-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція
Завершена
21 562 535.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 812.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 107 812.68 UAH
Номер:
be417eb598b24a468a45245950bae7c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2024 00:00
Період моніторингу:
03.10.2024 11:59 - 25.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2024 № 47-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 02.10.2024 № 47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-15-003327-a від 15.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.08.2024 №083-а/2 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ШИНАКА-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА»); протокол уповноваженої особи Замовника від 05.09.2024 №083-а/3; повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2024; договір підряду від 17.09.2024 №327 на суму 18 669 881,37 гривень; додаткова угода №1 від 17.09.2024 до договору підряду від 17.09.2024 №327, додаткова угода №2 від 17.09.2024 до договору підряду від 17.09.2024 №327, додаткова угода №3 від 08.10.2024 до договору підряду від 17.09.2024 №327 ; відповіді Замовника від 09.10.2024, від 14.10.2024 та від 22.10.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА» вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 10 до цієї тендерної документації.
Так, Додатком 10 до тендерної документації передбачено, що Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків, в порядку визначеному у пункті 5.31 цієї Настанови, у розмірі 1 %, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Роботи необхідно виконувати на основі ліцензій та дозволів діючих в Україні, державних будівельних норм і вимог.
Пунктом 5.2 Настанови визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено ФОРМУ договірної ціни. Зокрема у формі встановлено наступні рядки, що підлягають заповненню учасником: Замовник ___ (назва організації), Підрядник ___ (назва організації) Визначена згідно з ___.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА» міститься договірна ціна (файл – «43.Договірна ціна.pdf»), у якій не заповнено графу рядка "Визначена згідно з ____", що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та, водночас, незрозуміло на підставі якого нормативного документа визначено договірну ціну.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Разом з тим, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА» не встановлено невідповідності договірної ціни (файл – «43.Договірна ціна.pdf») вимогам тендерної документації та Настанові, та в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасником ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/ або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
28.10.2024 15:51 - 12.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2024 15:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку із зобов'язанням щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що зазначені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-15-003327-a (моніторинг UA-M-2024-10-03-000007, встановлено порушення пункту 43 Особливостей), для вжиття заходів на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, керуючись статтями 147-152 Кодексу законів про працю України, уповноваженій особі оголошено догану (завірена належним чином копія наказу додається)
Дата публікації звіту:
01.11.2024 18:54
Запити/Пояснення
Номер:
54c8b12e32054dcfb56f3d0d3aa62011
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2024 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8d544437ce7b4279bfdc71f9499d9627
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень UA-M-2024-10-03-000007
Дата опублікування:
09.10.2024 21:43
Опис:
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-04 15:55:43
Запит про надання пояснень: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі наступних документів:
1) Рішення Підгайцівської сільської ради від 22 грудня 2023 року №35/6 "Про бюджет сільської територіальної громади на 2024 рік" (додається) за посиланням https://pidgayci-gromada.gov.ua/2023-rik-11-16-58-03-01-2023/
2) Пояснювальної записки до рішення Підгайцівської сільської ради №35/6 від 22.12.2023 року «Про бюджет сільської територіальної громади на 2024 рік» (Розділ «Охорона здоров’я, 16 сторінка, на добудову операційно-реанімаційного приміщення КП Луцька центральна районна лікарня виділено10 000 000,00 грн (додається) за посиланням https://pidgayci-gromada.gov.ua/2023-rik-11-16-58-03-01-2023/
3) Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік (додається)
4) Наказу КП Луцька ЦРЛ «Про затвердження проектно-кошторисної документації від 27 червня 2024 року № 148-од (додається)
5) Експертизи проекту, Додатку до експертного звіту (документ №204/03-0149/01-24 від 21.06.2024 Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Волинській області (35850369) на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3368319180737611619/optype=6
6) Робочого проекту (розроблено Товариством з обмеженою відповідальністю "ШИНАКА-УКРАЇНА" (30659358) (додається)
7) Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається)
Номер:
df461337e5404fc1b759eb08f26ae09c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2024 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Додатком 10 до тендерної документації встановлена вимога, що кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Пунктом 5.2 Настанови визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Складена в поточних цінах станом на "___" ____________ 20__ р.
Разом з тим, договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна» (файл – «43.Договірна ціна.pdf»), складена не у відповідності до Настанови в частині незазначення у формі "Визначена згідно з _______".
Враховуючи наведене, пропозиція ТОВ «ШИНАКА-Україна» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника були наявні підстави для відхилення Пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна», визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Наявність підстав для відхилення пропозиції за аналогічних обставин підтверджується сталою практикою з розгляду скарг АМКУ про свідчать численні рішення органу оскарження, зокрема: Рішення від 07.12.2023 № 19751 (закупівля UA-2023-11-03-012213-a), а також рішенні № 1157 від 18.01.2024 (закупівля UA-2023-11-28-008605-a), рішенні №6231 від 08.04.2024 (закупівля UA-2024-03-08-002456-a), рішенні від 28.06.2024 № 11282 (закупівля UA-2024-05-22-010854-a), Рішенні від 16.04.2024 № 6783 (закупівля UA-2024-03-13-006730-a), рішенні від 29.07.2024 №12871 (закупівля UA-2024-06-20-010429-a).
Поясніть чому Вами не було відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ШИНАКА-Україна» ?
2. Згідно підпункту 5 пункту 14 «Перелік іншої обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатку 10-2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати сканований оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом.
Також, Додатком 10 до тендерної документації встановлена вимога, що роботи необхідно виконувати на основі ліцензій та дозволів діючих в Україні, державних будівельних норм і вимог.
Разом з тим, Додатком 10 (Технічне завдання) зокрема Відомість обсягів робіт містить Локальний кошторис 02-01-06 на Блискавкозахист. Пожежна сигналізація також Локальний кошторис 04-01-01 на Пусконалагоджувальні роботи систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС.
Пунктом 13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що обов’язковому ліцензуванню підлягає зокрема: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Згідно визначеного КМУ Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню передбачено зокрема Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень а також Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
Всупереч встановленим вимогам, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній Сканований оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень а також монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
Поясніть, чому Вами відповідно до пункту 43 Особливостей не поставлена вимога про усунення невідповідностей в частині надання ліцензій та дозволів діючих в Україні на такі види робіт передбачені розділом «Відомість обсягів робіт» Додатку 10 до тендерної документації, як «Локальний кошторис 02-01-06 на Блискавкозахист. Пожежна сигналізація», «Локальний кошторис 04-01-01 на Пусконалагоджувальні роботи систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС»? Яким чином та яким документом у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ШИНАКА-Україна» виконав вимогу Додатку 10 до тендерної документації щодо виконанню робіт з блискавкозахисту, встановлення пожежної сигналізації, а саме: роботи необхідно виконувати на основі ліцензій та дозволів діючих в Україні, державних будівельних норм і вимог?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
595eccb1e9e94473867d124887a98023
Назва:
Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a
Дата опублікування:
14.10.2024 21:42
Опис:
Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a, пояснення містяться у прикріплених нижче файлах
Номер:
743fded84e87445e96536585bda1c263
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2024 13:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, з врахуванням наданих Замовником відповідей 04.10.2024 та 14.10.2024, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. У відповіді від 14.10.2024 Ви стверджуєте, що учасником ТОВ «ШИНАКА-Україна» договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна» (файл – «43.Договірна ціна.pdf»), складена у Програмному комплексі АВК-5, тому складена відповідно до вимог Настанови.
Враховуючи вищезазначене, поясніть яким з поданих учасником ТОВ «ШИНАКА-Україна» у складі тендерної пропозиції документом було підтверджено, що договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВ «ШИНАКА-Україна» (файл – «43.Договірна ціна.pdf»), складена у ліцензованому Програмному комплексі АВК-5, розробником якого є ТОВ «НВФ «АВК СОЗИДАТЕЛЬ», м. Дніпро?
2. Відповідно підпункту 5 пункту 14 «Перелік іншої обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатку 10-2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати сканований оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом.
Також, Додатком 10 до тендерної документації встановлена вимога, що роботи необхідно виконувати на основі ліцензій та дозволів діючих в Україні, державних будівельних норм і вимог.
У відповіді від 14.10.2024 Ви стверджуєте, що учасник ТОВ «ШИНАКА-Україна» надано інформацію проте, що згідно календарного графіка виконання робіт, для виконання робіт з блискавкозахисту та пожежної сигналізації, пусконалагоджувальних роботі систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС, ТОВ «Шинака-Україна» буде залучати ліцензовану фірму ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП", яка має відповідну ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення (лист від 17.09.2024 №465).
Відповідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 09 вересня 2024 розмістив Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ШИНАКА-Україна».
Згідно пункту 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Яким чином інформація надана у Вашому поясненні від 14.10.2024 узгоджується з принципами частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Принагідно нагадуємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
662dd5d3992149b681d10726312de802
Назва:
Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a
Дата опублікування:
22.10.2024 23:08
Опис:
Відповідь на моніторинг UA-M-2024-10-03-000007 процедури публічної закупівлі «Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова операційно-реанімаційного приміщення) КП "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради на вулиці Теремнівська, 100 в селі Липини, Луцького району Волинської області код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-003327-a, пояснення містяться у прикріплених нижче файлах