-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
138 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 380.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 380.00 UAH
Період уточнення:
19.08.2024 11:09 - 21.09.2024 00:00
Відповідь надана
Зобов"язання Замовника вимагати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів згідно Закону України Про управління відходами та Конституції України
Номер:
d06440b5e39a4f30b7990f4eebc42190
Дата опублікування:
16.09.2024 14:59
Опис:
Частина перша пункту 3 статті 27 Закону України Про управління відходами:
Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Пунктом 1 Замовником закупівлі UA-2024-08-19-003221-a пунктом 2 Додатку №2 до тендерної документації (Додаток №2 Технічна специфікація №2 (2) (1).doc від 16 вер. 12:39) від учасників вимагається надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи;
- 15 01 10* Упаковка, що містить залишки або забруднена небезпечними речовинами.
Замовником закупівлі UA-2024-08-19-003221-a пунктом 2 Додатку №2 до тендерної документації (Додаток №2 Технічна специфікація №2 (2) (1).doc від 16 вер. 12:39) від учасників вимагається надати у складі пропозиції дозвіл або декларацію на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або декларацію.
ТАКИМ ЧИНОМ ЗАМОВНИКОМ ВИМАГАЄТЬСЯ АБО дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, АБО ДЕКЛАРАЦІЮ на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи - ЦЕ ПРЯМО СУПЕРЕЧИТЬ НОРМІ частини першої пункту 3 статті 27 ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ !
На сайті Урядового порталу від 05 червня 2024 року, 15:00 було опубліковано інформацію від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про продовження терміну поданих декларацій про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів (https://www.kmu.gov.ua/news/prodovzheno-termin-podanykh-deklaratsii-pro-provadzhennia-hospodarskoi-diialnosti-shchodo-zdiisnennia-operatsii-z-obroblennia-vidkhodiv). Згідно інформації на 4 місяці продовжено термін поданих суб'єктами господарювання декларацій про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів.
Статтею 8 Конституції України встановлено, що: - В Україні визнається і діє принцип верховенства права; - Конституція України має найвищу юридичну силу; - Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Вища юридична сила закону полягає у тому, що всі підзаконні нормативно-правові акти приймаються на основі законів та за своїм змістом не повинні їм суперечити, а відтак, у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону необхідно застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу.
Аналогічний висновок щодо застосування закону як акта, який має вищу юридичну силу, ніж підзаконний нормативно-правовий акт, викладений у постановах Верховного Суду від 15.08.2019 у справі №281/459/17, від 24.10.2019 у справі № 761/14626/17 та у справі № 295/7219/16-а.
Але згідно статті 19 Конституції України: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Тобто ЗАМОВНИК ЗОБОВ"ЯЗАНИЙ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ ВИМАГАТИ ДОЗВІЛ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ.
ОДНАК ЗГІДНО ОФІЦІЙНОГО РЕЄСТРУ ДОЗВОЛІВ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ (https://eco.gov.ua/registers/deklaratsii-pro-provadzhennia-hospodarskoi-diialnosti-dozvil-na-zdiisnennia-operatsii-z-obroblennia-vidkhodiv) ЄДИНИМ ДОКУМЕНТОМ, ЯКИЙ ПІДТВЕРДЖУЄ НАЯВНІСТЬ ДОЗВОЛУ У УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ Є ФАЙЛ З РОЗШИРЕННЯМ ".xlsx" ПІД НАЗВОЮ "Reyestr_licenziativ_stanom-na-16.09.2024-pryhovana-adresa.xlsx".
Отже, просимо Замовника змінити вимогу п. 2 Додатку №2 до тендерної документації на "надати у складі пропозиції дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або файл Реєстру Дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з зазначеним виданим дозволом на суб"єкт господарювання, який приймає участь у закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за участь в закупівлі. Ваше звернення розглянуто, відповідні зміни будуть внесені до умов тендерної документації.
Дата відповіді:
19.09.2024 14:04