-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі (ремонт покрівлі) Малостидинського ліцею Костопільської міської ради за адресою: Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Малий Стидин, вул. Сільська, 1
Капітальний ремонт будівлі (ремонт покрівлі) Малостидинського ліцею Костопільської міської ради за адресою: Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Малий Стидин, вул. Сільська, 1
Торги відмінено
4 557 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 786.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 786.00 UAH
Період уточнення:
23.08.2024 08:36 - 06.09.2024 00:00
Відповідь надана
Порушення законодавства
Номер:
b7d83e2e15ad4b67809f2edc8c85146e
Дата опублікування:
02.09.2024 13:23
Опис:
Шановний замовник! Нам видається, що ви не до кінця зрозуміли останні зміни до Особливостей від 05.07.2024. Відповідно до внесених змін: «6. Пункт 28 після абзацу дев’ятого доповнено новим абзацом такого змісту: “Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.”. 7. Пункт 44 доповнити абзацом такого змісту: “Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.” Зверніть увагу – йдеться про документи або інформацію, що не передбачені додатками зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, а не будь-якими іншими додатками до ТД!!! За таких умов, учасники можуть не надавати в складі пропозиції документи, які не внесені до окремого додатку, який називається «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Переможці можуть не надавати документи, які не передбачені окремим додатком «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі». Таким чином, попри те, що ви встановили певні вимоги до учасника в тендерній документації, в технічній специфікації тощо, але, водночас, не продублювали їх у окремих нових додатках, то ненадання таких документів чи інформації з 09.07.2024 не може бути підставою для відхилення. Просимо вас зрозуміти, що внесення змін до тендерної документації і приведення її у відповідність до чинного законодавства – передусім в ваших інтересах. Адже відповідно до Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі КуПАП «тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону» є складом адміністративного правопорушення.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику. Замовник вважає, що тендерна документація закупівлі відповідає Закону і не потребує додаткових змін
Дата відповіді:
03.09.2024 11:04
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
e6ebb96a4cbc4dee8b7656f72535de88
Дата опублікування:
31.08.2024 13:53
Опис:
Вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням підтверджуючого документа в складі пропозиції є класичною дискримінаційною умовою, спрямованою на відсіювання учасників процедури закупівлі.
Адже Замовник має можливість допустити до відвідування будівельного майданчика і складення Акту огляду (обстеження) об’єкта лише тих учасників, до яких він прихильний, натомість, інших – не допустити до огляду взагалі або не завірити підготовлений ними Акт огляду (обстеження) об’єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
За таких умов, повнота і відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від волі замовника. Всі технічні характеристики надані Замовником, вивчати додатково їх є порушенням умов рівності. а отже дискримінації.
Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий Акт огляду (обстеження) ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі.
Додаткової дискримінаційності цій вимозі надає уточнення, що обстежити об’єкт потрібно саме період уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо закупівлі, в робочий час.
З огляду на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині і вилучити вимогу щодо обов’язкового обстеження фактичного стану об’єкта і надання Акту огляду (обстеження) в складі пропозиції. Подана нами заява до АМК скоротить і так вкрай короткі терміни встановлені Замовником на виконання умов договору. Оскільки подання скар до АМК є термін до завершення періоду уточнень, просимо не порушувати законодавство та добросовісну конкуренцію
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, уважно ознайомившись з Вашим зверненням вважаємо за необхідне зазначити наступне: "а Ви точно впевнені, що наведені Вами положення Тендерної документації взяті з цієї закупівлі"? Крім того необхідно додати, що Ваше розуміння дискримінаційності вимог у тендерній документації є Вашим оціночним судженням, що, разом з черговою Вашою погрозою звернення до АМКУ (причому це Ваше право, яке жодним чином не оспорюється Замовником), може свідчити про Ваше особисте бажання затягнути строки проведення процедури.
Зважаючи на вище наведене - підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні
Дата відповіді:
02.09.2024 08:30
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
cb442673e622411f88c425da362bc5b5
Дата опублікування:
23.08.2024 23:51
Опис:
Шановний Замовнику! Складання акту огляду об"єкта є класичною дискримінаційною вимогою Замовників з метою ускладнення процедури закупівельного процесу та штучного створення умов що дискримінують учасників закупівель. Практика Антимонопольного комітету одноголосно виносить рішення про скасування таких вимог. З метою не затягування закупівельного процесу, що порушить і так вкрай короткі терміни на виконання договору просимо внести зміни шляхом виключення даної умови.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику.
Висловлена Вами думка має право на життя, і у інших умовах можна було б і не вимагати обстеження об’єкту капітального ремонту, зважаючи на обставини саме цієї закупівлі ми не погоджуємося з Вашою позицією, виходячи з наступного:
1. Замовник, при підготовці Тендерної документації вважає, що безпосередній огляд місця виконання робіт дасть змогу отримати всю можливу інформацію, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі.
Вимога щодо попереднього огляду об'єкта є нормативно визначеним обов'язком потенційних Учасників.
Зокрема відповідно до Настанови 281 зменшення ризиків при складання договірної ціни, можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із Замовником усі необхідні питання.
Огляд (обстеження об’єкта) дасть можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування та запобігти збільшенню строків виконання робіт (що є недопустимим враховуючи обмежені стоки виконання),
Відтак, вважаємо, що дана вимога відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Огляд пропонується проводити в присутності представника Замовника.
Вважаємо, що відвідування місця надання виконання робіт з метою повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі є цілком допустимим та доцільним.
Замовник, не вбачає та не вважає незаконними та дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників наведені у Тендерній документації вимоги щодо попереднього огляду об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду місця виконання робіт.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного постачальника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено, а тому вище вказане не порушує принципи закупівельного процесу. Отримання інформації щодо стану місця виконання робіт та предмету закупівлі, в тому числі його попередній огляд (об’єкту будівництва), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника, а також частково страхує Замовника від укладення договору з недобросовісним Учасником, який максимально занизив ціну для перемоги у закупівлі, наперед маючи намір не виконати взяті на себе зобов’язання за оголошену вартість.
3. Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкту будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі.
Керівник Замовника ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ взяти участь у огляді об’єкту будівництва та підписати складений Учасником акт огляду.
Так само Замовник не порушує право Учасника на конфіденційність інформації тому що участь того чи іншого представника Учасника огляду місця надання послуг не робить його автоматичним Учасником торгів
Так само Замовник не порушує право Учасника на конфіденційність інформації, так як ним не було встановлено форму та вимоги щодо оформлення акту огляду об'єкту: подання на фірмовому бланку майбутнього учасника; зазначення назви підприємства майбутнього учасника, а тому Замовник не порушує право учасника на конфіденційність інформації.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки забезпечив вільний доступ всіх Учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об'єкту.
4. Аналогічна думка була висловлена рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.10.2023 за № 15783 (тут необхідно визнати що саме це рішення не є панацеєю, так як винесення постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України протилежних за своєю суттю рішень з аналогічних питань вже давно стало буденністю буття учасників закупівельного процесу))).
Загалом, Замовник просить потенційних Учасників провести огляд об’єкту виключно для того, щоб максимально узабезпечити себе від можливого подальшого коригування обсягів чи строків виконання робіт.
Зважаючи на вище наведене Замовник не бачить підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді:
26.08.2024 12:39
Відповідь надана
Порушення законодавства
Номер:
751d20f2d5ca4f6798d2d4cf9699dcf7
Дата опублікування:
23.08.2024 23:46
Опис:
Шановний замовник! Останні зміни до Особливостей від 05.07.2024, відповідно до яких: «6. Пункт 28 після абзацу дев’ятого доповнено новим абзацом такого змісту: “Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.”. 7. Пункт 44 доповнити абзацом такого змісту: “Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.” Зверніть увагу – йдеться про документи або інформацію, що не передбачені додатками зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, а не будь-якими іншими додатками до ТД! За таких умов, учасники можуть не надавати в складі пропозиції документи, які не внесені до окремого додатку, який називається «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Переможці можуть не надавати документи, які не передбачені окремим додатком «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі». Таким чином, попри те, що ви встановили певні вимоги до учасника в тендерній документації, в технічній специфікації тощо, але, водночас, не продублювали їх у окремих нових додатках, то ненадання таких документів чи інформації з 09.07.2024 не може бути підставою для відхилення. Просимо вас зрозуміти, що внесення змін до тендерної документації і приведення її у відповідність до чинного законодавства – передусім в ваших інтересах. Адже відповідно до Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі КуПАП «тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону» є складом адміністративного правопорушення.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику.
Замовник вважає, що при підготовці Тендерної документації ним не було допущено порушень законодавства про публічні закупівлі, так як у Додатку 4 Тендерної документації наведено чіткий перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Так, він містить як прямі, так і відсилочні норми, однак прямої заборони на застосування відсилочних норм у постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не наведено, відтак - зазначати у Додатку 4 як обов’язкові для подання Учасником документи, що передбачені Додатком 2 та Додатком 3 Тендерної документації, не є порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Так само необхідно відзначити, що згадані вище додатки містять чіткі і зрозумілі вимоги до необхідних для подання Учасником документів і виключають їх різночитання чи не розуміння потенційним Учасником.
Дата відповіді:
26.08.2024 12:12
Відповідь надана
Щодо ТД
Номер:
bf35320f77e44afcbc490b78fe25bda0
Дата опублікування:
23.08.2024 13:30
Опис:
Шановний Замовнику!
Які об\єми і види робіт?
Відповідь:
Шановний Учаснику. Дякую за звернення. Завантажимо.
Дата відповіді:
26.08.2024 08:21