• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засувки, фланці

Завершена

943 059.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 715.30 UAH
Період уточнення: 12.08.2024 12:06 - 17.08.2024 00:00
Відповідь надана

щодо ISO

Номер: e9f05f4e6cc840acb8674ad8b7561567
Дата опублікування: 14.08.2024 11:28
Опис: Шановний Замовнику, питання, як ці системи, які по Вашій вимозі повинні бути у УЧАСНИКА, вплинуть на якість товару який ви закуповуєте. ТОБТО - ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);- ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT);- ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT). Як САМЕ на якість товару вплинуть ці сертифікати. ВИ ЧОМУСЬ НЕ ВИМАГАЄТЕ ЦІ СЕРТИФІКАТИ ВІД ВИРОБНИКА!!!! Та чому такий маленький перелік таких сертифікатів, їх взагалі дуже багато: ISO 9001 — стосується системи управління якістю для будь-яких підприємств. ISO 14001 — визначає вимоги до системи екологічного менеджменту. ISO 45001 — охоплює систему управління охороною праці. ISO 50001 — стосується системи енергоменеджменту. ISO 27001 — визначає вимоги до системи управління інформаційною безпекою. ISO 37001 — спрямований на боротьбу з корупцією на підприємствах. ISO 28000 — підвищує безпеку транспортних засобів, вантажів та об’єктів транспортної інфраструктури від загроз крадіжок, тероризму та контрабанди. ISO 23932 — визначає вимоги до інжинірингу пожежної безпеки. ТА ЩЕ БАГАТО ІНШИХ ISO. Нам більше всього до вподоби ISO 37001 ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ, дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до Учасників. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 15 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”. Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Учасники, хто ще хоче працювати з даним Замовником, оскаржуйте!
Відповідь: Вимога про надання сертифікатів якості є законлною і не несе дискримінаціних ознак. Приклад - Рішення № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023, оголошення № UA-2023-03-07-010488-a в якому Колегія вказує наступне: щодо сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» згідно з специфікою предмета закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині. Ідентичною є позиція Колегії викладена у Рішенні № 852-р/пк-пз від 25.01.2023, оголошення № UA-2023-01-11-008997-a : документацією передбачено можливість надання сертифікату, аналогічного сертифікату ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Враховуючи наведене, скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерною документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерною документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині. Отже Вимога про надання що вимога щодо наявності сертифіката ISO не є дискримінаційною що до Учасників.
Дата відповіді: 19.08.2024 09:40
Відповідь надана

сертифікація ISO Учасника закупівлі

Номер: ccbd131a75674965aadf22bc81e77639
Дата опублікування: 13.08.2024 11:17
Опис: Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 15 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до Учасника, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Цей висновок належить Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-17-013779-c). З огляду на все вищевикладене просимо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. З огляду на зазначену норму Замовник встановив в тендерній документації вимоги щодо підтвердження певної інформації від учасника вимагають подання ними документів - протоколів випробувань, декларацій, сертифікатів.
Дата відповіді: 14.08.2024 09:34
Відповідь надана

ISO

Номер: 23feaf4d446a4c639ebf33f854c0d29c
Дата опублікування: 12.08.2024 16:36
Опис: ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 ці сертификати повинні бути від виробника продукції?
Відповідь: Згідно п. 11 Додатку №3 до тендерної документації У складі тендерної пропозиції Учасник має надати Чинні на момент подання пропозиції сертифікати на відповідність Учасника системи управління відповідно наступним стандартам.
Дата відповіді: 13.08.2024 10:57