• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Табурети для гуртожитку, стільці та крісла для модульних будівель збірно-розбірних, аудиторій закладу освіти (згідно ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)»

Завершена

1 240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 200.00 UAH
Період уточнення: 31.07.2024 18:58 - 23.08.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо строку поставки товару

Номер: 7775fe7064d64506bb76279624b18847
Дата опублікування: 21.08.2024 13:40
Опис: Шановний замовнику! Ми, як потенційний учасник закупівлі, вважаємо, що вимога щодо здійснення поставки товару до 19 вересня 2024року є дискримінаційною по відношенню до учасників такої закупівлі та виробників, чию продукцію він має можливість поставити, виходячи з наступного. Враховуючи встановлені законодавством терміни для проходження всіх етапів процедури відкритих торгів із особливостями, визнання переможця та підписання договору з ним може відбутися не раніше 10 вересня 2024року, а також враховуючи вимоги технічного завдання та обсяг поставки меблів, Замовнику необхідно змінити – збільшити терміни кінцевої поставки товарів. Як потенційний учасник зазначаємо, що перебуваємо у господарсько-правових відносинах із компаніями-виробниками меблів, а також самі здійснюємо виготовлення такої продукції, а тому якісна підготовка та виготовлення потребує більшого терміну, що відповідає інтересам Замовника. Також звертаємо увагу, що мінімально необхідним строком для виготовлення та поставки товару належної якості в такому обсязі є строк не менший ніж 30 робочих днів з дати підписання договору. На території України не сформовано сталий ринок купівлі продукції, що є предметом закупівлі, в обсягах, які були б співмірні із обсягом предмета закупівлі. Тобто, наявна ситуація на ринку меблів складається таким чином, що виробники можуть не мати достатній обсяг потрібних одиниць, її потрібно виготовляти, на що потрібно час більший, ніж встановлено у ТД та проекті договору, а тому наявна вимога суперечить об’єктивним обставинам її виконання. Для виготовлення продукції потрібні матеріали, а саме ДСП колір Gold Harbor Oak, якого може не бути в наявності у виробника і виготовлення займе певний час. Таким чином, встановлення Замовником вимоги щодо таких коротких термінів поставки товару унеможливлює нашу участь в даній процедурі закупівлі. Зважаючи на викладене, з метою надання можливості участі у Процедурі закупівлі нашій компанії та більшому колу учасників, просимо здійснити внесення змін до умов закупівлі та встановити терміни поставки товару не менше 30 календарних днів з моменту підписання договору. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником розглянуте Ваше звернення та звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник зацікавлений у якнайшвидшій поставці товару з огляду на початок навчального процесу, який розпочнеться 01.09.2024 року. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 23.08.2024 14:50
Відповідь надана

Проект договору абзац 4 п. 7.3

Номер: 1a7e14076bb84910ac27c12d0dbe29a1
Дата опублікування: 02.08.2024 12:01
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в абзац 4 пункту 7.3. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «у разі прострочення Постачальником терміну заміни поставленого неякісного Товару він сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 відсотка від вартості неякісного Товару за кожний день прострочення заміни неякісного Товару на якісний». Звертаємо вашу увагу на той факт, що частиною 2 статті 231 Господарського кодексу України визначено, що У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Також, згідно з статтею 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань» Розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Станом на 01.08.2024 року облікова ставка НБУ становить 13% річних, в свою чергу подвійна облікова ставка НБУ становить 26% річних, тому розмір пені за день прострочки виконання зобов’язання розраховується за формулою 26/365 = 0,07% в день. Отже, положення абзацу 4 пункту 7.3., проекту Договору більше ніж в 10 разів перевищують граничний розмір пені та через це порушують чинне законодавство України, а саме обмеження розміру пені, які передбачені статтею 231 Господарського кодексу України та статтею 3 ЗУ «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань», а тому положення абзацу 4 пункту 7.3. Договору мають бути змінені шляхом викладення в запропонованій редакції.
Відповідь: Шановний учаснику! Стосовно внесення змін в абзац 4 пункту 7.3. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції не є можливим; відповідно до пункту 7.1 проекту Договору у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором. Згідно до ч.2-4 ст. 231 Господарського кодексу України, у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Законом може бути визначений розмір штрафних санкцій також за інші порушення окремих видів господарських зобов'язань, зазначених у частині другій цієї статті. У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг). Згідно до ч. 2 ст. 625 ЦК України, боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом. В даному випадку, вищезазначена норма Цивільного кодексу України є дієвим способом захисту майнового права та інтересу, який полягає у відшкодуванні матеріальних втрат кредитора від знецінення коштів унаслідок інфляційних процесів та отриманні компенсації (плати) від боржника за користування утримуваними ним коштами, належними до сплати кредиторові. Відповідно до ч.1. 628 Цивільного кодексу України, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Дата відповіді: 03.08.2024 12:55
Відповідь надана

Проект договору п. 5.1.1

Номер: 1132b8a0fe084a9e88e1e60e4bf34014
Дата опублікування: 02.08.2024 12:00
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 5.1.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Строк поставки Товару: згідно заявок замовника, до 30.09.2024 року». Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Положення пункту 5.1.1. проекту Договору в частині поставки великого об’єму Товару до 27.08.2024 року з дня отримання відповідної заявки від Замовника є беззаперечно дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі, оскільки спрямовані суто на обрання конкретного постачальника, який погодиться на такі строки поставки Товару. Хочемо звернути увагу на той факт, що строки виконання зобов’язань повинні бути розумними, тобто такими, які можуть дати змогу учаснику закупівлі обробити замовлення, перевірити комплектацію Товару, знайти необхідний автотранспорт для перевезення Товару до місця Поставки, завантажити відповідний автотранспорт та перевезти Товар в кінцевий пункт призначення, який визначений у Договорі. Виходячи з розуміння технологічного процесу здійснення поставки, поставки такий товар в строк до 27.08.2024 року не є можливим в умовах сьогодення. Збільшення строків поставки товару жодним чином не обмежить законні права та інтереси Замовника. Також важливо зазначити, що аукціон по цій закупівлі запланований аж на 08.08.2024, а обсяг товару по закупівлі необхідно поставити до 27.08.2024 року, що є дуже скороченим строком. Таким чином, на підставі вищевикладеного просимо вас внести зміни в пункт 5.1.1. Договору з використанням запропонованої редакції або зазначити в пункті 5.1.1. інший строк поставки Товару, але з врахуванням принципу розумності строків, дотримання яких необхідно для виконання такої поставки в умовах сьогодення.
Відповідь: Шановний учаснику! Стосовно внесення змін до пункту 5.1.1. проекту договору шляхом викладення його в наступній редакції є можливим; відповідно до пунктів 1-3 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; Враховуючи вищевикладене, замовник у проекті договору вже вніс зміни строків для поставки товару (табурети для гуртожитку, стільці та крісла для аудиторій закладу освіти, модульних будівель збірно-розбірних. ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) який йому необхідний станом на 16.09.2024року оскільки, Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України є учбовим закладом освіти і закуплений товар необхідний в найкоротший строк для його подальшої експлуатації у навчальному процесі учбового закладу.
Дата відповіді: 03.08.2024 12:55
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: d76077f46bbe4ee7ab22ead7bc2416a9
Дата опублікування: 02.08.2024 11:56
Опис: Шановний замовнику! У Додатку 4 до тендерної документацій даної процедури закупівлі вами зазначений наступний параметр табурета – «Перемички-труба не менше 70х11мм..». У складській програмі постачальника немає такого розміру труби, її необхідно замовляти індивідуально, що може вплинути на термін виробництва табуретів. Просимо розглянути можливість застосування для перемички труби розміром 60*20мм., що ні як не вплине на якість виробу. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником розглянуте Ваше звернення і до тендерної документації (Додаток 4) вже внесені зміни, а саме можливості застосування для перемички труби розміром 60х20 мм. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 03.08.2024 12:53
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: 54c252d8c50e4b8f9505e8a927bd6253
Дата опублікування: 02.08.2024 11:27
Опис: Шановний замовнику! У Додатку 4 до тендерної документацій даної процедури закупівлі вами зазначений наступний параметр табурета – «Ніжки металеві з круглої труби діам. не менше -27 мм.» Більша частина виробників для виробництва табуретів, стільців та крісел використовує трубу діаметром 25мм, що ні як не впливає на якість то міцність товару. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме вказати допустимі граничні розміри діаметра труби в межах від 25 до 27мм, щоб учасники могли пропонувати аналогічні моделі.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником розглянуте Ваше звернення і до тендерної документації (Додаток 4) вже внесені зміни, а саме допустимі граничні розміри діаметра труби в межах від 25 до 27 мм. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 03.08.2024 12:52
Відповідь надана

Щодо необ’єктивна встановлених термінів для виконання поставки продукції

Номер: c7893311d9a7417d9263dfc4bdc09927
Дата опублікування: 01.08.2024 18:13
Опис: Шановний замовнику закупівлі. Ми, як потенційний учасник закупівлі, вважаємо, що вимога щодо здійснення поставки товару до 27 серпня 2024року є дискримінаційною по відношенню до учасників такої закупівлі та виробників, чию продукцію він має можливість поставити, виходячи з наступного. Враховуючи встановлені законодавством терміни для проходження всіх етапів процедури відкритих торгів із особливостями, визнання переможця та підписання договору з ним може відбутися не раніше 23 серпня 2024року, а також враховуючи вимоги технічного завдання та обсяг поставки меблів, Замовнику необхідно змінити – збільшити терміни кінцевої поставки товарів. Як потенційний учасник зазначаємо, що перебуваємо у господарсько-правових відносинах із компаніями-виробниками меблів, а також самі здійснюємо виготовлення такої продукції, а тому якісна підготовка та виготовлення потребує більшого терміну, що відповідає інтересам Замовника. Також звертаємо увагу, що мінімально необхідним строком для виготовлення та поставки товару належної якості в такому обсязі є строк не менший ніж 30 робочих днів з дати підписання договору. На території України не сформовано сталий ринок купівлі продукції, що є предметом закупівлі, в обсягах, які були б співмірні із обсягом предмета закупівлі, що підтверджується даними електронної системи закупівель bi.prozorro щодо успішно завершених конкурентних процедур закупівель з аналогічним предметом закупівлі протягом 2022-2023років. Тобто, наявна ситуація на ринку меблів складається таким чином, що виробники можуть не мати достатній обсяг потрібних одиниць, її потрібно виготовляти, на що потрібно час більший, ніж встановлено у ТД та проекті договору, а тому наявна вимога суперечить об’єктивним обставинам її виконання. Для учасника також настають негативні наслідки невиконання умов проекту договору в частині поставки товару, що зменшить кількість учасників. Таким чином, встановлення Замовником вимоги щодо таких коротких термінів поставки товару унеможливлює нашу участь в даній процедурі закупівлі. Зважаючи на викладене, з метою надання можливості участі у Процедурі закупівлі нашій компанії та більшому колу учасників, просимо здійснити внесення змін до умов закупівлі та встановити терміни поставки товару не менше 30 календарних днів з моменту підписання договору. Дякуємо за прийняті міри!
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником розглянуте Ваше звернення і до тендерної документації та оголошення будуть внесені зміни. Водночас, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник зацікавлений у якнайшвидшій поставці товару з огляду на початок навчального процесу. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 02.08.2024 10:31