-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з косіння трави (на території скверів, парків, об’єктів соцкультбиту, вулиць, окремих територій приватного сектору)
Торги відмінено
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
31.07.2024 15:15 - 28.09.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо невиконання рішення АМКУ
Номер:
7e2f63b04a3245e3873711b27c9fe1b5
Дата опублікування:
26.09.2024 16:05
Опис:
Шановний Замовник НАГОЛОШУЄМО, що ви не виконали рішення АМКУ в повному обсязі та додатково до нової редакції внесли дискримінаційні вимоги щодо умов тендерної документації. Нагадуємо, що невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, є грубим порушенням Законодавства України у сфері Публічних Закупівель,
Також, виникає наступне питання щодо доцільності внесення додаткових вимог в дану закупівлю, якщо ви написали, що плануєте її скасовувати.
Відповідь:
Шановний учасник, всі зауваження були виконанні, і умова щодо 60% прибрана! Ще раз наголошу, дана закупівля буде скасована, так як наше підприємство справилось власними силами, на основних ділянках, саме коли потребувались дані послуги ,був сезон, а сніг ми не косимо. Зараз очікується довідка про не наявність коштів на рахунку на дану закупівлі і підтвердження їх перерозподілу, для законного скасування тендеру.
Дата відповіді:
26.09.2024 16:42
Відповідь надана
Щодо строку надання послуг
Номер:
87ef8268cf104652bcc85c356d737bcb
Дата опублікування:
25.09.2024 17:41
Опис:
Вами встановлено, що послуги надаються по 31 жовтня 2024 року включно. Обсяг послуг складається з Механічного викошування трави і зрізування порослі шириною в 1 м (34,51694372 га) та Викошування партерних і звичайних газонів моторною косаркою (34516,94372 м2). Просимо надати роз’яснення з поясненнями актуальності даної закупівлі, враховуючи строки та погодні умови згідно оновлених строків здійснення даної закупівлі.
Відповідь:
так, строк надання послуг вірний, чи ви плануєте косити сніг ?
Дата відповіді:
26.09.2024 13:35
Відповідь надана
Щодо нових, додаткових дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
eb93e7f73a704a9d85722d9e1ec6e6a6
Дата опублікування:
25.09.2024 17:23
Опис:
Шановний Замовнику, в Додатку 2 до Тендерної документації вами встановлено нову дискримінаційну вимогу в новій редакції до тендерної документації, «УЧАСНИК МАЄ БУТИ ПЛАТНИКОМ ПДВ 20%, так як КП «БЛАГОУСТРІЙ» стали платником ПДВ на загальних підставах, заключати договір з ФОП, який є не платником податку, є економічно не вигідним для підприємства, особливо в теперішній час», проте зазначена вимога суперечить пункту 1 Розділу 5, де зазначено, що «Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.».
Вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації, та видалити обмеження щодо учасників, які є платниками єдиного податку без реєстрації ПДВ.
Відповідь:
Шановний учасник, в нас на даний час відсутні кошти на дану процедуру і скорш за все вона буде скасована відповідно закону. Не виконани рішення АМКУ ми не могли, а вже кінець вересня, дана закупівля є неактуальна. що плануєте косити? Дерева?
На рахунок вимоги ПДВ - при підписанні договору з ФОП, ми нанесемо економічну шкоду підприємству, так як не зможемо сплатити податок
Дата відповіді:
26.09.2024 13:35
Відповідь надана
Щодо порушення строку та НЕВИКОНАННЯ замовнком рішення АМКУ
Номер:
179895f6db2a49feb0c9439b5d0fcc01
Дата опублікування:
25.09.2024 17:15
Опис:
Відповідно до пункту 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Наголошуємо, що вами було порушено визначений законодавством строк.
Просимо детальніше ознайомитись з Рішенням органу оскарження № 13784-р/пк-пз від 14.08.2024, а особливо звернути увагу на сторінку 6 Скарги, де зазначено, що
«За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договори з надання послуг з косіння трави саме на територіях територіальних громад, укладені протягом саме 2022 року, які саме підтверджують обсяг наданих послуг не менше ніж 60 % від очікуваної вартості даної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Також, за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають листи-відгуки, видані не раніше оголошення про проведення Процедури закупівлі та які містять назву закупівлі замовника та номер оголошення, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.».
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виконати рішення АМКУ в повному обсязі.
Відповідь:
дану умову ми приберемо, але наголошуя,в зв язку з оскарженням, строки затяглись, і дана закупівля втратила свою актуальність, та кошти виділенні на неї були спрямованні на інші потреби
Дата відповіді:
26.09.2024 13:32
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога щодо аналогічного договору
Номер:
4ea6f3aef2b04871a2d93291bfc83809
Дата опублікування:
25.09.2024 17:00
Опис:
У додатку 1 тенедрної документації зазнчено, що аналогічними є договори з надання послугз косіння трави на територіях територіальних громад, укладені протягом 2022 року із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі.
Вимога щодо надання договору саме 2022 року є дискримінаційною, адже звужує коло учасників і не дає можливості прийняти участь новоствореним підприємствам, які утворені у 2023-2024 роках.
Просимо внести зміни та викласти даний пункт у редакції щодо надання аналогічного договру за 2022-2024 роки.
Відповідь:
як ми можемо заключити договори з організацією, яка не мала аналогічних договорів протягом всього військового стану. ШАНОВНІ, ви будете відповідати перед аудитом та перевіряючими органами, за ризикові умови тендеру та договору
Дата відповіді:
26.09.2024 13:34
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога щодо статусу платника ПДВ
Номер:
72a3fba1061742cf9a84268121703044
Дата опублікування:
25.09.2024 16:46
Опис:
У додатку 2 до тенедрної документації передбачено, що УЧАСНИК МАЄ БУТИ ПЛАТНИКОМ ПДВ 20%, так як КП «БЛАГОУСТРІЙ» стали платником ПДВ на загальних підставах, заключати договір з ФОП, який є не платником податку, є економічно не вигідним для підприємства, особливо в теперішній час.
Дана вимога є дискримінаціною, адже ФОПи мають право працювати як платники єдиного податку, у т.ч. по наданню послуг з косіння трави.
Просимо забрати дану вимогу із технічного завдання. У іншому разі нами буде подано вимогу до ДАСУ.
Відповідь:
Шановний учасник, в нас на даний час відсутні кошти на дану процедуру і скорш за все вона буде скасована відповідно закону. Не виконани рішення АМКУ ми не могли, а же кінець вересня, дана закупівля є неактуальна.
На рахунок вимоги ПДВ - при підписанні договору з ФОП, ми нанесемо економічну шкоду підприємству, так як не зможемо сплатити податок
Дата відповіді:
26.09.2024 13:31