-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
138 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 380.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 380.00 UAH
Період оскарження:
19.08.2024 11:09 - 21.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
556765c7f18a45d391eb54702c8594e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-19-003221-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» та визначення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможцем відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-08-19-003221-a
Пов'язані документи:
Учасник
- SCN_20240919_161638.pdf 04.10.2024 12:58
- SCN_20240919_161638 (1).pdf 04.10.2024 12:58
- SCN_20240930_154048.pdf 04.10.2024 12:58
- SCN_20240930_164143.pdf 04.10.2024 12:58
- 1(__)(~1.DOC 04.10.2024 12:58
- Додаток №2 Технічна специфікація №2 (2) (1).doc 04.10.2024 12:58
- ДОДАТОК 3 до ТД.docx 04.10.2024 12:58
- Зміни до ТД (1).docx 04.10.2024 12:58
- Зміни до ТД (1) (1).docx 04.10.2024 12:58
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024).docx 04.10.2024 12:58
- скарга_тарком_екосервіс_UA_2024_08_19_003221_a_відхилення_і_визначення.docx 04.10.2024 12:58
- скарга_тарком_екосервіс_UA_2024_08_19_003221_a_відхилення_і_визначення.pdf 04.10.2024 12:58
- скарга_тарком_екосервіс_UA_2024_08_19_003221_a_відхилення_і_визначення.pdf.p7s 04.10.2024 12:58
- sign.p7s 04.10.2024 12:58
- Рішення від 08.10.2024 № 16460.pdf 08.10.2024 18:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2024 № 16965.pdf 17.10.2024 12:56
- Рішення від 16.10.2024 № 16965.pdf 21.10.2024 16:09
- Зміни до ТД (1) (1) (1).docx 10.10.2024 16:32
- скарга_тарком_екосервіс_UA_2024_08_19_003221_a_відхилення_і_визначення.pdf 10.10.2024 16:32
- SCN_20240930_164143.pdf 10.10.2024 16:32
- Додаток №2 Технічна специфікація №2 (2) (1) (1).doc 10.10.2024 16:32
- 1(__)(_1.DOC 10.10.2024 16:32
- ДОДАТОК 3 до ТД (1).docx 10.10.2024 16:32
- SCN_20241010_162343.pdf 10.10.2024 16:32
- SCN_20240919_161638.pdf 10.10.2024 16:32
- П. 2. Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями 19.05.2023).docx 10.10.2024 16:32
- SCN_20240930_154048.pdf 10.10.2024 16:32
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024) (1).docx 10.10.2024 16:32
- Зміни до ТД (1) (1).docx 10.10.2024 16:32
- SCN_20240919_161638 (1).pdf 10.10.2024 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.10.2024 17:22
Дата розгляду скарги:
16.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 18:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.10.2024 16:10
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8a55217f86724c4895550af031724005
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
19.08.2024 року Комунальним некомерційним підприємством "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», згідно з ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами з очікуваною вартістю 138 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»;
• ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»;
• ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
25.09.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», але його тендерна пропозиція була відхилена. Крім цього, також була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
30.09.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №135 від 30.09.2024 року тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.
30.09.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №137 від 30.09.2024 року Переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Але Скаржник не погоджується із рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції та про визначення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Переможцем процедури закупівлі.
1. Підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовник стало те, що надана ним видаткова накладна №1646 від 06.11.2023 року не містить підтвердження вимогам до паковання: розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм; декларація про відповідність від ПП «Екосінтезполімер» не містить підтвердження вимогам до паковання: об’ємом не менше 50 л. Відтак тендерна пропозиція Скаржника як зазначає Замовник, не відповідає вимогам Додатку №2 до тендерної документації. Тендерна пропозиція була відхилена на підставі пп.2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості)
Разом з цим, Замовником було внесено зміни до тендерної документації і нова тендерна документація була опублікована 19.09.2024 року. Відповідно до п.28 чинної на момент опублікування нової тендерної документації редакції Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Відтак опублікована 19.09.2024 року тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлені окремими додатками. Але опублікована 19.09.2024 року тендерна документація не містить окремих файлів до тендерної документації, які містять перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Лише опублікована Замовником 19.08.2024 року тендерна документація (попередня редакція) містить такий окремий додаток – Додаток 1 до тендерної документації (файл Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) (варіант 2) (2).docx). Але у даному додатку відсутня вимога щодо надання учасником у складі пропозиції чинні на момент оголошення (відповідно до вимог до паковання): декларації постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами), видаткової накладної на пакування (тару), які підвтерджують відповідність наступним вимогам:
- пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів.
Така вимога встановлена лише у Додатку 2 до тендерної документації, який не є додатком, у якому зазначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. Більше того, навіть Додаток 1 до тендерної документації у попередній редакції, у якому міститься перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі також не має посилання на Додаток 2 і на необхідність підтвердження учасником інформації, яка вимагається Додаток 2 до тендерної документації.
Відповідно до п. 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Тому відповідно до цієї норми Замовник не мав права відхилити тендерну пропозицію Скаржника через невідповідність його тендерної пропозиції окремим вимогам Додатку 2 до тендерної документації, оскільки цей додаток не є окремим додатком до тендерної документації, який містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в розумінні п.28 Особливостей.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника і відповідно неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»;
• ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»;
• ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
25.09.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», але його тендерна пропозиція була відхилена. Крім цього, також була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
30.09.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №135 від 30.09.2024 року тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.
30.09.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №137 від 30.09.2024 року Переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Але Скаржник не погоджується із рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції та про визначення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Переможцем процедури закупівлі.
1. Підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовник стало те, що надана ним видаткова накладна №1646 від 06.11.2023 року не містить підтвердження вимогам до паковання: розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм; декларація про відповідність від ПП «Екосінтезполімер» не містить підтвердження вимогам до паковання: об’ємом не менше 50 л. Відтак тендерна пропозиція Скаржника як зазначає Замовник, не відповідає вимогам Додатку №2 до тендерної документації. Тендерна пропозиція була відхилена на підставі пп.2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості)
Разом з цим, Замовником було внесено зміни до тендерної документації і нова тендерна документація була опублікована 19.09.2024 року. Відповідно до п.28 чинної на момент опублікування нової тендерної документації редакції Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Відтак опублікована 19.09.2024 року тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлені окремими додатками. Але опублікована 19.09.2024 року тендерна документація не містить окремих файлів до тендерної документації, які містять перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Лише опублікована Замовником 19.08.2024 року тендерна документація (попередня редакція) містить такий окремий додаток – Додаток 1 до тендерної документації (файл Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) (варіант 2) (2).docx). Але у даному додатку відсутня вимога щодо надання учасником у складі пропозиції чинні на момент оголошення (відповідно до вимог до паковання): декларації постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами), видаткової накладної на пакування (тару), які підвтерджують відповідність наступним вимогам:
- пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів.
Така вимога встановлена лише у Додатку 2 до тендерної документації, який не є додатком, у якому зазначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. Більше того, навіть Додаток 1 до тендерної документації у попередній редакції, у якому міститься перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі також не має посилання на Додаток 2 і на необхідність підтвердження учасником інформації, яка вимагається Додаток 2 до тендерної документації.
Відповідно до п. 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Тому відповідно до цієї норми Замовник не мав права відхилити тендерну пропозицію Скаржника через невідповідність його тендерної пропозиції окремим вимогам Додатку 2 до тендерної документації, оскільки цей додаток не є окремим додатком до тендерної документації, який містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в розумінні п.28 Особливостей.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника і відповідно неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
SCN_20240930_154048.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
1b6b19dc7fe04a91a4fd5a8277e8ca45
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-19-003221-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 5 до тендерної документації (варіант 2).docx 24.08.2024 16:16
- Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) (варіант 2).docx 24.08.2024 16:16
- ДОДАТОК 3 до ТД.docx 24.08.2024 16:16
- Докази.pdf 24.08.2024 16:16
- Додаток 6 Перелік.docx 24.08.2024 16:16
- Додаток № 4 Тендерна пропозиція.docx 24.08.2024 16:16
- Додаток №2 Технічна специфікація №2.doc 24.08.2024 16:16
- Скарга.pdf 24.08.2024 16:16
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024).docx 24.08.2024 16:16
- рішення від 02.07.2024 № 11480.pdf 24.08.2024 16:16
- Скарга.docx 24.08.2024 16:16
- Скарга.pdf.p7s 24.08.2024 16:16
- sign.p7s 24.08.2024 16:17
- рішення від 27.08.2024 № 14359.pdf 27.08.2024 17:19
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.09.2024 № 14797.pdf 05.09.2024 13:16
- рішення від 04.09.2024 № 14797.pdf 09.09.2024 15:51
- Додаток 5 до тендерної документації (варіант 2).docx 29.08.2024 17:08
- Додаток № 4 Тендерна пропозиція.docx 29.08.2024 17:08
- рішення від 27.08.2024 № 14359.pdf 29.08.2024 17:08
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.04.2024).docx 29.08.2024 17:08
- рішення від 02.07.2024 № 11480.pdf 29.08.2024 17:08
- ДОДАТОК 3 до ТД.docx 29.08.2024 17:08
- Додаток 6 Перелік.docx 29.08.2024 17:08
- П. 2. Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями 19.05.2023).docx 29.08.2024 17:08
- Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) (варіант 2).docx 29.08.2024 17:08
- Додаток №2 Технічна специфікація №2.doc 29.08.2024 17:08
- SCN_20240829_170344.pdf 29.08.2024 17:08
- Додаток №2 Технічна специфікація №2 (2) (1).doc 16.09.2024 12:43
- SCN_20240916_123735.pdf 16.09.2024 12:43
- Зміни до ТД.docx 16.09.2024 12:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.08.2024 21:03
Дата розгляду скарги:
04.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2024 17:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.09.2024 15:51
Дата виконання рішення Замовником:
16.09.2024 12:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 14797 - р /пк-пз від 04.09.2024 року , внесено зміни до п. 4 Додатку 2 до тендерної документації .
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7459dac466ea4b2ca82b47f250763e21
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
19.08.2024 року Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» з очікуваною вартістю 138 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи № 121 від «19» серпня 2024 р. ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-19-003221-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1. п.4. Додатку 2 до тендерної документації 4. Вимоги до пакування (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів.
Надати у складі пропозиції чинні на момент оголошення (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
- видаткову накладну на пакування (тару). Відповідно до вимог пунктів 9,10,11,12 Розділу ІІІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:
9.Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
10. У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (контейнери, мішки/ пакети) для збирання відходів.
11. Наповнені ємності (контейнери/мішки/пакети) первинного паковання після збирання щільно закриваються, позначаються біркою для маркування (за необхідності), поміщуються в ємності (контейнери/мішки/пакети) вторинного паковання для зберігання та/або транспортування.
Маркування і паковання небезпечних медичних відходів проводиться відповідно до додатка 1 до цих Правил.
Відповідно до вимог пунктів 11, 16, 17 Розділу V Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:
11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання).
16. Відходи, отримані з підрозділів, збирають у ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання, які переміщують до приміщення для тимчасового зберігання відходів або передають для проведення їхнього оброблення/знешкодження.
17. Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Контейнери вторинного паковання мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття.
Відповідно до вимог пункту 12 Розділу VІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:
12. Вивезення відходів категорії С за межі території закладів, проводиться перевізником із дотриманням наступних вимог:
1) мішки/пакети вторинного паковання мають маркування відповідно до додатку 1 до цих Правил;
2) мішки/пакети вторинного паковання щільно закриті;
3) транспортування мішків/пакетів проводиться спеціалізованим транспортом (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації).
Як видно вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами не встановлюють обов’язку до наявності сертифікатів. відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації)
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії:
- сертифікат якості пакування (тари) (виданий виробником);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
- видаткову накладну на пакування (тару).
Разом з тим, вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. передбачають вимоги до ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання. Замовник вимагає забезпечення вторинною сертифікованою пакувальною тарою. Натомість в цій частині, Замовник має можливість вимагати забезпечення пакувальною тарою, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375.
Законодавством не встановлено обов’язку сертифікації до пакування (тари) та вимог того що вказаний сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації . Вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, незаконною та має бути виключена у умов тендерної документації.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Скаржник вже звертався до Органу оскарження, відповідним Рішенням Комісії за № 11480-р/пк-пз від 02.07.2024 року скаргу було задоволено.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої Рішенням уповноваженої особи № 121 від «19» серпня 2024 р. ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-19-003221-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1. п.4. Додатку 2 до тендерної документації 4. Вимоги до пакування (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів.
Надати у складі пропозиції чинні на момент оголошення (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
- видаткову накладну на пакування (тару). Відповідно до вимог пунктів 9,10,11,12 Розділу ІІІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:
9.Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
10. У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (контейнери, мішки/ пакети) для збирання відходів.
11. Наповнені ємності (контейнери/мішки/пакети) первинного паковання після збирання щільно закриваються, позначаються біркою для маркування (за необхідності), поміщуються в ємності (контейнери/мішки/пакети) вторинного паковання для зберігання та/або транспортування.
Маркування і паковання небезпечних медичних відходів проводиться відповідно до додатка 1 до цих Правил.
Відповідно до вимог пунктів 11, 16, 17 Розділу V Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:
11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання).
16. Відходи, отримані з підрозділів, збирають у ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання, які переміщують до приміщення для тимчасового зберігання відходів або передають для проведення їхнього оброблення/знешкодження.
17. Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Контейнери вторинного паковання мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття.
Відповідно до вимог пункту 12 Розділу VІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:
12. Вивезення відходів категорії С за межі території закладів, проводиться перевізником із дотриманням наступних вимог:
1) мішки/пакети вторинного паковання мають маркування відповідно до додатку 1 до цих Правил;
2) мішки/пакети вторинного паковання щільно закриті;
3) транспортування мішків/пакетів проводиться спеціалізованим транспортом (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації).
Як видно вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами не встановлюють обов’язку до наявності сертифікатів. відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації)
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії:
- сертифікат якості пакування (тари) (виданий виробником);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
- видаткову накладну на пакування (тару).
Разом з тим, вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. передбачають вимоги до ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання. Замовник вимагає забезпечення вторинною сертифікованою пакувальною тарою. Натомість в цій частині, Замовник має можливість вимагати забезпечення пакувальною тарою, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375.
Законодавством не встановлено обов’язку сертифікації до пакування (тари) та вимог того що вказаний сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації . Вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, незаконною та має бути виключена у умов тендерної документації.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Скаржник вже звертався до Органу оскарження, відповідним Рішенням Комісії за № 11480-р/пк-пз від 02.07.2024 року скаргу було задоволено.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Докази за скаргою
-
Повʼязаний документ:
Докази.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації