-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень першого поверху Управління поліції охорони в Миколаївській області, яке розташоване за адресою: м. Миколаїв, вул. Шевченка, 52
Завершена
13 108 103.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 131 081.03 UAH
мін. крок: 1% або 131 081.03 UAH
Період уточнення:
24.07.2024 17:04 - 02.08.2024 00:00
Відповідь надана
щодо підйомника для людей з обмеженими можливостями
Номер:
3952632ec7b04d89af105baf92c064ed
Дата опублікування:
29.07.2024 17:31
Опис:
У підсумковій відомості ресурсів (Додаток 4) вказано позиція 157 "підйомник для людей з обмеженими можливостями". Просимо проінформувати, який саме підйомник має бути змонтовано "вертикальний" чи "горизонтальний".
Відповідь:
Шановний учаснику, згідно вимог замовника має бути змонтований вертикальний підйомник для людей з обмеженими можливостями
Дата відповіді:
30.07.2024 13:54
Відповідь надана
щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Номер:
2d4fc3925fd3412ab466d1873f5bb6eb
Дата опублікування:
29.07.2024 11:56
Опис:
Шановний замовнику просимо внести зміни в тендерну документацію в частині назви посад працівників. Так, в учасника повинно бути в штаті або найняті за ЦПУ та зазначені в довідці про наявність працівників наступні працівники: «плиточник» (не менше 2 чол.) та «лицювальник» (не менше 1 чол.). Однак, згідно Класифікатора професій України такі назви професій як окремо «плиточник» та «лицювальник» взагалі відсутні, тому таку назву застосовувати роботодавцем при прийнятті на роботу не можна. Застосовується лише Професія: 7132 «Лицювальник-плиточник». У випадку, якщо в учасника є в штаті працівники на посаді «лицювальник-плиточник», то такий учасник не матиме змоги вказати таких працівників у довідці та надати відповідні документи про прийняття на роботу (накази) та документи щодо перевірки знань з охорони праці, що є дискримінаційними вимогами та порушенням чинного законодавства України.
Просимо привести у відповідність назви посад працівників, які обов’язково мають бути зазначені Учасником у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання, будуть внесені зміни до ТД
Дата відповіді:
30.07.2024 13:53
Відповідь надана
щодо класу наслідків та застосування коефіцієнту 1,2
Номер:
ec6a18a977d04127a585f0d540f9b4f5
Дата опублікування:
28.07.2024 17:18
Опис:
Доброго дня. Просимо надати інформацію щодо класу наслідків та необхідності застосування коефіцієнту для врахування впливу умов виробництва будівельних робіт, а саме 1,2 при виконанні робіт в приміщеннях будинків що експлуатуються, оскільки приміщення яке підлягає поточному ремонту по факту експлуатується, а інформація про коефіцієнт відсутня в ТД.
Відповідь:
відповідно до частин 1-3 статті 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (далі-Закон) Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта.
Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм і правил, затверджених згідно із законодавством.
Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови).
Частина 5 зазначеної статті передбачає, що усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності):
незначні наслідки - СС1;
середні наслідки - СС2;
значні наслідки - СС3.
Частини 6-7 статті 32 Закону визначають, що віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва.
Об’єкту присвоюється найвищий клас наслідків (відповідальності) за одним із критеріїв, встановлених частиною п’ятою цієї статті.
Правильність визначення класу наслідків (відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов’язковим відповідно до закону.
Окрім цього, визначаючи особливості визначення класів наслідків слід звернутися до ДСТУ 8855:2019 "Визначення класу наслідків(відповідальності)".
Так, це ДСТУ визначає, що він визначає вимоги до визначення класів наслідків об’єктів - будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної під час їх проектування та будівництва.
Водночас стаття 1 Закону передбачає, що будівництво є нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
З огляду на викладене, вимоги щодо визначення класів наслідків поширюються на здійснення саме будівництва об’єктів під час їхнього проектування. Тобто, клас наслідків присвоюється об'єкту по типу "роботи" (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво). Поточний ремонт - це послуга, для якої клас наслідків не визначається.Водночас поточний ремонт не слід вважати будівництвом згідно зазначених норм.
Дата відповіді:
29.07.2024 13:35
Відповідь надана
щодо усунення невідповідностей у Додатку 2
Номер:
21cd566b139f4819a69c53a426d3af53
Дата опублікування:
26.07.2024 17:41
Опис:
Шановний Замовнику, в Додатку 2 до тендерної документації передбачено необхідність надання Учасником Довідки про наявність в Учасника обладнання необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі та матеріально-технічної бази, з зазначенням назви обладнання (машин, механізмів, устаткування), його кількості та підстав для користування (власність, або оренда, або лізинг, або спільне використання) з обов’язковим зазначенням - Обладнання виробництва полістеролбетону – не менше 1 шт.
Однак, в підсумковій відомості ресурсів (Додаток 4 до тендерної документації) відсутня така позиція як «Обладнання виробництва полістеролбетону», технічним завданням також не передбачено необхідність використання Учасником обладнання виробництва полістеролбетону та взагалі не вказано необхідність виготовлення Учасником полістеролбетону, оскільки предметом закупівлі є послуг з поточного ремонту приміщень.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовником не обґрунтовано необхідність встановлення у документації наведеної вище умови. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які самостійно виробляють полістеролбетон, що є дискримінаційним щодо інших Учасників.
Таким чином просимо усунути невідповідність та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання, будуть внесені зміни до ТД
Дата відповіді:
29.07.2024 11:11