-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
24Т-314_44210000-5 – Конструкції та їх частини (Мобільні захисні споруди (броньоване модульне укриття))
Торги не відбулися
8 820 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 88 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 88 200.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2024 10:07 - 16.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга відносно наявності дискримінаційної вимоги та бездіяльність Замовника щодо усунення такої дискримінаційної вимоги
Номер:
7c78f87832be4cff8085382d366e231a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-001752-a.c1
Назва:
Скарга відносно наявності дискримінаційної вимоги та бездіяльність Замовника щодо усунення такої дискримінаційної вимоги
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення 10.08.24_15_25.pdf 15.08.2024 17:52
- Звернення від 14.08.24 16.36.pdf 15.08.2024 17:52
- ДБН В.2.2-5.pdf 15.08.2024 17:52
- Звернення від 14.08.24 16.37.pdf 15.08.2024 17:52
- Перелік доказів.pdf 15.08.2024 17:52
- Звернення 10.08.24_15_26.pdf 15.08.2024 17:52
- 2024.08.15 Скарга ТОВ Хоббіт хаус[1].pdf.p7s.zip 15.08.2024 17:52
- ДСТУ_9195_2022.pdf 15.08.2024 17:52
- 2024.08.15 Скарга ТОВ Хоббіт хаус.pdf 15.08.2024 17:52
- sign.p7s 15.08.2024 17:54
- рішення від 19.08.2024 № 13928.pdf 19.08.2024 15:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2024 № 14388.pdf 28.08.2024 12:39
- рішення від 27.08.2024 № 14388.pdf 30.08.2024 15:58
- Пояснення по суті скарги 24Т-314.docx 21.08.2024 08:43
- Пояснення по суті скарги 24Т-314.pdf 21.08.2024 08:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.08.2024 18:05
Дата розгляду скарги:
27.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2024 15:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.08.2024 15:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b00853c2c0d74e709fe41e608c1b8ca4
Заголовок пункту скарги:
Стіни і дах виготовлені із листової сталі товщиною 25 мм
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. “І Частина” додатку №3 до тендерної документації передбачає вимогу до характеристик предмета закупівлі (конструкція укриття має бути спроектована так, щоб місця можливого ураження: стіни і дах були виготовлені із листової сталі товщиною 25 мм, необхідно для забезпечення захисту персоналу), яка не відповідає діючим стандартам та нормам.
Тендерна документація, а саме п.п. 5, 6 “І Частини” додатку №3 до тендерної документації передбачають вимоги щодо предмету закупівлі: - Конструкція має бути спроектована так, щоб місця можливого враження: стіни і дах були виготовлені із листової сталі товщиною 25 мм, необхідно для забезпечення захисту персоналу. - Укриття містить тамбур-шлюз – це основний вхід, крім основного входу, має бути аварійний вихід. - Товщини металу Стіни, дах δ = 25 мм.
Водночас, згідно з “І Частиною” додатку №3 до тендерної документації укриття має забезпечувати захист від дії місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків: ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб); від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (ΔPф = 100 кПа (1 кгс/см2)).
Потенційний учасник закупівлі звертався 10.08.2024 о 15:26 до Замовника із зверненням «25 мм листової сталі НЕ ВИТРИМУЄ уламки артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб» (роздруківка звернення 10.08.2024 15:26 та відповіді додається до скарги), в якому запитав документ, на підставі якого Замовник вирішив, що 25 мм листової сталі витримає уламки артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб (що також є вимогою до предмету закупівлі). Також потенційний Учасник зазначив, що діючий ДБН В.2.2-5:2023 містить положення щодо мінімальної товщини сталі 90 мм.
У відповідь на звернення Замовник зазначив, що предмет закупівлі «Мобільні захисні споруди (броньоване модульне укриття)» є швидко-споруджуваними захисними спорудами цивільного захисту модульного типу, тому вони повинні відповідати вимогам ДСТУ 9195:2022, та забезпечувати захист від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (ΔPф = 100 кПа (1 кгс/см2)), без урахування вимог, що встановлюються у ДБН В.2.2-5.
Також наголошуємо, що у зв'язку з беззмістовною та невичерпною відповіддю Замовника, інший потенційний Учасник 14.08.2024р. о 16:36 надіслав нове звернення «Невідповідність вимоги щодо товщини сталі стін, даху 25 мм діючим ДСТУ та ДБН», відповідь на яке станом на день подання скарги відсутня. (роздруківка звернення 14.08.2024р. 16:36 додається до скарги).
На дату звернення із цією скаргою відповідь на вимогу від 14.08.2024 о 16:36 не надана Замовником.
Натомість, на переконання Скаржника зазначення таких технічних характеристик, як "25 мм листової сталі витримає уламки артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб" є дискримінаційними, адже створюють умови, за яких потенційний Учасник та / або переможець візьме на себе зобов'язання здійснити поставку товару неналежної якості (всупереч чинним стандартам, що встановлені в Україні), що зумовлено наступним.
Замовником у відповіді на питання від 10.08.2024 о 15:26 зазначено, що товар, який є предметом закупівлі повинен відповідати ДСТУ 9195:2022.
Водночас, варто звернути увагу, що ДСТУ 9195:2022 самостійно не визначає мінімальної товщини конструкцій, в т.ч. щодо мінімальної товщини листової сталі стін та даху, натомість у п. 6.4.4 ДСТУ 9195:2022 викладено відсилку саме до ДБН В.2.2-5. У відповідності до п. 6.4.4 ДСТУ 9195:2022 розрахунки захисних властивостей здійснюються згідно з ДБН В.2.2-5. (ДБН В.2.2-5 та ДСТУ 9195:2022 додаються).
Отже, автори ДСТУ 9195:2022 прямо визнають необхідність застосування у монтуванні таких споруд вимог ДБН В.2.2-5.
Відповідно до п. 3.4 ДБН В.2.2-5 захисні властивості - це сукупність технічних характеристик захисної споруди та її конструктивних елементів, що характеризує здатність чинити опір (зменшувати прогнозований вплив) небезпечним чинникам, які можуть виникнути як складова частина небезпечних явищ надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів.
Відповідно до п.5.7 ДБН В.2.2-5 захисні властивості сховищ передбачають виключення або зменшення впливу таких прогнозованих небезпечних чинників (факторів): - дії повітряної ударної хвилі від побічної дії зброї масового ураження з розрахунковим надмірним тиском; - дії повітряної ударної хвилі при застосуванні звичайних засобів ураження; - проникнення
уламками засобів звичайного ураження; - дії небезпечних хімічних речовин, радіоактивних речовин бойових отруйних речовин, небезпечних біологічних речовин та бактеріальних засобів ураження; - дії проникаючої радіації та іонізуючого випромінювання від радіоактивно забруднення місцевості, води та повітря, шляхом забезпечення нормативного ступеня послаблення радіаційного впливу (ступеня захисту); - катастрофічного затоплення (для сховищ, що розташовуються у зонах можливого катастрофічного затоплення); - дії високих температур та продуктів горіння при пожежах.
Відповідно до п. 14.2.3.2 Мінімальні товщини конструкцій, що здатні у достатній мірі мінімізувати стійкість конструкцій до проникнення при виконанні її у один шар - наведені у таблиці 14.13.
Згідно таблиці 14.13, наведеної в ДБН мінімальна товщина сталі укриття повинна становити 90 мм.
Таким чином, Замовник створює дискримінаційні умови за яких потенційний переможець торгів візьме на себе відповідальність поставити предмет закупівлі, який початково не буде відповідати затвердженим державним стандартам.
Повторно наголошуємо, що закупівля укриття з товщиною сталевого шару стін та даху у розмірі 25 мм не відповідає чинному законодавству, зокрема вимогам ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2.-5, а отже жодним чином не може гарантувати захист від уламків артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб, а також інших засобів ураження.
При цьому, Замовником не вчиняються будь-які дії спрямовані на приведення тендерної документації до відповідності чинному законодавству, відповідь на питання від 10.08.2024 о 15:26 є неоднозначною, та такою, що суперечить положенням ДСТУ 9195:2022, а відповідь на вимогу від 14.08.2024р. о 16:36 на момент подання скарги взагалі відсутня.
Тендерна документація, а саме п.п. 5, 6 “І Частини” додатку №3 до тендерної документації передбачають вимоги щодо предмету закупівлі: - Конструкція має бути спроектована так, щоб місця можливого враження: стіни і дах були виготовлені із листової сталі товщиною 25 мм, необхідно для забезпечення захисту персоналу. - Укриття містить тамбур-шлюз – це основний вхід, крім основного входу, має бути аварійний вихід. - Товщини металу Стіни, дах δ = 25 мм.
Водночас, згідно з “І Частиною” додатку №3 до тендерної документації укриття має забезпечувати захист від дії місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків: ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб); від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (ΔPф = 100 кПа (1 кгс/см2)).
Потенційний учасник закупівлі звертався 10.08.2024 о 15:26 до Замовника із зверненням «25 мм листової сталі НЕ ВИТРИМУЄ уламки артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб» (роздруківка звернення 10.08.2024 15:26 та відповіді додається до скарги), в якому запитав документ, на підставі якого Замовник вирішив, що 25 мм листової сталі витримає уламки артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб (що також є вимогою до предмету закупівлі). Також потенційний Учасник зазначив, що діючий ДБН В.2.2-5:2023 містить положення щодо мінімальної товщини сталі 90 мм.
У відповідь на звернення Замовник зазначив, що предмет закупівлі «Мобільні захисні споруди (броньоване модульне укриття)» є швидко-споруджуваними захисними спорудами цивільного захисту модульного типу, тому вони повинні відповідати вимогам ДСТУ 9195:2022, та забезпечувати захист від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (ΔPф = 100 кПа (1 кгс/см2)), без урахування вимог, що встановлюються у ДБН В.2.2-5.
Також наголошуємо, що у зв'язку з беззмістовною та невичерпною відповіддю Замовника, інший потенційний Учасник 14.08.2024р. о 16:36 надіслав нове звернення «Невідповідність вимоги щодо товщини сталі стін, даху 25 мм діючим ДСТУ та ДБН», відповідь на яке станом на день подання скарги відсутня. (роздруківка звернення 14.08.2024р. 16:36 додається до скарги).
На дату звернення із цією скаргою відповідь на вимогу від 14.08.2024 о 16:36 не надана Замовником.
Натомість, на переконання Скаржника зазначення таких технічних характеристик, як "25 мм листової сталі витримає уламки артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб" є дискримінаційними, адже створюють умови, за яких потенційний Учасник та / або переможець візьме на себе зобов'язання здійснити поставку товару неналежної якості (всупереч чинним стандартам, що встановлені в Україні), що зумовлено наступним.
Замовником у відповіді на питання від 10.08.2024 о 15:26 зазначено, що товар, який є предметом закупівлі повинен відповідати ДСТУ 9195:2022.
Водночас, варто звернути увагу, що ДСТУ 9195:2022 самостійно не визначає мінімальної товщини конструкцій, в т.ч. щодо мінімальної товщини листової сталі стін та даху, натомість у п. 6.4.4 ДСТУ 9195:2022 викладено відсилку саме до ДБН В.2.2-5. У відповідності до п. 6.4.4 ДСТУ 9195:2022 розрахунки захисних властивостей здійснюються згідно з ДБН В.2.2-5. (ДБН В.2.2-5 та ДСТУ 9195:2022 додаються).
Отже, автори ДСТУ 9195:2022 прямо визнають необхідність застосування у монтуванні таких споруд вимог ДБН В.2.2-5.
Відповідно до п. 3.4 ДБН В.2.2-5 захисні властивості - це сукупність технічних характеристик захисної споруди та її конструктивних елементів, що характеризує здатність чинити опір (зменшувати прогнозований вплив) небезпечним чинникам, які можуть виникнути як складова частина небезпечних явищ надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів.
Відповідно до п.5.7 ДБН В.2.2-5 захисні властивості сховищ передбачають виключення або зменшення впливу таких прогнозованих небезпечних чинників (факторів): - дії повітряної ударної хвилі від побічної дії зброї масового ураження з розрахунковим надмірним тиском; - дії повітряної ударної хвилі при застосуванні звичайних засобів ураження; - проникнення
уламками засобів звичайного ураження; - дії небезпечних хімічних речовин, радіоактивних речовин бойових отруйних речовин, небезпечних біологічних речовин та бактеріальних засобів ураження; - дії проникаючої радіації та іонізуючого випромінювання від радіоактивно забруднення місцевості, води та повітря, шляхом забезпечення нормативного ступеня послаблення радіаційного впливу (ступеня захисту); - катастрофічного затоплення (для сховищ, що розташовуються у зонах можливого катастрофічного затоплення); - дії високих температур та продуктів горіння при пожежах.
Відповідно до п. 14.2.3.2 Мінімальні товщини конструкцій, що здатні у достатній мірі мінімізувати стійкість конструкцій до проникнення при виконанні її у один шар - наведені у таблиці 14.13.
Згідно таблиці 14.13, наведеної в ДБН мінімальна товщина сталі укриття повинна становити 90 мм.
Таким чином, Замовник створює дискримінаційні умови за яких потенційний переможець торгів візьме на себе відповідальність поставити предмет закупівлі, який початково не буде відповідати затвердженим державним стандартам.
Повторно наголошуємо, що закупівля укриття з товщиною сталевого шару стін та даху у розмірі 25 мм не відповідає чинному законодавству, зокрема вимогам ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2.-5, а отже жодним чином не може гарантувати захист від уламків артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб, а також інших засобів ураження.
При цьому, Замовником не вчиняються будь-які дії спрямовані на приведення тендерної документації до відповідності чинному законодавству, відповідь на питання від 10.08.2024 о 15:26 є неоднозначною, та такою, що суперечить положенням ДСТУ 9195:2022, а відповідь на вимогу від 14.08.2024р. о 16:36 на момент подання скарги взагалі відсутня.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ_9195_2022.pdf
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_9195_2022.pdf
-
-
Назва доказу:
ДБН В.2.2-5.pdf
-
Повʼязаний документ:
ДБН В.2.2-5.pdf
-
-
Назва доказу:
Звернення від 14.08.24 16.36.pdf
-
Повʼязаний документ:
Звернення від 14.08.24 16.36.pdf
-
-
Назва доказу:
Звернення 10.08.24_15_26.pdf
-
Повʼязаний документ:
Звернення 10.08.24_15_26.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність діючому законодавству України, прибравши незаконну, дискримінаційну вимогу, а саме змінити п.п. 5,6 “І Частини” додатку №3, шляхом визначення мінімальної товщини сталі 90 мм; визначити вимоги до технічних та якісних характеристикам предмету закупівлі згідно ДБН В.2.2-5 та ДСТУ 9195:2022.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5c8e63fae7024d7b82f44471bdbbb7fb
Заголовок пункту скарги:
Положення тендерної документації свідчать про те, що Замовником не визначено обов'язкову відповідність предмету закупівлі ДСТУ 9195:2022 та/або ДБН В.2.2-5, тендерна документація не передбачає можливості для учасників підтвердити відповідність вимогам до предмету закупівлі за параметром «захист», визначеному п.1 «І частини» додатку 3 тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Положення тендерної документації свідчать про те, що Замовником не визначено обов'язкову відповідність предмету закупівлі ДСТУ 9195:2022 та/або ДБН В.2.2-5, тендерна документація не передбачає можливості для учасників підтвердити відповідність вимогам до предмету закупівлі за параметром «захист», визначеному п.1 «І частини» додатку 3 тендерної документації.
Потенційний учасник звернувся 10.08.2024 о 15:25 до Замовника із зверненням: «відсутнє підтвердження учасником вимог замовника» (роздруківка звернення 10.08.2024 15:25 та відповіді додається до скарги), в якому запитав документ, яким чином учасники повинні підтвердити інформацію про відповідність характеристикам предмета закупівлі - захист від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (ΔPф = 100 кПа (1 кгс/см2)); - захист від дії місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків: ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб.
У відповідь на звернення Замовник зазначив, що вимоги щодо подання документів, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару встановленим вимогам
Замовника зазначені в частині ІІ Додатку №3 до тендерної документації, тобто надав невичерпну відповідь.
В подальшому, що у зв'язку з невичерпною відповіддю Замовника інший потенційний учасник 14.08.2024р. о 16:37 надіслав нове звернення «Відповідність вимогам п. 1 "Захист" Додатку №3 до тендерної документації», відповідь на яке станом на день подання скарги відсутня. (роздруківка звернення 14.08.2024р. 16:37 додається до скарги), яке на момент подання цієї скарги залишилось без відповіді.
Положення тендерної документації свідчать про те, що Замовником не визначено обов'язкову відповідність предмету закупівлі ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2-5, більш того тендерна документація взагалі не містить згадки про дані стандарти та норми.
Водночас, у пункті 1 "Захист" Додатку №3 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказано: - від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (ΔPф = 100 кПа (1 кгс/см2)); - від дії місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків: ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб).
Звертаємо увагу на наступні норми чинного законодавства.
Згідно з пунктом 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України (надалі КЦЗ України) захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 21 КЦЗ України громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ "Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту", затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09 липня 2018 року №579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.
Таким чином, відповідно до наказу МВС України №579 від 09 липня 2018 року "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту" споруди фонду захисних споруд мають відповідати нормам ДБН В.2.2-5-2023 "Захисні споруди цивільного захисту".
Скаржник переконаний, що бездіяльність Замовника щодо внесення змін до тендерної документації порушує права та інтереси Скаржника, оскільки тендерна документація не передбачає можливості для учасників підтвердити відповідність вимогам до предмету закупівлі за параметром «захист», визначеному п.1 «І частини» додатку 3 тендерної документації.
Потенційний учасник звернувся 10.08.2024 о 15:25 до Замовника із зверненням: «відсутнє підтвердження учасником вимог замовника» (роздруківка звернення 10.08.2024 15:25 та відповіді додається до скарги), в якому запитав документ, яким чином учасники повинні підтвердити інформацію про відповідність характеристикам предмета закупівлі - захист від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (ΔPф = 100 кПа (1 кгс/см2)); - захист від дії місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків: ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб.
У відповідь на звернення Замовник зазначив, що вимоги щодо подання документів, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару встановленим вимогам
Замовника зазначені в частині ІІ Додатку №3 до тендерної документації, тобто надав невичерпну відповідь.
В подальшому, що у зв'язку з невичерпною відповіддю Замовника інший потенційний учасник 14.08.2024р. о 16:37 надіслав нове звернення «Відповідність вимогам п. 1 "Захист" Додатку №3 до тендерної документації», відповідь на яке станом на день подання скарги відсутня. (роздруківка звернення 14.08.2024р. 16:37 додається до скарги), яке на момент подання цієї скарги залишилось без відповіді.
Положення тендерної документації свідчать про те, що Замовником не визначено обов'язкову відповідність предмету закупівлі ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2-5, більш того тендерна документація взагалі не містить згадки про дані стандарти та норми.
Водночас, у пункті 1 "Захист" Додатку №3 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказано: - від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа (ΔPф = 100 кПа (1 кгс/см2)); - від дії місцевої та загальної дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків: ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб).
Звертаємо увагу на наступні норми чинного законодавства.
Згідно з пунктом 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України (надалі КЦЗ України) захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 21 КЦЗ України громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ "Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту", затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09 липня 2018 року №579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.
Таким чином, відповідно до наказу МВС України №579 від 09 липня 2018 року "Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту" споруди фонду захисних споруд мають відповідати нормам ДБН В.2.2-5-2023 "Захисні споруди цивільного захисту".
Скаржник переконаний, що бездіяльність Замовника щодо внесення змін до тендерної документації порушує права та інтереси Скаржника, оскільки тендерна документація не передбачає можливості для учасників підтвердити відповідність вимогам до предмету закупівлі за параметром «захист», визначеному п.1 «І частини» додатку 3 тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Звернення від 14.08.24 16.37.pdf
-
Повʼязаний документ:
Звернення від 14.08.24 16.37.pdf
-
-
Назва доказу:
Звернення 10.08.24_15_25.pdf
-
Повʼязаний документ:
Звернення 10.08.24_15_25.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо внести в тендерну документацію інструкцію щодо способу підтвердження Учасниками відповідності вимогам пункту 1 "Захист" Додатку №3 Тендерної документації, внести в тендерну документацію обов'язкову вимогу про відповідність предмету закупівлі ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2-5.