-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Виготовлення проєктно-кошторисної документації з реконструкції та модернізації територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Рівненської області згідно коду ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проєктування
Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Постанова Кабінету Міністрів України, від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
Торги не відбулися
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період уточнення:
08.08.2024 15:44 - 11.09.2024 00:00
Відповідь надана
стосовно аналогичного договору.
Номер:
e2f5f94cb0f44f75b74af1432ef5bd90
Дата опублікування:
14.08.2024 12:29
Опис:
Шановний замовнику
Дякуємо за відповідь. Але тут, як раз і вбачається змова, так як ви звужуєте коло учасників вимагаючи як досвід контракти на загальнодержавну, територіальну АСЦО.
Ст. 30 КЦЗУ п.2 п.п.1 зазначає – «функціонування загальнодержавних, територіальних місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення»…
З тексту вбачається, що всі ці три системи для централізованого оповіщення. Не беручи до уваги Постанову КМУ від 27.09.2017 року №733, де чітко визначено аналогічні функції ТАСЦО, МАСЦО, досвід проведення іншими ОВА тендерів, висновки АМКУ, які вже вказані учасниками в запитаннях, ви тим самим звужуєте коло учасників.
Звертаємо вашу увагу на тендери: Київської ОВА UA-2024-07-25-003196-а рішення АМКУ №13558 pdf. від 09.08.2024; Запорізької ОВА по тендеру UA-2024-07-24-005578-а, рішення АМКУ 13362 pdf. від 06.08.2024.
Це реальна практика АМКУ і чітко визначено про «автоматизовані системи централізованого оповіщення» - як досвід, тим самим АМКУ підтверджує, що дане визначення розширює коло учасників.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо змінити тендерну документацію та в додатку 1 п. 2.1 викласти: «Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015-71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі».
Відповідь:
Шановний запитувачу ! Відповідно до ст. 19 Конституції України .Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Дата відповіді:
16.08.2024 11:31
Відповідь надана
Замовник НЕ ДОТРИМУЄТЬСЯ та ІГНОРУЄ вимоги Постанови КМУ №939 від 18.12.2013 року (ДСК), тим самим створює дискримінацію та свідомо звужує коло потенційних учасників, що пирзведе до відсутності економії бюджетних коштів
Номер:
23ab62230c844299b60e76a11af6f1f3
Дата опублікування:
14.08.2024 10:55
Опис:
СХАМЕНІТЬСЯ! Запитайте у СБУ стосовно п.53 Постанови КМУ №939 від 18.12.2013 року (ДСК) та вашої дискримінаційної вимоги стсовно наявності у учасника в штаті працівників з оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю. ПРИБЕРІТЬ, якщо ні, то АМКУ змусить прибрати.
Занодавчі документи працюють РАЗОМ, а НЕ ОКРЕМО! А ВИ СВІДОМО ІГНОРУЄТЕ Постанову КМУ №939 від 18.12.2013 року (ДСК). Для чого ви це робите вже усім давно зрозуміло!
Відповідь:
Шановний запитувачу !Замовник при проведенні процедури закупівлі суворо дотримується вимог Закону України "Про Державну таємницю" та ЗВДТ "Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю" наказ Служби безпеки України, від 23.12.2020 № 383, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2021 р. за № 52/35674.
Дата відповіді:
14.08.2024 11:52
Відповідь надана
Цілеспрямована дискримінація та обмеження кола потенційних учасників замовником
Номер:
326207eb6ca842d1b5f36584b927a377
Дата опублікування:
14.08.2024 09:17
Опис:
По одним питанням ви вносите зміни, а по іншим відписуєтесь, щоб не вносити зміни та протягнути свого вже визначеного заздалегідь переможця. ЩЕ раз замовнику, ви цілеспрямовано шляхом дискримінаційної вимоги щодо наявності в штаті працівників з оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю, яка викладена в п.1.2 Додатку 1 до ТД, протягуєте вжевизначеного заздалегідь СВОГО переможця.
п.53 Постанови КМУ №939 від 18.12.2013 року (ДСК) дозволяє замовнику ПІСЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ в тендері звертатися до СБУ про надання допуску та доступу до державної таємниці на підставі письмової вмотивованої заяви цього громадянина та подання РСО підприємства, установи, організації, де громадянин буде провадити діяльність, пов'язану з державною таємницею.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що уповноваженою особою замовника проведені злочинні дії, які призведуть до розкрадання бюджету та обмеження участі у закупівлі потенційних учасників. ТОМУ приберіть НЕЗАКОННУ та ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ щодо наявності в штаті працівників з оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю, так як у відповідності до п.53 Постанови КМУ №939 від 18.12.2013 року (ДСК), ви можете звернутися до СБУ для надання допуску та доступу підряднику до державної таємниці. АБО буде АМКУ і воно змусить вас внести зміни, що в свою чергу призведе до затягування термінів проведення закупівлі та виконання робіт.
Відповідь:
Шановний запитувачу !Замовник при проведенні процедури закупівлі суворо дотримується вимог Закону України "Про Державну таємницю" та ЗВДТ "Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю" наказ Служби безпеки України, від 23.12.2020 № 383, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2021 р. за № 52/35674.
Дата відповіді:
14.08.2024 10:35
Відповідь надана
вимоги до надання аналогичного договору
Номер:
01ed22d009564ad0835429fb71d7cffe
Дата опублікування:
13.08.2024 16:27
Опис:
Шановний замовнику
Дякуємо за зміни в тендерній документації (ТД) пункт 2.1 до додатку 1 в частині досвіду аналогічних договорів.
1. ЗАСЦО в Україні не створено і відповідно до Наказу ДСНС від 30.12.2023 року №1041 «Про продовження терміну проведення дослідної експлуатації ЗАСЦО» продовжено до серпня 2024 року. Таким чином в Україні відсутній досвід проектування ЗАСЦО.
2. ТАСЦО не створено в Україні ще ні в одній області. Розробка ПКД тільки здійснюється. Вимога, щодо подання аналогічних договорів на розробку ПКД ЗАСЦО, ТАСЦО є дискримінаційна, звужує коло учасників. Ви не тільки звужуєте коло учасників, а при такій редакції до участі в тендері не буде допущений по кваліфікації жоден учасник. Зверніть увагу на проведення тендерів Хмельницькою, Київською, Житомирською, Сумською, Запорізькою, Черкаською ОВА. Це дасть вам бачення на реальність і виконання вимог чинного законодавства. Адже в грудні 2024 року, відповідно до Розпорядження КМУ від 11.07.2018 року № 488-р, кінцевий термін улаштування ТАСЦО.
Просимо викласти в наступній редакції: «Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015-71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі». Це дасть вам змогу виконати Розпорядження КМУ від 11.07.2018 року № 488-р.
Відповідь:
Шановний запитувачу ! Запропонована Вами редакція "Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015-71320000-7 - Послуги з інженерного проектування" може містити ознаки змови. Формулювання "автоматизованих систем централізованого оповіщення" без конкретизації "загальнодержавна", "територіальна" порушує вимоги статті 30 Кодексу цивільного захисту України, чим встановлює інший договірний предмет відмінний від визначеного в Законі.
Дата відповіді:
14.08.2024 10:24
Відповідь надана
Загальне звернення по закупівлі
Номер:
5997c828e5d84fd8a87f870dbd361c41
Дата опублікування:
12.08.2024 18:53
Опис:
Шановний Учаснику.
Ви посилаєтесь на Постанову КМУ від 18.12.2013 року №939 п. 53 (ДСК). Але ви спотворюєте п. 53.
В цьому пункті не описано так як вами викладений текст в запитанні. Враховуючи, що Постанова ДСК, просимо викласти її в повній редакції для ознайомлення
Відповідь:
Шановний запитувачу ! Згідно п. 6, Розділу 1 "Загальні положення" Тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі. Наявність зазначеної в Довідці інформації передбачена ст. 8 Закону України "Про Державну таємницю" та п.п. 1.12.2, 1.12.6 ЗВДТ "Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю" наказу Служби безпеки України, від 23.12.2020 № 383, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2021 р. за № 52/35674.
Дата відповіді:
13.08.2024 11:30
Відповідь надана
Ознайомтеся, а краще УВАЖНО прочитайте п.53 Постанови КМУ №939 від 18.12.2013 року (ДСК)
Номер:
dfb5641cf2484d87a30bcce71e7ba90a
Дата опублікування:
12.08.2024 17:12
Опис:
Замовнику, ви цілеспрямовано шляхом дискримінаційної вимоги щодо наявності в штаті працівників з оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю, яка викладена в п.1.2 Додатку 1 до ТД, протягуєте вжевизначеного заздалегідь СВОГО переможця.
п.53 Постанови КМУ №939 від 18.12.2013 року (ДСК) дозволяє замовнику ПІСЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ в тендері звертатися до СБУ про надання допуску та доступу до державної таємниці на підставі письмової вмотивованої заяви цього громадянина та подання РСО підприємства, установи, організації, де громадянин буде провадити діяльність, пов'язану з державною таємницею.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що уповноваженою особою замовника проведені злочинні дії, які призведуть до розкрадання бюджету та обмеження участі у закупівлі потенційних учасників. ТОМУ приберіть НЕЗАКОННУ та ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ щодо наявності в штаті працівників з оформленим допуском до інформації, що становить державну таємницю.
Відповідь:
Шановний запитувачу ! Згідно п. 6, Розділу 1 "Загальні положення" Тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі. Наявність зазначеної в Довідці інформації передбачена ст. 8 Закону України "Про Державну таємницю" та п.п. 1.12.2, 1.12.6 ЗВДТ "Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю" наказу Служби безпеки України, від 23.12.2020 № 383, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2021 р. за № 52/35674, Окремі питання визначені Постановою КМУ №939 від 18.12.2013 року.
Дата відповіді:
13.08.2024 11:28
Відповідь надана
порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
6c6fd912da2e4eb5bb991bf0a1e60767
Дата опублікування:
12.08.2024 16:39
Опис:
Шановний замовнику !
Відповідно до вимог Постанови КМУ від 22.04.2022 року №292, оскарження умов тендерної документації (ТД) складає 0,3% від бюджету тендеру в даному випадку 6600 грн. Якщо АМКУ задовольнить скаргу, то замовник погашає ці кошти в АМКУ. Посадові особи ОВА повинні нести відповідальність відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» про законність складання ТД.
Прошу опублікувати, які санкції адміністративно-фінансового характеру застосовуються відповідно до Кодексу України про адміністративні порушення до відповідальних осіб, якщо АМКУ визнає неправильність складання ТД і ОВА оплачує 6600 грн АМКУ. В даному випадку посадові особи отримують зарплатню з місцевого бюджету. Відповідно до Кодексу України про адміністративні порушення частина 1-2 статті 164-14 розмір штрафу на уповноважених осіб замовника, членів тендерного комітету, службових осіб тощо складає від 1700 до 3400 грн, якщо тендерна документація складена не у відповідності до закону.
В разі продовження порушення норм чинного законодавства після звернення до АМКУ і винесення рішення будемо звертатися до ДАСУ.
Відповідь:
Шановний запитувачу ! Ваше запитання не стосується процедури даної закупівлі.
Дата відповіді:
13.08.2024 11:20
Відповідь надана
щодо надання аналогичного договор
Номер:
e57ee0b57f7a43839923c9a1d209e42e
Дата опублікування:
12.08.2024 16:20
Опис:
Шановний замовнику ви не берете до уваги рішення АМКУ № 13362-р/пк-пз від 06.08.2024 по тендеру UA-2024-07-24-005578-a в Запорізькій ОВА де АМКУ відмінив вимоги замовника про «загальнодержавного та територіального рівня» і замовник вніс зміни, аналогічний договір - це договір на виконання ПКД для автоматизованих систем централізованого оповіщення.
Ви продовжуєте займатися антизаконну позицію, чого не маєте права робити. В чинному законодавстві чітко прописано назви систем оповіщення і це вказано в попередніх запитаннях/вимогах майбутніх учасників. Постанова КМУ від 27.09.2017 року №733 (Постанова) визначає створення автоматизованих систем централізованого оповіщення, а п. 3 цієї Постанови визначає, що ТАСЦО, МАСЦО аналогічні.
Некомпетентність, одностороннє трактування чинного законодавства зі сторони посадових осіб незрозуміло. В законодавстві відсутні назви систем оповіщення загальнодержавного і територіального рівня. АМКУ це підтвердив. Якщо у вас є підтвердження, що в чинному законодавстві визначені такі назви просимо розмістити посилання на законодавчі акти.
Також ви вимагаєте досвід (аналогічний договір) на автоматизовані системи і не вказуєте «централізованого оповіщення». Це ключове слово «централізованого» і ключове «оповіщення», так як відповідно до вашої вимоги можна зрозуміти, що може бути будь-який договір на «автоматизовані системи» і урахування Постанови тут не підходить, так як ця Постанова, Положення мають назву «Про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» і до інших автоматизованих систем ця Постанова не підходить. Обов’язково вимагаємо від Вас викласти редакцію автоматизована система централізованого оповіщення повністю викласти в редакції «Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі».
Відповідь:
Шановний запитувачу ! Нами внесено зміни до тендерної документації відповідно до ст. 30 Кодексу Цивільного захисту України, та Постанови Кабінету Міністрів України №733 від 27 вересня 2017 р.
Дата відповіді:
13.08.2024 11:15
Відповідь надана
щодо надання аналогичного договор
Номер:
ef38b8536f7b4716ae4fb4024830770a
Дата опублікування:
11.08.2024 14:56
Опис:
Шановний замовнику! На виконання Розпорядження №488-р від 11.07.2018 п.8, рішення Державної комісії з питань ТЕБ та НС (протокол№1 від 13.03.2024 п.4) в Рівненській області ТАСЦО повинно бути введено в експлуатацію в грудні 2024. Приведіть п.2.1, додатка 1, ТД у відповідність до вимог чинного законодавства. Комісія АМКУ в своєму рішенні від 06.08.2024 №13362-р/пк-пз (UA-2024-07-24-005578-a) вже висловилася, щодо назви досвіду по назві аналогічних контрактів. Просимо Вас ознайомитись з рішенням комісії на сайті Prozorro. Замовник по цьому тендеру вже вніс зміни до ТД, як того вимагає АМКУ. Затягування часу та небажання виконати вимоги законодавства, щодо назви досвіду по назві аналогічних контрактів, призведе до невиконання розпорядження №488-р від 11.07.2018488-р. Вже в наданих запитаннях інший учасник вам чітко зазначив термін території тощо. Шановний замовнику, враховуючи вищезазначене вимагаємо змінити ТД та викласти в наступній редакції: «Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі». В разі незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь:
Шановний запитувачу ! Ст. 30 Кодексу цивільного захисту України визначає наявність та функціонування загальнодержавної, територіальної, та місцевої автоматизованих систем централізованого оповіщення. П.3 Положення, затвердженого Постановою КМУ від 27.09.2017 року №733 визначає призначення, завдання та функції загальнодержавної, територіальної, та місцевої автоматизованих систем централізованого оповіщення, які суттєво різняться та не є аналогічними. П.П. .9,10 Положення, затвердженого Постановою КМУ від 27.09.2017 року №733 визначають територію створення та функціонування вищезазначених систем, які також різняться.
Дата відповіді:
12.08.2024 12:36
Відповідь надана
Обмеження конкуренції та дискримінація щодо наявності в штаті працівників з оформленим допуском до інформації,що становить державну таємницю,так як замовник при заключенні договору з потенційним виконавцем може оформити спецдозвола на виконавців в СБУ
Номер:
787dec67ed174e038a2a3e7bc057cba1
Дата опублікування:
09.08.2024 15:27
Опис:
Вимагаємо надати чітке роз'яснення з посиланнями на пункти нормативних документів щодо робіт та документів, які потребують ознайомлення з державною таємницею при виготовленні ПКД. А також надати чітке роз'яснення з посиланнями на пункти нормативних документів, чому замовник не може оформити спецдозвола в СБУ на потенційного виконавця, так як це може бути одноразовою роботою (тим паче законодавство це дозволяє)?
Відповідь:
Шановний запитувачу ! Згідно п. 6, Розділу 1 "Загальні положення" Тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі. Наявність зазначеної в Довідці інформації передбачена ст. 8 Закону України "Про Державну таємницю" та п.п. 1.12.2, 1.12.6 ЗВДТ "Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю" наказу Служби безпеки України, від 23.12.2020 № 383, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2021 р. за № 52/35674.
Дата відповіді:
12.08.2024 12:55