-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття від будинку 3/11 до будинку 92 по вул.Танкістів в смт. Гончарівське, Чернігівського району Чернігівської області (коригування) (код ДК 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
8 307 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 535.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 535.00 UAH
Період уточнення:
26.07.2024 11:21 - 08.08.2024 00:00
Відповідь надана
Дефектний Акт (Технічна специфікація)
Номер:
35dea8de665748a0a12ab3daa7526dde
Дата опублікування:
07.08.2024 12:14
Опис:
Просимо Вас дати роз’яснення: 1) Який тип і марка асфальтобетону застосовується в позиціях Дефектного Акту (технічній специфікації) пю15, п.17, п.18? 2) Яка норма витрат асфальтобетону в позиції 17? 3) Просимо вказати який тип та марка в’яжучого застосовується в позиціях 14,16 Специфікації?
Відповідь:
Доброго дня. Відповіді на Ваші питання:
1) +С1421-9837 Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, рібнозернисті, тип Б, марка 1 - т - 1076,4352
+С1424-11600 Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача більше 40 мм - м3 - 44,16268
+С1424-11608 Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В3,5 [М50], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм - м3 - 0,0102
2) шифр норми КР18-43-1
3) +С111-1561 Бітуми нафтові дорожні МГ і СГ, рідкі - т - 7,4973966
Дата відповіді:
07.08.2024 15:06
Відповідь надана
ДОДАТОК 7
Номер:
df1959f722e84ee3adc234956026f213
Дата опублікування:
05.08.2024 10:31
Опис:
Добрий день!Просимо Вас надати інформацію про наявність зворотніх матеріалів, їх кількість та вартість.
Відповідь:
Доброго дня. Зворотні матеріали відсутні.
Дата відповіді:
06.08.2024 16:01
Відповідь надана
Дискримінація учасників закупівлі
Номер:
baa8594709f84e6eaf338eb756c10e59
Дата опублікування:
04.08.2024 15:08
Опис:
Шановна Уповноважена особа, з великою повагою відносимося до Вас, як до прихильниці Чернігівського земляцтва. З розумінням відносимося до слогану: «Свій, до Свого, по Своє». Але все ж таки просимо Вас звернути увагу, що Prozzoro є сайтом Державних публічних закупівель України, а не Чернігівщини. А тому при всій повазі до Вас, просимо зекономити Ваш і наш час, не доводити до скарг в Антимонопольний комітет і прибрати вимогу Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 закону», п.1.2 а саме: «*УЧАСНИКИ ВКЛЮЧАЮТЬ В ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ВИРОБНИЧІ БАЗИ, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ РОЗТАШОВАНІ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ТА АДМІНІСТРАТИВНЕ (ОФІСНЕ) ПРИМІЩЕННЯ, ЯКЕ МАЄ БУТИ РОЗТАШОВАНЕ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ». Як таку, що є дискримінаційною та порушує права інших суб'єктів господарювання, які не мають адміністративно (офісних) приміщеннь і матеріально-технічних баз в Чернігівській області. Просимо пояснити чим саме наявність адміністративно (офісних) приміщеннь і матеріально-технічних баз в Чернігівській області є безальтернативними та допоможуть виконати роботи по даній закупівлі? Чим завинила Київщина? Чому, на Вашу думку, компанії з Київщини не мають права прийняти участь у даній закупівлі?
Також просимо прибрати Уповноважену особу п.18 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 закону», а саме:
«ДОДАТКОВИЙ ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ УЧАСНИКА, ВИЗНАЧЕНИМ ЗАМОВНИКОМ, А САМЕ:
П.18 «Довідка у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта, який підписаний обома сторонами під час огляду об’єкта робіт;»
Як таку, що дискримінує права учасників закупівлі і вносить певні нотки у можливість зговору Замовника та потенційного переможця (якого бачить Замовник).
Нагадаємо Уповноваженій особі, що Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕ ВИКЛАДЕНЕ, ПРОПОНУЄМО Уповноваженій особі УСУНУТИ НАВЕДЕНІ ВИЩЕ НЕВІДПОВІДНОСТІ ШЛЯХОМ ВНЕСЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ЗМІН ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ В ЦІЙ ЧАСТИНІ, А САМЕ:
1. Прибрати вимогу щодо наявності офісу та бази в Чернігівській області, а саме: «*учасники включають в довідку про наявність матеріально-технічної бази виробничі бази, які мають бути розташовані у Чернігівській області та адміністративне (офісне) приміщення, яке має бути розташоване у Чернігівській області»,
2. Прибрати вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкта, що підтверджується актом огляду об'єкта, який підписаний обома сторонами під час огляду об'єкта.
Відповідь:
Доброго дня. Приймемо до розгляду та внесемо зміни. Дякую.
Дата відповіді:
06.08.2024 16:02
Відповідь надана
Повторно! Акт гляду! Дискримінація!
Номер:
a1d3bee9053246d2aadd57d59f683977
Дата опублікування:
04.08.2024 14:04
Опис:
Шановний Замовнику! Приберіть вимогу щодо надання Довідки у довільній формі ПРО ВІДВІДУВАННЯ ОБ’ЄКТА, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ АКТОМ ОГЛЯДУ ОБ’ЄКТА, ЯКИЙ ПІДПИСАНИЙ ОБОМА СТОРОНАМИ ПІД ЧАС ОГЛЯДУ ОБ’ЄКТА РОБІТ, яка міститься у «ДОДАТКОВИЙ ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ УЧАСНИКА, ВИЗНАЧЕНИМ ЗАМОВНИКОМ, А САМЕ:» під п.18, якщо не хочете невтішного висновку моніторингу ДАСУ. Не порушуйте принципи проведення Закупівель!!!
Відповідь:
Доброго дня. Приймемо до розгляду. Дякую.
Дата відповіді:
06.08.2024 15:59
Відповідь надана
ДОДАТОК 7
Номер:
2eb0915c8fad4b3e9dafa3a9bb9eb162
Дата опублікування:
04.08.2024 12:46
Опис:
Добрий день! Просимо Вас надати інформацію, які матеріали (тип, марка), а також їх норми витрат застосовувати в позиціях технічної специфікації (ДОДАТОК 7): п.9, п.10, п.13, п.14 – п.20?
Відповідь:
доброго дня. інформація в додатку 7 до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.08.2024 15:59
Відповідь надана
Акт огляду!
Номер:
7bb9021883c847d98a34378d7b8e27a3
Дата опублікування:
01.08.2024 08:45
Опис:
Добрий день!
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта "Для можливого огляду об’єкта учаснику необхідно подати заявку у робочий день з 8:00 до 17:00 на адресу Замовника. До заявки додаються документи, що посвідчують особу та підтверджують повноваження особи учасника.", яка прямо суперечить принципам проведення закупівель. Ця вимога добре оскаржується в Антимонопольному комінеті.
Відповідь:
доброго дня! приймемо до уваги.
Дата відповіді:
01.08.2024 12:34
Відповідь надана
Дискримінація!!!
Номер:
ffd78b058146406ebfd19d3f0c243063
Дата опублікування:
30.07.2024 14:46
Опис:
Шановний Замовнику! Навіщо Ви вимагаєте наявність Сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 з кодами ДКПП 41.00.30 «Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)», 41.00.40 «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)», 42.11.2 «Будування автомобільних доріг і автомагістралей, інших доріг, елементів доріг; злітно-посадкових смуг летовищ», 42.13 «Мости та тунелі; будування мостів і тунелів», 43.29 «Інші будівельно-монтажні роботи», якщо предмет закупівлі «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття»? І для даного предмету закупівлі було б достатньо ДКПП 42.11. Просимо прибрати дискримінаційну та необґрунтовану вимогу щодо наявності Сертифікатів з ДКПП 41.00.30 «Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)», 41.00.40 «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)», 42.11.2 «Будування автомобільних доріг і автомагістралей, інших доріг, елементів доріг; злітно-посадкових смуг летовищ», 42.13 «Мости та тунелі; будування мостів і тунелів», 43.29 «Інші будівельно-монтажні роботи». В іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь:
Доброго дня! приймемо до уваги та внесемо зміни.
Дата відповіді:
31.07.2024 11:24
Відповідь надана
Дистримінація!!!
Номер:
8f01aa0096aa4c85b2247d67d392ac27
Дата опублікування:
29.07.2024 16:16
Опис:
Шановний Замовнику! Пунктом 1.3 Додатку 7 вимагається підтвердження відповідність УЧАСНИКА МІЖНАРОДНИМ СИСТЕМАМ шляхом подання сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001:2015, на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018. Просимо не створювати дискримінаційних вимог та штучно не звужувати коло потенційних Учасників, щодо надання саме міжнародних сертифікатів, та розширити перелік сертифікатів згідно з чинними в Україні нормативними документами, додавши вираз ТА/АБО: Сертифікат Учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015, IDT), Cертифікат Учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), Сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління охоронною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), в які вже видаються з урахування міжнародних стандартів.
Відповідь:
доброго дня. Приймемо до розгляду та внесемо зміни. Дякую!
Дата відповіді:
30.07.2024 12:30
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
beee5f5db92b4a4eb8340c4f27a3a43c
Дата опублікування:
29.07.2024 15:10
Опис:
Добрий день! Пунктом 2 Додатку 2 вимагається наявність «-учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (надаються чині протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту).». Шановний Замовнику, відповідно до ПОРЯДКУ (далі-ПОРЯДОК) здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року №444. Згідно з п.1 вищенаведеного ПОРЯДКУ «1. Цей Порядок визначає механізм організації навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях (далі - навчання населення), його структуру, види та форми.», відповідно до п.6 цього ж ПОРЯДКУ «6. Навчання працюючого населення здійснюється безпосередньо на підприємстві, в установі та організації згідно з програмами підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту. Проходження навчання працівниками центральних органів виконавчої влади, інших органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих держадміністрацій, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання із числа керівного складу і фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів із питань цивільного захисту, організовується роботодавцем відповідно до Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. № 819 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 89, ст. 3269; 2018 р., № 29, ст. 1043; 2020 р., № 14, ст. 568).» та відповідно до п.16 «Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. № 819 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 89, ст. 3269; 2018 р., № 29, ст. 1043; 2020 р., № 14, ст. 568).» «16. ОСОБАМ, ЯКІ ПРОЙШЛИ ФУНКЦІОНАЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВИДАЄТЬСЯ ПОСВІДЧЕННЯ ВСТАНОВЛЕНОГО ЗРАЗКА (ДОДАТОК 2), в якому зазначено ПОСВІДЧЕННЯ про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного значення. Відповідні відомості про навчання вносяться до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.». Виходячи з вимог ПОРЯДКУ, протоколи про перевірку знань НЕ ПЕРЕДБАЧННІ. Просимо привести вимогу Тендерної документації відповідно до вимог Законодавства та викласти в наступній редакції: «Підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (НАДАЮТЬСЯ ЧИННІ ПОСВІДЧЕННЯ про функціональне навчання у сфері цивільного значення)».
Відповідь:
Доброго дня. Протокольним рішенням приймається видача посвідчень, тому необхідно надати витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань цивільного захисту.
Дата відповіді:
30.07.2024 12:29