-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Послуги з технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та периферійної техніки, що включає відновлення, заправку картриджів та сервісне обслуговування, за адресою: вул. Зоологічна, 1; проспект Берестейський (Перемоги), 34; бульв. Чоколівський, 39; бульв. Тараса Шевченка, 13; бульв. Тараса Шевченка, 17; вул. Володимира Винниченка, 9; вул. Верховинна, 69; вул. Інтернаціонального легіону (Запорожця), 26; вул. Грушецька (Шутова), 14; вул. Грушецька (Шутова), 14-Б; вул. Петра Сагайдачного, 10; вул. Підвисоцького, 4А; вул. Сімферопольська 8; вул. Євгена Чикаленка (Пушкінська), 22; вул. Трьохсвятительська, 4; вул. Шовковична 39/1; вул. Бердичівська, 1; вул. Мечнікова, 5; проспект Алішера Навої, 3; вул. В’ячеслава Чорновола 28/1; вул. Солом'янська, 17; вул. П. Майбороди, 32; вул. М. Коцюбинського, 8а; вул. Юлії Здановської (Ломоносова), 33/43; проспект Любомира Гузара (Космонавта Комарова), 3; Харківське шосе, 121/3; вул. Волоська 47; вул. Братиславська, 3; м. Київ, 03057, Україна)
Завершена
2 729 946.38
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 299.46 UAH
мін. крок: 1% або 27 299.46 UAH
Період уточнення:
22.07.2024 10:19 - 22.08.2024 00:00
Відповідь надана
невідповідність тендерної документації вимогам законодавства та дискримінаційні умови
Номер:
fbe69b7d704a4148add220c8a05e43cf
Дата опублікування:
24.07.2024 13:40
Опис:
Шановний замовнику! Під час здійснення процедури закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-07-22-001669-a, Вами допущено грубі порушення вимог Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Порушення 1.
Відповідно до пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником здійснено процедуру закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів.
При цьому відповідно до технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації) Замовник у позиціях № з/п 171 та 172 закуповує такі послуги, як: Сервісне обслуговування IP відеокамер Hanwha Techwin(Wisenet) Qnd-6012R та Сервісне обслуговування відеореєстраторів Hanwha Techwin (Wisenet) XRN-2011. Ці позиції категорично не можуть бути предметом даної закупівлі, адже Єдиний закупівельний словник містить окремі коди за показником четвертої цифри для таких послуг, а саме ДК 021:2015: 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання та відповідно код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 50343000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування відеообладнання.
Тобто, замовником порушено пункт 3 розділ I Порядку № 708 та незаконно включено зазначені позиції послуг до закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-07-22-001669-a.
Такі дії замовника містять ознаки складання тендерної документації під конкретних учасників та недотримання принципів публічних закупівель, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, враховуючи зазначене вище зауваження до цієї закупівлі.
Відповідно до пп. 5 п. 21. договір про закупівлю є нікчемним зокрема у разі, коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Крім того, звертаємо увагу уповноваженої особи, що законодавцем також визначена відповідальність за порушення порядку визначення предмета закупівлі у вигляді накладання штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 164-14 КУпАП).
У разі ігнорування наших вимог та продовження здійснення закупівлі із грубим порушенням Закону та Особливостей, особливо щодо виявленого порушення в частині неправомірного визначення предмета закупівлі та включення в тендерну документацію послуг, які не можуть бути предметом цієї закупівлі, ми гарантуємо звернення до Державної аудиторської служби України для здійснення нею моніторингу даної процедури закупівлі в порядку статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Порушення 2.
Замовником у Додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» а саме в п. 12 цього додатку – «12. Перелік послуг та їх кількість» визначено перелік окремих та різних послуг, які налічують 174 позиції. Натомість, замовник всупереч вимог Закону та Особливостей визначив лише загальний код ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів.
Натомість, замовником в назві предмета закупівлі визначено про: «Послуги з технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та периферійної техніки, що включає відновлення, заправку картриджів та сервісне обслуговування, за визначеними адресами». Тобто, крім технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки, замовник вказав також про технічного обслуговування і ремонт периферійної техніки, для яких Єдиним закупівельним словником визначено окремі коди, а саме: ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв та ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв.
Проте, на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме щодо позицій: 1-145 Додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»/
Отже назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що купуються замовником
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, враховуючи зазначене вище зауваження до цієї закупівлі.
Порушення 3.
Згідно інформації в електронній системі закупівель замовником визначено вид предмета закупівлі – послуги. Кількість послуг – 1 послуга. Однак, згідно інформації, визначеної в Додаток №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», а саме п. 12 цього додатку – «12. Перелік послуг та їх кількість», у доданій таблиці до цього пункту замовник чітко визначив найменування послуг та їх кількість, що явно суперечить інформації зазначеній в електронній системі закупівель. Наприклад, № з/п 1 Відновлення драм картриджу CF234A – 2 послуги; № з/п 1 Відновлення картриджа Canon 052 Black – 210 послуг, аналогічно послуг відрізняється і у інших позиціях таблиці.
Проте, на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 2 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі не вказав назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, враховуючи зазначене вище зауваження до цієї закупівлі.
Порушення 4.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Тендерна документації до закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-07-22-001669-a не містить таких переліків. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі оформлені замовником у одному додатку, а саме у Додатку № 3 до тендерної документації. Таким чином, замовником порушено вимоги п. 28 Особливостей, відповідно тендерна документації складена не у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, враховуючи зазначене вище зауваження до цієї закупівлі.
Порушення 5.
Відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються, зокрема підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Однак, замовником у Додатку № 3 до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються замовником», Табл.№ 2 не визначено які саме документи має надати переможець процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, встановлених пунктом 47 Особливостей. Замовником порушено вимоги п. 28 Особливостей, відповідно тендерна документації складена не у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Такі порушення замовника призведуть до необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, враховуючи усі зазначені вище зауваження до цієї закупівлі.
Відповідь:
Добрий день! Дякую за зауваження, закупівля буде скасована через неможливість усунути помилки, розділена по кодам ДК і оголошена по новому.
Дата відповіді:
29.07.2024 14:39