• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція

Завершена

21 562 535.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 812.68 UAH
Період уточнення: 15.08.2024 11:14 - 27.08.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації

Номер: 64d8a745ed544aba9305b40cc740bd5c
Дата опублікування: 26.08.2024 13:00
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику, в додатку 4 до Тендерної документації Вами зазначена вимога щодо наявності аналогічного договору, а саме: «Аналогічним договором у даній закупівлі буде вважатись договір однакової правової природи (договір підряду) за предметом закупівлі реконструкція, будівництво, реконструкція з добудовою, капітальний ремонт, укладені із замовниками (контрагентами) протягом 2021-2022 рр та належать до об’єктів за наслідками – СС2. Об’єкти за аналогічними договорами мають бути введені в експлуатацію на момент оголошення відкритих торгів.». Зазначені вами вимоги є порушенням законодавства, оскільки таке визначення «аналогічного договору» є дискримінаційним по відношенню до учасників та значно звужує коло потенційних учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Чому Вами встановлено ВИКЛЮЧНО період з 2021 по 2022 роки? Дана умова порушує вимоги вищезазначеної статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому просимо вилучити вищенаведену дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Аналогічний договір – це договір, що був виконаний учасником до початку конкретної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за тим самим предметом закупівлі. Закон не містить терміна «аналогічний договір» та переліку документів, які підтверджують наявність такого кваліфікаційного критерію, тому замовник залежно від свого предмета закупівлі самостійно в ТД встановлює, що вважатиметься аналогічним договором. Зокрема, на думку ВС, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. Замовник має об’єктивно зазначити вимоги в тендерній документації, не встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (наприклад, надмірною може вважатись вимога замовника підтвердити досвід виконання аналогічного договору не менше 80 % від вартості закупівлі або підтвердити досвід виконання лише у 2024 році, або виконання аналогічного договору лише для бюджетної організації тощо), що було нами і зроблено. Тендерна документація не містить вимоги про надання декількох договорів, про надання договору з конкретним замо вником, або у галузі публічних закупівель, про виконання аналогічного договору в межах одного населеного пункту, про виконання договору, на суму «не менше за…», обмеження роком виконання (2021-2022 роки - це роки укладення договору, а не виконання),предмет закупівлі не занадто деталізований. Тому ваше твердження щодо встановлення нами дискримінаційних вимог є безпідставним.
Дата відповіді: 28.08.2024 09:21
Відповідь надана

Щодо фінансування

Номер: d08cfd7898fb440f87432816d44b0fcc
Дата опублікування: 15.08.2024 16:42
Опис: Шановний Замовнику! Вкажіть, будь ласка, суму фінансування на 2024 рік. Без цього не є можливим скласти графік виконання робіт. Дякую
Відповідь: Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", у річному плані повинна міститися така інформація:найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;од економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. Замовником виконано всі законодавчі вимоги щодо внесення відомостей до річного плану, закупівель, внесення додаткових правлень згідно побажань потенційних учасників не передбачено жодним нормативно-правовим актом.
Дата відповіді: 17.08.2024 13:59