-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі (ремонт покрівлі) Малостидинського ліцею Костопільської міської ради за адресою: Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Малий Стидин, вул. Сільська, 1
Капітальний ремонт будівлі (ремонт покрівлі) Малостидинського ліцею Костопільської міської ради за адресою: Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Малий Стидин, вул. Сільська, 1
Торги відмінено
4 557 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 786.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 786.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2024 08:36 - 06.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення Переможця
Номер:
61da6afe749c4e4c87e18f3e5d4b3a67
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-000257-a.c3
Назва:
Неправомірне визначення Переможця
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємось до Вас з метою скасування незаконного рішення про визначення переможцем закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА", адже таке рішення є незаконним та таким, що грубо порушує закупівельне законодавство.
Так, Протокольним рішенням №10 уповноваженої особи Малостидинської гімназії Костопільської міської ради від 28.10.2024 р. пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" визнано такою, що відповідає вимогам замовника та визначено переможцем торгів. Вважаємо зазначене рішення незаконним, адже прийнято всупереч вимогам законодавства та просимо його скасувати з наступних підстав.
1. Замовником було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей до учасника ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" вказав, що Замовником було виявлено невідповідності в документах, що подані Вами у складі Тендерної пропозиції для участі у закупівлі робіт та зазначив: «за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-23-000257-а надано кошторисні розрахунки, які не скріплені печаткою та не підписані сертифікованим інженером-проектувальником.» Зважаючи на викладене, Замовник зазначає про необхідність усунути зазначені невідповідності в електронній системі закупівель та належним чином подати зазначені вище документи.
Зазначені дії Замовника грубо порушують законодавство про публічні закупівлі. У зазначеному випадку замовник не мав права надавати можливість виправити заявлені невідповідності в частині кошторисних розрахунків в тому числі скріплення печаткою та підписання їх сертифікованим інженером-проектувальником, адже це порушує положення пункту 43 Особливостей та свідчить про незаконність та необ'єктивність рішень, прийнятих уповноваженою особою Замовника, а також суперечить практиці органу оскарження. У випадку відсутності на кошторисних розрахунках скріплення печаткою та підписання їх сертифікованим інженером-проектувальником, то така пропозиція повинна бути відхилена з підстав пп. 2 п. 44 Особливостей, адже кошторисні розрахунки надаються саме для підтвердження учасником відповідності робіт, які він пропонує технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі по Процедурі закупівлі.
Існує аналогічне РІШЕННЯ АМКУ № 18271-р/пк-пз від 14.11.2023 в якому підставою оскарження виступала аналогічна ситуація. Так, договірна ціна, що була надана учасником в складі його Пропозиції, не містила відображення підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника.
Отже, описаний в даному пункті скарги Скаржника недолік, що містився у складі Пропозиції Переможця, не міг бути виправлений у відповідності до положень чинного законодавства України, оскільки такий документ як "Договірна ціна" у відповідності до вимог Документації надавався саме для підтвердження учасником відповідності робіт, які він пропонує технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі по Процедурі закупівлі.
Проте, Замовник, найвірогідніше умисно, надав Переможцю можливість виправити даний недолік, що є прямим порушенням пункту 43 Особливостей та свідчить про незаконність та необ'єктивність рішень, прийнятих уповноваженою особою Замовника під час проведення Процедури закупівлі в частині розгляду Пропозиції Переможця.
У ході розгляду даної скарги Органом оскарження було встановлено надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі Документації.
Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, тому Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, виходячи із практики органу оскарження та керуючись нормами Особливостей Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, а надання можливості виправити невідповідності в частині кошторисів є неправомірним та незаконним.
2. У виправленому документі «кошторис Стидин з печаткою» завантаженому на вимогу про усунення невідповідностей містяться розбіжності між кошторисом наданим у складі тендерної пропозиції «кошторис Стидин».
Так, у виправленому документі «кошторис Стидин з печаткою» (завантажений в електронну систему закупівель – 25.10.2024 р.) міститься:
1)Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на блискавозахист БУЛО ДОДАНО ПУНКТ 27 «Обмежувач перенапруг 3 р; limp (форма хвилі 10/350мкс) =25кA; Ih=50kA, Uз=2 5kB, 230/400V» у кількості 1 шт.
ДАНИЙ ПУНКТ ВІДСУТНІЙ у попередньо наданому Локальному кошторисі №02-01-02 на блискавозахист (документ «кошторис Стидин» завантажений в електронну систему закупівель – 06.09.2024 р.), що міститься у складі тендерної пропозиції. У цьому кошторисі ПОВНІСТЮ ВІДСУТНІЙ ПУНКТ 27, а Локальний кошторис №02-01-02 наданий 06.09.2024 р. у складі тендерної пропозиції складається виключно з 26 пунктів.
2)У Підсумковій відомості ресурсів (документ «кошторис Стидин з печаткою» завантажений в електронну систему закупівель – 25.10.2024 р.) БУЛО ДОДАНО ПУНКТ 71 «Обмежувач перенапруг 3 р; limp (форма хвилі 10/350мкс) =25кA; Ih=50kA, Uз=2 5kB, 230/400V» у кількості 1 шт.
ДАНИЙ ПУНКТ ВІДСУТНІЙ у попередньо наданій Підсумковій відомості ресурсів (документ «кошторис Стидин» завантажений в електронну систему закупівель – 06.09.2024 р.), що міститься у складі тендерної пропозиції.
Підсумкова відомість ресурсів (документ «кошторис Стидин з печаткою», завантажений в електронну систему закупівель – 25.10.2024 р.) складається з 96 пунктів, але Підсумкова відомість ресурсів (документ «кошторис Стидин», завантажений в електронну систему закупівель – 06.09.2024 р.) складається з 95 пунктів, що свідчить про те, що ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" незаконно вніс зміни та додав обмежувач перенапруг у Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 та Підсумкову відомість ресурсів.
Таким чином, Замовник найвірогідніше умисно, надав Переможцю можливість виправити даний недолік, що є прямим порушенням пункту 43 Особливостей та свідчить про незаконність та необ'єктивність рішень, прийнятих уповноваженою особою Замовника під час проведення Процедури закупівлі в частині розгляду Пропозиції Переможця. У зв’язку з незаконним визначенням переможця закупівлі та порушення п. 43 та не застосуванням законних підстав відхилення згідно пп. 2 п. 44 Особливостей ПРОСИМО СКАСУВАТИ НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА".
3. У вимогах замовника, а саме у доданому до тендерної документації локальному кошторисі 1 Роздiл 3. «Ремонт покрівлі» пунктом 20 передбачено «Улаштування покрівель двосхилих із металочерепиці "Монтерей"»
У Підсумковій відомості ресурсів наданого ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" у складі кошторисних документів пунктом 27 зазначено «Металочерепиця», але не зазначено, що це «Металочерепиця «Монтерей», що є помилкою та суперечить вимогам доданого до тендерної документації . У зв’язку із зазначеною підставою замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію з підстави пп. 2. п. 44 Особливостей.
Просимо Замовника скасувати Протокольне рішення №10 уповноваженої особи Малостидинської гімназії Костопільської міської ради від 28.10.2024 р. про визначення переможцем ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" із зазначених вище підстав.
У разі ігнорування зазначених нами порушень будемо змушені звернутись із зазначеними вище підставами до Органу оскарження за відновленням порушених прав та дотримання принципів проведення публічних закупівель. А також, у випадку бездіяльності Замовника, а також з метою усунення незаконних рішень та дій будемо зобов’язані звернутись до Органу моніторингу – ДАСУ з метою проведення процедури моніторингу даної закупівлі з метою виявлення порушень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2024 11:03
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Дякуємо за Вашу уважність і, одночасно, просимо вибачення за доставлені незручності, викликані нашою неуважністю.
Замовник не погоджується з викладеною Вами позицією щодо неможливості надання Учаснику 24 год. на виправлення через відсутність у договірній ціні підпису та печатки сертифікованого інженера проектувальника, так як, на його думку, це суперечить абз. 2 п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», де зазначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, так як відсутність такої печатки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Крім того, якщо уважно перечитати абз. 4 пп. 1 п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», де зазначено, що підставою відхилення тендерної пропозиції є випадок, коли Учасник «не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Як вважає Замовник, то така редакція цього абзацу передбачає, що не підлягає зміні лише предмет закупівлі (його найменування, марка, модель тощо).
Однак, зважаючи на те, що Учасник – ТОВ «ДБК «Україна» при виправленні виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей змінив документи договірної ціни, то Ваша позиція, що викладена у п. 2 Вимоги повністю підтримується Замовником, тому Ваша вимога підлягає задоволенню, а рішення Замовника про визнання ТОВ «ДБК «Україна» переможцем закупівлі – скасуванню з одночасним постановленням іншого рішення – про відхилення пропозиції ТОВ «ДБК «Україна» з підстав, визначених абз. 4 пп. 1 п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
незаконно прийняте рішення
Номер:
a4542378a1f6409286507b5d460040dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-000257-a.c1
Назва:
незаконно прийняте рішення
Вимога:
В тендерній документації Замовника встановлено вимогу в Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) п. «1.4.1. У складі тендерної пропозиції Учасник також надає розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК/ІВК або іншому, що взаємодіє з АВК-5 в частині передачі даних з врахуванням вимог чинного законодавства України, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.»
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" у складі пропозиції надано кошторисні розрахунки, які не скріплені печаткою та підписана сертифікованого інженера-проектувальника.», як того вимагалося Замовником.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури, закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на наведене Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель так як тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимагаємо скасувати незаконне рішення Замовника про визначення переможця процедури Закупівлі, як незаконно прийняте.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 Нова редакція (Костопіль).doc 17.09.2024 10:24
- кошторис Стидин.pdf 17.09.2024 10:25
Дата подачі:
17.09.2024 10:25
Вирішення:
Зважаючи на те, що у Тендерній документації не чітко сформульовано вимогу щодо наявності в Учасників інженера-проектувальника, що призвело до різночитання її умов різними Учасниками закупівлі, Замовником прийнято рішення про відміну торгів
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника про незаконну відміну закупівлі
Номер:
d13a8baf18ed42bd82204304ed26bb2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-000257-a.c2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про незаконну відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Антимонопольний ТОВ САРНИ КЕПІТАЛ БУД.doc 03.10.2024 23:33
- Антимонопольний ТОВ САРНИ КЕПІТАЛ БУД.pdf 03.10.2024 23:33
- Антимонопольний ТОВ САРНИ КЕПІТАЛ БУД.doc.asice 03.10.2024 23:33
- Рішення про виконання рішення колегії АМКУ.pdf 25.10.2024 16:23
- Рішення про виконання рішення колегії АМКУ.pdf 25.10.2024 16:23
- рішення від 01.10.2024 № 16068.pdf 01.10.2024 16:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2024 № 16518.pdf 09.10.2024 11:27
- рішення від 08.10.2024 № 16518.pdf 11.10.2024 14:28
- Скарга на відміну_UA-2024-08-23-000257-a.docx 27.09.2024 15:51
- Рішення про відміну торгів.pdf 27.09.2024 15:51
- СКАРГА ПДФ.pdf 27.09.2024 15:51
- Рішення про внесення змін в тендерну документацію 1.pdf 27.09.2024 15:51
- рішення від 01.05.2024 № 7765.pdf 27.09.2024 15:51
- Рішення про внесення змін в тендерну документацію.pdf 27.09.2024 15:51
- sign.p7s 27.09.2024 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 16:02
Дата розгляду скарги:
08.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2024 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.10.2024 14:28
Дата виконання рішення Замовником:
25.10.2024 16:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано у повному обсязі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9e1d8029e47c3f5684cf7c5e635881fb
Заголовок пункту скарги:
Замовник неправомірно відмінив тендер. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «САРНИ КЕПІТАЛ БУД» вважає, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50
Особливостей. Тому, з огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та повинно бути скасовано.
Ми вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив потребу у відміні закупівлі, що свідчить про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині Протокольного рішення (протокол) №5 уповноваженої особи Малостидинської гімназії Костопільської міської ради з проведення процедур закупівель від 19.09.2024 р., Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей та ст. 5 Закону.
Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника на можливий розгляд його пропозиції , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «САРНИ КЕПІТАЛ БУД» мають бути захищені шляхом скасувати рішення про відміну тендеру.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пп. 2 п. 50 Особливостей – Протокольне рішення (протокол) №5 уповноваженої особи Малостидинської гімназії Костопільської міської ради з проведення процедур закупівель від 19.09.2024 р. )
Особливостей. Тому, з огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та повинно бути скасовано.
Ми вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив потребу у відміні закупівлі, що свідчить про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині Протокольного рішення (протокол) №5 уповноваженої особи Малостидинської гімназії Костопільської міської ради з проведення процедур закупівель від 19.09.2024 р., Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей та ст. 5 Закону.
Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права Скаржника на можливий розгляд його пропозиції , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «САРНИ КЕПІТАЛ БУД» мають бути захищені шляхом скасувати рішення про відміну тендеру.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пп. 2 п. 50 Особливостей – Протокольне рішення (протокол) №5 уповноваженої особи Малостидинської гімназії Костопільської міської ради з проведення процедур закупівель від 19.09.2024 р. )
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Товариство з обмеженою відповідальністю «САРНИ КЕПІТАЛ БУД» просить: 1.Прийняти дану скаргу до розгляду; 2.Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі (ремонт покрівлі) Малостидинського ліцею Костопільської міської ради за адресою: Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Малий Стидин, вул. Сільська, 1», ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-08-23-000257-a. 3.Зобов’язати Замовника - Малостидинська гімназія Костопільської міської ради – скасувати Протокольне рішення (протокол) №5 уповноваженої особи Малостидинської гімназії Костопільської міської ради з проведення процедур закупівель від 19.09.2024 р., стосовно рішення про відміну процедури закупівлі, як таке, що є необґрунтованим, незаконним та безпідставним.