-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття від будинку 3/11 до будинку 92 по вул.Танкістів в смт. Гончарівське, Чернігівського району Чернігівської області (коригування) (код ДК 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
8 307 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 535.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 535.00 UAH
Номер:
8fb41a29daf34cc49e2a60c98e1207d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-16-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
16.10.2024 15:14 - 06.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2024 № 55-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-07-26-002856-a 26.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог статтею 5 Закону та абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзаців сьомого та восьмого частини шістнадцятої статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гончарівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.08.2024 № 44, зі змінами (далі – тендерна документація), запитання до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель та відповіді на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (далі – ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.07.2024 № 40, від 31.07.2024 № 41 та № 42, від 01.08.2024 № 43, від 06.08.2024 № 44 (щодо внесення змін до тендерної документації, від 19.08.2024 № 47 (про визначення переможцем ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50»), вимогу про усунення невідповідностей ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» до 14:59 16.08.2024, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.08.2024, скаргу до процедури – Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» від 22.08.2024 № 1186 та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольної комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.09.2024 № 14795-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), договір від 16.09.2024 № 34, укладений Замовником з ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» ( далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 16.09.2024, додаткову угоду від 25.210.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 24.10.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 Закону електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Положеннями частини восьмої статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, згідно ДОДАТКУ 2 до тендерної документації».
Таким чином, тендерною документацією Замовника передбачено подання та узгодження інформації та/або документів виключно в електронному вигляді, шляхом подання тендерної пропозиції через веб-портал Уповноваженого органу.
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 18 розділу «Додатковий перелік необхідних документів, що підтверджують відповідність вимогам учасника, визначеним замовником, а саме:» додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено надання довідки у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта, який підписаний обома сторонами під час огляду об’єкта робіт.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» надано акт огляду об’єкту від 08 серпня 2024 року та довідку про відвідування об’єкта від 15.08.2024 № 821/3. В акті зазначено: найменування об’єкту, найменування Замовника, дата складання та підписання цього акту, місце виконання робіт, предмет закупівлі тощо.
Однак, встановлення огляду об’єкту та підписання акту ознайомлення є безпідставним, оскільки, обсяги робіт чітко визначені у додатку 7 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття від будинку 3/11 до будинку 92 по вул. Танкістів в смт. Гончарівське, Чернігівського району Чернігівської області (коригування) (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до тендерної документації Замовника та є достатніми для формування цінової пропозиції, не потребують будь-яких уточнень або додаткових роз’яснень.
Отже, встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Аналогічна позиція суду наведена у рішенні від 26 січня 2022 року № 520/15955/21.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей.
Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Проте, у пункті 3 розділу «Результат торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовником передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей, оскільки дану вимогу не винесено в окремий додаток до тендерної документації.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з вимогами частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Проте, вимога Замовника про усунення невідповідностей ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» до 14:59 16.08.2024 не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, чим не дотримано вимоги абзаців сьомого та восьмого частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Відповідно до вимог розділу 3 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено надання скан-копії з оригіналу позитивного(их) відгуку(ів) від замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, із зазначенням ідентифікатора закупівлі у системі Prozorro (у разі, якщо договір укладено за результатами проведеної процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель).
У тендерній пропозиції учасника ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» надано лист відгук від 21.06.2024 № 053/267-1935 від комунальної корпорації «Київавтодор» до договору підряду від 06.08.2021
№ 72-10, який не містить посилання на ідентифікатор закупівлі у системі Prozorro, чим недотримано вимоги розділу 3 додатку 2 до тендерної документації.
Після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11.08.2024 до 00:00 години) у тендерній пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» 15.08.2024 завантажено оновлений лист від комунальної корпорації «Київавтодор» до договору підряду від 06.08.2021 № 72-10, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Крім того, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід щодо виконання робіт від 10.08.2024 № 704/3 зазначено досвід роботи на займаній посаді на підприємстві Учасника у Кобизського О.В. – 8 років, Лотохи П.І. – 1 рік, Римаренко В.Є. – 6 років, Лапко О.Г. – 12 років, Павленко О.О. – 14 років, який не відповідає інформації зазначеній в наказах. Так, на дату подання тендерної пропозиції, згідно з наказами від 24.04.2017 № 31 – к, від 05.08.2022 № 45 – к, від 27.06.2017 № 51 – к, від 14.07.2011 № 51 – к, 17.06.2009 № 38, досвід роботи на займаній посаді Кобизського О.В. – 7 років, Лотохи П.І. – 2 роки, Римаренко В.Є. – 7 років, Лапко О.Г. – 13 років, Павленко О.О. – 15 років відповідно, чим не дотримано вимоги розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
На запит Управління, оприлюднений в електронній системі закупівель, Замовником надано пояснення, яке не спростовує суті порушення.
Враховуючи вищевикладене, Замовником недотримано вимоги пункту 43 Особливостей, оскільки у вимогу про усунення невідповідностей ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» до 14:59 16.08.2024 не включено вищезазначені невідповідності виявлені у тендерній пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50».
Період усунення порушень:
07.11.2024 16:19 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2024 16:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою Мельник Оксаною на виконання положень Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому: переглянуто та вивчено статті Закону та Особливостей зі змінами станом на 12 листопада 2024 року, особливо звернуто увагу:
- на принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням;
- на зміст повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей встановлені відповідно до вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
- на склад абзацу десятого пункту 28 Особливостей, згідно якого тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Надалі зобов’язуюсь відповідально відноситися до складання тендерної документації та до розгляду тендерних пропозицій і документів учасників згідно законодавства. Зауваження моніторингу прийняті до уваги та зобов’язуюсь у подальшому чітко дотримуватися вимог Закону та Особливостей.
Крім цього, зобов’язуюсь пройти навчання по підвищенню кваліфікації з публічних закупівель для уповноважених осіб.
Дата публікації звіту:
13.11.2024 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
23d6f0875de246dbbb4a31873c6303ff
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.10.2024 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття від будинку 3/11 до будинку 92 по вул. Танкістів в смт. Гончарівське, Чернігівського району Чернігівської області (коригування) (код ДК 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 8 307 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-26-002856-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 16.09.2024 № 34, укладеного Замовником з Приватним акціонерним товариством «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (далі – ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50»), з наданням підтверджуючих документів.
3. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» під час укладення договору вимоги пункту 3 розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
4. З яких причин повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей?
5. У зв’язку з чим Замовником недотримано вимоги пункту 43 Особливостей, оскільки до вимоги про усунення невідповідностей не включено наступні невідповідності виявлені у тендерній пропозиції учасника ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50», а саме:
- лист відгук від 21.06.2024 № 053/267-1935 від комунальної корпорації «Київавтодор» до договору підряду № 72-10 від 06.08.2021 не містить посилання на ідентифікатор закупівлі у системі Prozorro, чим недотримано вимоги розділу 3 додатку 2 до тендерної документації;
- договір підряду № 72-10 від 06.08.2021 не містить додаток № 4 - Лінійний графік виконання робіт, який є його невід’ємною частиною, чим недотримано вимоги розділу 3 додатку 2 до тендерної документації;
- довідка відомості про підприємство від 10.08.2024 № 710/3 не містить інформацію щодо юридичного статусу, чим недотримано вимоги пункту 3 розділу «Додатковий перелік необхідних документів, що підтверджують відповідність вимогам учасника, визначеним замовником» додатку 2 до тендерної документації;
- у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід щодо виконання робіт від 10.08.2024 № 704/3 зазначено досвід роботи на займаній посаді на підприємстві Учасника у Кобизського О.В. – 8 років, Лотохи П.І. – 1 рік, Римаренко В.Є. – 6 років, Лапко О.Г. – 12 років, Павленко О.О. – 14 років, який не відповідає дійсності згідно наказів, оскільки згідно наказів досвід роботи на займаній посаді Кобизського О.В. – 7 років, Лотохи П.І. – 2 роки, Римаренко В.Є. – 7 років, Лапко О.Г. – 13 років, Павленко О.О. – 15 років?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
679430e248f3434ca4f9d4c9037d4c16
Назва:
пояснення на моніторинг
Дата опублікування:
24.10.2024 15:46
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ та понесені витрати станом на 29.05.2024р. Додається зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість, експертний звіт, дефектний акт.
Посилання на сторінку сайту згідно Постанови 710 зі змінами: https://goncharivska-gromada.gov.ua/prozorro-10-21-14-25-10-2021/
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 16.09.2024 № 34, укладеного Замовником з Приватним акціонерним товариством «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (далі – ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50»), з наданням підтверджуючих документів.
Роботи по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття від будинку 3/11 до будинку 92 по вул. Танкістів в смт. Гончарівське, Чернігівського району Чернігівської області (коригування) (код ДК 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» виконуються згідно умов договору № 34 від 16.09.2024р. Термін виконання робіт до 30.11.2024р.
3. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» під час укладення договору вимоги пункту 3 розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
Відповідно до п.3 розділу тендерної документації «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Переможцем ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» під час укладання договору було надано інформацію про право підписання договору про закупівлю. Документи додаються.
4. З яких причин повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей?
Під час розгляду тендерної пропозиції учаснику Приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» була висунута вимога про усунення невідповідностей наступного змісту:
«1. Відгук за аналогічним договором № 30/КР від 17.08.2020р не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не має посилання на ідентифікатор закупівлі та не завірена копія документа згідно вимог тендерної документації.
2. В довідці про наявність працівників відсутній геодезист або особа, яка виконує такі функції, та його кваліфікаційний сертифікат.
3. Відсутній у інженерно-технічного працівника протокол/витяг з протоколу щодо наявності знань з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 та посвідчення видане на згаданого працівника»
На думку Замовника, зміст вимоги включає конкретний перелік документів та/або інформації, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей, а саме:
- Відгук за аналогічним договором № 30/КР від 17.08.2020р.;
- Довідка про працівників та кваліфікаційний сертифікат геодезиста або особи, яка виконує такі функції;
- протокол/витяг з протоколу щодо наявності знань з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 та посвідчення видане на інженерно-технічного працівника.
5. У зв’язку з чим Замовником недотримано вимоги пункту 43 Особливостей, оскільки до вимоги про усунення невідповідностей не включено наступні невідповідності виявлені у тендерній пропозиції учасника ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50», а саме:
- лист відгук від 21.06.2024 № 053/267-1935 від комунальної корпорації «Київавтодор» до договору підряду № 72-10 від 06.08.2021 не містить посилання на ідентифікатор закупівлі у системі Prozorro, чим недотримано вимоги розділу 3 додатку 2 до тендерної документації;
Відповідно п.3 Додатку 2 вимагалось «Скан-копія з оригіналу позитивного(их) відгуку(ів) від замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, із зазначенням ідентифікатора закупівлі у системі Prozorro (у разі, якщо договір укладено за результатами проведеної процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель).»
Приватним акціонерним товариством «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» було надано ПОЗИТИВНИЙ ЛИСТ-ВІДГУК 053/267-2567 від 14.08.2024 року, який повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
- договір підряду № 72-10 від 06.08.2021 не містить додаток № 4 - Лінійний графік виконання робіт, який є його невід’ємною частиною, чим недотримано вимоги розділу 3 додатку 2 до тендерної документації;
Відповідно до п.3.2. Договір підряду № 72-10 від 06.08.2021 «Конкретні види, етапи та строки виконання робіт передбачаються Лінійним графіком, який узгоджується та підписується Сторонами протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту укладення цього Договору та оформлюються укладанням Додаткової угоди до цього Договору. Лінійний графік після підписання Сторонами стає невід’ємною частиною цього Договору.».
Виходячи з вищенаведеного Учасником дотримано вимоги Договору підряду № 72-10 від 06.08.2021 та надано всі необхідні документи, які вимагались умовами Тендерної документації.
- довідка відомості про підприємство від 10.08.2024 № 710/3 не містить інформацію щодо юридичного статусу, чим недотримано вимоги пункту 3 розділу «Додатковий перелік необхідних документів, що підтверджують відповідність вимогам учасника, визначеним замовником» додатку 2 до тендерної документації;
Відповідно до п.3 ДОДАТКОВОГО ПЕРЕЛІКУ НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ УЧАСНИКА, ВИЗНАЧЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ДОДАТКУ 2 вимагалась довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство (реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон для контактів, банківські реквізити); керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб), інформація про систему оподаткування, на якій знаходиться учасник.
Згідно з Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
У відповідності до умов з п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.».
На підтвердження інформації, що стосується юридичного статусу Приватним акціонерним товариством «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» було надано Інформаційну довідку Вих.№709/3 від 10.08.2024 року, в якій міститься інформація стосовно юридичного статусу. Даною довідкою Учасник проінформував про те що, відповідно до статутних документів є юридичною особою.
З огляду на вищенаведене інформацію Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав стосовно юридичного статусу.
- у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід щодо виконання робіт від 10.08.2024 № 704/3 зазначено досвід роботи на займаній посаді на підприємстві Учасника у Кобизського О.В. – 8 років, Лотохи П.І. – 1 рік, Римаренко В.Є. – 6 років, Лапко О.Г. – 12 років, Павленко О.О. – 14 років, який не відповідає дійсності згідно наказів, оскільки згідно наказів досвід роботи на займаній посаді Кобизського О.В. – 7 років, Лотохи П.І. – 2 роки, Римаренко В.Є. – 7 років, Лапко О.Г. – 13 років, Павленко О.О. – 15 років?
Відповідно п.2 Додатку 2 Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасниками у складі пропозиції подається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, за формою.
Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявних працівників, перелічених у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Підтвердження наявності повинно бути надано на всіх працівників, зазначених у довідці.
Обов’язковою умовою є наявність у підприємства-учасника інженерно-технічних працівників, які мають вищу/неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо та працівників робітничих спеціальностей: водіїв, механізаторів, робітників тощо.
У довідці обов’язково зазначаються працівники ключових посад інженерно-технічних працівників, а саме:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції;
- геодезист, або інша особа, яка виконує такі функції.
Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод), а також копії дипломів про отримання вищої/неповної вищої освіти для інженерно-технічних працівників.
На підтвердження інформації щодо наявності геодезиста, або іншої особи, яка виконує такі функції надається копія кваліфіційного сертифікату (та копія свідоцтва про підвищення кваліфікації , у разі якщо з моменту видачі кваліфікаційного сертифіката пройшло більше чотирьох років) інженера-геодезиста, який зазначено у Довідці Учасника.
У відповідності до умов з п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.».
Згідно з Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Учасником Приватним акціонерним товариством «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» було надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт Вих.№820/3 від 15.08.2024 року, яка містить всю необхідну інформацію та надані Учасником документи повністю відповідають вимогам тендерної документації.