверхню деревини - ліцензійний вид робіт "вогнезахисне фарбування" ТА НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ «Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій ..." - ЛІЦЕНЗІЙНИЙ ВИД РОБІТ ВОГНЕЗАХИСНЕ ПРОСОЧУВАННЯ, КОЛИ РІДИНА ВОГНЕЗАХИСНОГО ЗАСОБУ ПРОНИКАЄ ВНУТРІ ДЕРЕВИНИ НА ГЛИБИНУ 3-4 мм. Жодна просочувальна суміш не утворює ШАР на поверхні деревини, тому якщо включити такі види робіт у кошторис та акт виконаних робіт, вони будуть завідомо фіктивні. Будь-який перевіряючий Держаудитслужби (КРУ) оштрафує замовника і виконавця за включення фіктивних робіт (робіт, які фактично не виконувались - утворення ШАРУ на поверхні деревини при просочуванні НЕ МОЖЛИВЕ).
«Проведення вогнезахисної обробки (просочення)" не нормується кошторисними нормами 13-74-1 чи буд-якими іншими нормами для фарбування (створення шару покриття на поверхні).
Кошторис та акт виконаних робіт з такими кошторисними нормами може підписати тільки некваліфікований виконавець-невіглас або свідомий виконавець-аферист-розбійник.
Будь-які загадування слів "ШАР", "ШАР ПОКРИТТЯ", а також зазначення конкретної кількості засобу при закупівлі «Проведення вогнезахисної обробки (просочення)" - є фальсифікацією і дискримінацією.
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги, які фальсифікують тендерну документацію
Відповідь:
Шановний Учаснику! В даному випадку слово «шар» застосовується не у значенні «куля», а у значенні «однорідна за якоюсь ознакою частина чого-небудь». Відповідно до п. 2 Правил з вогнезахисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року № 1064 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 14 березня 2019 р. за № 259/33230 (далі – Правила з вогнезахисту), вогнезахисний покрив – шар вогнезахисного засобу, що утворюється безпосередньо на поверхні об’єкта вогнезахисту та утримується за рахунок адгезій них властивостей вогнезахисного засобу. Вогнезахисне просочування – шар вогнезахисного засобу, що утримується у товщі об’єкта вогнезахисту.
Як бачимо, слово «шар» застосовується до вогнезахисної обробки і не є фіктивною роботою, оскільки передбачено нормами чинного законодавства.
Таким чином, «шар покриття» відноситься до предмету закупівлі і ніяким чином не порушує норми чинного законодавства.
Дата відповіді:
29.08.2024 12:21
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
3fbdebbbc88b4351833871709e55d58b
Дата опублікування:
27.08.2024 14:22
Опис:
Шановний Замовнику! В Додатку 2 до тендерної документації, таблиця "Відомість об'ємів" ви зазначаєте "Вогнезахисна суміш (концентрат) 213,4 кг". При цьому в п. 11 Додатку 1 ви зазначаєте "Якщо Учасником пропонується еквівалент вогнезахисної речовини до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником в тендерній документації до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що
пропонується Учасником. " Звертаємо увагу, що немає еквівалента до числа 213,4 кг. Кожен розчин має свою витрату. І для кожного розчину в кошторисі буде інша кількість вогнезахисної суміші. Як надати порівняльну таблицю розчинів, якщо ви не вказуєте конкретно назву розчину, а пишете просто "Вогнезахисна суміш (концентрат) 213,4 кг". Вимагаємо прибрати з Відомості об'ємів "Вогнезахисна суміш (концентрат) 213,4 кг". В іншому випадку буде подана скарга в АМКУ і закупівля буде заблокована. Не затягуйте час.
Відповідь:
Шановний Учаснику! У разі пропонування еквіваленту вогнезахисної речовини, надається таблиця, яка у порівняльному вигляді містить відомості саме щодо основних технічних та якісних характеристик товару, а не щодо числа 213,4 кг.
Крім того зазначаємо, що відповідно до частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
У зв’язку з чим, у «Відомості об’ємів» було вказано «Вогнезахисна суміш (концентрат) 213,4 кг» без зазначення конкретної назви розчину саме для уникнення дискримінації.
Зазначення конкретної назви розчину є прямим порушенням норм чинного законодавства України.
Наголошуємо, що Замовником до оголошення закупівлі за даним предметом було здійснено закупівлю за послугами з розробки робочого проєкту за відповідним напрямком та його кошторисної частини, а також отримано Експертизу (позитивну) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації так «Відомості об’ємів» є складовою частиною кошторисної документації яка пройшла перевірку Експертною організацією, на підставі якої і здійснюється закупівля відповідних послуг.
Тому, відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
29.08.2024 12:19