• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вул.Набережна, вул.Галицька в селищі Підбуж Львівської області.

Завершена

4 340 587.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 405.87 UAH
Номер: dee7028046474cc78abe28b8ba570a70
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-11-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.09.2024 16:05 - 03.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.09.2024 № 192 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.09.2024 № 192. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 17. UA-2024-07-25-007517-a, 25.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення норм пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Крім того, встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону та, відповідно пунктів 3 та 41 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог норм пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також частини десятої статті 29 Закону та пунктів 3 та 41 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Господарник» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-07-25-008558-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 09.08.2024 та від 03.09.2024 №136; тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»; опубліковані ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» як переможцем тендеру документи, договір від 17.09.2024 №152; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За вимогами пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію за досліджуваною процедурою закупівлі, яка не містить окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, що суперечить вимогам пункту 28 та, відповідно пункту 3 Особливостей №1178. Крім того, моніторингом встановлено, що у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» основної частини тендерної документації міститься вимога про надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, однак у додатках до тендерної документації перелік документів та/або інформації, які повинен надати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на виконання такої вимоги відсутній. Також, у пунктах 3 та 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю із зазначенням, що у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю до кінцевого строку для укладення договору про закупівлю, визначеного пунктом 49 Особливостей №1178, Замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. Проте, перелік документів та/або інформації, які повинен надати переможець процедури закупівлі на виконання вищевказаних вимоги у додатках до тендерної документації відсутній, що суперечить вимогам пункту 28 та, відповідно пункту 3 Особливостей №1178. Згідно з пунктом 41 Особливостей №1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Так, відповідно до норм частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. При цьому, відповідно до частини десятої статті 29 Закону, у разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За нормами частини десятої статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Проведеним моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель 03.09.2024 оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», який (протокол) датований 03.09.2024. При цьому, пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» визначено системою найбільш економічно вигідною 05.08.2024, а отже строк розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника (з врахуванням його продовження) завершився 02.09.2024. З врахуванням вищенаведеного, Замовником розгляд тендерної учасника ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» здійснено з порушенням строку, визначеного законодавством (з 06.08.2024 по 03.09.2024, що становить 21 робочий день), чим порушено вимоги частини десятої статті 29 Закону та, відповідно пунктів 3 та 41 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 25.09.2024 15:46 - 10.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2024 15:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення.
Дата публікації звіту: 30.09.2024 14:39

Запити/Пояснення