• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (паперові стерилізаційні пакети та рулони)

Завершена

870 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 350.00 UAH
Період уточнення: 08.06.2018 14:10 - 21.06.2018 17:00
Відповідь надана

Уточнение возможности подавать аналоги размеров

Номер: a7ff6c525ba64f83a005b360b8f753bd
Дата опублікування: 12.06.2018 12:48
Опис: Добрый день. Скажите пожалуйста, можем ли мы предлагать в качестве аналогов размеры пакетов для стерилизации чуть больше, чем указаны в тендере? Пример: 88010 Самоклеючіі пакети для стерилізаціїі 89мм х 229 мм (наш аналог - Самоклеючіі пакети для стерилізаціїі 90мм х 230 мм) ; 88015 Самоклеючі пакети для стерилізації 57мм*102мм (наш аналог - Самоклеючіі пакети для стерилізаціїі 60мм х 110 мм) . Так как пакеты для стерилизации размера 89мм х 229 мм и схожие с ними размеры завозит на Украину всего лишь одна компания и привязка к конкретным размерам с точностью до 1 мм. влечет за собой необъективное проведение тендера и, тем самым, делает монополистом единственного участника торгов, который получил письмо-авторизацию от импортера таких пакетов с конкретными размерами, что приведет к завышению выигрышных цен на тендере и нерациональному использованию бюджетных денежных средств.
Відповідь: Відповідно до п. 20) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», публічна закупівля (далі - закупівля) – це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до п. 5) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Таким чином, договір про закупівлю, регулюється нормами Цивільного та Господарського кодексів України. Відповідно до ч. 1 ст. 264 ГК України, матеріально-технічне постачання та збут продукції виробничо-технічного призначення і виробів народного споживання як власного виробництва, так і придбаних у інших суб'єктів господарювання, здійснюються суб'єктами господарювання шляхом поставки, а у випадках, передбачених цим Кодексом, також на основі договорів купівлі-продажу. Відповідно до ч. 6. Ст. 265 ГК України, реалізація суб'єктами господарювання товарів негосподарюючим суб'єктам здійснюється за правилами про договори купівлі-продажу. До відносин поставки, не врегульованих цим Кодексом, застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України про договір купівлі-продажу. Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради являється негосподарюючим суб‘єктом і відповідно поставка товару має здійснюватися в порядку встановленому Цивільним кодексом України. Відповідно до ч. 1 ст. 671 ЦК України, якщо за договором купівлі-продажу переданню підлягає товар у певному співвідношенні за видами, моделями, розмірами, кольорами або іншими ознаками (асортимент), продавець зобов'язаний передати покупцеві товар в асортименті, погодженому сторонами. Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради здійснює закупівлю пакетів для стерилізації для лікувально-профілактичних закладів міста Кам‘янське відповідно до їх потреб і не визначає самостійно специфікації тих чи інших товарів. Розміри пакетів залежать від розмірів тих чи інших інструментів, які мають стерилізуватися, а тому вважаємо, що ми не можемо змінити розміри пакетів відповідної тендерної документації. Враховуючи вищевикладені норми чинного законодавства, вважаємо, що тендерна пропозиція повинна повністю відповідати тендерній документації і запропоновані товари не можуть бути «чуть больше» або «чуть меньше», ніж ті, які містяться в тендерній документації. Відхилення в розмірах є порушенням ч. 1 ст. 671 ЦК України. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу на те, що чинне законодавство про публічні закупівлі не містить такого поняття, як «аналог». Відповідно до п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Таким чином, допускається вказувати у специфікації вираз «або еквівалент» виключно у випадку, коли в тендерній документації зазначається конкретна торгова марка, фірма, або виробник. Відповідно до Академічного тлумачного словника української мови, ЕКВІВАЛЕ́НТ, а, чол. Щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. Тобто еквівалент товару має повністю відповідати еталонному товару, в тому числі і за розмірами. А запропоновані Вами «аналоги» на жаль не можуть вважатися еквівалентом. Крім того, як Ви напевно звернули увагу, наша тендерна документація не містить посилання на будь-які торгові марки чи назви виробника, а тому вживати вираз еквівалент, а тим більше «аналог» недоречно. Тендерна документація сформована для задоволення відповідних потреб лікувально-профілактичних закладів регіону, в тому числі і за розміром пакетів, а тому не бачимо можливості здійснити закупку замість потрібних пакетів їх «аналогів».
Дата відповіді: 14.06.2018 16:35