• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт приміщень вхідної групи та частини приміщень 1-го поверху блоку Б КНП «5МКП м. Львова» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

7 850 731.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 253.66 UAH
Період уточнення: 09.08.2024 15:07 - 24.08.2024 00:00
Відповідь надана

матеріали

Номер: 95435e4837654bbcae0d28e611ca4be4
Дата опублікування: 22.08.2024 15:49
Опис: Шановний Замовнику, у вашому технічному завданні не надано переліку матеріалів (навіть приблизного), просимо конкретики, так як це суттєво впливає на ціну устаткування. Це все є визначене проектно-кошторисною документацією. Для правильного визначення вартості робіт щодо Капітальний ремонт приміщень просимо надати перелік матеріалів. Додатково нагадуємо, що згідно Настанови з визначення вартості будівництва Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. У випадку ненадання відомості матеріалів Учасник торгів може на свій розсуд підібрати устаткування і матеріали з найнижчими параметрами (бо вони не вказані і будуть найдешевшими), і тим самим виграти дану закупівлю за ціною. Після визнання такого учасника переможцем тендеру, виконання робіт та якісна робота самого об’єкту буде неможливою, так як параметри устаткування можуть суттєво відрізнятись від проектних рішень,
Відповідь: Відповідно до п. 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Дата відповіді: 24.08.2024 07:23
Відповідь надана

уточнення

Номер: ecb599f4a2e44d2ca244af57f2440686
Дата опублікування: 19.08.2024 19:54
Опис: тендерна документація містить вимогу щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж; систем опалення та кондиціонування; каналізаційних послуг; інших будівельно-монтажних робіт Просимо уточнити номер КВЕД щодо зазначено у вимозі - каналізаційних послуг. Для підтвердження даній вимозі щодо аналізаційних послуг; буде достатнім наявність у учасника КВЕД Клас 43.22 (Цей клас включає: монтаж у будівлях або спорудах: водопровідного та санітарно-технічного устаткування).
Відповідь: За результатами внесених змін до тендерної документації вимоги щодо подання в складі тендерної пропозиції сертифікату, що відповідає вимогам ДСТУ ISO було змінено, зокрема, вилучено вимогу про систему управління якістю стосовно каналізаційних послуг
Дата відповіді: 22.08.2024 12:22
Відповідь надана

Відповідь

Номер: 0169b1a739f5485abdc4b061cd94d492
Дата опублікування: 15.08.2024 16:18
Опис: Шановний учаснику, надайте, будь ласка, відповідь на наше запитання нам завтра до 12.00, 16.08.2024, інакше ми змушені скаржитися до АМКУ
Відповідь: Шановний учаснику! За п. 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Щодо скарження вимог документації до АМКУ закупівлі це є правом потенційного учасника, що визначене статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.08.2024 12:01
Відповідь надана

Сертифікат ісо

Номер: 2e81c15ae1cb4743a665ac5cdb03320e
Дата опублікування: 13.08.2024 17:49
Опис: Шановний замовник! Ми бажаємо взяти участь у даній процедурі закупівлі, проте через окремі положення тендерної документації дискримінаційного характеру позбавлені такої можливості. Зокрема, тендерною документацією передбачено вимогу до учасників надати: - 3.1. Сертифікат із звітом по аудиту на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж; систем опалення та кондиціонування; каналізаційних послуг; інших будівельно-монтажних робіт здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якості. Вимоги». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Документ повинен бути виданий на Учасника.. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації в цій частині з огляду на наступне: У нас є сертифікат виданий на наше ім’я на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат є чинним і підтверджує, що згідно з чинними в Україні нормативними документами наше підприємство відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» Водночас, в Україні, на разі, діють паралельно 2 стандарти ISO 9001 на систему управління якістю: - ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" (ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем (ДП "НДІ "Система") від 31.12.2015 № 221 (Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015); - ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" (ДП "УкрНДНЦ") від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів. Але фактично, це один і той же стандарт, який базується на стандарті ISO 9001:2015, IDT, оскільки EN ISO 9001:2015 прийнятий як європейський стандарт (позначка EN) Європейським комітетом зі стандартизації Тобто, ISO 9001:2015, IDT прийнятий Міжнародною Організацією зі стандартизації (International Organization for Standardization, ISO), який у подальшому прийнятий, як Євронорма (EN) Європейським комітетом зі стандартизації- EN ISO 9001:2015, та після цього прийнятий як національний стандарт України (ДСТУ) ДП "УкрНДНЦ" - ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги". Така хронологія також відслідковується у самій назві ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Отже, при нашій відповідності стандартам щодо систем управління якістю, ми не маємо можливості взяти участь у Процедурі закупівлі оскільки отримали сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015, а не ДСТУ EN ISO 9001:2018. Також вами надмірно і безпідставно конкретизовано сферу сертифікації: будівництва житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж; систем опалення та кондиціонування; каналізаційних послуг; інших будівельно-монтажних робіт Просимо врахувати, що при проведенні сертифікації органи із сертифікації акредитовані Національним агентством з акредитації України зазначають в сертифікатах посилання на сферу сертифікації згідно видів економічної діяльності (коди КВЕД). Наведені ж вами вимоги не узгоджуються з класифікацією видів економічної діяльності. Наприклад, Будівництво житлових і нежитлових будівель – це код 41.20. В найменуванні даного виду економічної діяльності відсутнє посилання на реконструкцію, капітальний і поточні ремонти. І взагалі на якій підставі ви вимагаєте таку сферу сертифікації, якщо предметом закупівлі є капітальний ремонт? Окрім того, просимо вас звернути увагу, що Стандарти ДСТУ ISO впроваджуються відносно всієї діяльності суб'єкта господарювання та передбачають саме комплексну перевірку суб'єкта господарювання щодо провадження діяльності та дотримання відповідних вимог та стандартів, а не перевірку надання конкретних робіт чи послуг. Питання дискримінаційності встановлення вимог до конкретної сфери сертифікації неодноразово було предметом розгляду органом оскарження. Зокрема, рішення від 17.06.2024 № 10461/ UA-2024-05-23-006194-a; рішення від 31.01.2024 № 1957/ UA-2024-01-17-007508-a. З огляду на вищевикладене, просимо вас внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме: передбачити як альтернативу можливість подання сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) і прибрати вимоги щодо сфер сертифікації стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж; систем опалення та кондиціонування; каналізаційних послуг; інших будівельно-монтажних робі. Дуже розраховуємо на ваше бажання провести прозору і чесну закупівлю. Проте повідомляємо, що у випадку вашої відмови добровільно внести зміни до тендерної документації ми налаштовані оскаржувати вимоги документації до АМКУ.
Відповідь: У відповідь на запитання від 13 серпня 2024 щодо сертифікату ICO повідомляємо: сертифікат ISO – це документ, за допомогою якого незалежний орган підтверджує, що компанія відповідає певним міжнаціональним стандартам. Сертифікація допомагає компаніям і організаціям бути більш ефективними та підвищувати задоволеність клієнтів/замовників. Усі стандарти ISO розробляються організацією International Organization for Standardization та мають своє позначення, що вказує на галузь його застосування: цифри до двокрапки зазначають цю галузь (екологія, якість, безпечність та ін.), а цифри після – рік прийняття стандарту. ISO 9001– застосовується до системи менеджменту якості для підприємств, будь-якого виду діяльності. В Україні прийнятий стандарт ДСТУ EN ISO 9001-2018 «Системи управління якістю. Вимоги», який базується на стандарті ISO 9001-2015. Наявність сертифіката на відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001-2018 свідчить про вдосконалення, застосування більш сучасних підходів до господарської діяльності підприємства, надання якісних послуг та високий рівень якості в діяльності підприємства загалом. При визначенні сфери дії сертифікату, чинним законодавством передбачено застосування кодів згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Держспоживстандарту України № 457 від.11.10.2010 р. та узгодженого з ДК 009:2010 "Класифікація видів економічної діяльності" (далі - КВЕД). Отже, сертифікація в сфері будівництва житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж; систем опалення та кондиціонування; каналізаційних послуг; інших будівельно-монтажних робіт, відповідає положенням Державного класифікатора продукції та послуг ДК016:2010 та Національному класифікатору України КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДК 009:2010. За ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З врахуванням вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату із звітом по аудиту на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж; систем опалення та кондиціонування; каналізаційних послуг; інших будівельно-монтажних робіт здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якості. Вимоги» є правомірною щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам. Звертаємо увагу потенційного Учасника, що роботи проводитимуться у будівлі закладу охорони здоров’я, і Замовник має бути впевненим, що Підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації Підрядника зводитимуться до мінімальних, адже у соціальному закладі повинно бути забезпечене вчасне та безпечне виконання робіт. Зважаючи, що предметом закупівлі є «Капітальний ремонт приміщень вхідної групи та частини приміщень 1-го поверху блоку Б КНП «5МКП м. Львова» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Вимога підтвердження сертифікації системи управління якістю у визначеній сфері діяльності відповідає предмету закупівлі охоплюється технічною специфікацією. Звертаємо Вашу увагу, що кожен учасник, що бажає взяти участь у даній закупівлі має право здійснити виготовлення будь яких сертифікатів ISO, дані документи не є унікальним чи недоступним. Тож зважаючи на те, що пунктом 54 Особливостей затверджених Постановою 1178 задокументовано право (а не обов’язок) Замовника з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. а тому вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, а внесення змін є недоцільним, закупівлю проводиться в рамках норм чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді: 16.08.2024 15:25