• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка проєктно-кошторисної документації “Технічна модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення населення Запорізької області”

Торги відмінено

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період уточнення: 24.07.2024 13:18 - 16.08.2024 00:00
Відповідь надана

Упереджений тиск на замовників та спроба монополізувати ринок ТАСЦО та МАСЦО ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" та ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА"

Номер: 01a1a0e353ed417d93466b8cd8b102d1
Дата опублікування: 14.08.2024 15:30
Опис: Ознайомтеся з журналістськими розслідуваннями, які сколихнули країну та по яким вже проводяться кримінальні впровадження. https://www.pravda.com.ua/rus/news/2023/05/10/7401542/ https://www.unian.ua/society/zriv-tenderu-na-budivnictvo-avtomatizovanoji-sistemi-opovishchennya-v-lucku-vartistyu-14-mln-grn-pov-yazuyut-iz-biznes-interesami-sergiya-shahova-zmi-12685728.html І це все під час війни!!!!!
Відповідь: Шановний скаржник! Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 14.08.2024 15:38
Відповідь надана

Ознайомтеся з п.53 Постанови КМУ №939 від 18.12.2013 року (ДСК)

Номер: 10257935c3ff42f9afd674bf9a75a826
Дата опублікування: 14.08.2024 15:20
Опис: п.53 Постанови КМУ №939 від 18.12.2013 року (ДСК) дозволяє замовнику ПІСЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ в тендері звертатися до СБУ про надання допуску та доступу до державної таємниці на підставі письмової вмотивованої заяви цього громадянина та подання РСО підприємства, установи, організації, де громадянин буде провадити діяльність, пов'язану з державною таємницею. Тобто вимагання у учасника допуску та доступу до державної таємниці, на стадії проведення закупівлі, є безпідстваним та дискримінаційним.
Відповідь: Шановний скаржник! Для отримати предметної відповіді по суті питання про вимагання дозволів і підстав їх вимагання, зазначте конкретний пункт ТД з такими вимогами. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 14.08.2024 15:37
Відповідь надана

ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" або ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" (які по суті є одним і тим же) хоче "причесати" тндер під себе щоб закласти в ТАСЦО обладнання ДІДЖЕТЕКС (Польща) або ТЕЛЕГРАФІЯ (Словаччина) та потім чинити перешкоди щодо інтеграції МАСЦО в ТАСЦО

Номер: 7324adb821c34be69584a5deb0c75676
Дата опублікування: 14.08.2024 15:15
Опис: Шановний замовнику, не ведіться на вкиди ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" або ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" (які по суті належать одному господарю), щодо їх вищерозміщеної істерії про наявність дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею, так як цей дозвіл НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ, тим паче на стадії проведення закупівлі. А навпаки, ЗНАЧНО ЗВУЖУЄ коло потенційних учасників, що в свою чергу призведе до відсутності економії бюджетних коштів. Ціль ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" та ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА"- це монополізація ринку МАСЦО в Україні, а саме закладення обладнання ДІДЖЕТЕКС (виробництва Польща) або обладнання ТЕЛЕГРАФІЯ (виробництва Словаччина) в ТАСЦО, щоб потім чинити перешкоди щодо інтеграції МАСЦО в ТАСЦО, аргументуючи це невідповідністю обладнання інших виробників, на яких можливо будуть запроєктовані деякі МАСЦО в громадах вашої області, обладнанню ТАСЦО. Ознайомтеся із закупівлями щоб зробити для себе відповідні висновки UA-2023-12-22-015510-a UA-2024-06-14-009670-a UA-2024-07-15-009183-a
Відповідь: Шановний скаржник! Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 14.08.2024 15:33
Відповідь надана

Недоцільна витрата коштів

Номер: 998cd6a45fe941119b7b964e88c30a16
Дата опублікування: 28.07.2024 16:00
Опис: Шановний замовнику, яким чином буде розроблятися технічне завдання, а потім проєктно-кошторисна документація, адже 70% території Запорізької області окупавано загарбницькими військами російської федерації? Ви ж розумієте, що ви розробите технічне завдання, а потім проєктно-кошторисну документацію, і після проведення деокупації НІ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, НІ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ БУДЕ ВІДПОВІДАТИ фактичним показникам?! І вам знову необхідно буде, ПО НОВІЙ, розробляти ТЗ і ПКД. Вам необхідний індивідуальний підхід, а не проведення закупівлі на загальних підставах по ЗАГАЛЬНОМУ ТЗ НА ВСЮ ОБЛАСТЬ!
Відповідь: Шановний скаржник! Закупівля здійснюється відповідно до: Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку та технічної модернізації централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 р. № 488-р; Концепції розвитку та технічної модернізації системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31 січня 2018 р. № 43-р; Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733; Інструкції щодо практик чи процедур проєктування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатація та технічне обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 08.02.2019 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 квітня 2019 за № 418/33389.
Дата відповіді: 30.07.2024 16:31
Відповідь надана

Порушення ст. 1 ЗАКОНу УКРАЇНИ "Про регулювання містобудівної діяльності"

Номер: 35f0b624a1cc4660b6ffdb92eb66a0c6
Дата опублікування: 28.07.2024 15:21
Опис: Шановний замовнику, у відповідності до п.1 статті 1 ЗАКОНу УКРАЇНИ "Про регулювання містобудівної діяльності" існує ЧОТИРИ види будівництва: нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. У цій закупівлі вказана не існуюча назва будівництва, а саме: "ТЕХНІЧНА МОДЕРНІЗАЦІЯ". Така назва призведе до неможливості проведення ПРАВОМІРНОЇ експертизи проєктно-кошторисної документації та отримання експертного звіту, так як при експертизі НЕОБХІДНО вказати ІСНУЮЧИЙ вид будівництва у відповідності до п.1 статті 1 ЗАКОНу УКРАЇНИ "Про регулювання містобудівної діяльності". Якщо на зазначений у цій закупівлі вид будівництва буде отримано позитивний експертний звіт, то він ОБОВ'ЯЗКОВО підлягає скасуванню. Також будуть питання по фінансуванню уже самих монтажних робіт щодо їх правомірності у казначействі та правоохоронних органів. Приведіть назву у відповідність до законодавства.
Відповідь: Шановний скаржник! Територіальна автоматизована система централізованого оповіщення (далі - ТАСЦО) - Програмно-технічний комплекс, призначений для оповіщення осіб керівного складу і чергових служб відповідних місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також населення через місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення та інші системи оповіщення. Порядок проєктування ТАСЦО визначається наступним переліком документів: Законом України «Про електронні комунікації»; Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»; Законом України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України»; ДСТУ ISO 1087-1:2007 Термінологічна робота. Словник термінів. Частина 1. Теорія та використання; ДСТУ 2226-93 Автоматизовані системи. Терміни та визначення; ДСТУ 2230-93 Системи оброблення інформації. Взаємозв’язок відкритих систем. Базова еталонна модель. Терміни та визначення; ДСТУ ISO/IEC 2382:2017 Інформаційні технології. Словник термінів; ДСТУ 2860-94 Надійність техніки. Терміни та визначення; ДСТУ 2938-94 Системи оброблення інформації. Основні поняття. Терміни та визначення; ДСТУ 2941-94 Системи оброблення інформації. Розроблення систем. Терміни та визначення; ДСТУ 3891:2013 Безпека у надзвичайних ситуаціях. Терміни та визначення основних понять; ДСТУ 5034:2008 Інформація і документація. Науково-інформаційна діяльність. Терміни та визначення понять; ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015,IDT) Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів; ДСТУ ISO/IEC TR 10032:2012 Інформаційні технології. Еталонна модель керування даними; ДСТУ ISO/IEC 14764:2014 Інженерія програмного забезпечення. Процеси життєвого циклу програмного забезпечення. Технічне обслуговування; ДСТУ ISO/IEC/IEEE 15288:2016 Розроблення систем і програмного забезпечення. Процеси життєвого циклу системи; ДСТУ ISO/IEC 17000:2007 Оцінювання відповідності. Словник термінів і загальні принципи; ДСТУ ISO/IEC 17788:2017 Інформаційні технології. Хмарні обчислення. Огляд та основні терміни; ДСТУ ISO 22320:2017 Соціальна безпека. Управління у надзвичайних ситуаціях. Вимоги щодо реагування; ДСТУ ISO 22322:2017 Соціальна безпека. Управління у надзвичайних ситуаціях. Методичні рекомендації щодо оповіщення населення; ДСТУ ISO/IEC 26514:2015 Інженерія систем і програмного забезпечення. Вимоги до дизайнерів і розробників документації користувача; ДСТУ ISO/IEC 27032:2016 Інформаційні технології. Методи захисту. Настанови щодо кібербезпеки; ДСТУ ISO/IEC 27034-1:2017 Інформаційні технології. Методи захисту. Безпека прикладних програм. Частина 1. Огляд і загальні поняття; ДСТУ ISO/IEC 38500:2016 Інформаційні технології. Управління ІТ в організації; ДСТУ ISO Guide 73:2013 Керування ризиком. Словник термінів; Положенням про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 № 733 (далі – Положення); Інструкцією щодо практик чи процедур проєктування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення, затвердженою наказом Міністерства внутрішніх справ України від 08.02.2019 №93, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.04.2019 за № 418/33389 (далі – Інструкція); Переліком обов'язкових етапів робіт під час проєктування, впровадження та експлуатації засобів інформатизації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 04.02.1998 № 121 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 № 1191). Закон України «Про архітектурну діяльність» та постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» Визначають вимоги до АРХІТЕКТУРНОЇ сфери діяльності, а ТАСЦО належить до автоматизованих систем управління. ПРОЕКТ ТАСЦО ЦЕ НЕ ПКД НА БУДІВНИЦТВО!
Дата відповіді: 30.07.2024 16:28
Відповідь надана

невідповідність тд законодавству

Номер: 1aab8f8208ff4ea2a68b9c2c7a717383
Дата опублікування: 28.07.2024 15:14
Опис: Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні грунтуються на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством ;органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України. Відповідно до ч. 3 ст. 18 ККУ, відповідальні особи за стан цивільного захисту є службовими особами. Згідно ст. 51 КЦЗУ відповідальність за забезпечення техногенної безпеки суб'єкта господарювання покладається на його керівника. Відповідно до ст. 270-272ККУ службові особи несуть кримінальну відповідальність, щодо стану впровадження АСЦО та виконання вимог Кодексу цивільного стану, Указів Президента України №948/2019 від 24.12.2019р., Постанови КМУ від 27.09.2017 №733, Розпорядження КМУ від 31.01.2018 №43-р, рішення Державної комісії ТЕБ та НС від 13.03.2024 року ( Протокол №1) зареєстрований в КМУ від 20.03.2024 №9166/0/1-24. На нашу думку ви вже порушуєте вимоги чинного законодавства по впровадженню ТАСЦО і тому підтвердження буде в грудні 2024 р, коли вийде термін виконання, відведений Розпорядженням 488-р та рішенням Державної комісії з питань ТЕБ та НС від 13.03.2024. Також порушення чинного законодавства вбачається в трактуванні вами законодавства України односторонньо. Ви втрачаєте час, пишете відповіді на запитання учасників, а фактично не надаєте відповіді. З запитань вбачається, що майбутні учасники компетентні в питаннях ТАСЦО та законодавства. В той час, коли зі сторони замовника проявляється повна некомпетентність: 1)Надаючи відповідь, що допуск до державної таємниці може впливали на конкурентоспроможність не витримує критики. Та хай впливає, не впливає. Є наказ СБУ №383 від 23.12.2020. В ТЗ на ТАСЦО вказано, що ТАСЦО улаштовується у запасному пункті управління ОДА. Відповідно до наказу СБУ №383 такий об'єкт попадає під режим секретності. Інженери, які будуть розробляти проект, улаштовувати ТАСЦО в цьому об'єкті повинні мати дозвіл СБУ до державної таємниці. І цей допуск ніяким чином не впливає на вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" п. п. 4 п. 1 ст. 5, як ви вказуєте в одній з відповідей. Ви чітко повинні дотримуватися Наказу СБУ №383 та Постанови КМУ №939 від 18.12.2013 і в вимогах до учасників прописати, щоб учасник надав допуск до державної таємниці та вкажіть це в додатку 1 до ТД. 2) У відповіді на запитання про двох інженерів : з інформаційно - телекомунікаційних технологій та з цифрових систем розвитку ви вказали ряд ДСТУ, наказів, законів тощо. Але в жодному з вказаних вами документів визначення назв, категорій інженера інформаційно - телекомунікаційних технологій та інженера з цифрових систем і радіозв'язку. Таких назв не існує у кваліфікаційному довіднику професій і в природі, не то що в українському законодавстві та нормативних актах. Ви витратите трохи більш часу та ознайомтесь зі всіма приведеними вами документами та вкажіть, в якому з них пункті, підпункті це вказано. Ми ознайомились. Тому також ці дві надумані, не існуючи назви інженерів видаліть в п 1. 2 додатку 1 до ТД. 3) Що стосується ваших пояснень про аналогічний договір - його надання ( п 2.1 додаток 1 до ТД) В КЗЦУ, Постанові від 27.09.2017 №733, Розпорядженні КМУ від 11.07.2018 №488-р, Розпорядженні КМУ від 31.08.2018 №43-р, рішенні Державної комісії з питань ТЕБ та НС від 13.03.2024, Наказу МВС від 08.12.2019 №93 (затвердженого в МінЮсті України №418/33389 від 22.04.2019) відсутні при визначенні систем оповіщення такі назви як державного, територіального рівня. А зазначені такі назви "автоматизовані системи оповіщення", які діляться на загальнодержавну, територіальну, місцеву тощо. В вашій відповіді, що МАСЦО це система місцевого рівня також не правильне обґрунтування, те що ви пишете, що МАСЦО не відноситься до регіонального, територіального рівня - це прояв некомпетентності. МАСЦО та ТАСЦО виконують аналогічні функції (Постанова 733). Перейміть досвід роботи інших ОДА при закупівлі послуг ПКД. Дотримуйтесь Закону України "Про публічні закупівлі", п. 16. Викладіть вимоги до учасника в п. 2.1 додатку 1 до ТД в наступній редакції : аналогічним договором вважається договір на виконання з розробки ПКД автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015-71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. 4) Повністю підтримуємо попередні вимоги зміни термінів встановлення ПКД до двох місяців, а саме вкажіть до 30.09.2024. Це дасть Вам змогу виконати терміни улаштовування ТАСЦО відповідно до чинного законодавства. Будемо вдячні за порозуміння. 5) Посилаючись в вашій відповіді щодо підписання окремого контракту зазначаємо, що це не звільняє від наявності у проектанта (інженера) допуску до державної таємниці. ДАСУ та СБУ при перевірці винесе рішення, щоб договір був скасований. На запасний пункт управління без допуску до державної таємниці інженер не допускається. 6) В вашій відповіді, де ви відносите до автоматизованих систем державного і регіонального рівня функції, комплекти ПТЗ тощо, та до них відносите систему управління державними фінансами і т. д. нічого спільного і схожого з ТАСЦО не мають. Звертаємо увагу, що ТАСЦО це системи оповіщення, які взаємодіють з ЗАСЦО та МАСЦО. Ви собі самі суперечите у своїх відповідях. В першій відповіді ви чітко вказали, що таке ТАСЦО . 7) Наказ 93 визначає тільки інструкції щодо практики чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатації та технічного обслуговування АСЦО. Ви посилаєтесь некоректно на наказ у своїй відповіді про категорію інженерів. 8. Дійсно замовник вимагає аналогічний договір від учасника і не вказує для чого автоматизовані системи. Для регіонального і територіального рівня. В якій сфері, до чого застосовуються автоматизовані системи в цих рівнях. Відсутнє, і як замітив учасник, ключове слово - оповіщення!!! Таким чином учасник саме з словом оповіщення повинен надати про досвід аналогічний договір на проектування автоматизованих систем оповіщення!!! Згідний. Внесіть зміни в слідуючий редакції «автоматизовані системи оповіщення». Тим самим ви розширите коло учасників і прийдуть ті, які вже мають досвід в АСО. Було б дійсно добре, якби внесли автоматизовані системи централізованого оповіщення, саме так визначено в законодавчих актах. А слова «державного і територіального рівня» взагалі приберіть. І код ДК додайте разом з назвою послуг. Ще краще візьміть за приклад тендер, якій проводить Хмельницька ОВА /майданчик прозоро UA-2024-07-24-010144-a. Сподіваємось, що на решту запитань, які задані раніше і на наші вимоги, ви надасте кваліфіковану відповідь.
Відповідь: Шановний скаржник! Замовник надавав відповіді на ці питання в попередніх зверненнях. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 30.07.2024 16:34
Відповідь надана

вимоги до надання аналогичного договору

Номер: 5039ef7a6e4d4d079a295426bd355945
Дата опублікування: 27.07.2024 18:42
Опис: Шановний замовнику! Ви вимагаєте в п 2.1 додатка 1 до ТД і вказуєте, що аналогічним договором вважається договір на проектування автоматизованих систем регіонального або державного рівня. З цього і далі по тексту незрозуміло, що в договорі (аналогічному) не буде вказано для чого(кого) проектування систем... Відсутнє слово (ключове) оповіщення. Тоді б було зрозуміло, якби було написано «договір на проектування автоматизованих систем оповіщення регіонального або державного рівня». А так виходить ,що автоматизовані системи можуть підходити до банківської діяльності, системи управління фінансами тощо. Це ви самі вказали в вашій відповіді №3 на запитання 26.07.2024 10:02. Внесіть зміни, викладіть в наступній редакції «аналогічним договором вважається договір на проектування автоматизованих систем оповіщення регіонального або державного рівня»
Відповідь: Шановний скаржник. Шановний скаржник! Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 44 Особливостей зазначено, що учасник повинен мати досвід роботи у проєктуванні АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ на регіональному тобто на рівні області або державному рівні.
Дата відповіді: 30.07.2024 16:26
Відповідь надана

УТОЧНЕННЯ ДО ВИМОГИ ДО АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ 27 липня 2024 14:08

Номер: 20a31049da8c4447ac94cda42037415c
Дата опублікування: 27.07.2024 16:31
Опис: В додатку 1 ТД, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в пункті 2.1 ви не вказали код ДК, згідно якого виконувались роботи по аналогічному договору, який надає учасник в довідці, хоча в самій ТД , інформація про предмет закупівлі в Описі окремої частини або частин предмета закупівлі це прописано. Вимагаємо : 1. Вказати в додатку 1,пункт 2.1 вимогу, обов'язкового внесення в довідці щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) коду ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування .
Відповідь: Шановний скаржник. Шановний скаржник! Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені згідно з пунктом 28 та пунктом 44 Особливостей зазначено, що учасник повинен мати досвід роботи у проєктуванні АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ на регіональному тобто на рівні області або державному рівні.
Дата відповіді: 30.07.2024 16:25
Відповідь надана

щодо спецдозволу,та наявністі працівників.

Номер: 7931c28bf8364ed8b55b8de6f9845d16
Дата опублікування: 27.07.2024 14:58
Опис: Шановний замовнику! Рекомендуємо розглянути та взяти досвід проведення тендерних закупівель на розробку ПКД реконструкції (модернізації) ТАСЦО які проводились в інших ОДА України протягом останніх півроку. Во всіх ТД вимагається у потенційних учасників наявність довідки довільної форми про підтвердження наявності в учасника спеціального дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею. Ця вимога є обов'язковою. Крім того, терміни виконання встановлені у 2 місяці, а не чотири як вимагаєте ви. Пропонуємо внести зміни до ТД, та додати вимогу щодо надання учасником довідки про підтвердження наявності у учасника спеціального дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею. Виключити з додатка 1 вимогу ,щодо наявності у учасника інженера-проектувальника сертифікованого за напрямом «Інженер інформаційно-телекомунікаційних технологій» та інженера-проектувальника сертифікованого за напрямом «Інженер з цифрових систем і радіозв'язку», оскільки ця вимога явно дискримінаційна, не відноситься до даною закупівлі та значно звужує коло потенційних учасників. Сподіваємось на порозуміння.
Відповідь: Шановний скаржник. строки поставки виконання робіт, визначає Замовник згідно ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Відповідно до вимог Закону України «Про державну таємницю», Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2013 № 939, наказу Центрального управління Служби безпеки України від 23.12.2020 № 383 (із змінами) законних підстав для надання грифу обмеження доступу до розробки проєктно-кошторисної документації «Технічна модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення населення Запорізької області» не має, тому внесення даної вимоги призведе до порушення п.п. 4 п.1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII.
Дата відповіді: 30.07.2024 16:24
Відповідь надана

ЩОДО ТЕРМІНІВ ВИКОНАННЯ ПКД

Номер: 831a4edde38640fda0b46faef0819a0c
Дата опублікування: 27.07.2024 14:18
Опис: Шановний змовнику! Підтримуємо вимогу учасника  26.07.2024 15:45  щодо змін до тендерної документації в частині термінів виконання. З метою безумовного виконання Розпорядження КМУ 488-р  від 11.07.2018,недопущення зривів термінів введення в експлуатацію ТАСЦО, вимагаємо перенести терміни розробки проектно-кошторисної документації з 30.11.2024 на 30.09.2024.
Відповідь: Шановний скаржник. строки поставки виконання робіт, визначає Замовник згідно ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 30.07.2024 16:23