• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розробки проектної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Львівської області»

Під однією послугою варто розуміти обсяг визначений Додатком 2 Технічна специфікація

Завершена

317 037.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 585.19 UAH
Період уточнення: 14.08.2024 16:30 - 19.08.2024 00:00
Відповідь надана

Департамент з питань цивільного захисту Львівської ОДА шукає "секретний підрозділ"

Номер: 1e5bd53cf63942068bc00f0da78c25c7
Дата опублікування: 16.08.2024 17:43
Опис: НешановнІ корупціонери, НАВІЩО вам обов’язкова наявність в учасника наступних працівників, необхідних для надання послуг, а саме: - Наявність в Учасника в штаті працівників з оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю у кількості не менше 4 осіб. (ЧОТИРИ ОСБИ!!! Ви в своєму розумі?!!!) - Обов’язкова наявність в Учасника в штаті сертифікованих інженерів-проектувальників (не менше 2-х осіб). На підтвердження Учасник повинен надати скан-копії кваліфікаційних сертифікатів (не менше 2-х осіб). Інженери-проектувальники повинні мати оформлений допуск до інформації, що становить державну таємницю. (ДВА "СЕКРЕТНІ" ІНЖЕНЕРИ ПРОЄКТВАЛЬНИКИ!!!) "НУ ЦЕ ВЖЕ ЗОВСІМ ПРЄДЄЛ" (с).
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Виходячи з предмету закупівлі «Послуги з розробки проектної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Львівської області», в Замовника виникає необхідність у забезпеченні державної таємниці. Надання послуг за предметом закупівлі передбачає наявність в Учасника дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею. Відповідно до чинного законодавства, а саме Закону України «Про державну таємницю», підприємства, організації мають право провадити діяльність, пов'язану з державною таємницею, після надання їм Службою безпеки України спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею. Дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею таким підприємствам, організаціям за результатами спеціальної експертизи надається за умови, що вони, зокрема: мають режимно-секретний орган, який комплектується спеціалістами, яким надано допуск до державної таємниці; керівник підприємства, організації має допуск до державної таємниці. Таким чином, керівник підприємства, спеціаліст РСО та два інженера-проектувальника, які готують, створюють, підписують чи затверджують матеріальний носій секретної інформації (згідно Постанови КМУ від 18.12.2013 р. № 939) повинні мати допуск до державної таємниці (разом 4 особи). Враховуючи вище сказане та враховуючи специфіку діяльності, в Замовника існує реальна потреба у забезпечені щонайменше 4-х осіб із оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю.
Дата відповіді: 19.08.2024 12:04
Відповідь надана

стосовно надання аналогичного договору

Номер: b3c217aa9f6b4885948bf2bfe511cc1a
Дата опублікування: 16.08.2024 15:39
Опис: Шановний замовнику Дякуємо за внесення змін, але відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» п. 16 аналогічний договір повинен відповідати назві предмету закупівлі, предмету договору. Таким чином, якщо учасники подають аналогічний договір за кодом ДК 021:2015 то це може бути не проектування систем оповіщення а просто інженерне проектування, що відповідно до чинного законодавства не може бути застосовано. Назва аналогічного договору повинна включати визначення відповідно до КЦЗУ, Постанови КМУ від 27.09.2017 №733, рішення Державної комісії з питань ТЕБ та НС, Розпорядження КМУ від 11.07.2018 № 488-р. Автоматизовані системи централізованого оповіщення мають суттєвий вплив на життєдіяльність та цивільний захист населення, тому досвід в проектуванні повинен бути саме на автоматизовані системи централізованого оповіщення. Звертаємо увагу, що за липень загинуло 220 громадян, а 1100 було поранено, так як саме за відсутності систем оповіщення люди не були попереджені про повітряну тривогу і своєчасно не сховалась в укриттях. Просимо скасувати в додатку 1 до ТД пункт 1.2 «або аналогічний договір за кодом ДК 021:2015». Просимо викласти в редакції: «аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015 - Послуги з інженерного проектування за умов наявності досвіду проектування автоматизованих систем централізованого оповіщення з урахуванням Постанови КМУ від 27.09.2017 року №733».
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Як вже зазначалось вище, Замовник, при визначені предмету закупівлі, керувався нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. (далі – Наказ). Замовником, виходячи з предмету закупівлі «Послуги з розробки проектної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Львівської області», визначено відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування. Відповідно до пункту 28 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року, у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Виходячи з положення частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В свою чергу, Замовником визначено, що Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015. Таким чином, Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників, а навпаки розширено визначення «Аналогічний договір».
Дата відповіді: 19.08.2024 12:04
Відповідь надана

Щодо оскарження умов тендерної документації

Номер: 400695aacaed45fb8bd01fe076b16818
Дата опублікування: 15.08.2024 10:35
Опис: Шановний замовнику Відповідно до вимог Постанови КМУ від 22.04.2022 року №292, оскарження умов тендерної документації (ТД) складає 0,3% від бюджету тендеру. Якщо АМКУ задовольнить скаргу, то замовник погашає ці кошти в АМКУ. Посадові особи ОВА повинні нести відповідальність відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» про законність складання ТД. Відповідно до Кодексу України про адміністративні порушення частина 1-2 статті 164-14 розмір штрафу на уповноважених осіб замовника, членів тендерного комітету, службових осіб тощо складає від 1700 до 3400 грн, якщо тендерна документація складена не у відповідності до закону.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Якщо Учасник вважає, що Замовник порушує його права, він може оскаржити процедуру закупівлю до Антимонопольний комітет України (АМКУ) відповідно до порядку визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року. Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Відповідно до вимог Постанови КМУ від 22.04.2022 року №292 та Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження, плата за скаргу повертається Скаржнику у випадках визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та цим Порядком. Враховуючи вище сказане, у Скаржника не має жодних підстав для оскарження процедури закупівлі, оскільки тендерна документація складена Замовником відповідно до чинних норм, які регулюють сферу публічних закупівель.
Дата відповіді: 16.08.2024 13:53
Відповідь надана

ЩОДО ВАРТОСТІ РОБОТ

Номер: e9a7229d1daf4afda0bb88d893abdf05
Дата опублікування: 15.08.2024 10:27
Опис: Шановний замовнику. Ви вже проводили тендер і він був скасований тоді і ціна була 496 000 в листопаді 2023 року. На сьогоднішній день 300,000 грн коштує розробка ПКД для МАСЦО. Ми вивчили ТЗ, в нас є досвід, працівники. Такі роботи коштують 1,8 млн грн. В області 7 районів населення з ТПО складає біля 3,5 мільйонів людей. Львівська область важливий регіон сьогодні для країни, Європи, інших західних країн. Пропонуємо вам змінити ціну на 1,8 млн грн і отримаєте якісний проект з інтеграцією в ЗАСЦО, МАСЦО.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Запит цінових пропозицій - документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу. В свою чергу, Замовником, для визначення потенційних виконавців, було направлено 5 письмових запитів цінових пропозицій суб’єктам господарювання, які займаються розробкою проектно-кошторисної документації та отримано 4 цінові пропозиції. Таким чином, Замовником, при оголошені процедури закупівлі та розрахунку очікуваної вартості, дотримано усіх принципів публічних закупівель та з метою досягнення економії бюджетних коштів, очікувана вартість даної закупівлі визначалася згідно середньої цінової пропозиції та складає 317 037,00 грн.
Дата відповіді: 16.08.2024 13:50
Відповідь надана

щодо аналогичного договору

Номер: 2ae1ceceb087487e9498c61f58a7d5db
Дата опублікування: 14.08.2024 18:25
Опис: Шановний замовнику! В додатку 1,пункт 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відсутнє роз’яснення, що саме, в розумінні замовника, є аналогічним договором, довідку про виконання якого повинен надавати учасник. Просимо внести зміни в додаток 1,пункт 1.2  ТД, та викласти в наступній редакції: «Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі»
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до частини 1 пункту 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. (далі – Наказ). Відповідно до пункту 3 Наказу, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовником, виходячи з предмету закупівлі «Послуги з розробки проектної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Львівської області», визначено відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування. Окрім того, варто зазначити, що відповідно до Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015 відсутній код для предмету закупівлі «автоматизовані системи централізованого оповіщення» або «послуги з інженерного проектування автоматизованих систем централізованого оповіщення». Таким чином, Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015. Замовником враховані Ваші зауваження та буде внесено відповідно зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 16.08.2024 13:47