-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у Початковій школі № 41 Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, пров. Давидовського, 12 (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Завершена
510 667.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 106.67 UAH
мін. крок: 1% або 5 106.67 UAH
Період уточнення:
25.07.2024 11:55 - 16.08.2024 00:00
Відповідь надана
Уточнення ТД
Номер:
d463fdebced0419b908494e453fecbc2
Дата опублікування:
29.07.2024 10:23
Опис:
Доброго дня. Шановний замовник для якісного прорахунку витратної частини розмістить на майданчику проектну документацію та монтажні схеми. Відсутність такої документації на майданчику (в складі ТД) створює дискримінаційні умови, коли вся технічна складова є лише у одного учасника, який і розробляв цю проектну документацію (його заздалегідь визначено замовником, як переможця), а інші учасники закупівлі навіть не передбачаються до розгляду, як можливий переможець.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що змістом Додатку №2 до тендерної документації Замовником було встановлено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді технічної специфікації із відображенням обладнання та матеріалів, що зазначені в робочому проекті 622.04.18-ПС «Автоматична установка пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу» (2018 р.), і містить всю необхідну інформацію для складання документів пропозиції учасника у відповідності до вимог тендерної документації. Для загального розуміння обсягу виконання робіт: розташування, особливостей, характеристик об’єкту, можливих утруднень чи наявних перешкод та інших проблемних питань, які можуть виникнути під час виконання робіт, Учасник торгів повинен провести обстеження об’єкту.
Замовник повідомляє, що під час проведення процедури закупівлі керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Враховуючи вищезазначене, Замовник повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, оскільки за його змістом не підтверджено та не аргументовано неможливість виконання учасниками зазначеної умови тендерної документації, що створює порушення прав учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді:
29.07.2024 15:38
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога.
Номер:
4559ee2a5fee4598b67e234456595799
Дата опублікування:
29.07.2024 10:16
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо обстеження є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може із проекту, специфікації, схем, яки ви можете розмістити на майданчику. Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872). Враховуючи зазначене, пропонуємо прибрати вимогу, що порушує чинне законодавство!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник вважає, що Ви не уважно розглядали умови тендерної документації, тому що у Додатку 2 чітко дане роз’яснення щодо вимог до учасників торгів, а саме: «Учасник торгів повинен провести обстеження об’єкту для загального розуміння обсягу виконання робіт: розташування, особливості, характеристики об’єкту, можливі утруднення чи наявні перешкоди та інші проблемні питання, які можуть виникнути під час виконання робіт.
За підсумками обстеження Учасник повинен в присутності керівника закладу (або особи, що замінює його під час відсутності основного працівника), скласти акт огляду об’єкта, підписаний та скріплений відповідними печатками та надати в складі тендерної пропозиції.»
Тобто, про присутність представника Замовника при обстеженні об’єкту і його підпис немає взагалі мови.
Також хочемо зауважити, що Замовник не має відношення до реєстрації учасників в електронній системі закупівель, відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, як Ви зазначили у своєму зверненні, і всі учасники не обмежені у виборі авторизованих електронних майданчиків для участі в закупівлі.
Отже, встановлені Замовником вимоги, є законними та такими, що не порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є обґрунтованою та такою, що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
29.07.2024 15:37