-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення системи протипожежного захисту, автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей при пожежі в Комунальному закладі «Малоданилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Дзвіночок» комбінованого типу Малоданилівської селищної ради Харківської області, за адресою: Харківська область, селище міського типу Мала Данилівка, вул. Академічна, 35 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Торги не відбулися
339 486.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 697.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 697.43 UAH
Період уточнення:
01.08.2024 10:25 - 01.09.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
d6d9152e512d40ebb68085e11ce0e9ec
Дата опублікування:
05.08.2024 10:39
Опис:
Шановний Учаснику, Ваша вимога стосовно того, працівник повинен вміти працювати на запропонованому обладнанні (Приймально-контрольний прилад з можливістю розширення (SmartLight /G) або еквівалент) та мати дійсний сертифікат про проходження навчання на даному обладнанні, копію якого учасник повинен надати у складі пропозиції. Дана вимога є дискримінаційною, згідно ліцензійних умов виконавці робіт не повинні мати відповідний сертифікат. Видаліть дану вимогу.
Відповідь:
Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру в положеннях тендерної документації. Звертаємо увагу, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі -особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а саме: у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Кваліфікаційні критерії — це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги у необхідному обсязі та належної якості.
Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, замовник, може на свій розсуд вимагати документи, які б не дискримінували учасників, але які замовник відповідно до законодавства вважає за необхідне вимагати від учасників у складі тендерної пропозиції. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, щоб Скаржник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку предмета закупівлі.
Дата відповіді:
08.08.2024 08:46
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
2bc20ecebe114f12a184f082d240855f
Дата опублікування:
02.08.2024 15:27
Опис:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким замовник (Уповноважена особа) підпише акт обстеження об’єкту та надасть доступ до території закладу для попереднього огляду об’єкту.
Огляд об’єкту Учасником прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник без ідентифікації особи мають право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, при попередньому огляді об’єкту чи ознайомленні із документацією на об’єкті, зі складанням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме – на власний розсуд ставити підпис на документах одних Учасників та відмовитись поставити його на документах інших Учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику обстежити об’єкт чи ознайомитися з документацією.
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник підпише акт обстеження об’єкту, а також надасть можливість обстежити об’єкт, та які зможуть надати такий акт огляду в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників.
Як доказ надаємо, аналогічні рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9329-р/пк-пз від 26.06.2023 року та №3028-р/пк-пз від 19.02.2024.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику. Дякуємо за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
05.08.2024 13:52