-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, вул. Героїв Роменщини, 99 )
Завершена
37 843 402.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 189 217.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 189 217.01 UAH
Період уточнення:
08.08.2024 16:54 - 26.08.2024 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
591eb0c684054d42b1332fdae138035a
Дата опублікування:
12.08.2024 16:38
Опис:
Додатком 7 Тендерної документації для підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів передбачається подання наступних документів:
-- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) .
-- листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо. Також можуть бути окремо надані пояснення (з наданням підтвердних документів відповідних державних органів) щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва.
Вважаємо, що вимога щодо листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва є дискримінаційною та такою що необґрунтовано обмежую коло учасників закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати лист-відгук від замовника, якого зазначено в довідці про досвід постачання аналогічних товарів, саме адресованих замовнику даної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Виходячи з вимог ТД, аналогічними будуть вважатися договори, по яким замовниками будівництва оформлені відповідні документи про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Слід зазначити, що оформлення документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва є функцією замовника будівництва. Учасник процедури закупівлі не може мати у своєму володінні такі документи. Тобто, вимога Замовника щодо надання всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Крім того, вищезазначена вимога обмежує участь Учасників, які мають діючі договори з значним відсотком виконання.
Звертаємо увагу Замовника, що наша позиція неодноразово підтримувалась колегією АМКУ, зокрема у рішенні по закупівлі UA-2021-10-01-007234-b.b1.
Відповідно до ч.4 п.2 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виділити з складу тендерної закупівлі дискримінаційні вимоги щодо листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва
Відповідь:
Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, закупівля товарів (робіт, послуг) в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України з міжнародними валютно-кредитними організаціями, зокрема і Європейським інвестиційним банком, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цією організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Закупівлі товарів, робіт та послуг в рамках Програми з відновлення України здійснюються відповідно до статті 6 Фінансової угоди та Посібника з питань закупівель Європейського інвестиційного банку (далі – ЄІБ), який опублікований на сайті ЄІБ за посиланням https://www.eib.org/en/publications/20240132-guide-to-procurement-for-projects-financed-by-the-eib.
З метою дотриманням вимог зазначених у Посібнику з питань закупівель ЄІБ, Європейським інвестиційним банком схвалено «Керівні принципи імплементації програми», з якими можливо ознайомитися на сайті Мінінфраструктури за посиланням https://mtu.gov.ua/content/proekti-eib-nadzvichayna-kreditna-programa-dlya-vidnovlennya-ukraini-ta-programa-z-vidnovlenngya-ukraini.html.
Тендерна документація схвалюється Групою управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України» на відповідність додатковим вимогам і особливостям Європейського інвестиційного банку, які встановлені Керівними принципами імплементації програми.
Зазначені в у пункті 5.3 розділу 3 тендерної документації кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівель, зокрема відповідний досвід роботи, є додатковими вимогами ЄІБ, які встановлені Керівними принципами імплементації програми.
Дата відповіді:
13.08.2024 20:30
Відповідь надана
Аналогічні договори
Номер:
71921b52683547ba9e505e3ea35c822e
Дата опублікування:
09.08.2024 13:12
Опис:
Згідно п 5.3. розділу III Тендерної документації: "Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі." Прошу Вас надати пояснення щодо класу наслідків об'єкту закупівлі: "Капітальний ремонт будівлі КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, вул. Героїв Роменщини, 99".
Відповідь:
Доброго дня!!! Дякуємо за участь у закупівлі. Класи наслідків (відповідальності) об’єктів СС2.
Дата відповіді:
10.08.2024 19:33