-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Екранізований опромінювач)
Завершена
192 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 920.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 920.00 UAH
Період уточнення:
22.07.2024 15:24 - 27.07.2024 00:00
Відповідь надана
Домовленість Замовника з потенційним учасником Закупівлі
Номер:
d6a5371b596c420483566f11e9856064
Дата опублікування:
25.07.2024 16:33
Опис:
Шановний Замовнику, як ви можете поясните зміни до технічних вимог оголошення, ніби-то, внесені як згода на виправлення дискримінаційних порушень на прохання учасників у попередніх пятьох звнерненнях, але котрі не стосуються цих звернень. Чому частина змін не відповідає зверенням учасників? То ви добавляєте программатори, то варіюєте площею, в повторній документаціє ще й ціну підвищили, хоча як вказав один з учасників, дорожче 9000 нічого подібного й близкьо не існує, та на території України не продавалось. Виробник ТОВ "Бактосфера", якого ви намагаєтемь просунути, усима силами намагається допомогти вам в обмеженні конкуренції. Новий файл вимог містить, навіть нові вимоги, котрі не були предметом дискусії у зверненнях, про що ми вказали вище... як ви це поясните? Чому ви дозволяєте учасникам впливати на обмеження конкуренції у вашій закупівлі? Чому у вас на меті стоїть завдання провести вищезгаданого виробника або його представника до перемоги у даній закупівлі без завідомої можливості економії бюджетних коштів? Ви навіть їх лампи на 55 Вт принципово не викидаєте з закупівлі, хоча є й на 15 , 25 та 30Вт я кі цілком задовольнять Вашу потребу, та ще й дешевше набагато! Погодтесь, Замовник, котрого у зверненнях просять про внесення змін, погодившись про внесення таких змін, мав би такі зміни і внести, без спотворення вимог учасників та без додавання нових вимог. Вплив на замовника сторонніх учасників у даній закупівлі очевидний.
Відповідь:
Пояснюємо: учасниками було виявлено дискримінаційні вимоги. Замовником внесено зміни аби усунути такі вимоги. Замовником було видалено вимогу про програматор та функцію захисту, було зменшено вимогу ресурсу горіння для допущення учасників із меншим ресурсом та розщирено вимогу потужності ламп - дозволено участь учпсника котрі можуть запропонувати опромінювач потужністю 30 вт та 55 вт. З площею покриття жодних варіацій, як ви кажете не було, дана вимога із самого початку мала такий вигляд, прохання ознайомитися…програматор також, не добавлялося нами, вимога була присутня із самого початку, але учасник вбачає її дискримінаційною, то нами вона взагалі видалена. Звинувачення щодо просунення конкретного виробника безпідставні. МТВ на сьогодняшній день не містять жодних дискримінаційних вимог, як доказ - жоден із учасників вже не вказує на дискримінаційність. Тільки безпідставні звинувачення. Ви заявляєте про вплив на нас іншими учасниками які ніби то обмежують конкуренцію знову безпідставне звинувачення. Що саме вам вважається обмеженням конкуренції, прохання повідомити, і ми розглянемо ваше звернення та приймемо рішення. Як бачите ми не допускаємо порушень з нашого боку та виправляємо їх. Вами у даному зверненні не виявлено жодної дискримінаційної вимоги. Щодо вашого звинувачення про додавання нових вимог - знову безпідставне. Жодних нових вимог не було додано, повторюсь, вимоги або видалялися або розширювалися. І на останок, дуже прошу уважніше читати вимоги оголошення. У вимогах зазначено, що опромінювач повинен бути обладнаний лампою 55 вт або 30 вт, а ви пишите " хоча є й на 15 , 25 та 30Вт», тобто нами якраз дозволяється участь у закупівлі опромінювачів з лампами і 30 вт.
Дата відповіді:
26.07.2024 11:36
Відповідь надана
Площа опромынення
Номер:
6af8e8dbcf6d4cd6a377a4d21988df85
Дата опублікування:
25.07.2024 16:26
Опис:
Доброго дня шановне панство та уповноважена особа Замовника, зважаючи на купу змін, у нас виникло одне питання , якщо ми прийдемо з опромінювачем на площу до 30-40 КВ.М. за умови відповідності іншим вимогам, Ви визнаєте нас переможцем ? Відповідно до документацію, вимога вказана що опромінювач повинен бути ДО 60 м.кв., тобто , хоч 5 м.кв, - він підходить. Просимо надати відповідь. Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня. Ви ж як учасники напевно розумієте, що опромінювач з потужністю лампи 30 вт або 55 вт не може бути розрахований на 5 кв.м., вірно? Тому якщо ви запропонуєте опромінювач з лампами потужністю 55 або 30 вт, відповідаючи усим наших вимогам оголошення, то у нас не буде підстав відхилити вашу пропозицію, а щодо площі 30-40 кв.м то вона підходить під вимогу до 60 кв.м.
Дата відповіді:
26.07.2024 11:35
Відповідь надана
Відповідність вимогам наказу МОЗ
Номер:
33c36f9ee4ac46b996a97f7f55ec1e4e
Дата опублікування:
25.07.2024 15:52
Опис:
Шановний замовнику!
1. Ми не отримали від Вас відповідь щодо обґрунтування параметрів застосування відкритої УФБ лампи в якості відкритого опромінювача.
2. Такого поняття як «ключове слово» в Наказі МОЗ України) від 06.05.2021 № 882 «Про затвердження санітарно-протиепідемічних правил і норм використання ультрафіолетового бактерицидного випромінювання для знезараження повітря та дезінфекції поверхонь в приміщеннях закладів охорони здоров’я та установ надання соціальних послуг населення» - не має. Але є чітко визначені такі поняття, як ультрафіолетовий бактерицидний опромінювач, групи УФБ опромінювачів, принцип роботи відкритих УФБ опромінювачів, принцип роботи екранованих УФБ опромінювачів тощо та правила і норми використання ультрафіолетового бактерицидного випромінення.
Щодо відповіді «за-для не допущення наявності дискримінаційних вимог у оголошенні, надано можливість для учасників, подачі пропозиції обладнання, котре не перевищує показник 60 м2, але за умови дотримання інших технічних вимог». Виникає запитання, а чому не 70 м2, 80 м2 або 100 м2 тощо. Чим обумовлені та обґрунтовані вказані в технічному завдані з параметри, які в рази відрізняються від тих, що зазначені в наказі. Перш ніж виставляти певну вимогу – її необхідно обґрунтувати, а не прописувати аби що. Наразі Ваша установа повинна здійснювати заходи щодо в провадження цього наказу, а не видумувати безпідставні та необґрунтовані норми для закупівлі.
3. Виходячи з Вашої відповіді, виникає уточнююче запитання: Учаснику який запропонує продукцію, яка не відповідає п.15 Наказу МОЗ України від 06.05.2021 № 882 «Про затвердження санітарно-протиепідемічних правил і норм використання ультрафіолетового бактерицидного випромінювання для знезараження повітря та дезінфекції поверхонь в приміщеннях закладів охорони здоров’я та установ надання соціальних послуг населення», буде відмовлено в закупівлі його товару?
4. Якщо замовник, який працює в Державній системі громадського здоров’я, не спирається на норми Наказу, ніяким чином не зазначає умови, визначені наказом, не здатен впроваджувати вжиття санітарно-протиепідемічних правил і норм використання ультрафіолетового бактерицидного випромінювання для знезараження повітря та дезінфекції поверхонь в приміщеннях закладів охорони здоров’я та установ надання соціальних послуг населення, не може їх роз’яснити, а шукає можливості їх обійти, то ми мусимо звернутися за роз’ясненнями щодо правильності застосування в даній закупівлі санітарно-протиепідемічних правил і норм використання ультрафіолетового бактерицидного випромінювання для знезараження повітря та дезінфекції поверхонь в приміщеннях закладів охорони здоров’я та установ надання соціальних послуг населення визначених наказом МОЗ України від 06.05.2021 № 882 до Головного санітарного лікаря України.
Відповідь:
Шановний учаснику, як же ж вам пояснити… У наказі ключового слова До не має, але ключове слово До є у вимогах оголошення. Учасники мають право подавати пропозиції з опромінювачами, що покривають площу До 60 кв.м. Ми можемо зробити цю вимогу і до 70, і до 80, і до 100, але вам потрібно спочатку нам пояснити для чого нам це робити. Тим паче що є вимога ламп потужністю 30 або 55 вт, і який би то не був опромінювач його потужність покриває однакову площу у будь якого виробника, так як тим же наказом МОЗ яким ви керуєтесь, зазначено: Орієнтовна кількість екранованих УФБ опромінювачів визначається з розрахунку 1 пристрій номінальною потужністю 30 Вт на 18-20 м2 площі приміщення. Орієнтовна кількість відкритих УФБ опромінювачів для кожного окремого приміщення визначається з розрахунку не менше 1 Вт потужності УФБ лампи на 1 м3 об'єму приміщення. І саме на ці рекомендації ми будемо спиратися при встановленні опромінівачів. Вимога до 60 м2 обрана для того щоб допустити до участі якомога більше виробників, у яких рекомендовані площі покриття можуть відрізнятися.
Дата відповіді:
26.07.2024 11:32
Відповідь надана
Відповідність вимогам наказу МОЗ
Номер:
6b724b6932f74276ab7117986f11ebed
Дата опублікування:
24.07.2024 13:09
Опис:
Шановний замовнику!
Виходячи з заявлених медико-технічних характеристик, опромінювач, що планується до закупівлі має дві бактерицидні лампи і використовується в одному випадку, як екранований опромінювач в присутності людей, в другому випадку як відкритий опромінювач за умови відсутності людей в приміщенні.
Відповідно до вимог Наказу МОЗ України від 06.05.2021 № 882 «Про затвердження санітарно-протиепідемічних правил і норм використання ультрафіолетового бактерицидного випромінювання для знезараження повітря та дезінфекції поверхонь в приміщеннях закладів охорони здоров’я та установ надання соціальних послуг населення» кількість відкритих УФБ опромінювачів для кожного приміщення визначається з розрахунку не менше 1 Вт потужності УФБ лампи на 1 м3 об’єму приміщення.
Виходячи з заданої полощі приміщення – 60 м2 , орієнтовний об’єм приміщення при висоті стелі 2,7 м складатиме – 162 м3, що в декілька разів перевищує той об’єм, ефективне знезараження якого зможе забезпечити, УФБ опромінювач з УФБ лампами, що замовляється. Отже, робота відкритого УФБ дежерела опромінювача, що замовляється, не зможе забезпечити ефективне знезараження об’єму приміщення та не відповідає вимогам Наказу МОЗ України від 06.05.2021 № 882.
Також викликає сумнів можливості використання на такій плющі і екранованої УФБ лампи виходячи з рекомендацій Наказу МОЗ України від 06.05.2021 № 882, стосовно застосування екранованих опромінювачів. Судячи зі специфіки роботи замовника, Ви маєте в своєму складі лабораторії, приміщення, які потребують найбільшого рівня ефективності рекомендованого даним наказом.
Можливо замовнику доцільно розглянути питання підбору УФБ опромінювачів, які будуть відповідати вимогам Наказу МОЗ України від 06.05.2021 № 882.
Дякую!
Відповідь:
Шановний учаснику! Зазвичай учасники, перед тим як задавати подібні запитання та безпідставно звинувачувати Замовників, уважно ознайомлюються із вимогами. Якщо уважніше прочитати вимогу, то Вам стане зрозуміло, що Ваше запитання є необґрунтованим. Вимога звучить так: Площа опромінюваного приміщення - до 60 м2. Ключове слово - до, яке ви випустили у Вашому зверненні.
Що це означає? Що замовником, за-для не допущення наявності дискримінаційних вимог у оголошенні, надано можливість для учасників, подачі пропозиції обладнання, котре не перевищує показник 60 м2, але за умови дотримання інших технічних вимог.
Дата відповіді:
25.07.2024 08:29
Відповідь надана
Технічні параметри
Номер:
dbd4d13cd8d04eacb3359231ada1e537
Дата опублікування:
23.07.2024 11:57
Опис:
Доброго дня шановний Замовнику, згідно попередньої документації торгів Номер у Prozorro UA-2024-07-22-001837-a, Ви бажали придбати 16 одиниць опромінювачів за 131 000,00 грн, очікувана ціна за одиницю - 8187,50 грн. У даному запиті ми бачимо, що Ви бажаєте придбати виключно продукцію виробника Bactosfera, бо інші не підійдуть по параметрам та сертифікату якості, оскільки лише у них є такі показники та сертифікат для маркетингу, але у даних торгах Ви бажаєте придбати 16 опромінювачів Bactosfera вже за 192 000,00 грн, очікувана ціна за одиницю - 12 000,00 грн. При цьому ми передивились всы позиції на сайті виробника Bactosfera, посилання https://bactosfera.ua та не знайшли там ніякого товару дорожче 9 025,00 грн за одиницю, навіть при квадратурі приміщення 90 кв.м., при цьому це заборонений до використання в медичних закладах рециркулятор - посилання https://bactosfera.ua/product-category/kvartsovi-i-bakteritsidni-lampi/swoof/price-7000-to-10000/ploshhad-pomeshheniya-do-90-m-ua. Яким чином проводилось формування ціни для проведення закупівлі ? Чи означає таке різке підняття ціни за одиницю впевненість Замовника у участі виключно одного виробника Bactosfera ? Наявність таких дискримінаційних вимог є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, так як Замовником встановлені вимоги, що порушують законні права та інтереси учасників закупівлі, обмежуючи такими вимогами їхню участь із продукцією інших виробників. Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За-для недопущення порушень закону, а також за-для уникнення затягування процедури шляхом залучення до вирішення даного питання органу оскарження, просимо видалити дані технічні вимоги. Дякую.
Відповідь:
Доброго дня!
Якщо Ви уважно передивитесь протокол відміни попередньої закупівлі то там однією з причин відміни було саме не вірно вказана очікувана вартісь, кошти виділенні на закупівлю данного обладнання є цільовими, виділеними МОЗ України саме у такій сумі.
Стосовно технічної специфікації то вона змінена і ніяких дискримінаційних вимог в ній не вбачається.
Дата відповіді:
23.07.2024 16:59
Відповідь надана
Торги під одного виробника
Номер:
47adcc2c11224eda9dcedb02c329fa70
Дата опублікування:
23.07.2024 11:43
Опис:
Доброго дня шановний Замовнику. Відповідно вимог Медико-технічні характеристики.rtf у Вас підтасовано виключно під можливість участі одного виробника ТОВ "Бактосфера", що є дискримінаційними вимогами. Вимога "Сертифікат відповідності на опромінювані вимогам стандарту ДСТУ EN60601-1:2015; ДСТУ EN60601-1-2:2015;" підроблена виключно для участі виробника ТОВ "Бактосфера", оскільки жоден з виробників медичного обладнання та опромінювачів ТОВ "ЮВІ-БЛЕЙЗ", ДП "Компанія Заповіт", НВПП "Медпромсервіс", ТОВ "А-МЕД", "СМТ Технолоджи" та інших не має такого Сертифікату, оскільки він не потрібний та не може ніяким чином підтвердити якість медичних виробів. Єдиним документом регламентуючим підтвердження якості медичного виробу та відношення виробу до медичних є Постанова КМУ № 753 від 2 жовтня 2013 року Про затвердження технічного регламенту щодо медичних виробів. Також Вами для впевненості в участі виключно одного виробника ТОВ " Бактосфера" Вами добавлені вимоги "Опромінювач повинен мати режим автовідключення" , "Опромінювач повинен мати функцію захисту від пошкодження (травмування оточуючих), шляхом наявності захисної плівки або інших пристосувань" - дані вимоги може виконати тільки один виробник ТОВ "Бактосфера". Наявність таких дискримінаційних вимог є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, так як Замовником встановлені вимоги, що порушують законні права та інтереси учасників закупівлі, обмежуючи такими вимогами їхню участь із продукцією інших виробників. Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За-для недопущення порушень закону, а також за-для уникнення затягування процедури шляхом залучення до вирішення даного питання органу оскарження, просимо видалити дані технічні вимогу. В системі ПРОЗОРО вже чимало рішень АМКУ, одне з останніх вказане в вищенаданих можливими учасниками зверненнях, в яких АМКУ виніс рішення про зобовязання замовника усунути всі дискримінаційні вимоги. Дякую за увагу.
Відповідь:
Технічна специфікація змінена
Дата відповіді:
23.07.2024 16:59
Відповідь надана
Медико технічні характеристики
Номер:
8e9dd98ff503429585e2ce01824e1753
Дата опублікування:
23.07.2024 09:56
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! Додаток до ТД - Медико технічні характеристики включає дискримінаційні вимоги, та протиречні вимоги, а саме: Вимога "Гарантійний термін Не менше 3 роки" протиречить нижчевказаній вимозі Замовника " гарантійний термін обслуговування не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію (учасник повинен надати гарантійний лист). Вимога "Сертифікат відповідності на опромінювані вимогам стандарту ДСТУ EN60601-1:2015; ДСТУ EN60601-1- 2:2015;" може бути виконаний лише одним виробником "ТОВ "Бактосфера" посилання на сторінку на сайті виробника https://bactosfera.ua/sertifikati#1-1. Оскільки на медичні вироби розповсюджується дія Постанови Кабінету міністрів України № 753 від 2 жовтня 2013 року Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів, вимога про наявність "Сертифікат відповідності на опромінювані вимогам стандарту ДСТУ EN60601-1:2015; ДСТУ EN60601-1- 2:2015;" є штучною вимогою Замовника для усунення конкуренції та такою що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Декрет кабінету міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/46-93#Text) , дія якого розповсюджується поширюється на підприємства, установи і організації незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також на громадян - суб'єктів підприємницької діяльності. від 1 січня 2018 року анульована та завершила існування державна система сертифікації ( УкрСЕПРО). Відповідно Декрету, для проведення оцінки відповідності окремих видів продукції, були розроблені відповідні технічні регламенти, а саме , для оцінки відповідності медичних виробів Постановою КМУ № 753 від 2 жовятня 2013 року Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів встановлені критерії оцінки яксоті та підтверджуючі документи, як, наприклад Сертифікат системи управляння якістю, Декларація про відповідність технічному регламенту щодо медичних виробів, Сертифікат перевірки типу, та ін. Система сертифікації є виключно на добровільних засадах та не є обовязковою. Сертифікат відповідності не може підтверджувати відповідність/невідповідність виробу вимогам технічному регламенту щодо медичних виробів, оскільки діючим документом є Декларація про відповідність технічному регламенту щодо медичних виробів. Участь у закупівлі, відповідаючи усім у сукупності технічним вимогам, може прийняти лише один виробник - ТОВ "Бактосфера". Наявність таких дискримінаційних вимог є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, так як Замовником встановлені вимоги, що порушують законні права та інтереси учасників закупівлі, обмежуючи такими вимогами їхню участь із продукцією інших виробників. Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За-для недопущення порушень закону, а також за-для уникнення затягування процедури шляхом залучення до вирішення даного питання органу оскарження, просимо видалити дані технічні вимоги. Зовсім нещодавно була подібна закупівля із дискримінаційними вимогами - UA-2024-05-17-000846-a, прошу звернути увагу, що АМКУ прийняв рішення про зобов'язання замовника усунути всі дискримінаційні вимоги. Дякую за увагу.
Відповідь:
Технічна специфікація змінена
Дата відповіді:
23.07.2024 17:00
Відповідь надана
Медико технічні характеристики
Номер:
35c995e155104e7793f251407db9d6b8
Дата опублікування:
23.07.2024 09:30
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! Додаток до ТД - Медико технічні характеристики дискримінаційні вимоги. Вимогу "Опромінювач повинен мати режим автовідключення" може виконати лише один виробник ТОВ "Бактосфера". Вимогу "Опромінювач повинен мати функцію захисту від пошкодження (травмування оточуючих), шляхом наявності захисної плівки або інших пристосувань" може виконати лише один виробник ТОВ "Бакстофера" , оскільки Замовник має на увазі наваність плівки яка є виключно на бактерицидній лампі TM Bactosfera" , на опромінювачах плвіка на ставиться, тому знову підробка документації виклюбчно під одного виробника ТОВ "Бактосфера". Характеристика яку має на увазі Замовник " Покриття спеціальною плівкою, яка захищає лампу від удару. Навіть якщо лампу пошкоджено, уламки скла та ртуть, залишаються на плівці та не потрапляють в навколишне середовище " є лише у одного виробника ТОВ "Бактосфера". Вимогу "Сертифікат відповідності на опромінювані вимогам стандарту ДСТУ EN60601-1:2015; ДСТУ EN60601-1-2:2015;" може виконати лише один виробник ТОВ "Бактосфера". Оскільки наявність сертифікату відповідності не обовязкова, та є добровільною, не вимагається чинними вимогами законодавста, та може здійснюватись за власним бажанням виробника і не несе ніякого юридичного чи технічного змісту щодо постачання до медичних закладів. Постанова КМУ № 753 від 2 жовтня 2013 року чітко регламентує вимоги Про завтердження технічного регламенту щодо медичних виробів, та будь які вказівки щодо необхідності наявності Сертифікату відповідності відсутні. Участь у закупівлі, відповідаючи усім у сукупності технічним вимогам, може прийняти лише один виробник - ТОВ "Бактосфера". Наявність таких дискримінаційних вимог є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, так як Замовником встановлені вимоги, що порушують законні права та інтереси учасників закупівлі, обмежуючи такими вимогами їхню участь із продукцією інших виробників. Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За-для недопущення порушень закону, а також за-для уникнення затягування процедури шляхом залучення до вирішення даного питання органу оскарження, просимо видалити дані технічні вимоги. Зовсім нещодавно була подібна закупівля із дискримінаційними вимогами - UA-2024-05-17-000846-a, прошу звернути увагу, що АМКУ прийняв рішення про зобов'язання замовника усунути всі дискримінаційні вимоги. Дякую за увагу.
Відповідь:
Технічна специфікація змінена
Дата відповіді:
23.07.2024 17:00