-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Дизельне паливо, код за ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (Номенклатурна позиція товару 09134200-9 - Дизельне паливо).
Торги відмінено
216 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 080.00 UAH
Період уточнення:
21.08.2024 14:22 - 03.10.2024 00:00
Відповідь надана
незаконні та дискримінаційні вимоги
Номер:
a5fea2f0137d43d691caa576f92347b3
Дата опублікування:
21.08.2024 16:04
Опис:
Пропонуємо Вам виключити незаконні та дискримінаційні вимоги Додатку 3 до ТД, а саме: "Надати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним на АЗС, що пропонується Замовнику у переліку тендерної пропозиції, а у разі її відсутності – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії.
Учасник повинен документально підтвердити правомірність використання торгової марки чи бренду".
Відповідь:
Дана умова не є дискримінаційною, оскільки враховує право на участь в торгах не лише власників АЗС/АЗК, орендарів, а й учасників, які здійснюють продаж пального на основі партнерських договорів із власниками АЗС/АЗК.
Учасник повинен володіти речовими правами щодо АЗС відповідно до положень ЦКУ, мати власні АЗС або використовувати АЗС на основі партнерських договорів, враховуючи особливості закупівлі палива, які включають отримання палива замовником саме на АЗС, які Учасник залучає до виконання умов договору.
Ліцензія на роздрібну торгівлю пальним на АЗС є фактом підтвердженням наявності відповідальності перед Замовником відносин з безпосереднім власником АЗС/АЗК, які, у свою чергу, складовою частиною механізму отримання предмету закупівлі, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів на АЗС/АЗК. Вимога вкотре підтверджує факт безперебійної, своєчасної поставки пального на АЗС та відпуску пального автомобілям замовника.
Ця умова необхідна з метою отримання пояснення в частині правового механізму законності отримання палива учасником, порядок відпуску товару на АЗС. Учасники повинен мати господарські відносини, які регулюються чинним законодавством України, а саме: положеннями ЦКУ, ГКУ, та самого договору. Специфіка предмета закупівлі (дизпаливо) передбачає наявність великої кількості автозаправних станцій, а також проведення даної закупівлі для потреб комунальної установи задля належного виконання своїх посадових обов’язків, безперебійного постачання нафтопродуктами, замовник встановлює вимогу щодо документального підтвердження правомірності використання торгової марки чи бренду, що є гарантією надійності та стабільності постачальника. Наявність єдиного зразка талонів і документальне підтвердження використання торгової марки чи бренду створює гарантії забезпечення безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, особливий правовий режим, що вводиться у разі загрози національній безпеці, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Вимога щодо документального підтвердження правомірності використання торгової марки чи бренду є беззаперечним аргументом про наявність договірних відносин власника АЗС з Учасником торгів, та вкотре підтверджує факт безперебійної, своєчасної поставки пального на АЗС та відпуску пального автомобілям замовника.
Дата відповіді:
25.08.2024 22:09