-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
24Т-314_44210000-5 – Конструкції та їх частини (Мобільні захисні споруди (броньоване модульне укриття))
Торги не відбулися
8 820 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 88 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 88 200.00 UAH
Період уточнення:
09.08.2024 10:07 - 16.08.2024 00:00
Відповідь надана
Пропозиція щодо змін у технічних вимогах
Номер:
d55aca5532e74291a91adadda1c34d36
Дата опублікування:
15.08.2024 17:05
Опис:
Добрий день. Чи можливо додати до вимог щодо фарби альтернативу епоксидному ґрунту у вигляді алкідного ґрунту? Продавець фарби рекомендує використання алкідного ґрунту перед нанесенням поліуретанової фарби. Дякуємо!
Відповідь:
Добрий день, шановний учасник! Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі! Повідомляємо, що Ваше питання опрацьовується і будуть внесені зміни про можливість використання альтернативи епоксидному ґрунту сумісному з поліуретановою фарбою. Прохання слідкувати за перебігом даної процедури.
Дата відповіді:
16.08.2024 13:14
Відповідь надана
Відповідність вимогам п. 1 "Захист" Додатку №3 до тендерної документації
Номер:
78b0dc3a55344ff5a55b343324c3d665
Дата опублікування:
14.08.2024 16:37
Опис:
Шановний замовник!
На вимогу Учасника "відсутнє підтвердження учасником вимог замовника" Вами була надана відповідь, згідно з якою вимоги щодо подання документів, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару встановленим вимогам Замовника зазначені в частині ІІ Додатку №3 до тендерної документації".
Положення тендерної документації свідчать про те, що Замовником не визначено обовʼязкову відповідність предмету закупівлі ДСТУ 9195:2022 та/або ДБН В.2.2-5, більш того тендерна документація взагалі не містить згадки про дані стандарти та норми.
Водночас, у пункті 1 "Захист" Додатку №3 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказано: - від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (∆Pф = 100 кПа (1 кгс/см2)); - від дії місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків: ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб).
Звертаємо увагу на наступні норми чинного законодавства.
Згідно з пунктом 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України (надалі КЦЗ України) захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 21 КЦЗ України громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.
Розміщення, проектування та будівництво захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення здійснюються згідно з будівельними нормами, які розробляються відповідно до Закону України "Про будівельні норми".
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ "Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту", затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09 липня 2018 року №579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.
Таким чином, відповідно до наказу МВС України №579 від 09 липня 2018 року "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту" споруди фонду захисних споруд мають відповідати нормам ДБН В.2.2-5-2023 "Захисні споруди цивільного захисту".
Повторно звертаємося до Вас з проханням:
- внести в тендерну документацію інструкцію щодо способу підтвердження Учасниками відповідності вимогам пункту 1 "Захист" Додатку №3 Тендерної документації;
- внести в тендерну документацію обовʼязкову вимогу про відповідність предмету закупівлі ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2-5.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення та проявлений інтерес до закупівлі. Повідомляємо, що дане питання потребує додаткового опрацювання та узгодження з внутрішніми службами Замовника, що може зайняти певний час. У разі позитивного вирішення даного питання, буде внесено відповідні зміни до тендерної документації. Прохання слідкувати за перебігом даної процедури.
Дата відповіді:
16.08.2024 13:17
Відповідь надана
Невідповідність вимоги щодо товщини сталі стін, даху 25 мм діючим ДСТУ та ДБН
Номер:
6ff7d0122ae9492a92ad90df9ad8451f
Дата опублікування:
14.08.2024 16:36
Опис:
Шановний Замовник!
“І Частина” додатку №3 до тендерної документації передбачає вимоги до характеристик предмета закупівлі. Серед іншого зазначено, що конструкція укриття має бути спроектована так, щоб місця можливого ураження: стіни і дах були виготовлені із листової сталі товщиною 25 мм, необхідно для забезпечення захисту персоналу; Стіни, дах δ = 25 мм.
Водночас, згідно з “І Частиною” додатку №3 до тендерної документації укриття має забезпечувати захист від дії місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків: ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб); від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (∆Pф = 100 кПа (1 кгс/см2)).
У відповідь на вимогу Учасника "25 мм листової сталі НЕ ВИТРИМУЄ уламки артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб" Вами була надана, відповідно до якої предмет закупівлі «Мобільні захисні споруди (броньоване модульне укриття) є швидко-споруджуваними захисними спорудами цивільного захисту модульного типу, тому вони повинні відповідати вимогам ДСТУ 9195:2022, без урахування вимог, що встановлюються у ДБН В.2.2-5.
Водночас, нам як потенційним учасникам надалі не зрозуміло якими документами керувався Замовник під час встановлення вимог щодо товщини стін, даху (25 мм).
Звертаємо увагу, що ДСТУ 9195:2022 самостійно не визначає мінімальної товщини конструкцій, в т.ч. щодо мінімальної товщини листової сталі стін та даху, натомість у п. 6.4.4 ДСТУ 9195:2022 викладено відсилку саме до ДБН В.2.2-5. У відповідності до п. 6.4.4 ДСТУ 9195:2022 розрахунки захисних властивостей здійснюються згідно з ДБН В.2.2-5.
Автори ДСТУ 9195:2022 прямо визнають необхідність застосування у монтуванні таких споруд вимог ДБН В.2.2-5.
Відповідно до п. 3.4 ДБН В.2.2-5 захисні властивості - це сукупність технічних характеристик захисної споруди та її конструктивних елементів, що характеризує здатність чинити опір (зменшувати прогнозований вплив) небезпечним чинникам, які можуть виникнути як складова частина небезпечних явищ надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів.
Відповідно до п.5.7 ДБН В.2.2-5 захисні властивості сховищ передбачають виключення або зменшення впливу таких прогнозованих небезпечних чинників (факторів): - дії повітряної ударної хвилі від побічної дії зброї масового ураження з розрахунковим надмірним тиском; - дії повітряної ударної хвилі при застосуванні звичайних засобів ураження; - проникнення уламками засобів звичайного ураження; - дії небезпечних хімічних речовин, радіоактивних речовин бойових отруйних речовин, небезпечних біологічних речовин та бактеріальних засобів ураження; - дії проникаючої радіації та іонізуючого випромінювання від радіоактивно забруднення місцевості, води та повітря, шляхом забезпечення нормативного ступеня послаблення радіаційного впливу (ступеня захисту); - катастрофічного затоплення (для сховищ, що розташовуються у зонах можливого катастрофічного затоплення); - дії високих температур та продуктів горіння при пожежах.
Відповідно до п. 14.2.3.2 Мінімальні товщини конструкцій, що здатні у достатній мірі мінімізувати стійкість конструкцій до проникнення при виконанні її у один шар - наведені у таблиці 14.13.
Згідно таблиці 14.13, наведеної в ДБН мінімальна товщина сталі укриття повинна становити 90 мм.
Підсумовуючи, вислюємо своє занепокоєння Замовнику, адже закупівля укриття з товщиною сталевого шару стін та даху у розмірі 25 мм не відповідає чинному законодавству, зокрема вимогам ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2.-5, а отже жодним чином не гарантує захист від уламків артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб, а також інших засобів ураження.
За умов відсутності уточнення таких харектеристи, ми як потенційний учасник з насторожею ставимося до участі у цій закупівлі, адже, у разі закупівлі укриття із запропонованими Замовником технічними та якісними характеристиками (що безсумнівно не відповідають встановленим стандартам), це потенційно може призвести до притягнення переможця такої закупівлі до кримінальної відповідальності за постачання неякісного товару, в т.ч. такі дії потенційно можуть бути кваліфіковані як державна зрада (оскільки укриття насамперед впливають на обороноздатність держави).
Отже, зважаючи на той факт, що ДСТУ 9195:2022 має пряме посилання на використання положень ДБН В.2.2-5, яким встановлено мінімальну товщину сталі укриття 90 мм, просимо:
- надати відповідь яким нормативно-правовим актом, стандартом чи будь-яким іншим документом керувався Замовник під час встановлення вимог щодо товщини стін, даху (25 мм), що прямо суперечить чинним вимогам (з зазначенням конкретних положень стандартів та / або закону);
- привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства, зокрема визначити вимоги до технічних та якісних характеристикам предмету закупівлі згідно ДБН В.2.2-5 та ДСТУ 9195:2022.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення та проявлений інтерес до закупівлі. Повідомляємо, що дане питання потребує додаткового опрацювання та узгодження з внутрішніми службами Замовника, що може зайняти певний час. У разі позитивного вирішення даного питання, буде внесено відповідні зміни до тендерної документації. Прохання слідкувати за перебігом даної процедури.
Дата відповіді:
16.08.2024 13:16
Відповідь надана
Пропозиція щодо внесення змін у Договір
Номер:
43a69128684541aba44f39547b02cf5f
Дата опублікування:
14.08.2024 10:39
Опис:
Добрий день!
Ознайомилися із Договором та умовами поставки. Чи можливо змінити умови оплати на оплату двома частинами: 50% - авансовий платіж та 50% - кінцевий розрахунок протягом 30 календарних днів з дня підписання видаткової накладної та рахунку на оплату? Це важливо з причин того, що авансовий платіж покриє частину прямих витрат на закупівлю матеріалів для виготовлення захисних споруд.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення. Дане питання потребує додаткового опрацювання та узгодження з внутрішніми службами Замовника, що може зайняти певний час. У разі позитивного вирішення даного питання, буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.08.2024 09:42
Відповідь надана
25 мм листової сталі НЕ ВИТРИМУЄ уламки артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб
Номер:
7ea19ad89a1d4debaefc198d8b25eeb1
Дата опублікування:
10.08.2024 15:26
Опис:
На основі якого документу Замовник вирішив, що 25 мм листової сталі витримає уламки артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб?
Чи знайомий Замовник з вказівкою діючого ДБН В.2.2-5:2023 в якому чітко вказується, що для цього необхідно 90 мм сталі?
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі.
Повідомляємо, що ДБН В.2.2-5:2023 не містять норми розрахункових випадків прямого влучання боєприпасів із вибухом на поверхні чи у безпосередній близькості до стін (покриття) захисних споруд (крім прямого влучання уламків), а також впливу фугасних, направлених вибухів, впливу кумулятивних зарядів, боєприпасів із відкладеним підземним вибухом.
Також в ДБН В.2.2-5:2023 надаються приведені коефіцієнти піддатливості проникненню матеріалів і мінімальна товщина одношарової конструкції на проникнення уламками засобів звичайного враження. Для сталі при товщині 90 мм коефіцієнти піддатливості проникненню дорівнює 3.667, що більше чим в 3 рази від важкого бетону товщиною 350 мм.
Предмет закупівлі «Мобільні захисні споруди (броньоване модульне укриття)»:
- є швидко-споруджуваними захисними спорудами цивільного захисту модульного типу, тому вони повинні відповідати вимогам ДСТУ 9195:2022, та забезпечувати захист від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (∆Pф = 100 кПа (1 кгс/см2));
- від дії місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків: ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб).
Дата відповіді:
12.08.2024 14:57
Відповідь надана
відсутнє підтвердження учасником вимог замовника
Номер:
4c240816bca24bdaab54075814b73f52
Дата опублікування:
10.08.2024 15:25
Опис:
У п.1 "Захист" Додатку №3 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказано:
- від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (∆Pф = 100 кПа (1 кгс/см2));
- від дії місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків: ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб).
Питання до Замовника:
В тендерній документації нема жодної вимоги Замовника щодо підтвердження, що споруди, які пропонуються Учасниками, дійсно витримають загрози згідно вимог Замовника.
Яким чином Учасники повинні підтвердити інформацію, що їх споруди дійсно витримають і ударну хвилю і уламки?
Вимагаємо внести вказану норму в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. Інформуємо Вас, що вимоги щодо подання документів, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару встановленим вимогам Замовника зазначені в частині ІІ Додатку №3 до тендерної документації.
Дата відповіді:
12.08.2024 14:31