• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

«Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

8 524 452.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 622.26 UAH
Період уточнення: 21.08.2024 16:44 - 04.09.2024 00:00
Відповідь надана

щодо порушення законодавства

Номер: b57fb7f2915e44459a35cb4e3eea6f4e
Дата опублікування: 28.08.2024 10:58
Опис: Шановний замовнику! Вами оголошено дві закупівлі по даному предмету закупівлі. Підкажіть будь-ласка, у вас передбачено фінансування обох закупівель? Адже відповідно до п. 7 ч. 1 статті 2 до Бюджетного кодексу України 2456-VI: Бюджетне зобов'язання - це, в тому числі, будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, … згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому. Таким чином, розмістивши в ЕСЗ замовлення щодо виконання робіт «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-19-006695-a)., Ви вже взяли взяли на себе бюджетне зобов’язання на підставі наявних у Вас бюджетних асигнувань на закупівлю робіт «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів». Адже, будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України (ч.1 статті 23). За таких умов, якщо у Вас наявне фінансування лише на одну закупівлю, оголошення вами в електронній системі 2-х ідентичних процедур є порушенням вимог бюджетного законодавства. Адже Ви, як замовник, оприлюднивши оголошення по першій процедурі під наявне фінансування, фактично, вже використали бюджетне асигнування для взяття бюджетного зобов’язання. При цьому, відповідно до частини 3 статті 48 Бюджетного кодексу: «Розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість. Відповідно до частини 4 статті 48 «Зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що на підставі п.14 Особливостей, Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Відтак, усі замовники здійснюють закупівлі на підставі своєї наявної проблеми, а не відштовхуючись від наявних бюджетних коштів на рахунку. Реєстрація бюджетних зобов’язань у замовника виникає на момент укладення договору та реєстрації такого в органах казначейської служби. Оголошення закупівлі в електронній системі закупівель ніяк не передбачає взяття на себе бюджетних зобов’язань. В даній ситуації замовник не здійснює ніякого порушення бюджетного законодавства.
Дата відповіді: 30.08.2024 14:46
Відповідь надана

щодо дивних дій замовника

Номер: fbd5da1bc5b645caacd885939fea857e
Дата опублікування: 23.08.2024 20:20
Опис: Шановний замовнику! У вас є дві активні закупівлі по предмету «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). В попередній закупівля оголошеній вами 19 липня 2024 (UA-2024-07-19-006695-a) в даний час триває процес оскарження рішення щодо відміни закупівлі. Рішенням Комісії АМКУ від 16.08.2024 № 13889 на 27.08.2024 призначено засідання щодо розгляду скарги. З огляду на наявну практику органу оскарження, майже з 100% вірогідністю можна прогнозувати, що Комісія зобов’яже Вас скасувати рішення про відміну даної закупівлі. Відповідно до п. 22 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Поясніть, будь ласка, Ви завчасно плануєте проігнорувати рішення органу оскарження? Чи Вами буде відмінена закупівля оголошена 21.08.2024 (UA-2024-08-21-010642-a) ?
Відповідь: Шановний учаснику! Як і зазначалося вище, у замовника наявна нагальна потреба у здійсненні закупівлі капітального ремонту із заміни системи електропостачання, оскільки здійснення такого виду ремонту є можливим лише при сприятливих погодних умовах. У замовника немає можливості очікувати результатів розгляду скарги, оскільки строки на проведення закупівлі вже й так значно затягнулись. Без здійснення такого виду капітального ремонту не можливе нормальне функціонування корпусу №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат".
Дата відповіді: 26.08.2024 15:36
Відповідь надана

Працівники

Номер: 7182d147b6d049d5aad340f1fcbdf99d
Дата опублікування: 23.08.2024 08:51
Опис: Шановний замовнику, вимагаємо негайно прибрати вимогу: Для ефективного та короткострокового виконання робіт, учасник повинен забезпечити безперебійність виконання робіт працівниками, відтак, надати в складі пропозиції інформацію про наявність в учасника не менше 10 заброньованих, відповідно до відомостей з єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів, працівників. Приймаючи участь в закупівлі ми , беремо на себе відповідальність за виконання робіт і враховуємо всі ризики, наше підприємство налічує більше 50 працівників, що виконають роботи. Замовнику, під час війни дуже не патріотично користуватись пільгами броні. У нас багато працівників на фронті. Цим точно не маніпулюйте . Внесіть зміни до тендерної документації , в протилежному випадку 26.08, ми подаємо скаргу до АМКУ.
Відповідь: 1. Шановний учаснику! Повідомляємо, що вимогою тендерної документації передбачено: Для ефективного та короткострокового виконання робіт, учасник повинен забезпечити безперебійність виконання робіт працівниками, відтак, надати в складі пропозиції інформацію про наявність в учасника не менше 10 заброньованих, відповідно до відомостей з єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів, працівників. Дана вимога не містить жодного дискримінаційного характеру, адже виконання такої можливе для кожного потенційного учасника закупівлі. Порядок, який визначає питання бронювання військовозобов’язаних затверджений Постановою КМУ від 5 червня 2024 р. № 650 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану». Для виконання даного порядку необхідно подати до обласної військової адміністрації перелік документів, що підтверджують критерії, встановлені розпорядженням обласної військової адміністрації (для прикладу – розпорядження Львівської ОВА № 101/0/5-23ВА від 28.02.2023). Нагадуємо, що кінцевий строк подання пропозицій становить 05 вересня 2024 01:00, відтак в учасників ще достатньо часу задля звернення в обласну військову адміністрацію. Також зазначаємо, що кількість 10 заброньованих працівників – це значно менша кількість, аніж встановлена нормативними потребами кількість працівників задля виконання робіт на даному об’єкті. Відтак, встановлення вимоги про заброньованих працівників у кількості 10 осіб обгрунтована лише гострою необхідністю здійснити даний капітальний ремонт в максимально короткі терміни та без допущень зупинки виконання робіт.
Дата відповіді: 26.08.2024 15:35
Відповідь надана

Щодо участі в тендері

Номер: 99b74c6da4934296be8410e2986f9432
Дата опублікування: 22.08.2024 12:56
Опис: Ми хотіли б взяти участь у даній закупівлі. Проте нас хвилює, що в системі є ще одна активна закупівля на «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-19-006695-a). Як Ви плануєте діяти, якщо АМКУ зобов’яже вас відновити попередній тендер? Як бути з тим, що до того часу ми потратимо свій час і кошти на підготовку пропозиції?
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що у замовника наявна нагальна потреба у здійсненні закупівлі капітального ремонту із заміни системи електропостачання, оскільки здійснення такого виду ремонту є можливим лише при сприятливих погодних умовах. У замовника немає можливості очікувати результатів розгляду скарги, оскільки строки на проведення закупівлі вже й так значно затягнулись. Без здійснення такого виду капітального ремонту не можливе нормальне функціонування корпусу №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат".
Дата відповіді: 23.08.2024 12:44