• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Охоронні послуги ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 256 робочих днів

5 741 820.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57 418.20 UAH
Період уточнення: 22.08.2024 16:28 - 21.09.2024 00:00
Відповідь надана

аналогічний досвід

Номер: 7929262ae6c84ceeabfa65fe417004be
Дата опублікування: 26.08.2024 10:56
Опис: Шановний замовнику, щодо встановленої вами вимоги до аналогічного договору (має бути вказано 2 об'єкти, що охороняються): За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть завантажити договір про надання послуг фізичної охорони об’єктів, у якому буде зазначено не менше 2 об’єктів взятих Учасником під охорону за договором, що є дискримінаційним по відношенню до нас, зокрема. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Рішенням органу оскарження від 21.07.2021 № 16705-р/пк-пз (закупівля UA-2021-06-11-002683-c) аналогічні дії Замовника, зокрема, щодо встановлення окремих вимог до об'ємних показників аналогічного договору - визнано дискримінаційними. Вимагаємо внести зміни до ТД і виключити дискримінаційну умову про яку йде мова вище.
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо: що закупівля оголошена з метою охорони об’єктів, які входять до складу Замовника та знаходяться за різними адресами. Як зазначено в Тендерній документації Замовника, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), та інших вимог чинного законодавства. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, замовник вправі встановлювати та вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Встановлюючи такий критерій, Замовник має законне право та ставить за мету пересвідчитись, що учасник має саме досвід у наданні послуг з охорони об’єктів, які розташовані за різними адресами, тобто за договором, укладеним з одним контрагентом та виконує зобов’язання з охорони декількох його об’єктів одночасно. Що в свою чергу надасть змогу Замовнику пересвідчитись, що учасник має саме такий досвід та надасть впевненості, що послуги будуть надані належним чином. Звертаємо увагу, що в будь-якому договорі з охорони майна в обов’яковому порядку зазначаються об’єкт(-и), які підлягають охороні (істотні умови договору). Відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна це діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій тощо. Тож, дана вимога ніяким чином не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників. Вимога не є дискримінаційною, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших. Також, слід зазначити, що в рішенні, на яке Ви посилаєтесь, предметом розгляду справи були інші обставини. З повагою
Дата відповіді: 27.08.2024 17:34
Відповідь надана

мтб

Номер: eebdd9a4983346788acecf61cadd049e
Дата опублікування: 26.08.2024 09:02
Опис: Шановний замовнику, ми уважно ознайомилися з вашою відповідддю на пиання, проте хочемо наголосити наступне: У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі ... учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. Повторюємо: п.1.1.2 НЕ МІСТИТЬ вимог щодо надання будь-якої інформації чи копій документів. Такі вимоги містять п.1.1.1 (надання інформаційної довідки) та п. 1.1.3 (надання підтверджуючих документів). В свою чергу п.1.1.2 - мітить лише перелік обладнання. Вимагаємл внести зміни до ТД та прибрати невідповідності
Відповідь: Шановний Учасник. Тендерною документацією крім іншого встановлено вимоги до Учасників, визначених згідно з пунктом 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема щодо їх відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Саме Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим критеріям. Як передбачено положеннями тендерної документації, кваліфікаційні критерії до Учасників, визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям та іншим вимогам визначені у Додатку № 2 до тендерної документації. Крім того, тендерною документацією передбачено, що, якщо для закупівлі робіт або послуг замовником у цій тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (п.5 розділу ІІІ Тендерної документації). Тож, Учасник вирішує та несе відповідальність за те, яким чином буде підтверджувати свою відповідність кваліфікаційному критерію, передбаченому п.1.1. розділу 1 додатку № 2 до Тендерної документації. Крім іншого, передбаченого тендерною документацією, пунктом 1.1.4. розділу 1 додатку № 2 передбачено вимоги для Учасника у разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Учасник є відповідальним за подання тендерної пропозиції та зміст його тендерної пропозиції. За вказаних обставин підстав для внесення змін не вбачається. З повагою»
Дата відповіді: 27.08.2024 17:33
Відповідь надана

Відповідь на звернення про авто

Номер: 7edd82114c854c248a52027f93802341
Дата опублікування: 23.08.2024 14:58
Опис: Ймовірно, потенційному учаснику занадто легко йти простим шляхом та надати документи згідно вимог замовника. Звісно потрібно зробити акцент на вимозі задля внесення відповідних змін, щоб потім звертатися вже з відповідним звернення про дискримінацію. Актори комедійного жанру без Оскара.
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо: що закупівля Охоронні послуги (Код за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) оголошена з метою охорони об’єктів, які входять до складу Замовника. Як зазначено в Тендерній документації Замовника, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та інших вимог чинного законодавства. При формуванні вимог до Учасників Замовник, зокрема, враховував вимоги закону України «Про охоронну діяльність», яким регулюються відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності. Як передбачено вимогами вказаного закону суб'єкт охоронної діяльності, зокрема, має право: за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються (п. 7 ч. 1 ст. 9 закону України «Про охоронну діяльність»). Зважаючи на вимоги закону України «Про публічні закупівлі», визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Відповідно до абзацу 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тож, розробляючи тендерну документацію Замовник у даному випадку враховував і вимоги законодавства щодо дотримання прав Учасників - суб'єктів охоронної діяльності та мав за мету отримати послуги належної якості, для чого, дотримуючись принципів рівного ставлення до учасників, надав їм можливість оглянути об’єкти охорони перед тим, як буде укладатися договір, що в свою чергу ніяким чином не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник до тендерної документації обґрунтовано включив вимоги щодо надання певної інформації, яку вважав за необхідне включити, беручи до уваги, що такі вимоги передбачені законодавством. Закон не має виключень та заборон щодо надання учасниками інформації Замовнику, яка йому необхідна, для закупівлі, зважаючи на характер послуг. Замовник має бути впевненим, що Учасник є обізнаним з усіма істотними умовами щодо надання послуг, та в подальшому, у разі укладення з ним договору, не буде посилатися на підстави своєї необізнаності. Вимоги Замовника щодо огляду об’єктів охорони, відносяться до функціональних характеристик предмета закупівлі, тому в жодному разі не мають дискримінаційного характеру та не обмежують права участі у закупівлі. Предмет закупівлі відповідає коду за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги. Замовник діє відкрито і прозоро. Дана вимога направлена виключно для можливості залучення заінтересованих осіб, які забезпечать якісне та вчасне надання охоронних послуг, та не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників. З огляду на вище зазначене, вважаємо, що така вимога не є дискримінаційною, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших. З повагою
Дата відповіді: 23.08.2024 18:08
Відповідь надана

Щодо актів огляду

Номер: 78cb9fa5d97a4d16ae2ad084eed29bf9
Дата опублікування: 23.08.2024 14:31
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, зі змісту тендерної документації слідує, що Вами вимагається від учасників закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надати скан-копії актів огляду об’єктів охорони Замовника, складених згідно з додатком 6 до Тендерної документації. З цього приводу звертаємо Вашу особливу увагу, що вказаний документ був неодноразовим предметом скарг ймовірних учасників інших закупівель, за результатами розгляду яких АМКУ висловив однозначну думку – це є порушенням вимог частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників (як приклад: Рішення АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-22-003442-a). Принагідно просимо Вас виключити з тексту тендерної документації усі посилання та вимоги стосовно необхідності обстеження об’єктів із послідуючим наданням відповідного акту огляду у складі тендерної пропозиції, в інакшому випадку ми будемо вимушені звернутись із відповідною скаргою до АМКУ. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо: що закупівля Охоронні послуги (Код за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) оголошена з метою охорони об’єктів, які входять до складу Замовника. Як зазначено в Тендерній документації Замовника, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та інших вимог чинного законодавства. При формуванні вимог до Учасників Замовник, зокрема, враховував вимоги закону України «Про охоронну діяльність», яким регулюються відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності. Як передбачено вимогами вказаного закону суб'єкт охоронної діяльності, зокрема, має право: за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються (п. 7 ч. 1 ст. 9 закону України «Про охоронну діяльність»). Зважаючи на вимоги закону України «Про публічні закупівлі», визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Відповідно до абзацу 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тож, розробляючи тендерну документацію Замовник у даному випадку враховував і вимоги законодавства щодо дотримання прав Учасників - суб'єктів охоронної діяльності та мав за мету отримати послуги належної якості, для чого, дотримуючись принципів рівного ставлення до учасників, надав їм можливість оглянути об’єкти охорони перед тим, як буде укладатися договір, що в свою чергу ніяким чином не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник до тендерної документації обґрунтовано включив вимоги щодо надання певної інформації, яку вважав за необхідне включити, беручи до уваги, що такі вимоги передбачені законодавством. Закон не має виключень та заборон щодо надання учасниками інформації Замовнику, яка йому необхідна, для закупівлі, зважаючи на характер послуг. Замовник має бути впевненим, що Учасник є обізнаним з усіма істотними умовами щодо надання послуг, та в подальшому, у разі укладення з ним договору, не буде посилатися на підстави своєї необізнаності. Вимоги Замовника щодо огляду об’єктів охорони, відносяться до функціональних характеристик предмета закупівлі, тому в жодному разі не мають дискримінаційного характеру та не обмежують права участі у закупівлі. Предмет закупівлі відповідає коду за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги. Замовник діє відкрито і прозоро. Дана вимога направлена виключно для можливості залучення заінтересованих осіб, які забезпечать якісне та вчасне надання охоронних послуг, та не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників. З огляду на вище зазначене, вважаємо, що така вимога не є дискримінаційною, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших. З повагою
Дата відповіді: 23.08.2024 18:10
Відповідь надана

авто

Номер: e5b0026b04264b8c80528383a9874643
Дата опублікування: 23.08.2024 12:45
Опис: Доброго дня. Замовнику, ви у ТД вимагаєте наявність у учасника не менше 5 автомобілів. Проте незрозуміло, що це саме за автомобілі мають бути: просто транспорт, наявний як матеріально-технічна база, чи мова йде про автомобілі груп швидкого реагування? Якщо мова йде про 5 авто ГШР, то чому нема уточнень щодо місць їх дислокації? У вас 6 постів у Дніпропетровській області і 1 у Запорізькій, тобто реагування має бути у різних регіонах. Це саме ці 5 авто мають там розміщуватися? чи ви хочете наявність 5 авто у учасника, як МТБ, а транспорт реагування мати/залучати окремо??? Внесіть відповідні уточнення, бо ваша ТД не містить жодної прив'язки інформації про 5 автомобілів до ГШР. Дякую
Відповідь: 4) Шановний Учасник. Автомобілі, що є власністю суб’єкта господарювання, є його матеріально-технічною базою, та рахуються на балансовому обліку. Порядок використання транспортних засобів встановлює суб’єкт господарювання (його власник). Тендерною документацією замовника чітко визначено, які саме документи потрібно надати. Звертаємо увагу, що суб’єкт охоронної діяльності здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії та, зокрема, дотримується вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженого Наказом МВС України 18.04.2013 № 375 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278 та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Згідно з пунктом 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Тож, вимоги до транспорту, який використовується суб’єктом охоронної діяльності передбачено законодавством, якого суб’єкт охоронної діяльності повинен дотримуватися у відповідності до того, з якою ціллю ним використовується транспорт. Звертаємо увагу, що додатком № 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником гарантійного листа, на підтвердження використання транспорту реагування під час надання послуг у відповідності до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. За вказаних обставин підстави для внесення уточнень відсутні. З повагою»
Дата відповіді: 23.08.2024 18:07
Відповідь надана

уточнення

Номер: 6c6600b756df411db547fe4713028345
Дата опублікування: 23.08.2024 10:41
Опис: Уточнення: у попередньому питанні маємо на увазі вимогу зазначення у договорі кількості об'єктів охорони, а не постів.
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо: що закупівля оголошена з метою охорони об’єктів, які входять до складу Замовника та знаходяться за різними адресами. Як зазначено в Тендерній документації Замовника, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), та інших вимог чинного законодавства. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, замовник вправі встановлювати та вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Встановлюючи такий критерій, Замовник має законне право пересвідчитись, що учасник має досвід у наданні послуг з охорони об’єктів, які розташовані за різними адресами, тобто за договором, укладеним з одним контрагентом, виконує зобов’язання з охорони декількох об’єктів одночасно. Що в свою чергу надасть змогу Замовнику пересвідчитись, що учасник має певний досвід та надасть впевненості, що послуги будуть надані належним чином. Як встановлено вимогами тендерної документації, обсяг даної закупівлі, вираховується в людино-годинах. А перелік об’єктів визначається договором. Звертаємо увагу, що в будь-якому договорі з охорони майна в обов’яковому порядку зазначаються об’єкт(-и), які підлягають охороні (істотні умови договору). Відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна це діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій тощо. Тож, дана вимога ніяким чином не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників. З повагою
Дата відповіді: 23.08.2024 18:06
Відповідь надана

аналогічний договір

Номер: c18e36ca4b81404ba77365cdb71e3079
Дата опублікування: 23.08.2024 10:37
Опис: Шановний замовнику, ваша ТД містить вимоу, яка для нас як для потенційного учасника є дискримінаційною, а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є надання послуг фізичної охорони об’єктів, при цьому у договорі має бути зазначено не менше 2 об’єктів взятих Учасником під охорону за договором). Ми маємо великий досвід надання хоронних послуг, але ті аналогічні договори, які ми бажаємо надати на підтвердження наявного досвіду - не містять визначеної кількості постів, а містять лище інформацію про кількість людино-годин охорони, які закуповуються, оскільки розміщення і колькість постів коливаються залежно від поточних потеб замовника. Жодною законодавчою нормою не визначено обовязку сторін вказувати у договорах саме кількість постів охорони. Просимо виключити дане уточнення, оскільки йому можуть відповідати лише ті договора, де вказується кількість постів. Крім того, чим визначено, що постів має бути 2, а не 7, що максимально б відповідало потребам даної закупівлі. Сподіваємося на належне реагування на зауваження
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо: що закупівля оголошена з метою охорони об’єктів, які входять до складу Замовника та знаходяться за різними адресами. Як зазначено в Тендерній документації Замовника, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), та інших вимог чинного законодавства. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, замовник вправі встановлювати та вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Встановлюючи такий критерій, Замовник має законне право пересвідчитись, що учасник має досвід у наданні послуг з охорони об’єктів, які розташовані за різними адресами, тобто за договором, укладеним з одним контрагентом, виконує зобов’язання з охорони декількох об’єктів одночасно. Що в свою чергу надасть змогу Замовнику пересвідчитись, що учасник має певний досвід та надасть впевненості, що послуги будуть надані належним чином. Як встановлено вимогами тендерної документації, обсяг даної закупівлі, вираховується в людино-годинах. А перелік об’єктів визначається договором. Звертаємо увагу, що в будь-якому договорі з охорони майна в обов’яковому порядку зазначаються об’єкт(-и), які підлягають охороні (істотні умови договору). Відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна це діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій тощо. Тож, дана вимога ніяким чином не має дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників. З повагою
Дата відповіді: 23.08.2024 18:06
Відповідь надана

уточнення

Номер: f6351aec49a34008a2591d416952b124
Дата опублікування: 23.08.2024 10:27
Опис: У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. Проте, пункт 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації не містить вимог щодо надання інформації чи копій документів. Внесіть відповідні зміни
Відповідь: Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу на зазначене в Додатку № 2 до тендерної документації: «1.1.2. Перелік мінімальної кількості транспортних засобів та обладнання, інвентарю тощо, наявність яких є обов’язковою для Учасника: • формений одяг – не менше 7 комплектів; ● автомобіль – не менше 5 шт.; ● рації потужністю не менше 2 Вт – не менше 10 шт.; ● бронежилети - не менше 7 шт.; ● шоломи – не менше 7 шт.; ● гумові кийки – не менше 7 шт.; ● газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії – не менше 7 шт.; ● мобільні телефони та/або планшети - не менше 7 шт. в загальній кількості.» За вказаних обставин підстави для внесення змін відсутні. З повагою.
Дата відповіді: 26.08.2024 07:45