-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень першого поверху Управління поліції охорони в Миколаївській області, яке розташоване за адресою: м. Миколаїв, вул. Шевченка, 52
Завершена
13 108 103.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 131 081.03 UAH
мін. крок: 1% або 131 081.03 UAH
Період оскарження:
24.07.2024 17:04 - 02.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
d77abb85e9574523bf83e1d49d2096f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-24-010441-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ РБП «ІЛЬМ» повинна була бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від ТОВ "БК ЗАТИШНИЙ ДІМ" 30.08.2024 10:23
- протокол 02.09.2024 13:39
Дата подачі:
30.08.2024 10:24
Вирішення:
На виконання частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) уповноважена особа Управління поліції охорони в Миколаївській області надає наступну відповідь:
Надалі за текстом вказаної відповіді терміни та визначення:
-Закон України «Про публічні закупівлі» - Закон;
- Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - Особливості;
- тендерна документація – Документація;
- тендерна пропозиція – Пропозиція;
ТОВ «БК ЗАТИШНИЙ ДІМ» повідомляє про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та просить, зокрема, взяти вказану інформацію, що зазначена у вимозі, до уваги та надати роз’яснення щодо наявності підстав для визначення ТОВ РБП «ІЛЬМ» переможцем процедури закупівлі.
У зв’язку з тим, що Вимога була опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), дана Вимога була прийнята до розгляду Замовником.
У ході розгляду Вимоги, інформації отриманої за вимогою та інформації розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено наступне.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 06.08.2024 року.
Згідно з інформацією та рішенням Уповноваженої особи № 258 від 28.08.2024р., розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможцем Процедури закупівлі визначено Товариство з обмеженою відповідальністю ремонтно-будівельне підприємство «ІЛЬМ» (надалі – Переможець Процедури закупівлі).
Повідомлення про намір укласти договір з Переможцем Процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 28.08.2024р.
ТОВ «БК ЗАТИШНИЙ ДІМ» з рішенням Замовника про визначення Переможця Процедури закупівлі не погоджується, виходячи з наступного.
ТОВ «БК ЗАТИШНИЙ ДІМ» зазначає, що п. 8 Додатку 1 тендерної документації передбачено наступне: тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 4 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 4), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлівідповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до п 3 Розділу оцінка тендерної пропозиції – Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не віповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
ТОВ РБП «ІЛЬМ» в складі документів тендерної пропозиції надано документ «16.3. Кошторис», в підсумковій відомості ресурсів якого ВІДСУТНЯ матеріально-технічна база, яка вказувалася Замовником у підсумковій відомості ресурсів Додатку 4 Тендерної документації.
Однак ТОВ РБП у своїй підсумковій відомості ресурсів зазначено не весь перелік машин та механізмів, що свідчить про відсутність матеріально-технічної бази в повному обсязі та є порушенням.
Також ТОВ «БК ЗАТИШНИЙ ДІМ» зазначає у Вимозі про те, що умовами тендерної документації у Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» було встановлено вимогу щодо наявності в учасника сертифікованого кошторисника (інженер-проектувальник з кошторисної частини) ( не менше 1 чол.) на що учасник повинен надати копію чинного ( не анульованого, не призупиненого) кваліфікаційного сертифікату з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації на такого працівника в складі тендерної пропозиції. Натомість ТОВ РБП «ІЛЬМ» надано сертифікат який уже втратив чинність та Уповноваженою особою було пропущено вказаний факт при вивчені документів тендерної пропозиції.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка (інформація) щодо підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників визначених у відомості обсягів робіт, та можливість експлуатації протягом гарантійного строку.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ РБП «ІЛЬМ» повинна була бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей оскільки тендерна пропозиція не віповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
У ході розгляду першого питання надаємо наступні роз’яснення.
Відповідно до п. 8 Документації, Замовником було зазначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку №4. Учасники у складі тендерної пропозиції мають надати інформацію та документи, які визначені у Додатку №4 до тендерної документації та підтвердити відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 4 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 4), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
На виконання зазначених в цій частині вимог Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано файл «16. Додаток 4 (Технічне завдання).pdf» який містить інформацію про умови, вимоги, а також про всі види робіт з повним їх обсягом, матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 4 та погодження з умовами цього додатку, про що свідчить підпис уповноваженої особи (директора) Переможця Процедури закупівлі.
Також п.8 Додатку 1 та Додатком 4 Документації визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати:
1) гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам наданої відомості на обсяги робіт, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів.
2) гарантійний лист, про те що Учасник несе відповідальність за виконання вимог охорони праці, техніки безпеки, дорожнього руху транспортних засобів та пожежної безпеки на об’єктах та на території Замовника, також застосування заходів із захисту довкілля під час виконання договору.
3) Договірну ціну, яка відповідає ціновій пропозиції учасника, сформована відповідно до вимог чинного законодавства, пояснювальна записка, локальний кошторисний розрахунок , підсумкова відомість ресурсів, проект календарного графіку виконання робіт.
Ненадання учасником вищезазначених документів є підставою для відхилення пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Додаток 4 містить інформацію про розрахунок ціни пропозиції, у якому зазначено що договірна ціна є твердою, складається Підрядником на основі поданої кошторисної документації, згідно вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, діючих станом на дату подання пропозиції.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт по об`єкту замовлення та діючих цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до Технічної специфікації щодо використання конкретних матеріалів і конструкцій; якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.
Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні пропозиції.
На виконання вищезазначених вимог щодо надання документів які підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника та встановленим вимогам щодо розрахунку ціни пропозиції, договірна ціна Переможця Процедури закупівлі за яку він згоден виконати замовлення розрахована виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт по об`єкту замовлення та діючих цін на них. Також ціна Пропозиції Переможця Процедури закупівлі визначена відповідно до Технічної специфікації щодо використання конкретних матеріалів і конструкцій.
У ході розгляду другого питання надаємо наступні роз’яснення.
Відповідно до Додатку 2 Документації, Замовником встановлено вимогу, а саме:
- «В Учасника повинно бути в штаті або найняті за цивільно-правовими угодами та зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступні працівники, а саме: сертифікований кошторисник (інженер-проектувальник з кошторисної частини) (не менше 1 чол.) на що учасник повинен надати копію чинного (не анульованого, не призупиненого) кваліфікаційного сертифікату з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації на такого працівника в складі тендерної пропозиції.
Переможцем Процедури закупівлі у складі пропозиції надано файл «14. Інформація про працівників.pdf» у якому міститься інформація про кваліфікаційний сертифікат серії АР 013882 виданий Стогнію Сергію Миколайовичу 26.12.2017 року.
Відповідно до ст. 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання цих вимог вносяться до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Враховуючи те, що умовами Документації вимагалося лише надання копії чинного (не анульованого, не призупиненого) кваліфікаційного сертифікату з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, Замовником було перевірено чинність наданого сертифікату у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва), що має відкритий доступ до інформації про кваліфікаційні сертифікати атестованих осіб. Таким чином за посиланням https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2405399076418880769 міститься інформація про серію та номер сертифікату, його чинність, категорію, дату про видачу, відомості щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього підвищення) та орган, що видав сертифікат. Враховуючи інформацію за даним посиланням, Переможцем Процедури закупівлі підтверджено надання сертифікату, який є чинний (не анульований, не призупинений) та який підтверджено відомостями щодо підвищення кваліфікації 26.10.2022 року.
У ході розгляду третього питання надаємо наступні роз’яснення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відсутність довідки (інформації) про те, що підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у відомості обсягів робіт та можливість експлуатації протягом гарантійного строку, не свідчить про невідповідність вимогам Документації, оскільки Додатком 4 Документації визначено наступне:
«Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у відомості обсягів робіт, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку». Вимоги щодо надання довідки та/або інформації в довільній формі Замовником не були встановлені. Натомість Переможцем Процедури закупівлі у складі Пропозиції надано Додаток 4 на фірмовому бланку, у якому зазначено ця інформація та з якою він погоджується, про що свідчить підпис уповноваженої особи (директора) Переможця Процедури закупівлі.
Додатково повідомляємо Вам про те, що відповідно до Закону та Особливостей, Учасники у період уточнень мають право звернутися до Замовника з запитанням або вимогою щодо надання роз’яснень стосовно положень вимог Документації. Натомість жодний учасник не звернувся до Замовника з запитанням в цій частині.
За результатами розгляду Вимоги, та враховуючи надані Замовником роз’яснення, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги в цілому та частково.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
62864bf17da14ad3ad8cb41db3976959
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-24-010441-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ РБП «ІЛЬМ» повинна була бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.08.2024 13:41
Опис причини скасування:
незавантажився основний документ скарги
Дата скасування:
30.08.2024 10:20