• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Собіщицького ліцею, за адресою: вул.Леоніда Коляди, 2, село Собіщиці, Вараського району, Рівненської області

З урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою

Торги відмінено

8 825 589.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 127.95 UAH
Період уточнення: 29.07.2024 17:02 - 11.08.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо термінів

Номер: f1764cd524a440a09955f9763f629f80
Дата опублікування: 10.08.2024 19:56
Опис: Шановний замовник, Ви вказуєте термін виконання робіт два місяці з дати укладання договору. А скільки часу у Вас піде на повідомлення про початок робіт?
Відповідь: Шановний учаснику повідомляємо, що відповідно до проекту організації будівництва (ПОБ) термін будівництва становить 2 місяці в тому числі підготовчий період, що складає 7 днів. До підготовчого періоду відноситься організаційно-технічна підготовка яка включає в себе оформлення дозволів на виконання робіт.
Дата відповіді: 12.08.2024 09:29
Відповідь надана

Проведення розрахунків за виконані роботи

Номер: c6e265b825fa4c2393996022feb4a70f
Дата опублікування: 08.08.2024 10:05
Опис: В тендерній документації та проєкті договору вказаний строк виконання робіт – два місяці з дати укладання договору, а оплата виконаних будівельних робіт протягом 2024-2025 рр. У зв’язку з внесенням змін до тендерної документації та проєкту договору від 07.08.2024р., просимо надати роз’яснення стосовно проведення розрахунків за виконані роботи.
Відповідь: Шавновний учаснику, повідомляємо, що вказана умова в проекті договору щодо оплати виконаних будівельних робіт в 2024 – 2025 роки, в зв’язку з фінансуванням в поточному бюджетному році (2024 рік) тільки в межах 5000000,00 грн.
Дата відповіді: 08.08.2024 11:32
Відповідь надана

Клас наслідків

Номер: 76f454ed639d42b8b503acd3f4eb9756
Дата опублікування: 03.08.2024 15:13
Опис: Доброго дня Який клас наслідків (відповідальності) об’єкту ??
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС1.
Дата відповіді: 05.08.2024 11:29
Відповідь надана

Робітники

Номер: 98bf67f48be54b929bf094a353b97441
Дата опублікування: 03.08.2024 15:10
Опис: Доброго дня Відповідно до додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає подати копії протоколу або витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці на працівників робочих спеціальностей, що будуть задіяні при виконанні капітального ремонту згідно закупівлі, а саме: - групи електробезпеки не нижче 2-ї; - допуску до експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18); - допуску до безпечного ведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85). Просимо Замовника обґрунтувати вказану вимогу, та зазначити в якому пункті Технічного завдання щодо цієї закупівлі передбачені роботи в електроустановках до 1000В, експлуатація обладнання, що працює під тиском та ведення газонебезпечних робіт, дякую.
Відповідь: Шановний учаснику відповідні зміни внесено до Додатку 1 до тендерної документації та повідомляємо, що враховуючи те, що при виконанні робіт мають використовуватись електрообладнання тому Група II з ПБЕЕС працівники мають знати: а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов’язану з роботою з електроінструментом; б) знати і уміти застосувати на практиці ПБЕЕС та інші правила безпеки в обсязі, потрібному для роботи, яка виконується; в) знати будову і улаштування електроінструменту; г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі нещасних випадків, в тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця. Тобто працівники повинні чітко розуміти чим небезпечний електричний струм, які можливі негативні наслідки від різних небезпечних впливів. Як попередити і не допустити виникнення аварій та нещасних випадків. На які фактори навколишнього середовища необхідно звернути увагу при підготовці робочого місця і під час роботи. Як підстрахуватися в тих чи інших ситуаціях. Освоїти цей обсяг інформації і показати рівень її засвоєння, можна тільки при проходженні навчання на групу допуску з подальшою здачею іспиту.
Дата відповіді: 05.08.2024 11:29
Відповідь надана

Роботи в електроустановках

Номер: 7a301635456a4dafb43678e6df4ba891
Дата опублікування: 03.08.2024 15:08
Опис: Доброго дня Відповідно до додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає подати на виконавця робіт документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В. Просимо Замовника обґрунтувати вказану вимогу, та зазначити в якому пункті Технічного завдання щодо цієї закупівлі передбачені роботи в електроустановках до 1000В, дякую.
Відповідь: Шановний учаснику відповідні зміни внесено до Додатку 1 до тендерної документації
Дата відповіді: 05.08.2024 11:28
Відповідь надана

Газонебезпечні роботи

Номер: 5c53e09be7ef4df9b68d9a6824b66d83
Дата опублікування: 03.08.2024 15:07
Опис: Доброго дня Відповідно до додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає подати на виконавця робіт свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці щодо безпечного ведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85). Просимо Замовника обґрунтувати вказану вимогу, та зазначити в якому пункті Технічного завдання щодо цієї закупівлі передбачені такі види робіт, дякую.
Відповідь: Шановний учаснику відповідні зміни внесено до Додатку 1 до тендерної документації
Дата відповіді: 05.08.2024 11:27
Відповідь надана

Огляд за підписом Замовника

Номер: 1c344f6d29bd40b3a856c057a9db0e56
Дата опублікування: 03.08.2024 15:04
Опис: Доброго дня Відповідно до додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає подати акт обстеження об’єкту з підписом представника замовника у складі тендерної пропозиції учасника. Враховуючи практику органу оскарження, а саме: закупівля № UA-2023-07-22-000082-a, рішення № 12510-р/пк-пз від 10.08.2023, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у відкритих торгах, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Шановний учаснику відповідні зміни внесено до Додатку 2 до тендерної документації
Дата відповіді: 05.08.2024 11:27
Відповідь надана

Аналогічний договір згідно Коду ДК

Номер: f847d7f8ead6471a90fb9ceb50ca5e80
Дата опублікування: 02.08.2024 09:38
Опис: Шановний Замовнику !!! Просимо видалити дискримінаційну Вимогу щодо – «Аналогічним вважається договір за кодом ДК 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», зазначаємо, що встановлення вимоги щодо виконання аналогічного договору згідно конкретного коду ДК – є незаконним. Нами виконувалися роботи із Капітального ремонту покрівлі, що є Аналогічними до видів робіт, які передбачені Технічним завданням Замовника, однак код ДК закупівлі був інший (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Зважаючи на це Ми, маючи необхідний аналогічний досвід виконання робіт що є предметом закупівлі – НЕ МАЄМО змоги взяти участь у Вашій закупівлі, тільки через те, що код ДК був інший не той який Вами вимагається. Саме тому, просимо – внести зміни до Документації та викласти такий пункт наступним чином: «Аналогічним вважається договір за яким Учасником виконувалися аналогічні види робіт, які є предметом закупівлі, зокрема із Капітального ремонту покрівлі будівлі»
Відповідь: Шановний учаснику повідомляємо, що В Законі "Про публічні закупівлі" відсутнє визначення терміну "аналогічний договір". Закон не містить терміна «аналогічний договір» та переліку документів, які підтверджують наявність такого кваліфікаційного критерію, тому замовник залежно від свого предмета закупівлі самостійно в ТД встановлює, що вважатиметься аналогічним договором. Фактично, аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015). Отже, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, які закуповуються Замовником за допомогою відповідної процедури закупівлі, яку самостійно на підприємстві обирає замовник. Предмет закупівлі завжди визначається за допомогою Національного класифікатора України ДК 021:2015.
Дата відповіді: 02.08.2024 15:48
Відповідь надана

Щодо фінансування

Номер: 70248b96ebe040bead91144e67ce5f71
Дата опублікування: 30.07.2024 09:54
Опис: Шановний Замовнику! Вкажіть, будь-ласка, суму фінансування на 2024 рік. Дякую
Відповідь: Шановний Учаснику, сума фінансування на 2024 рік на роботи становить 5 000 000,00 грн.
Дата відповіді: 30.07.2024 14:10