-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) в Бершадському ліцеї за адресою: вул. Юрія Коваленка, 54 в м. Бершадь, Гайсинського району Вінницької області (коригування)
Завершена
2 420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 100.00 UAH
Період уточнення:
01.08.2024 17:55 - 17.08.2024 00:00
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
267243a7839a4427aef68d48f7c408ef
Дата опублікування:
12.08.2024 15:27
Опис:
Яку потрібно ставити заробітну плату для вашого регіону?
Відповідь:
Добрий день, дякуємо за звернення.
Оскільки, органом місцевого самоврядування не прийнято розмір заробітної плати, розраховуйте відповідно до даних Мінрегіонбуду.
Дата відповіді:
14.08.2024 17:03
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
aeefa74ce45846eab8671bbbef88cbea
Дата опублікування:
12.08.2024 15:25
Опис:
Також в дефектному акті не передбачено сітку москітну, а в підсумковій відомості вона є. і Монтаж її теж відсутній! Просимо уточнити
Відповідь:
Добрий день, дякуємо за звернення.
У Додатку №2 до Тендерної документації наведено дефектний акт та підсумкова відомість ресурсів. Оскільки, москітні сітки зберігатимуться у навчальному закладі та встановлюватимуться персоналом при потребі, то монтаж – не потрібний.
Дата відповіді:
14.08.2024 17:03
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:
1cc66ad8488040e785fd01c28a004dbe
Дата опублікування:
12.08.2024 15:21
Опис:
Доброго дня,
Просимо уточнити: Відливи зовнішні в дефектному акті є вказані, а в підсумковій відомості ресурсів - відсутні. Це помилка, чи як правильно це враховувати?
Відповідь:
Добрий день, дякуємо за звернення.
У Додатку №2 до Тендерної документації наведено дефектний акт та підсумкова відомість ресурсів.
Звертаємо Вашу увагу, що пункт 7 дефектного акту «Установлення віконних зливів» відповідає пункту 14 підсумкової відомості ресурсів «Підвіконні відливи шир. 300мм».
Дата відповіді:
13.08.2024 13:47
Відповідь надана
щодо даних кількості люд.год.
Номер:
557008e65fbf445681e30dc0af2977e9
Дата опублікування:
09.08.2024 19:09
Опис:
Середньо-місячна тривалість робочого часу на момент оприлюднення закупівлі становила 172,33 год
З 12.08.2024 року цей показник змінюється та буде 173,83год
У відомості ресурсів : Витрати труда робітників-будівельників
Середній розряд робіт (3,8) що виконуються робітниками-будівельниками становить 1982,14люд.год.
та разом кошторисна трудомісткість становить 2219,99 люд год.
Відповідно до КНУ Настанови з визначення вартості будівельних робіт учасники після 12.08.2024року повинні застосовувати Середньо-місячну тривалість робочого часу 173,83год, що відповідно змінить кількість у відомості ресурсів та не буде відповідати ТЗ замовника.
Яким чином Замовник буде оцінювати дану зміну? Та як необхідно ставити показник (той що бюрав до уваги Замовник (він уже буде не діючий) чи згідно КНУ потрібно брати чинний? (в такому разі не буде кількість збігатися з відомістю ресурсів, що оприлюднено на офіційному порталі закупівель? )
Відповідь:
Добрий день, дякуємо за звернення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, яка наведена у Додатку №2 до Тендерної документації, вказано, що:
Середній розряд робіт - 3,3
Разом кошторисна трудомісткість - 2219,99 люд год.
Оскільки, технічне завдання розроблено у відповідності до Робочого проекту, який пройшов архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт до 12.08.2024 року, то Учасники повинні подати Пропозицію у відповідності до Додатку №2 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
14.08.2024 17:03
Відповідь надана
Щодо ТЗ та відомості ресурсів
Номер:
88ebb85045604b1db15bbc9e5854f9a4
Дата опублікування:
06.08.2024 10:03
Опис:
1. Шановний замовнику п.11 передбачено "Шпаклювання укосів шпаклівкою "Ветоніт", проте у відомості ресурсів відсутня шпаклівка "Ветоніт", просимо внести зміни та/або надати пояснення.
2. Також ТЗ передбачено, що "Підрядник зобов`язаний забезпечити регулярне прибирання об’єкту від сміття, що утворилося в процесі виконання робіт, та від техніки, механізмів, матеріалів тощо", після демонтажу 87 віконних коробок та заскленних віконних рам утворюється великий обсяг сміття, навантаження та вивезення якого не передбачено ТЗ. Надайте будь-ласка роз'яснення: Замовник забезпечує вивезення самостійно?
Відповідь:
Добрий день, дякуємо за звернення.
Щодо 1 частини звернення – відповідно до підсумкової відомості ресурсів, яка розміщена у Додатку №2 до Тендерної документації, наявний такий матеріал як сатенгіпс, який за своїми будівельними характеристиками відповідає шпаклівці "Ветоніт".
Щодо 2 частини звернення - Додатком №2 до Тендерної документації передбачено що Підрядник зобов`язаний забезпечити регулярне прибирання об’єкту від сміття, що утворилося в процесі виконання робіт, та від техніки, механізмів, матеріалів тощо. По завершенню виконання робіт провести прибирання об’єкту: видалити будівельний пил; видалити сліди специфічних забруднень (плями цементу, шпаклівки, сліди від затірки, фарб, будівельної піни тощо), що утворились в процесі виконання робіт; очистити підлогу/вікна.
Додатком №4 до Тендерної документації передбачено, що Підрядник зобов'язаний: забезпечити регулярне прибирання об’єкту від сміття, що утворилося в процесі виконання робіт, та від техніки, механізмів, матеріалів тощо.(п. 5.2.17.); по завершенню виконання робіт провести прибирання об’єкту: видалити будівельний пил; видалити сліди специфічних забруднень (плями цементу, шпаклівки, сліди від затірки, фарб, будівельної піни тощо), що утворились в процесі виконання робіт; очистити підлогу/вікна. (п. 5.2.18.); протягом п’яти календарних днів з моменту закінчення виконання робіт (а так само в разі дострокового припинення Договору – з моменту припинення) самостійно та за рахунок власних коштів звільнити будівельний майданчик від будь-яких своїх тимчасових споруд, залишків будівельних матеріалів, обладнання (засобів, техніки, приладів, інструментів), відходів (сміття) тощо.(п. 5.2.19.).
Дата відповіді:
09.08.2024 13:58
Відповідь надана
Щодо технічного завдання і відомості ресурсів
Номер:
543d79ecdd5744778fd8d1db03b765d3
Дата опублікування:
02.08.2024 10:03
Опис:
Шановний замовник. У вас у дефектному акті і відомості ресурсів змістились стрічки і тому одиниця виміру і кількість не відповідають найменуванню робіт . "Дошки підвіконні з ПBX, ширина 400 мм" в - 1324,32 кг ; "Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових i громадських будівель" - 222,5 м. Передивіться весь дефектний акт і відомість ресурсів . Дякую.
Відповідь:
Добрий день, дякуємо за звернення.
Зміни будуть внесені до Додатку №2 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
02.08.2024 10:24
Відповідь надана
Щодо відомості ресурсів
Номер:
bc03501d17c448a7b69182ae9ae268d8
Дата опублікування:
02.08.2024 09:01
Опис:
Шановний замовник, приведіть в належний стан підсумкову відомість ресурсів.
Відповідь:
Добрий день, дякуємо за звернення.
Шановний Учаснику, уточніть будь ласка, що Ви маєте на увазі під поняттям "належний стан" ?
Дата відповіді:
02.08.2024 09:31