• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Торги відмінено

3 618 732.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 093.66 UAH
Період уточнення: 17.08.2024 12:53 - 13.09.2024 00:00
Відповідь надана

Розтрата бюджетних коштів

Номер: 57645eda21294668972867c7b1af0e78
Дата опублікування: 22.08.2024 14:16
Опис: Шановний Замовнику, в межах проведення громадського контролю у сфері публічних закупівель, нами були проведено аналіз Ваших закупівель та виявлено, що у лютому 2024 року Ви проводили закупівлю на охоронні послуги для об’єктів ДПУ «МДЦ «Артек» (м. Київ, Пуща Водиця,14-та лінія) та ДПУ «МДЦ «Артек» (Закарпатська область, Свалявський район, с. Березники, вул. Без назви, 1) (ідентифікатор - UA-2024-02-17-000546-a) та уклали договір з ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ", який враховуючи відсутність інформації про розірвання договору в електронній системі, успішно виконується! Зараз же Ви проводите нову закупівлю UA-2024-08-17-000221-a на той самий предмет, тобто охорона об’єктів ДПУ «МДЦ «Артек» (м. Київ, Пуща Водиця,14-та лінія) та об’єктів ДПУ «МДЦ «Артек» (Закарпатська область, Свалявський район, с. Березники, вул. Без назви, 1). Поясніть, яким чином Ви закуповуєте послуги, що ВЖЕ закуплені і надаються!? Яким чином будуть одночасно та паралельно надаватися послуги з охорони на одних і тих самих об’єктах різними суб’єктами господарювання? Чи Ви гадаєте, що знову виграє «Ваш» виконавець? У Вас був річний план закупівлі за ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони і Ви його використали, уклавши договір № 170/2024 від 4 червня 2024 р.! На якій підставі Ви проводите повторну «примарну» закупівлю? Зайві гроші? Немає куди подіти 3,5 мільйона? Так може краще витратите їх на дрони або іншу необхідну техніку для наших військових? Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII чітко регламентує, що предмет закупівлі визначають у межах єдиної процедури закупівлі. І тільки якщо така процедура не відбулася або була відмінена, то в замовника виникає право проводити процедуру на цей предмет повторно. Тобто проводячи зараз другу закупівлю Ви порушуєте принципи та загалом мету даного закону. Замовник не може взяти зобов’язання двічі на одну й ту саму потребу! При цьому потреби в подвійному обсязі закуповуваного такий замовник фактично не має, і це можна прослідкувати за його внутрішніми документами. Якщо у Вас виникла додаткова потреба у закупівлі аналогічних послуг, то Ви маєте керуватися п.5 ч.7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII: Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Таким чином, взагалі не зрозуміло, якою нормативно-правовою базою Ви керуєтеся? Яка мета Вашої закупівлі? Чи Ви вирішили, якщо зекономили на закупівлі, то ці гроші можна покласти до кишені? Не забувайте, що в Україні діють норми Кримінального кодексу України і ніхто не скасовував юридичну відповідальність: статті 191 «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем»: 1. Привласнення чи розтрата чужого майна, яке було ввірене особі чи перебувало в її віданні, - карається штрафом від двох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до чотирьох років, або позбавленням волі на строк до чотирьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого. 2. Привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем - карається обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. 3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, - караються обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років або позбавленням волі на строк від трьох до восьми років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. 4. Дії, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї статті, якщо вони вчинені у великих розмірах чи в умовах воєнного або надзвичайного стану, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. 5. Дії, передбачені частинами першою, другою, третьою або четвертою цієї статті, якщо вони вчинені в особливо великих розмірах або організованою групою, - караються позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна. статті 364 «Зловживання владою або службовим становищем»: 1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, - карається пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, - карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Вимагаємо від Вас, дотримання норм чинного законодавства та проведення публічних закупівель за літерою Закону, а не навмання. Вимагаємо скасувати безпідставно оголошену закупівлю та витратити бюджетні кошти розумно! В зворотному випадку ми звернемося до Державної аудиторської служби України, органів державного контролю, органів громадського контролю та незалежних журналістів!
Відповідь: Шановний Учаснику! Постановою Кабінету Міністрів України від 09 травня 2023 року № 462 затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для організації оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги і підтримки, в дитячих оздоровчих таборах державних підприємств “Міжнародний дитячий центр “Артек”, “Український дитячий центр “Молода гвардія” і в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей (далі – Порядок). Згідно пункту 3 Порядку бюджетні кошти у 2024 році спрямовуються, зокрема, на оплату послуг з охорони території та об’єктів дитячих центрів “Артек” і “Молода гвардія” ліцензованою охоронною фірмою/ підрозділами МВС. Фінансування здійснюється за напрямом використання коштів «Забезпечення охорони території та об'єктів державного підприємства «Міжнародний дитячий центр «Артек» (КЕКВ 2282) за бюджетною програмою КПКВК 2501450 «Оздоровлення і відпочинок дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах МДЦ «Артек», ДЦ «Молода Гвардія» і в дитячих закладах вищої категорії, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей та розташовані в карпатському регіоні». Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» є Замовником відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та діє виключно в межах цього Закону. Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Згідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до пункту 10 Особливостей, Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Дата відповіді: 13.09.2024 21:16
Відповідь надана

Лист від оператора

Номер: 7d77a5187019486b896d0d9c1b406f59
Дата опублікування: 22.08.2024 13:53
Опис: Шановний Замовнику! Прохання пояснити навіщо мати учаснику лист від оператору (який вимагається в п.1.7 Додатку 6), якщо пости охорони зв'язуються раціями між собою та пунктом централізованої охорони (відповідні документи наявності та дозволів на використання Ви вимагаєте в п.1.4)??!!!
Відповідь: Шановний учаснику, Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, у зв’язку з чим у відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Дата відповіді: 22.08.2024 14:42
Відповідь надана

GPS - трекер

Номер: 1f0f8f55a9e4413eaa9a7d8525bffa81
Дата опублікування: 22.08.2024 13:46
Опис: в п.1.6 Додатку 6 Ви вимагаєте лише 5 GPS - трекер, а постів 9. Прохання привести документацію у відповідність
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення! За результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 22.08.2024 14:41
Відповідь надана

система GPS

Номер: d14b182c5d334e02afd44926f1005f24
Дата опублікування: 22.08.2024 13:43
Опис: Шановний Замовнику. Вами встановлено вимогу в п.1.3 Додатку 6, а саме: "довідка про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS (не менше 3-х копій) та її технічні можливості.". Чому не менше 3-х копій документів на встановлення системи GPS, якщо Ви вимагаєте 5 автомобілей? Приведіть у відповідність Вашу документацію
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення! За результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документаці
Дата відповіді: 22.08.2024 14:41
Відповідь надана

Зміни

Номер: 201661abed604356aba75924bb52d575
Дата опублікування: 21.08.2024 17:30
Опис: Коли очікувати зміни? Завтра останній день для оскарження!
Відповідь: Шановний учаснику! Протокольним рішенням № 283 від 22 серпня 2024 року Уповноваженої (відповідальної) особи за публічні закупівлі товарів, робіт і послуг Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» внесено зміни до тендерної документації за предметом закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79710000-4 Охоронні послуги (охоронні послуги) та затверджено нову редакцію тендерної документації. Згідно пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Дата відповіді: 22.08.2024 11:44
Відповідь надана

Приховані вимоги

Номер: ddcd92b1907e4f0badfb5f5c26eab68e
Дата опублікування: 20.08.2024 15:13
Опис: А чому це в технічному завданні у Вас 2 сертифікати ISO, а в Додатку 6 - три сертифікати?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення! За результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.08.2024 16:11
Відповідь надана

Колізія

Номер: 17fb8189664b41bc928e57204892fdd4
Дата опублікування: 20.08.2024 15:09
Опис: У Вас тендер на 3,6 млн, то нащо договір страхування на 5 млн? Аби було?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення! За результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.08.2024 16:11
Відповідь надана

Що це за абсурд!?

Номер: 22592fcb883747bea591017869242211
Дата опублікування: 20.08.2024 14:56
Опис: Шановний Замовнику, Ви взагалі там голову втратили??? Дуже цікава Ваша вимога: Довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідальної особи керівної ланки, з досвідом роботи на посаді не менше 3-х років та досвідом проходження військової служби під час дії військового стану не менше 1-го року, яка буде відповідальною за організацію роботи персоналу охорони при нештатних ситуаціях в період військового стану. Для підтвердження повноважень данного працівника та його досвід практичних навичок в умовах воєнного стану, учасник повинен надати: - наказ про призначення на посаду або повідомлення в органи податкової служби про прийняття на роботу; - копію військового квитка; - довідку про безпосередню участь особи у відсічі і стримуванні зброєнної агресії рф, або посвідчення учасника бойових дій. Тобто нашим військовим більше немає, що робити, як прибігти охороняти Ваш об'єкт??? Майте совість та повагу до Збройних Сил України! Наші військові боронять нашу землю не для того, щоб Ви в документації прописували "людину, яка приймала безпосередню участь у відсічі і стримуванні зброєнної агресії рф, або посвідчення учасника бойових дій"??? Ця вимога НЕ передбачена чинним законодавством! Ця вимога є безсоромною, та не вписується у жодні закони логіки та виховання! Це Ви самі придумали таку вимогу? Чи це Вам майбутній переможець приніс свої ідеї??? Нащо на об'єкті в Закарпатській області мати досвід учасника бойових дій????? Нагадайте, коли в Закарпатті були бойові дії? У минулому столітті? ЯК ЛЮДИНА МОЖЕ МАТИ ТРИ РОКИ ДОСВІДУ НА ПОСАДІ І МІНІМУМ ОДИН РІК ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПІД ЧАС ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ, ЯКЩО У НАС ВІЙСЬКОВИЙ СТАН ТІЛЬКИ З 2022 РОКУ.? ЛЮДИНА АБО СЛУЖИТЬ, АБО МАЄ КЕРІВНУ ПОСАДУ! Сором та ганьба! Негайно виключіть цей абсурд з тендерної документації! Інакше Ваша закупівля з Вашими «диво-вимогами» полетить по всіх інтернет-статтях, пабліках та активістах!
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення! За результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.08.2024 16:11
Відповідь надана

Щодо охорони

Номер: 55df6c7ec4fa42a59c991a22e37a952c
Дата опублікування: 19.08.2024 18:14
Опис: Згідно Договору № 170/2024 від 04.06.2024 (зі змінами) укладеного за результатами проведення процедури закупівлі (UA-2024-02-17-000546-a) передбачено надання послуг з охорони об’єктів, які розташовані: ДПУ «МДЦ «Артек» (м. Київ, Пуща Водиця,14-та лінія та Закарпатська область, Свалявський район, с. Березники, вул. Без назви, 1) до 31.12.2024. При цьому, згідно з даною процедури закупівлі (UA-2024-08-17-000221-a) Замовник планує закупівлю послуг охорони з 01.09.2024 по 31.12.2024 на тих самих об’єктах дислокації - ДПУ «МДЦ «Артек» (м. Київ, Пуща Водиця,14-та лінія та Закарпатська область, Свалявський район, с. Березники, вул. Без назви, 1). Просимо роз’яснити, яким чином будуть взаємодіяти між собою дві служби охорони та яким чином буде розподілятися відповідальність, передбачена проектом Договору, який є додатком до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення! За результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.08.2024 21:09
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: c42120c12e6f4a5a85ae255fee32d8b0
Дата опублікування: 19.08.2024 18:10
Опис: Шановний Замовник. В пункті 12 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає - Забезпечити наявність працівників, які мають посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки згідно Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 05 грудня 2019 року № 1021. Дана вимога була визнана дискримінаційною рішенням Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3996-р/пк-пз від 04.03.2024 року в закупівлі UA-2024-02-17-000546-a та зобов’язала Державне підприємствое України «Міжнародний дитячий центр «Артек» усунути невідповідність тендерної документації. Навіщо Замовник повторно прописує дискримінаційну вимогу в тендерній документації?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення! За результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.08.2024 21:09