• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво міського кладовища за межами населеного пункту, м. Нетішин, Шепетівський район, Хмельницька область. 1 черга, код ДК 021:2015 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Торги не відбулися

13 223 078.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 115.39 UAH
Період уточнення: 08.08.2024 15:42 - 28.08.2024 00:00
Відповідь надана

Додаток 2

Номер: e6bf2e80cfd24f02a14e22ca71ed6a5d
Дата опублікування: 24.08.2024 21:33
Опис: Згідно п.4.1 Додатку 2 ТД, учасник повинен надати - розрахунок загальновиробничих з понижаючими коефіцієнтами (у разі не застосування понижаючих коефіцієнтів надати розрахунок загальновиробничих за попередній період (рік) в програмному комплексі АВК). Згідно п.5.15 «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (зі змінами 1-4), "У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включаються обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови.". Прохання уточнити які понижаючі коефіцієнти потрібно застосовувати.
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги щодо надання документів щодо формування договірної ціни предмета закупівлі та найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме: до Додатку 1, Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.08.2024 14:15
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 2fe293692a2f4db281a7bbb4df0bde61
Дата опублікування: 24.08.2024 20:40
Опис: Добрий день шановний Замовник. Після внесення Вами змін в додаток А Додатку 1, виникли слідуючі розбіжності в матеріалах: Кільця КС10.9 залізобетонні згідно п.п.25 та 41 Додатку А -5 шт., а згідно п.164 Додатку Б - 4 шт. Кільця КС20.6 залізобетонні згідно п.166 Додатку Б - 1 шт., а в Додатку А - відсутні. Прохання уточнити кількість цих матеріалів
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником будуть переглянуті додатки до технічних вимог до предмету закупівлі та найближчим часом внесені зміни до тендерної документації, а саме до Додатку А до Додатку 1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.08.2024 14:15
Відповідь надана

щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: 4ef46e71525f466f9f8856127b8b1f36
Дата опублікування: 24.08.2024 13:19
Опис: Добрий день! Тендерною документацією встановлено, зокрема, 1.1.3. На підтвердження інформації стосовно наявності власного обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ (зі строком дії не менше, ніж до 31.12.2025 року) на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном (скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації)). При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. • На підтвердження інформації стосовно наявності залученого обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи (зі строком дії не менше, ніж до 31.12.2025 року), що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або надати договори з усіма додатками, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально-технічною базою та/або отримує необхідні для надання послуг (виконання робіт) від інших фізичних/юридичних осіб (скановані копії договорів оренди та/або договорів про надання транспортних послуг, та/або документів, які підтверджують право третьої особи передавати обладнання та автотранспорт в суборенду або право використання такого обладнання та автотранспорту третьою особою у власній господарській діяльності). Тобто як вбачається з вимог ТД свідоцтва про державну реєстрацію необхідно надавати у складі пропозиції лише на власну техніку учасника. Чи потрібно надавати свідоцтво про державну реєстрацію техніки для орендованої техніки чи у випадку надання послуг технікою, чи достатньо лише договорів з усіма додатками?
Відповідь: Шановний Учаснику. Свідоцтва про державну реєстрацію транспортної техніки необхідно надавати у складі пропозиції лише на власну техніку учасника. На орендовану – не потрібно.
Дата відповіді: 26.08.2024 14:15
Відповідь надана

3. Щодо аналогічного договору.

Номер: 6b31c016569948eba9ab28401cf4193f
Дата опублікування: 22.08.2024 13:38
Опис: Пунктом 1.3.1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо визначення аналогічного договору. Зокрема, Замовником зазначено, що аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом закупівлі якого є виконання робіт з нового будівництва та код закупівлі якого відповідає першому-п’ятому знаку коду закупівлі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Наше підприємство здійснює будівельні роботи на території України. Основні види робіт, які здійснює підприємство є капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво. Так, в нашого підприємства відсутній необхідний загальний обсяг виконання аналогічних договорів з нового будівництва. Однак, наше підприємство має 100 % виконані договору з реконструкції об’єктів, роботи на яких є аналогічними до тих, які визначені Вами у технічному завданні. Враховуючи вищевикладене, з метою сприяння збільшенню конкуренції та дотримання принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до тендерної документації та заначити, що аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом закупівлі якого є виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та код закупівлі якого відповідає першому-п’ятому знаку коду закупівлі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Звертаємо вашу увагу, що 21 серпня 2024 року вами, за результатами розгляду звернень потенційних учасників, вносилися зміни до тендерної документації. У разі відмови у внесенні запропонованих нами змін будемо розцінювати це як упереджене ставлення до окремих учасників та підігрування наперед визначеним учасникам.
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме до п.п.1.3.1. п.1.3. п.1.3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.08.2024 09:30
Відповідь надана

2. Щодо працівників.

Номер: 94a86a77ca5a4ced88de794fb83489f9
Дата опублікування: 22.08.2024 13:37
Опис: Шановний замовнику! В підпункті 1.2.6 Додатку 2 до тендерної документації встановлена не конкретизована замовником вимога – а саме, надати інформацію про наявність працівників робітничих професій (в тому числі, але не виключно: електрозварювальник ручного зварювання, дорожній робітник, слюсар-сантехнік, водії при виконанні робіт на певному виді транспорту) у загальній кількості не менше 5 чоловік по всіх професіях, необхідних для виконання робіт, за формою Таблиці 2. Однак уже у примітці вказано пункту зазначено, що у довідці зазначаються ті працівники, які безпосередньо будуть залучатися до виконання робіт за предметом закупівлі, та які визначені замовником на основі відомостей про потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва. Просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити конкретний перелік працівників, які визначені замовником на основі відомостей про потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва. Внесення змін до тендерної документації сприятиме збільшенню конкуренції та відповідатиме принципам здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Звертаємо вашу увагу, що 21 серпня 2024 року вами, за результатами розгляду звернень потенційних учасників, вносилися зміни до тендерної документації. У разі відмови у внесенні запропонованих нами змін будемо розцінювати це як упереджене ставлення до окремих учасників та підігрування наперед визначеним учасникам.
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником буде переглянута вимога щодо наявності працівників робітничих професій та найближчим часом внесені зміни до тендерної документації, а саме до п.п.1.2.6. п.1.2. розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації
Дата відповіді: 23.08.2024 09:30
Відповідь надана

1. Щодо обладнання

Номер: 2321d5e85a4746a9b558c435c370dc57
Дата опублікування: 22.08.2024 13:37
Опис: Шановний Замовнику! Умовами підпунктом 1.1.1Додатку 2 до тендерної документації встановлено дискримінаційні вимоги, а саме - обов’язкова наявність у власноcті або користуванні (оренда тощо) учасника такого обладнання, будівельних (дорожніх) машин і механізмів: - автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 5т – не менше 1 од.; - автомобілі-самоскиди, вантажопідйомністю не менше 7т – не менше 1 од.; - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10т – не менше 1 од.; - електростанції пересувні, потужністю не менше 30 кВт – не менше 1 од.; - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність не менше 2,2 м³/хв. – не менше 1 од.; - установки гідравлічні для труб, довжина продавлювання до 20м – не менше 1 од.; - апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315мм, потужність не менше 3,7кВт – не менше 1од.; - екскаватори одноковшеві, місткість ковша до 1м³ - не менше 1 од.; - бульдозери, потужність не менше 79 кВт [не менше 108 к.с.] – не менше 1 од.; - автогрейдери середнього типу, потужність не менше 99 кВт [не менше 135 к.с.] – не менше 1 од.; - котки дорожні самохідні вібраційні гладко вальцеві, маса не менше 13т – не менше 1 од.; - котки дорожні самохідні грунтові, маса не менше 19т – не менше 1 од. Звертаємо вашу увагу, що визначення вартості будівництва здійснюється як замовниками, проектними організаціями та учасниками на підставі Настанови, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Так, відповідно до п.5.9 Настанови, при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Таким чином, нормами Настанови не заборонено здійснювати заміну технічних ресурсів. Весь обсяг робіт, що передбачений технічним завданням до тендерної документації, може бути виконаний без застосування окремих механізмів або іншими механізмами ніж встановлено умовами тендерної документації. А тому, вважаємо наведену вище вимогу дискримінаційною щодо інших субʼєктів господарювання зважаючи на надмірну деталізацію конкретних видів обладнання, в т.ч. без можливості надати документи щодо наявності альтернативної техніки або обладнання, що може виконувати аналогічні функції для своєчасного виконання робіт. Окрім того, вимоги до кількості конкретного обладнання жодним чином не обґрунтовано Замовником. Вимагаємо внести зміни до підпункту 1.1.1 Додатку 2 тендерної документації, якими включити можливість . Крім того, в підпункті 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації встановлена не конкретизована замовником вимога, а саме - надати Довідку в довільній формі, або за формою Таблиці 1 (готується на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків), про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Тобто, замовником не конкретизовано чи має учасник зазначити все обладнання, яке він сам визначить у підсумковій відомості ресурсів, яку він розробить, чи вказати всі машини та механізми, які визначені замовником в підсумковій відомості ресурсів (Додаток Б до Додатку №1 до тендерної документації) у розділі II. Будівельні машини і механізми та Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат. Враховуючи вищевикладене просимо внести зміни до тендерної документації та надати учасникам можливість самостійно визначати перелік Будівельних машин і механізми та Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат, а не згідно Додатку Б до Додатку №1 до тендерної документації. Також, умовами документації визначено, що у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, та/або отримання необхідних для надання послуг (виконання робіт) від інших фізичних/юридичних осіб, про це зазначається у довідці із наданням учасником документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або наданням учасником договорів з усіма додатками, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально-технічною базою та/або отримує необхідні для надання послуг (виконання робіт) від інших фізичних/юридичних осіб (скановані копії договорів оренди, договорів про надання транспортних послуг, документів, які підтверджують право третьої особи передавати обладнання та автотранспорт в суборенду, або право використання такого обладнання та автотранспорту третьою особою у власні господарській діяльності тощо). Просимо надати відповідь або конкретизувати, чи потрібно надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують право власності (технічні паспорти тощо) орендодавців або надавачів послуг на машини та механізми??? Внесення змін до тендерної документації сприятиме збільшенню конкуренції та відповідатиме принципам здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Звертаємо вашу увагу, що 21 серпня 2024 року вами, за результатами розгляду звернень потенційних учасників, вносилися зміни до тендерної документації. У разі відмови у внесенні запропонованих нами змін будемо розцінювати це як упереджене ставлення до окремих учасників та підігрування наперед визначеним учасникам.
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником буде переглянута вимога щодо обов’язкової наявності у власноcті або користуванні (оренда тощо) учасника визначеного обладнання, будівельних (дорожніх) машин і механізмів та найближчим часом внесені зміни до тендерної документації, а саме до п.п.1.1.1., п.п.1.1.2., п.п.1.1.3. п.1.1. розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. Принагідно зазначаємо наступне. З метою якісного та вчасного виконання робіт, замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у тендерній документації встановлена вимога щодо обов’язкової наявності у власності або користуванні (оренда тощо) учасника мінімально можливого (а не всього із проектної документації) обов’язкового переліку обладнання, будівельних (дорожніх) машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт. Також замовником надана можливість учаснику у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази залучати таке обладнання та механізми на умовах договорів оренди та/або надання послуг (виконання робіт) від інших фізичних/юридичних осіб. Крім того, учасник може надати перелік та документи щодо наявності в нього крім обов’язкової іншої техніки та обладнання. Щодо кількості обов’язкового обладнання, будівельних (дорожніх) машин і механізмів, то замовником також встановлена мінімально можлива (а не вся із проектної документації) кількість. Отже, жодним чином замовник не обмежує та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасника в частині вимог кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у тендерній документації
Дата відповіді: 23.08.2024 09:29
Відповідь надана

Обладнання

Номер: 6f50b0409b1d48ac9895800f60644dcc
Дата опублікування: 20.08.2024 14:15
Опис: Доброго дня шановний Замовник. У Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога про «Обов’язкову наявність у власноcті або користуванні (оренда тощо) учасника такого обладнання, будівельних (дорожніх) машин і механізмів: - автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т – не менше 1 од.; - автомобілі бортові, вантажопідйомністю 8т – не менше 1 од.; - автомобілі-самоскиди, вантажопідйомністю 7т – не менше 1 од.; - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10т – не менше 1 од.; - електростанції пересувні, потужністю 30 кВт – не менше 1 од.; - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м³/хв. – не менше 1 од.; - установки гідравлічні для труб, довжина продавлювання до 20м – не менше 1 од.; - апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315мм, потужність 3,7кВт – не менше 1од.; - екскаватори одноковшеві, місткість ковша до 1м³ - не менше 1 од.; - бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]; - бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.]; - автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; - котки дорожні самохідні вібраційні гладко вальцеві, маса 13т – не менше 1 од.; - котки дорожні самохідні грунтові, маса 19т – не менше 1 од.» Проаналізувавши даний перелік, ми прийшли висновку, що Вами щодо кожної одиниці вказано КОНКРЕТНІ характеристики, в зв’язку з чим, Учасники, що мають, наприклад: - автомобілі бортові, вантажопідйомність не 5т, а 3т, що можуть технологічно виконати ту саму роботу. - автомобілі-самоскиди, вантажопідйомністю не 7т, а 15т або більше, які виконають ту саму роботу. - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не 10т, а 20т і вище - бульдозери, потужність не 79 кВт чи 96 кВт, а потужністю 131 та 132 кВт - автогрейдери середнього типу, потужність не 99 кВт а, 129 кВт - котки дорожні самохідні вібраційні гладко вальцеві, маса не 13т, а 13,825т - котки дорожні самохідні грунтові, маса не 19т, а 19,6т і так далі, НЕ ЗМОЖУТЬ взяти участі в процедурі закупівлі. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних Учасників. В зв’язку з чим, просимо внести зміни до Тендерної документації та надати діапазон характеристик, яким має відповідати техніка та обладнання Учасників. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником буде переглянута вимога щодо обов’язкової наявності у власноcті або користуванні (оренда тощо) учасника визначеного обладнання, будівельних (дорожніх) машин і механізмів, уточнено діапазон характеристик, яким має відповідати техніка та обладнання Учасників та найближчим часом внесені зміни до тендерної документації, а саме до п.п.1.1.1. п.1.1. розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації
Дата відповіді: 21.08.2024 10:26
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 297f25c641a542efb4ef5fcec4889409
Дата опублікування: 20.08.2024 13:06
Опис: Добрий день шановний Замовник! 1. Пунктом 1.1.1 Додатку 1 Документації передбачена Обов’язкова наявність у власноcті або користуванні (оренда тощо) учасника такого обладнання, будівельних (дорожніх) машин і механізмів: - автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т – не менше 1 од.; - автомобілі бортові, вантажопідйомністю 8т – не менше 1 од.; - автомобілі-самоскиди, вантажопідйомністю 7т – не менше 1 од.; - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10т – не менше 1 од.; - електростанції пересувні, потужністю 30 кВт – не менше 1 од.; - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м³/хв. – не менше 1 од.; - установки гідравлічні для труб, довжина продавлювання до 20м – не менше 1 од.; - апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315мм, потужність 3,7кВт – не менше 1од.; - екскаватори одноковшеві, місткість ковша до 1м³ - не менше 1 од.; - бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]; - бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.]; - автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; - котки дорожні самохідні вібраційні гладко вальцеві, маса 13т – не менше 1 од.; - котки дорожні самохідні грунтові, маса 19т – не менше 1 од. Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства. Наше підприємство здійснює діяльність у сфері будівництва з 2017 року та має достатню матеріальну технічну базу. Проте встановлення вимоги щодо чіткої потужності та маси техніки є дискримінаційною вимогою. При здійснені процедури закупівлі та в подальшому при виконанні робіт як замовник так і виконавець повинні дотримуватися, зокрема, вимог Настанови з визначення вартості будівництва. Згідно п 5.1. Настанови Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Тобто, як вбачається із Настанови учасник процедури закупівлі може здійснювати заміну технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються. Аналогічна позиція і органу оскарження АМКУ, рішення колегії 2793-р/пк-пз від 16.02.2024 оголошення № UA-2020-12-30-001507-b. Тому просимо внести зміни до ТД та виключити дискримінаційні вимоги в частині наявності матеріально-технічної бази. 2. Пунктом 1.2.6. додатку 1 Документації передбачено Надати інформація про наявність працівників робітничих професій (в тому числі, але не виключно: електрозварювальник ручного зварювання, дорожній робітник, слюсар-сантехнік, водій екскаватора, водій вантажного автомобіля та інші водії при виконанні робіт на певному виді транспорту) у кількості не менше 10 чоловік по всіх професіях, необхідних для виконання робіт, за формою Таблиці 2. Разом з тим, замовником також завантажено підсумкову відомість ресурсів, відповідно до якою встановлено максимальну кошторисну трудомісткість витрат праці, яка становить всього лише 13949,17 люд.год. включаючи й інженерно-технічних працівників Відповідно до умов ТД термін виконання робіт встановлено до 25.09.2025 року, тобто 56 тижнів. Згідно настанови з визначення вартості будівництва Нормальна тривалість робочого часу робітників, зайнятих на будівництві в звичайних умовах праці, складає 40 годин на тиждень. Тобто виходячи з вимог замовника термін виконання робіт становить 56 тижнів, та обов’язковою вимогою є наявність не менше двох працівників інженерно-технічних професій та не менше 10 чоловік по всіх професіях, необхідних для виконання робіт. Виходячи з наведеного варто б зробити розрахунок: 56 (тижнів) х 40 (годин) = 2240 люд.год на одного працівника 2240 люд.год х 12 (працівників) = 26 800,00 люд.год. Тобто вимогою замовника встановлено обов’язковість наявності працівників в значно більшій кількості ніж це передбачено проектно-кошторисною документацією. Тому враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині. 3. Пунктом 1.3.1. додатку 1 Документації встановлено, що Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом закупівлі якого є виконання робіт з нового будівництва. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Разом з тим документацією чітко не встановлено чи це має бути саме виконаний договір, чи може надаватися й договір який ще в процесі виконання, при цьому відсоток фактично виконаних робіт відповідає вимогам встановленим замовником. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогою є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто, як вбачається із закону, то такий аналогічний договір може бути і в процесі виконання, що ми в свою чергу готові повністю підтвердити. Тому, враховуючи вищевикладене, просимо внести уточнення до ТД в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору з будівництва, який в процесі виконання та/або виконаних договорів з капітального ремонту та реконструкції.
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги в частині наявності матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, наявності досвіду виконання аналогічного договору з будівництва та найближчим часом внесені зміни до тендерної документації, а саме до п.п.1.1.1. п.1.1.; п.п.1.2.6. п.1.2.; п.п.1.3.1., п.п.1.3.2. п.1.3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації
Дата відповіді: 21.08.2024 10:27
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 8c8fbf41b64b4e70812813e133dbb937
Дата опублікування: 20.08.2024 10:04
Опис: Добрий день шановний Замовник. Прохання уточнити обсяги матеріалів: 1.Труби поліетиленові для подачі холодної води РЕ 100 SDR-17(1,0 МПа), зовнішній діаметр 32х2 мм (п.22 Додатку А та п.120 Додаток Б. 2.Кільця КС20.9 залізобетонні п.41 Додаток А та п.167 Додаток Б
Відповідь: Шановний Учаснику. Щодо першого питання Звернення (п.22 Додатку А та п.120 Додатку Б) пояснюємо наступне. У п.39 «Врізування в існуючі мережі діаметром 50мм» Відомості обсягів робіт (Додаток А до Додатку 1 до тендерної документації) по нормі передбачені матеріали за проектом: труби сталеві в кількості 0,4м. В локальному кошторисі матеріали за проектом труби сталеві замінені на труби мережі згідно проекту на труби поліетиленові для подачі холодної води РЕ 100 SDR-17(1,0 МПа) – 0,4м. При розрахунку ціни матеріальних ресурсів тендерної пропозиції потрібно дотримуватись відомості ресурсів, так як в відомості обсягів робіт перераховані тільки ті матеріали, які виділені в кошторисі. В розцінки згідно обсягів робіт можуть входити інші матеріали, передбачені нормами. Щодо другого питання Звернення (п.41 Додатку А та п.167 Додатку Б) Замовником буде переглянутий перелік відомостей обсягів робіт і приведений у відповідність до переліку відомостей ресурсів п.167 Додатку Б до Додатку 1 до тендерної документації та найближчим часом внесені зміни до тендерної документації, а саме до п.41 Додатку А до Додатку 1 до тендерної документації
Дата відповіді: 21.08.2024 10:25