-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з косіння трави (на території скверів, парків, об’єктів соцкультбиту, вулиць, окремих територій приватного сектору)
Торги відмінено
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2024 15:15 - 28.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
dc99a93430184d26a9c232ab3598a971
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-31-006389-a.a1
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-06-12-013224-a.pdf 02.08.2024 16:02
- 3. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-05-17-003447-a.pdf 02.08.2024 16:02
- 5. Лист-відгук до Договору № 239-2022 від 06.06.2022 р.pdf 02.08.2024 16:02
- 6. Лист-відгук до Договору№ 06-28-03-2023 від 28.06.2023 р.pdf 02.08.2024 16:02
- Скарга на умови ТД UA-2024-07-31-006389-a.pdf.asice.zip 02.08.2024 16:02
- Скарга на умови ТД UA-2024-07-31-006389-a.pdf 02.08.2024 16:02
- 1. Договір № 239-2022 від 06.06.2022 р.pdf 02.08.2024 16:03
- 2. Договір № 06-28-03-2023 від 28.06.2023 р.pdf 02.08.2024 16:03
- sign.p7s 02.08.2024 16:04
- додаткові пояснення по скарзі на ТД UA-2024-07-31-006389-a.pdf.asice.zip 12.08.2024 14:47
- Скарга на умови ТД UA-2024-07-31-006389-a.docx 05.08.2024 10:15
- ТД 77310000-6 Додаток 1 (600)_нов_ред (1) (1) (1).docx 05.08.2024 10:15
- Скарга на умови ТД UA-2024-07-31-006389-a.pdf 05.08.2024 10:15
- ТД 600_ (1).docx 05.08.2024 10:15
- протокл змін НР.docx 05.08.2024 10:15
- рішення від 06.08.2024 № 13319.pdf 06.08.2024 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2024 № 13784.pdf 15.08.2024 12:25
- рішення від 14.08.2024 № 13784.pdf 19.08.2024 11:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2024 16:33
Дата розгляду скарги:
14.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2024 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2024 11:51
Дата виконання рішення Замовником:
24.09.2024 23:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано в повному обсязі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ca94eb1e10514b07ad22cc93e11bb440
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Комунальним підприємством Калинівської селищної ради «Благоустрій» (далі – Замовник) оголошено відкриті торги UA-2024-07-31-006389-a за предметом закупівлі Послуги з косіння трави (на території скверів, парків, об’єктів соцкультбиту, вулиць, окремих територій приватного сектору) Код ДК 021:2015– 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (далі Закупівля).
Очікувана вартість 600 000,00 грн.
Строк прийому пропозицій – до 08 серпня 2024 року. Станом на момент подання скарги зміни до тендерної документації не вносились. Таким чином, ця скарга подана своєчасно.
Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Відповідно до вимог частини 4 Статті 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», Замовники серед іншого не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
ТОВ «І Н В А Й Т» (далі Скаржник) повідомляє, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, умови, що обмежують конкуренцію та вимоги, що порушують чинне законодавство України.
Такими діями Замовник порушує об‘єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює прийняти участь в процедурі закупівлі.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником в п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
«На підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних** договорів в складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про досвід виконання щонайменше двох повністю виконаних аналогічних** договорів, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* з інформацією про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень,а також надати листи-відгуки до кожного договору від замовника, які повинні бути адресованими Замовнику даної закупівлі.
** Аналогічними є договори з надання послуг з косіння трави на територіях територіальних громад, укладені протягом 2022 року із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Під аналогічними договорами розуміється надання послуг косіння трави за кодом 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Надані аналогічні договори повинні підтвердити обсяг наданих послуг не менше ніж 60 % від очікуваної вартості даної закупівлі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори.
лист-відгук від попередніх замовників про якість виконаних робіт, вказати у листі точну адресу розташування об’єкту.
Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі замовника та номер оголошення), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, інформацію про виконання умов договору в повному обсязі, про якість та своєчасність виконання умов договору, наявність чи відсутність претензій чи зауважень.
Скаржник має позитивний досвід з надання послуг з косіння трави на територіях територіальних громад, що підтверджується виконаними договорами - Договір № 239/2022 від 06.06.2022 р. та Договір № 06/28-03/2023 від 28.06.2023 р, підписані з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ " (КП ВУВКГ), які були укладені за результатами електронних торгів (підтверджується наступними документами: Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-05-17-003447-a та Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-06-12-013224-a).
Однак замовником встановлено додаткові та дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника в даній закупівлі, оскільки виконані Скаржником договори не відповідають всім умовам замовника одночасно, а саме: повне виконання договорів, територіальне обмеження надання послуг, рік укладення договорів,обсяг наданих послуг, що має бути не менше ніж 60 % від очікуваної вартості даної закупівлі, що ніяким чином не впливає на досвід Скаржника у виконанні аналогічних договорів та спроможність надати якісні послуги Замовнику.
Наголошуємо, що Законом для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначено виключно аналогічність предмету закупівлі та не містить додаткових вимог.
Наданими договорами Скаржник підтверджує наявність такого досвіду, що повністю відповідає вимогам Закону.
Також Скаржник має листи-відгуки до кожного договору від замовників на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, які містять інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, інформацію про виконання умов договору в повному обсязі, про якість та своєчасність виконання умов договору, відсутність зауважень, якість наданих послуг, та інформацію про точну адреса розташування об’єкту (твердження підтверджується Листом-відгуком №656/01 від 29.04.2024 року до Договору № 239/2022 від 06.06.2022 р. та Листом-відгуком №635/01 від 24.04.2024 року до Договору № 06/28-03/2023 від 28.06.2023р).
Однак Скаржник не має можливості прийняти участь в закупівлі, адже замовником встановлені надмірні вимоги, які унеможливлюють нашу участь, а саме: замовником встановлено, що лист-відгук має бути адресованими Замовнику даної закупівлі (зазначене неможливо з об’єктивних причин, адже Замовник даної закупівлі не був стороною Договорів № 239/2022 від 06.06.2022 р. та № 06/28-03/2023 від 28.06.2023р., відповідно в замовника по договору (КП ВУВКГ) відсутні підстави для надання будь-якої інформації Замовнику даної закупівлі. Також відповідно до пункту 42 Особливостей №1178 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, тому вимога щодо «адресата» є необгрунтованою. Також замовником встановлено, що лист-відгук має бути видано не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua (тобто виданий після 31 липня 2024 15:15), також містити назву закупівлі замовника та номер оголошення, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, адже Листи-відгуки, які має Скаржник були видані раніше, тобто до оголошення цією процедури закупівлі, та з об’єктивних причин не можуть містити назву закупівлі замовника та номер оголошення, бо на момент видачі листів-відгуків такої інформації не існувало.
Зазначене вище ніяким чином не впливає на наявність у Скаржника досвіду та спроможність надати якісні послуги Замовнику.
У зв’язку з дискримінаційними необгрунтованими вимогами прийняти участь в цій закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати довідку довільної форми про досвід виконання щонайменше двох повністю виконаних аналогічних договорів, з надання послуг з косіння трави за кодом 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень на територіях територіальних громад, укладені протягом 2022 року із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі з підтвердженням, що обсяг наданих послуг не менше ніж 60 % від очікуваної вартості даної закупівлі та підтвердженням факту проведення електронних торгів, за якими було укладено договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори, що є дискримінаційним по відношенню до скаржника з підтав зазначених вище.
Очікувана вартість 600 000,00 грн.
Строк прийому пропозицій – до 08 серпня 2024 року. Станом на момент подання скарги зміни до тендерної документації не вносились. Таким чином, ця скарга подана своєчасно.
Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Відповідно до вимог частини 4 Статті 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», Замовники серед іншого не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
ТОВ «І Н В А Й Т» (далі Скаржник) повідомляє, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, умови, що обмежують конкуренцію та вимоги, що порушують чинне законодавство України.
Такими діями Замовник порушує об‘єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює прийняти участь в процедурі закупівлі.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником в п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
«На підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних** договорів в складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про досвід виконання щонайменше двох повністю виконаних аналогічних** договорів, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* з інформацією про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень,а також надати листи-відгуки до кожного договору від замовника, які повинні бути адресованими Замовнику даної закупівлі.
** Аналогічними є договори з надання послуг з косіння трави на територіях територіальних громад, укладені протягом 2022 року із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Під аналогічними договорами розуміється надання послуг косіння трави за кодом 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Надані аналогічні договори повинні підтвердити обсяг наданих послуг не менше ніж 60 % від очікуваної вартості даної закупівлі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори.
лист-відгук від попередніх замовників про якість виконаних робіт, вказати у листі точну адресу розташування об’єкту.
Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі замовника та номер оголошення), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, інформацію про виконання умов договору в повному обсязі, про якість та своєчасність виконання умов договору, наявність чи відсутність претензій чи зауважень.
Скаржник має позитивний досвід з надання послуг з косіння трави на територіях територіальних громад, що підтверджується виконаними договорами - Договір № 239/2022 від 06.06.2022 р. та Договір № 06/28-03/2023 від 28.06.2023 р, підписані з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ " (КП ВУВКГ), які були укладені за результатами електронних торгів (підтверджується наступними документами: Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-05-17-003447-a та Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-06-12-013224-a).
Однак замовником встановлено додаткові та дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника в даній закупівлі, оскільки виконані Скаржником договори не відповідають всім умовам замовника одночасно, а саме: повне виконання договорів, територіальне обмеження надання послуг, рік укладення договорів,обсяг наданих послуг, що має бути не менше ніж 60 % від очікуваної вартості даної закупівлі, що ніяким чином не впливає на досвід Скаржника у виконанні аналогічних договорів та спроможність надати якісні послуги Замовнику.
Наголошуємо, що Законом для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначено виключно аналогічність предмету закупівлі та не містить додаткових вимог.
Наданими договорами Скаржник підтверджує наявність такого досвіду, що повністю відповідає вимогам Закону.
Також Скаржник має листи-відгуки до кожного договору від замовників на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, які містять інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, інформацію про виконання умов договору в повному обсязі, про якість та своєчасність виконання умов договору, відсутність зауважень, якість наданих послуг, та інформацію про точну адреса розташування об’єкту (твердження підтверджується Листом-відгуком №656/01 від 29.04.2024 року до Договору № 239/2022 від 06.06.2022 р. та Листом-відгуком №635/01 від 24.04.2024 року до Договору № 06/28-03/2023 від 28.06.2023р).
Однак Скаржник не має можливості прийняти участь в закупівлі, адже замовником встановлені надмірні вимоги, які унеможливлюють нашу участь, а саме: замовником встановлено, що лист-відгук має бути адресованими Замовнику даної закупівлі (зазначене неможливо з об’єктивних причин, адже Замовник даної закупівлі не був стороною Договорів № 239/2022 від 06.06.2022 р. та № 06/28-03/2023 від 28.06.2023р., відповідно в замовника по договору (КП ВУВКГ) відсутні підстави для надання будь-якої інформації Замовнику даної закупівлі. Також відповідно до пункту 42 Особливостей №1178 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, тому вимога щодо «адресата» є необгрунтованою. Також замовником встановлено, що лист-відгук має бути видано не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua (тобто виданий після 31 липня 2024 15:15), також містити назву закупівлі замовника та номер оголошення, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, адже Листи-відгуки, які має Скаржник були видані раніше, тобто до оголошення цією процедури закупівлі, та з об’єктивних причин не можуть містити назву закупівлі замовника та номер оголошення, бо на момент видачі листів-відгуків такої інформації не існувало.
Зазначене вище ніяким чином не впливає на наявність у Скаржника досвіду та спроможність надати якісні послуги Замовнику.
У зв’язку з дискримінаційними необгрунтованими вимогами прийняти участь в цій закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати довідку довільної форми про досвід виконання щонайменше двох повністю виконаних аналогічних договорів, з надання послуг з косіння трави за кодом 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень на територіях територіальних громад, укладені протягом 2022 року із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі з підтвердженням, що обсяг наданих послуг не менше ніж 60 % від очікуваної вартості даної закупівлі та підтвердженням факту проведення електронних торгів, за якими було укладено договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори, що є дискримінаційним по відношенню до скаржника з підтав зазначених вище.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: внести зміни до тендерної документації в частині вимоги про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних за предметом закупівлі договору (договорів) та видалити обмеження про повне виконання договорів, територіальне обмеження надання послуг, рік укладення договорів та обсяг наданих послуг, що має бути не менше ніж 60 % від очікуваної вартості даної закупівлі та видалити дискримінаційні вимоги, які замовник встановив до листів- відгуків, а саме, що листи-відгуки повинні бути адресованими Замовнику даної закупівлі та видані не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі замовника та номер оголошення). Докази: 1. Договір № 239/2022 від 06.06.2022 р. 2. Договір № 06/28-03/2023 від 28.06.2023 р. 3. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-05-17-003447-a. 4. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-06-12-013224-a. 5. Лист-відгук №656/01 від 29.04.2024р. до Договору № 239/2022 від 06.06.2022 р. 6. Лист-відгук №635/01 від 24.04.2024р. року до Договору № 06/28-03/2023 від 28.06.2023 р. Підсумовуючи викладене вище та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень у процедурі закупівель UA-2024-07-31-006389-a. 3. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови Тендерної документації у відповідності до мотивувальної частини скарги. 4. Зобов'язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства у відповідності до мотивувальної частини скарги. Додаток: згідно з переліком доказів до кожного обґрунтування Всі інші документи, якими Скаржник обґрунтовує підстави скарги наявні в електронній системі закупівель.