-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
«Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
8 524 452.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 622.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 622.26 UAH
Номер:
c904d35ba2274c198a35e1b620f5b008
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 16:59 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.10.2024 № 227
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 № 227.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 17. UA-2024-08-21-010642-a, 21.08.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, частини восьмої статті 12 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як наслідок, недотримано принципів, визначених пунктами 3 та 5 частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Крім того встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «АЛТУМ»; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Крім того, здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, частини восьмої статті 12 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як наслідок, принципів, визначених пунктами 3 та 5 частини першої статті 5 Закону при складані тендерної документації, а також норм пунктів 17 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону при укладанні договорів підряду у будівництві.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 05 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський геріатричний пансіонат» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-08-21-012806-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 12.09.2024 та від 13.09.2024; тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна компанія «АЛТУМ» (щодо правомірності її відхилення Замовником), опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «АЛТУМ»; тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ» як переможцем тендеру документи; договір від 26.09.2024 №26/09, додаткову угоду від 03.10.2024 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Одночасно, відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Моніторингом встановлено, що у розділі ІІ Додатку 5 до тендерної документації Замовника визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Однак, перелік документів та/або інформації, які повинен надати переможець процедури закупівлі на підтвердження права підписання договору про закупівлю не зазначено.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено пункти 3 та 28 Особливостей №1178.
Також моніторингом встановлено, що у Додатку №2 тендерної документації Замовником визначено, що учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від учасника, який повинен надати в складі пропозиції.
Водночас, подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної, відповідно до частини восьмої статті 12 Закону, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Крім того, статтею 5 Закону визначено принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю (у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону) повинен забезпечуватися замовником, відповідно до частини третьої статті 5 Закону, виключно шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Вищезазначені дії (встановлення вимоги щодо відвідування в період звернення за роз’ясненнями будівельного майданчика із складанням акту обстеження об’єкту, завіреного представником Замовника) суперечать положенням частини восьмої статті 12 Закону, а саме: порушено порядок взаємодії замовника та учасника, адже зазначені вище положення тендерної документації передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.
Крім того, чинним законодавством не передбачено обов’язковість складання акту огляду об’єкта в паперовому вигляді, а також вчинення будь-яких дій поза межами електронної системи закупівель у період звернення за роз’ясненнями.
Отже, Замовником складено тендерну документацію з порушенням норм частини восьмої статті 12 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як наслідок, недотримано принципів, визначених пунктами 3 та 5 частини першої статті 5 Закону.
Варто зазначити, що з постанови Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 02.03.2023 у справі №640/26603/21 вбачається, що закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору, а також що враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема, обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же постанові суду наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів.
У пункті 3.7. розділу 3 тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №2, а також що детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до тендерної документації.
У Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації визначено виконання робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України Настанова №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
Отже, у тендерній документації Замовником визначено, зокрема, що роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, повинні відповідати вимогам Настанови №281, проектній документації та умовам договору.
Також, у Додатку №2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: розрахунок договірної ціни (ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Настанови №281); зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний(і) кошторис(и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат.
У пункті 1.2. Проєкту договору (міститься у Додатку №4 до тендерної документації) визначено, що склад та обсяги робіт, що є предметом договору, визначаються на підставі проектно-кошторисної документації та розрахунку договірної ціни.
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості Замовником у наданій інформації повідомлено, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб закладу у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
Також у наданій інформації Замовником зазначено, що по об’єкту «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР «Львівський геріатричний пансіонат» за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» було розроблено проектну документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво №2672/23 від 02.10.2023 (EX01:4984-9908-7768-1405).
Крім того, Замовник у наданій інформації зазначив, що в проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт та що зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом.
Отже, роботи за предметом «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР «Львівський геріатричний пансіонат» за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) повинні виконуватися згідно із затвердженою проектно-кошторисною документацією, яка пройшла експертизу (експертний звіт №2672/23 від 02.10.2023, EX01:4984-9908-7768-1405).
Проведеним під час моніторингу аналізом наявної в публічному доступі інформації на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua) щодо проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР «Львівський геріатричний пансіонат» за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» та проходження її експертизи (експертний звіт №2672/23 від 02.10.2023, EX01:4984-9908-7768-1405) та наданих до моніторингу Замовником документів встановлено, що відповідно до оприлюдненої кошторисної документації за вищевказаним об’єктом будівництва (реєстраційний номер в ЄДЕССБ: EM01:5703-3144-4392-9071, проектна документація: PD01:5023-3706-6349-5096 №91-07-2023 від 2023-09-12) у Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 враховано коефіцієнти для урахування впливу умов виконання будівельних робіт =1,2.
Водночас, аналізом наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ» документів, встановлено, що у Локальному кошторисі на будівельні роботи із заміни системи електропостачання №02-01-01 (файл «Локальний кошторис.pdf» в архівованій папці файлів 34-40.Кошторис.rar) учасником враховано коефіцієнт для нарахування впливу умов виконання будівельних робіт =1,3.
Таким чином, наданий учасником ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ» розрахунок договірної ціни робіт не відповідає проектно-кошторисній документації Замовника (EM01:5703-3144-4392-9071 Редакція №1), що пройшла експертизу з отриманням звіту (EX01:4984-9908-7768-1405) та вимогам тендерної документації Замовника (Додаток №2 та Додаток №4).
Крім того, за вимогами Додатку №2 до тендерної документації Замовника учасники повинні надати проект календарного графіку виконання робіт складений відповідно до Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 №2 (далі – Рекомендації №2)
Слід зазначити, що за вищевказаними Рекомендаціями №2 (пункт 2.1.) додаток «Календарний графік виконання робіт» конкретизує зобов'язання підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт, обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо.
Згідно з пунктом 2.4. Рекомендацій №2, залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між замовником та підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт.
Один із можливих варіантів графіка наведено в Таблиці 1 Рекомендацій №2. При цьому, за вищевказаною Таблицею 1 відображається інформація про перелік видів робіт, виконавці робіт, обсяги робіт (одиниця виміру, кількість, кошторисна вартість), обсяг робіт, передбачений до виконання в окремі періоди (кількість/кошторисна вартість).
Таким чином, Рекомендаціями №2 визначено, що календарний графік повинен конкретизувати не лише склад та вартість видів робіт, а й їх обсяги (в розрізі видів робіт).
Варто також зауважити, що за умовами пункту 5.4. проєкту договору, що міститься у Додатку №4 до тендерної документації, роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до календарного графіку виконання робіт, що оформляється додатком до договору і є його невід'ємною частиною.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що наданий учасником ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ» у складі тендерної пропозиції проект календарного графіка виконання робіт (файл «Проект графіку.pdf» в архівованій папці файлів 34-40.Кошторис.rar) не містить інформації про перелік видів робіт (передбачених до виконання в окремі періоди) та їх обсягів (одиниця виміру, кількість).
Отже, учасником ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ» проект календарного графіку виконання робіт складено не у відповідності до Рекомендацій №2 (не конкретизує зобов'язання підрядника, визначені умовами договору, щодо обсягів (кількості, об’ємів) виконання за їх видами), чим недотримано вимог Додатку №2 до тендерної документації Замовника.
З врахуванням вищевикладеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ» (яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), а укладено з ним договір від 26.09.2024 №26/09.
Згідно з нормою пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Також, відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва) (далі – Постанова КМУ №668), строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення, невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Отже, календарний графік виконання робіт за договором підряду повинен визначати дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Водночас, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної процедури закупівлі договір від 26.09.2024 №26/09 містить календарний графік виконання робіт (Додаток №2 до договору), у якому зазначено лише найменування предмету закупівлі (Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР «Львівський геріатричний пансіонат» за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)), а також інформацію кошторисну вартість робіт в окремі періоди без зазначення переліку самих видів робіт (етапів, комплексів) з розбивкою на дати їх початку та закінчення (конкретних видів робіт які плануються виконати), чим недотримано вимоги пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.
Крім того, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Також, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Проте, укладений договір від 26.09.2024 №26/09 містить план фінансування (Додаток №3), у якому не зазначено джерела та напрями фінансування та інформації щодо фінансування за місяцями поточного року, чим недотримано вимоги пункту 84 Постанови КМУ №668 та пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
07.11.2024 14:41 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2024 14:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Ваш висновок по моніторингу UA-M-2024-10-15-000053 на закупівлю «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), повідомляємо наступне:
Замовником торгів було вжито заходів, щодо виконання Висновку. Зокрема з Уповноваженою особою було проведено роз’яснювальні роботи та навчання з метою запобігання порушень при кваліфікації пропозицій в майбутньому. З метою виконання висновку Замовником було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень та надіслано до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" письмове звернення, щодо розгляду питання про можливість достроково розірвати Договір № 26 від «26» вересня 2024 року (Лист-звернення вих.№663 від 11.11.2023). Відповідно до п.11.3.2 Договору, Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Підрядника не менш як за 10 днів за таких обставин: Виявлення недоцільності, або неможливості продовжувати роботи на об’єкті, в тому числі на підставі рішень відповідних контролюючих органів. Відтак, даним листом Замовник повідомив ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" про розірвання договору № 26 від «26» вересня 2024 року з 21.11.2024р. Отже, Замовником було виконано висновок Західного офісу Держаудитслужби та вжито заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 та вжито заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору. Зобов’язуємось в подальшому дотримуватись положень Закону України «Про Публічні закупівлі» та не допускати подібні помилки.
Дата публікації звіту:
13.11.2024 15:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
На виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби за результатами
моніторингу (UA-M-2024-10-15-000053) Договір №26/09 від 26.09.2024 розірвано.
Дата публікації:
29.11.2024 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
416e62b1921f42e29cb5cafed2f52611
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.10.2024 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-08-21-010642-a, яка проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський геріатричний пансіонат» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження)?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
abbcb8623479400eadabed917ca6f2c8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.10.2024 12:21
Опис:
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2024-10-15-000053 повідомляємо наступне: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" здійснювало закупівлю «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до вимог чинного законодавства України.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб З ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" та затверджений розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації №708/0/5-24ВА від 29.07.2024р.(Розпорядження додається), про що Замовником отримано довідку, затверджену т.в.о директора департаменту соціального захисту населення.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб закладу у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» було розроблено проектну документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво №2672/23 від «02» жовтня 2023 р. (EX01:4984-9908-7768-1405). В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ. Відтак, відповідно до протоколу затвердження річного плану, очікувану вартість закупівлі розраховано наступним чином: По об’єкту «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) розроблена Кошторисна документація та Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини №2672/23 від «02» жовтня 2023 р. (EX01:4984-9908-7768-1405). Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, вартість об’єкту становить 8912861.00 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот дванадцять тисяч вісімсот шітдесят одна грн. 00 копійок) з ПДВ.
Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (включаючи витрати на технiчний нагляд) (Глава 10 кошторису), а саме 90027.00грн. без ПДВ та Глава 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» 277002.00 грн. без ПДВ.
Отже, для того щоб розрахувати очікувану вартість закупівлі необхідно здійснити наступний обрахунок:
За підсумками віднімання суми глави 10 та 12 з ПДВ сума дорівнює 8 524 452,00 грн. з ПДВ, це є загальна вартість загально будівельних робіт з ПДВ на які буде оголошено тендерну процедуру.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту становитиме 8 524 452,00 грн. з ПДВ.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту
Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на Zakupivli.pro - майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування зазначену інформацію. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування – затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Замовника здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію. Для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі – ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) КЗ ЛОР "ЛЬВІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" здійснено моніторинг та аналітику послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Вважаємо дані витрати необґрунтованими і недоречними для здійснення під час дії воєнного стану.
Номер:
14447b8d8b124e93853b47a480255957
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.10.2024 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-08-21-010642-a, яка проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський геріатричний пансіонат» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За умовами розділу ІІ, ІІІ Додатку №5 тендерної документації Замовником встановлено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Учасник-переможець під час укладення договору про закупівлю повинен надати Замовнику торгів зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат.
Крім того, за умовами розділу IV Додатку №5 тендерної документації Замовником визначено перелік документів, що підтверджують:
1) оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю);
2) копія банківської ліцензії видана банком (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності);
3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (із обов’язковим долученням підтверджуючих документів), в який спосіб переможець процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ» виконано вимоги розділу ІІ, ІІІ та ІV Додатку №5 тендерної документації та підтверджено під час укладення договору про закупівлю, зокрема, про право підписання договору про закупівлю, надання зведеного кошторисного розрахунку; пояснювальної записки; локального кошторису; підсумкової відомості ресурсів; розрахунку загальновиробничих витрат, а також надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю: банківської гарантії, банківської ліцензії та довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d83c15b0a30e421c9623f48dfbc771c0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.10.2024 11:43
Опис:
Щодо запитання в який спосіб переможець процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ» виконано вимоги розділу ІІ, ІІІ та ІV Додатку №5 тендерної документації, повідомляємо наступне: про право підписання договору переможцем надано наказ про призначення директора (копію додаємо). Також додаємо зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат. Щодо надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, надаємо наступні документи: банківську гарантію, лист пояснення щодо банківської ліцензії, витяг з державного реєстру банків та довіреність на особу, уповноважену на підписання такої гарантії.
Номер:
7c0937081c4c461d9040dd95c6a4564b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.11.2024 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-08-21-010642-a, яка проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський геріатричний пансіонат» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Замовником повідомлено, що було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво №2672/23 від 02.10.2023 (EX01:4984-9908-7768-1405). В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт.
Також, Замовником повідомлено, що зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Вищевказані вимоги містяться у тендерній документації (Додатку 2 «Технічна специфікація») Замовника.
Отже, роботи за предметом «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР «Львівський геріатричний пансіонат» за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) повинні виконуватися згідно із затвердженою проектно-кошторисною документацією.
Під час моніторингу встановлено, що в проектно-кошторисній документації на будівництво «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР «Львівський геріатричний пансіонат» за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), щодо якої отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво та яка є у вільному доступі на сайті https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3275702396168177148/optype=249, передбачено кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва загальною вартістю 153,446 тис. грн. (в тому числі: будівельних робіт – 144,044 тис. грн, інших витрат – 9,402 тис.грн).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію чи Замовником враховано при розрахунку очікувваної вартості кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fa600b5afc2d4302b5019722f237ae5f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.11.2024 12:49
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ. Відтак, відповідно до протоколу затвердження річного плану, очікувану вартість закупівлі розраховано наступним чином: По об’єкту «Капітальний ремонт із заміни системи електропостачання в корпусі №2 КЗ ЛОР "Львівський геріатричний пансіонат" за адресою: вул. Медової Печери, 71, м.Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) розроблена Кошторисна документація та Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини №2672/23 від «02» жовтня 2023 р. (EX01:4984-9908-7768-1405). Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, вартість об’єкту становить 8912861.00 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот дванадцять тисяч вісімсот шітдесят одна грн. 00 копійок) з ПДВ.
Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (включаючи витрати на технiчний нагляд) (Глава 10 кошторису), а саме 90027.00грн. без ПДВ та Глава 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» 277002.00 грн. без ПДВ.
Отже, для того щоб розрахувати очікувану вартість закупівлі необхідно здійснити наступний обрахунок:
За підсумками віднімання суми глави 10 та 12 з ПДВ сума дорівнює 8 524 452,00 грн. з ПДВ, це є загальна вартість загально будівельних робіт з ПДВ на які буде оголошено тендерну процедуру.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту включає суму по главах 1-9 – 6 001 826 грн, кошторисний прибуток – 117 406 грн, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій – 59 700 грн, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва – 152 853 грн, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 771 925 грн та податок на додану вартість – 20%, та, відповідно, становить 8 524 452,00 грн. з ПДВ.
Документальне підтвердження долучаємо