-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення системи протипожежного захисту, автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей при пожежі в Комунальному закладі «Малоданилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Дзвіночок» комбінованого типу Малоданилівської селищної ради Харківської області, за адресою: Харківська область, селище міського типу Мала Данилівка, вул. Академічна, 35 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Торги не відбулися
339 486.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 697.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 697.43 UAH
Період оскарження:
01.08.2024 10:25 - 01.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Номер:
8acef2512ffa4992a0f17981effbb19f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-01-001701-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Скарга:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Встановлення системи протипожежного захисту, автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей при пожежі в Комунальному закладі «Малоданилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Дзвіночок» комбінованого типу Малоданилівської селищної ради Харківської області, за адресою: Харківська область, селище міського типу Мала Данилівка, вул. Академічна, 35 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на ТД UA-2024-08-01-001701-a.docx 06.08.2024 16:59
- Диплом керівник робіт.pdf 06.08.2024 16:59
- кваліфік виконавці робіт - Леженін.pdf 06.08.2024 16:59
- Комишан_Док. об образовании.jpg 06.08.2024 16:59
- Свідоцтво Комишан.pdf 06.08.2024 16:59
- sign.p7s 06.08.2024 17:01
- Рішення від 08.08.2024 № 13469.pdf 08.08.2024 15:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2024 № 13918.pdf 19.08.2024 13:02
- Рішення від 16.08.2024 № 13918.pdf 21.08.2024 11:31
- пояснення на скаргу.pdf 12.08.2024 16:57
- Пояснення на скаргу.docx 12.08.2024 16:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2024 17:08
Дата розгляду скарги:
16.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.08.2024 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.08.2024 11:31
Дата виконання рішення Замовником:
29.08.2024 11:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.08.2024 № 13918-р/пк-пз внести зміни до тендерної документації по процедурі закупівлі: Встановлення системи протипожежного захисту, автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей при пожежі в Комунальному закладі «Малоданилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Дзвіночок» комбінованого типу Малоданилівської селищної ради Харківської області, за адресою: Харківська область, селище міського типу Мала Данилівка, вул. Академічна, 35 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8e10ab7667324d5382bf8fa238b2842f
Заголовок пункту скарги:
Працівник повинен вміти працювати на запропонованому обладнанні (Приймально-контрольний прилад з можливістю розширення (SmartLight /G) або еквівалент) та мати дійсний сертифікат про проходження навчання на даному обладнанні, копію якого учасник повинен надати у складі пропозиції.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до ч. 3 п.п. 1.3. Критерію 2 Розділу Ⅰ Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
«. . . Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 3-го розряду, підтвердити кваліфікацію шляхом надання у складі пропозиції копії документу про здобуття професійно-технічної освіти та кваліфікаційного розряду.
Працівник повинен вміти працювати на запропонованому обладнанні (Приймально-контрольний прилад з можливістю розширення (SmartLight /G) або еквівалент) та мати дійсний сертифікат про проходження навчання на даному обладнанні, копію якого учасник повинен надати у складі пропозиції.»
1.1. Щодо здобуття професійно-технічної освіти налагоджувальником та встановлення розряду – не нижче 3-го:
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
та
2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме:
-електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду;
-налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано технічне завдання, норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: «Підтвердити кваліфікацію шляхом надання у складі пропозиції на налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 3-го розряду, копії документу про здобуття професійно-технічної освіти», що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають наявності у налагоджувальника САМЕ професійно-технічної освіти та Ліцензійними умовами чітко встановлено – наявність налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду, так як це і вимагається ліцензійними умовами. Даний працівник отримав вищу освіту за спеціальністю – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка; та у 2024 році здобув присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації – налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 4-го розряду. Але ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» не може взяти участь в даній закупівлі, оскільки працівник учасника - налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики не має професійно-технічної освіти.
1.2. Щодо надання сертифікату про проходження навчання на даному обладнанні - Приймально-контрольний прилад з можливістю розширення (SmartLight /G) або еквівалент):
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
та
2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме:
-електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду;
-налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано технічне завдання, норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: «Працівник повинен вміти працювати на запропонованому обладнанні (Приймально-контрольний прилад з можливістю розширення (SmartLight /G) або еквівалент) та мати дійсний сертифікат про проходження навчання на даному обладнанні, копію якого учасник повинен надати у складі пропозиції», що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають наявності у налагоджувальника чи іншого працівника учасника, згідно Ліцензійних умов, додаткових знань та умінь. Тобто Ліцензійними умовами не встановлено, яку освіту повинні мати виконавці робіт – вищу чи професійно-технічну, які саме повинні здобувати знання та навички у професійній діяльності, та – не встановлено, що виконавці робіт зобов՚язані пройти навчання у виробника кожної наявної системи пожежної сигналізації.
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо керівника робіт, 1 монтажника радіоелектронної апаратури та приладів й 1 налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автомаки, так як це і вимагається ліцензійними умовами.
Як доказ надаємо скан-копії диплому про здобуття вищої освіти керівником робіт, посвідчення та диплом про присвоєння кваліфікації відповідних працівників.
Для надання послуг/виконання робіт за даним предметом закупівлі, згідно Постанови, повинні залучатися – керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду. Залучення до виконання робіт/надання послуг за даним предметом закупівлі налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 3-го розряду, який має копію документу про здобуття професійно-технічної освіти та повинен вміти працювати на запропонованому обладнанні (Приймально-контрольний прилад з можливістю розширення (SmartLight /G) або еквівалент) та мати дійсний сертифікат про проходження навчання на даному обладнанні не передбачено Постаною.
«. . . Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 3-го розряду, підтвердити кваліфікацію шляхом надання у складі пропозиції копії документу про здобуття професійно-технічної освіти та кваліфікаційного розряду.
Працівник повинен вміти працювати на запропонованому обладнанні (Приймально-контрольний прилад з можливістю розширення (SmartLight /G) або еквівалент) та мати дійсний сертифікат про проходження навчання на даному обладнанні, копію якого учасник повинен надати у складі пропозиції.»
1.1. Щодо здобуття професійно-технічної освіти налагоджувальником та встановлення розряду – не нижче 3-го:
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
та
2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме:
-електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду;
-налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано технічне завдання, норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: «Підтвердити кваліфікацію шляхом надання у складі пропозиції на налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 3-го розряду, копії документу про здобуття професійно-технічної освіти», що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають наявності у налагоджувальника САМЕ професійно-технічної освіти та Ліцензійними умовами чітко встановлено – наявність налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду, так як це і вимагається ліцензійними умовами. Даний працівник отримав вищу освіту за спеціальністю – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка; та у 2024 році здобув присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації – налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 4-го розряду. Але ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» не може взяти участь в даній закупівлі, оскільки працівник учасника - налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики не має професійно-технічної освіти.
1.2. Щодо надання сертифікату про проходження навчання на даному обладнанні - Приймально-контрольний прилад з можливістю розширення (SmartLight /G) або еквівалент):
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
та
2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме:
-електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду;
-налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано технічне завдання, норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: «Працівник повинен вміти працювати на запропонованому обладнанні (Приймально-контрольний прилад з можливістю розширення (SmartLight /G) або еквівалент) та мати дійсний сертифікат про проходження навчання на даному обладнанні, копію якого учасник повинен надати у складі пропозиції», що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають наявності у налагоджувальника чи іншого працівника учасника, згідно Ліцензійних умов, додаткових знань та умінь. Тобто Ліцензійними умовами не встановлено, яку освіту повинні мати виконавці робіт – вищу чи професійно-технічну, які саме повинні здобувати знання та навички у професійній діяльності, та – не встановлено, що виконавці робіт зобов՚язані пройти навчання у виробника кожної наявної системи пожежної сигналізації.
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» є потенційним учасником даної закупівлі, має кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання даного виду робіт/послуг. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо керівника робіт, 1 монтажника радіоелектронної апаратури та приладів й 1 налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автомаки, так як це і вимагається ліцензійними умовами.
Як доказ надаємо скан-копії диплому про здобуття вищої освіти керівником робіт, посвідчення та диплом про присвоєння кваліфікації відповідних працівників.
Для надання послуг/виконання робіт за даним предметом закупівлі, згідно Постанови, повинні залучатися – керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду. Залучення до виконання робіт/надання послуг за даним предметом закупівлі налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 3-го розряду, який має копію документу про здобуття професійно-технічної освіти та повинен вміти працювати на запропонованому обладнанні (Приймально-контрольний прилад з можливістю розширення (SmartLight /G) або еквівалент) та мати дійсний сертифікат про проходження навчання на даному обладнанні не передбачено Постаною.
×
-
Назва доказу:
Комишан свідоцтво
-
Повʼязаний документ:
Свідоцтво Комишан.pdf
-
-
Назва доказу:
Комишан
-
Повʼязаний документ:
Комишан_Док. об образовании.jpg
-
-
Назва доказу:
Леженін
-
Повʼязаний документ:
кваліфік виконавці робіт - Леженін.pdf
-
-
Назва доказу:
Диплом керівник робіт
-
Повʼязаний документ:
Диплом керівник робіт.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо: внести зміни до тендерної документації згідно чинного . Як доказ надаємо скан-копії диплому про здобуття вищої освіти, посвідчення та Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації. Дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» як Учасника даної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення Замовником частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» не може прийняти участь у даній закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 Особливостей,