• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вул.Набережна, вул.Галицька в селищі Підбуж Львівської області.

Завершена

4 340 587.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 405.87 UAH
Період уточнення: 25.07.2024 14:47 - 01.08.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 2a3d6f6aa9c1453289727465cc69ce79
Дата опублікування: 29.07.2024 19:13
Опис: За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення Тендерної документації, встановлено, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси Учасників. Згідно вимог встановлених у Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник обов’язково повинен оглянути об’єкт замовника, до кінцевого терміну подання пропозицій, та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника.» Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про відвідування так огляд об’єкта підписану представником Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про відвідування та огляд об’єкта завірену представником Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу про відвідування об’єкту.
Відповідь: Щодо відповіді на ваше запитання, про порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне: Відповідно до п.3, ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вищезазначеної вимоги, Замовником, під час закупівлі послуг, включено вимогу до тендерної документації, щодо огляду об’єкта будівництва, перед подачею своєї тендерної пропозиції. Інформуємо, що зазначена вимога жодним чином, не порушує вимоги чинного законодавства, так як спеціалізованим будівельним законодавством, а саме, п.1.1, ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», передбачено, що цей стандарт встановлює вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури (далі - об'єктів) для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва"1 [1], затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Пунктом 1.3, зазначеного документа передбачено, що Стандарт поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, поточного ремонту, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного пере¬оснащення, консервації та ліквідації (далі - будівництво). Таким чином, вимога щодо попереднього огляду об’єкта передбачена чинними нормативно-правовими документами, за для можливості здійснення обстеження об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також дозволяє учаснику на місці оглянути об’єкт і по можливості визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі, особливо враховуючи, що будівництво передбачене, протягом 2-х років. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників, не є дискримінаційною, так як стосується будь-якого учасника, який бажає прийняти участь у закупівлі, та встановлена Замовником, виключно за для уникнення непорозумінь під час виконання робіт, у майбутньому.
Дата відповіді: 30.07.2024 16:59
Відповідь надана

проект договору

Номер: 9ab486e98b4f49e78ac5aac099243d44
Дата опублікування: 25.07.2024 17:28
Опис: Доброго дня! у п.4.4.1 договору вказано обов'язок Виконавця виконати роботи з реконструкції у відповідності з розробленою договірною ціною, кошторисною документацією та Графіком; Це опечатка? Предметом даної закупівлі є поточний ремонт, а не реконтструкція. Прошу уточнити та внести відповідні зміни до договру.
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде внесено уточнення до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.07.2024 09:49
Відповідь надана

щодо листів-відгуків

Номер: bd0c6c9616764372a3015a180f97bcd9
Дата опублікування: 25.07.2024 17:23
Опис: Доброго дня! відповідно до вимог ТД Ви вимагаєте Завірені учасником копії позитивних листів-відгуків по вищезазначеним угодам про виконання аналогічних договорів, з інформацією про номер і дату договорів, що виконувались та на підставі яких видається відповідний відгук, виданий не пізніше дати виходу оголошення. Прошу уточнити, що Ви мали на увазі. Коли має бути датований відгук?: до виходу оголошення, чи після? Бо таке формулювання, як в ТД нелогічне: виходить, що до виходу оголошення ми вже мали мати заготовлені відгуки.
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде внесено уточнення до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.07.2024 09:49
Відповідь надана

п.6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"

Номер: 0d0b5c7804794b89a1baf5a118a2b84f
Дата опублікування: 25.07.2024 17:17
Опис: Доброго дня! Прошу роз'янити зміст п.6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". Там зазначено наступне: "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3. В складі пропозицї учасник подає розрахунок ціни тендерної пропозиції (відповідно із додатком №3 до тендерної документації, що повинен У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Як розуміти це обірване речення? Що ми повинні надати? Керуватися тим, що вказано у додатку 3 до ТД? Прошу внести зміни до ТД і конкретизувати, що саме Ви маєте на увазі у п.6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде внесено уточнення до тендерної документації. Розрахунок повинен відповідати вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 27.07.2024 09:48